Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: Normen76 Dátum 2009 október 28, 05:26:30 DÉLUTÁN

Cím: Ulduar teleport probléma
Írta: Normen76 Dátum 2009 október 28, 05:26:30 DÉLUTÁN
Ulduar ! (rákerestem a fórumon de nem láttam hasonló problémát)

Szevasztok !

Újabban egészen hülye problémákkal akadok össze. Elkezdtük szépen megfabrikálni, be spellezni Ulduart, normal és heroic módban külön. Elég sok munka, nagy része kész is van. Szinte megszólalásig eredeti minden (AI-ban). Gondoltam, no beengedem a playereket lassan.. Napokat, heteket kínlódtunk bíbelődtünk a dologgal.. de hiába :D.

A probléma ott van, hogy ha player akar bemenni Ulduar raidbe (The Siege) egy pillanatra bemegy az instába, utána kidobja azonnal a fajának megfelelő kezdőhelyre. Csináltam külön portált a célra, külön bemért koordinátákkal. Ugyanez.. GM módban bevisz Ulduarba, playert is beviszi de egy sec után eldobja haza :(

Nem tudok rájönni mi lehet a gond. Próbáltam több koordinátával is, mindegy hova helyezem a playereket, egyből hazautaznak mihelyst beteleportáltak az instába.


Kíváncsian várom a javaslataitokat :)
Cím: Re:Ulduar teleport ptobléma
Írta: Matyi Dátum 2009 október 28, 05:41:57 DÉLUTÁN
Nekem van egy ötletem, de lehet, hogy ezt már próbáltátok.
Lehet, hogy az insta nem ismeri fel a raid-ot és kidobja a playereket.
Cím: Re:Ulduar teleport ptobléma
Írta: Normen76 Dátum 2009 október 28, 06:00:33 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Matyi Dátum 2009 október 28, 05:41:57 DÉLUTÁN
Nekem van egy ötletem, de lehet, hogy ezt már próbáltátok.
Lehet, hogy az insta nem ismeri fel a raid-ot és kidobja a playereket.

Hát :D Ötletnek ötlet, de nem megoldás :) Köszönöm a válaszod, de ezzel nem nagyon lettem előrébb :) Mivel nem nagyon tudom ezalapják kiküszöbölni a problémát :)

Olyasmi történik, amikor pl. valakinek nincs meg az LK a gépén csak simán a BC van felpatchelve és felszáll egy northrendre tartó hajóra. Akkor őt is hazadobja a rendszer a faji kezdőhelyre. VAgy ha az ACC-nál az exp nincs átállítva 2-re. Szal hasonló történik.
Cím: Re:Ulduar teleport ptobléma
Írta: riDDler Dátum 2009 október 28, 08:04:17 DÉLUTÁN
azt tartom valószínünek hogy mangos(scriptdev2) nemáll még készen erre
tehát az alap instance nincs normálisan megirva
habár tudja a fene nemtudom h áll a mangos
egyébként passzolom a kérdést v max abban lehet a hiba, a db küszködik megint
az viszont kezd ciki lenni mert én a helyedben elkezdenék gondolkozni azon hogy van vmi a szeró géppel és hibásodnak megfelea fájlok erretudok csak gondolni már
vagy a db hal megfele
megjegyzem 1ik sem jóhír :-\
Cím: Re:Ulduar teleport ptobléma
Írta: Normen76 Dátum 2009 október 28, 08:38:17 DÉLUTÁN
Idézetet írta: riDDler Dátum 2009 október 28, 08:04:17 DÉLUTÁN
azt tartom valószínünek hogy mangos(scriptdev2) nemáll még készen erre
tehát az alap instance nincs normálisan megirva
habár tudja a fene nemtudom h áll a mangos
egyébként passzolom a kérdést v max abban lehet a hiba, a db küszködik megint
az viszont kezd ciki lenni mert én a helyedben elkezdenék gondolkozni azon hogy van vmi a szeró géppel és hibásodnak megfelea fájlok erretudok csak gondolni már
vagy a db hal megfele
megjegyzem 1ik sem jóhír :-\

DB rendszeresen fulra updatelve, illetve teljesen cserélve van 2-3 hetente SVN-ből (minden saját munkám külön saját patchban van, amit update után tolok fe). Ha az alap instance nincs rendesen kész.. térkép stb.. akkor GM módban sem melózhatnék :) Illetve ha beviszem én a playereket, akkor nincs gond, mehet a raid. CSak portálni nem lehet valamié...

DC nulla szinte, 2-3-4 naponta egy. Alig hiszem hogy a halálán lenne bármi :) Az összes többi instával semmi probléma. NAxx is általunk lett normálisan bespellezve, rendberakva. Tökéletesen működik. Küldik terén a legtöbb helyen Northrenden vagy meg lehet csinálni a helyi Achit (pl SholazarB 75 küldi) vagy közel megvan pl. Boren tundrán van akinek 121 küldit sikerült megcsin, vagy Dragonblightben 114). Igaz túl vagyok már kb. 250-300-adik küldi javításon.

Ulduarban van csak gond jelenleg. De abban lehet igazad van, hogy SD2-gond. Bár ott van a jelenség, hogy GM minden portált amit +-ban készítettem jól tud hazsnállni, oda visz ahova kell stb. Sőt a playerek is, eredetit, amit +-ban készítettem stb.. a gond csak annyi, hogy amint betezi Ulduarba a playert, azonnal taxizik is tovább a kezdőhelyére :)
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: ident Dátum 2009 október 28, 11:26:00 DÉLUTÁN
Szerintem core szaga van, mert ulduart core-ból kéne spawnolja 10-25-főre, ezért is lehetséges, hogy gm módban nem vág ki. Valószínűleg hamarosan új dolog kerül be ulduarba mangos részről és épp ilyen félállapotban lehet a dolog most. Az SD2 és a mangos pedig ugye hivatalosan is bejelentették, hogy összeálltak, ezért is gondolok valami félkész állapotban levő dologra.
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: Normen76 Dátum 2009 október 29, 12:25:37 DÉLELŐTT
Valami hasonlót szagolok én is.. elképsztően jóra sikerültek pedig a bossok :( Elég gáz így, hogy nem tudom megmutatni a playereknek, és ne mtudják kipróbállni. Bobby GM sokat dolgozott a kezdő 4 bosson, és még így is egy egész napom rájuk ment nekem is. Normal, Heroic erős külömbség van, és iszonyat látványos és érdekes lett végül :)

Ha tudom előre, nem pazarolom rá az időm :) Mert így fölösbe ment :D
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: riDDler Dátum 2009 október 29, 11:22:47 DÉLELŐTT
tegyük hozzá mangos nem áll mostanában a helyzet magaslatán
mintahogy a tc-sem mostmár
mind2 romlik elfele
tc2be az 1ik uj dev csinált valamit a köv 4 revbe azt javitotta hát röhelyes sztem
egyébként ha sikerült belőni blizzesre a spelleket//scripteket// akkor nagy gratula hozzá ;)
kiv lennék rá ;)
ident:
ennyire azért nelegyél optimista sd2 is haldoklik  :-[
off(bocsi): valaki szólhatna maximius-nak a tc2nél h if xyz { ... } else xyz
egyenlő azzal ha kiveszi a {} már nemelőször látom  ;D és sztem mutatósabb {}-al hogy minek veszi ki... WTF! ;D
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: ident Dátum 2009 október 29, 12:19:43 DÉLUTÁN
nem vagyok optimista mangos/sd2-vel kapcsolatban, soha nem is voltam csak mint tényt közöltem hogy hivatalosan is együtt lébecolnak :)

tc2 javítások meg azért vannak egymásután, mert baxnak leellenőrizni mielőtt kitennék repora...
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: Normen76 Dátum 2009 október 29, 01:43:41 DÉLUTÁN
Egy probléma megoldásában kértem a segítségeteket, nem azt hogy megmutassátok kinek van több fülű, vagy lábú lova  ;)

Tx azért a segítő széndékot. Nagyon úgy néz ki, hogy maradt a várakozás. 1 hetet adok még a DB-seknek (nekem 252 verzió van, most 261-nél járnak.. hátha) , és a Mangónak is aztán váltok 3.2..((8567 van nekem, és már 8752-nél járnak))  meglátjuk, hátha rend lesz ezen a téren is.
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: riDDler Dátum 2009 október 30, 10:03:49 DÉLELŐTT
igazad van bocsi h eltértem a témától(asszem én kezdtem) bocsi  :) remélem megoldódik a problémád ;)
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: Normen76 Dátum 2009 október 30, 10:18:59 DÉLELŐTT
Na bakker... azértt.. Ilyenkor megyek a falnak :) Oylan alapvető hiba volt a DB-ben, amire eleve nem is gondol  az ember, azért nem arra tapogatózik. Az instance_template táblában volt a gond egyébként :), de oylan hülye hiba amit meg sem néz az ember annyira evidens hogy jól van kitöltve.

Mégpedig annyi, hogy Normálban nulla palyert engedett, heroicban szintén nullát az instába :D. Ha valaki hasonlóképp járna véletlenül, megírtam (exportáltam) gyorsba ide a javítást:

UPDATE `instance_template` SET `map` = 603,`parent` = 0,`levelMin` = 80,`levelMax` = 0,`maxPlayers` = 10,`maxPlayersHeroic` = 25,`reset_delay` = 0,`startLocX` = NULL,`startLocY` = NULL,`startLocZ` = NULL,`startLocO` = NULL,`script` = 'instance_ulduar' WHERE  `instance_template`.`map` = 603;

vagy akinek így jobban tetszik:

DELETE FROM `instance_template` WHERE `instance_template`.`map` = 603 LIMIT 1;
INSERT INTO `instance_template` VALUES(603, 0, 80, 0, 10, 25, 0, NULL, NULL, NULL, NULL, 'instance_ulduar');
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: ident Dátum 2009 október 30, 10:22:30 DÉLELŐTT
Na ez jó hír :)

(előbbihez: én meg sry hogy folytattam :))
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: riDDler Dátum 2009 október 30, 11:04:06 DÉLELŐTT
xd ez nagy bakker ez tényleg ilyen hiba h az ember már mindenre gondol de arra nem ;D
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: boss74 Dátum 2010 január 24, 01:50:56 DÉLUTÁN
Következő a gondom nem csak Uldu hanem másik instában is járnak úgy a playereim,megvolt az insta a raiddal es tegyük fel mennének máshová isnstába a chatbe sárgával ezt az üzenetet kapják:(http://images.netbag.hu/20100124/14200166431.jpg) ha be is megy akkor a többi társaikat nem látják!!!Erre van valami megoldás??Elöre is köszönöm a helpeket!!
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: boss74 Dátum 2010 január 25, 08:42:40 DÉLUTÁN
Valaki pls irjon már egy jó megoldást ami ezt a gondot megszünteti :-[!!

Idézetet írta: boss74 Dátum 2010 január 24, 01:50:56 DÉLUTÁN
Következő a gondom nem csak Uldu hanem másik instában is járnak úgy a playereim,megvolt az insta a raiddal es tegyük fel mennének máshová isnstába a chatbe sárgával ezt az üzenetet kapják:(http://images.netbag.hu/20100124/14200166431.jpg) ha be is megy akkor a többi társaikat nem látják!!!Erre van valami megoldás??Elöre is köszönöm a helpeket!!
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: ident Dátum 2010 január 26, 01:08:31 DÉLELŐTT
Melyik rev-et használod? (gondolom TC2)
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: boss74 Dátum 2010 január 26, 08:09:01 DÉLELŐTT
TrinityCore2 Rev: 7108 Release-t
Cím: Re:Ulduar teleport probl
Írta: ident Dátum 2010 január 26, 10:02:07 DÉLELŐTT
http://code.google.com/p/trinitycore/issues/detail?id=70&q=reset&colspec=ID%20Type%20Status%20Stars%20Priority%20Summary%20Reporter%20Attachments%20Com

FCK! Am
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: boss74 Dátum 2010 január 27, 03:48:33 DÉLUTÁN
Köcce Ident!!De maradt a gond ugyan úgy...7207 ez milyen beválik??Vagy esetleg már ezt dobtad fel? Update Pack 24 has been released!
Requires: TrinityCore 7218+ (3.2.2a)
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: ident Dátum 2010 január 28, 12:42:58 DÉLELŐTT
7224 van most fent a legfrissebb, eddig minden instára jó időpontot írt.

Ja és faxán működik a nagy mamut mount is, +2 playa ráülhet :D
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: boss74 Dátum 2010 január 28, 08:47:37 DÉLELŐTT
Az faja!!Akkor itt az idö az updatera  ;D ;D ;D!!Ty az infot!!! ;) ;)
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: boss74 Dátum 2010 január 29, 04:59:52 DÉLUTÁN
A büdös..... nem javult a gondom ááááá...szétvet az ideg pedig ez van már fent :TrinityCore2 Rev: 7230 TDB 0.0.7 (24)!!!!
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: ident Dátum 2010 január 30, 12:14:56 DÉLUTÁN
Idézetet írta: boss74 Dátum 2010 január 29, 04:59:52 DÉLUTÁN
A büdös..... nem javult a gondom ááááá...szétvet az ideg pedig ez van már fent :TrinityCore2 Rev: 7230 TDB 0.0.7 (24)!!!!
Ja, nem resetelnek az id-k.
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: boss74 Dátum 2010 január 30, 02:18:58 DÉLUTÁN
De legalább ilyen bagatel dolgot javítanának ki  >:( >:( >:(
Cím: Re:Ulduar teleport probléma
Írta: Girosz Dátum 2010 február 14, 01:30:48 DÉLUTÁN
Normen Leviathannál hogy oldottátok meg a vehicleket? Ha jól tudom mangost használsz és ott nem működnek jelenleg a vehiclek. De javítson ki valaki ha tévedek. :D