Ha tőlem ilyet kérdeznének hogy hogy kell mondanám hogy wow-v,de ezzel legalább részletesebben is megismerik magát az SQL-t :D
Van ez hogy "dmg_min1 - Mekkora a damage-ja. dmg_max1 - A sebzés típusa."
Nem úgy van hogy a dmg_min1 és a dmg_max1 a minimális és maximális ütése (pl. 184-241 és akkor ekörül üt majd az item) és a dmg_type1 az az hogy mi a sebzés típusa (holy,arcane, physical stb.)
"ammo_type - Ez akkor kell ha a fegyver távolsági , mien ammo kell bele.
Arrows = 2; Bullets = 3 (2 = Íj 3 = Puska )"
Ebben nem vagyok biztos de nem kell wandhoz is állítani valamit? Hisz azis ranged fegyver...bár nemtom
3.3.3a se mükszik minden weapon-shield...ezzel vigyázni kell!Legalábbis javítsatok ki ha nem jól tudom! ::)
""ammo_type - Ez akkor kell ha a fegyver távolsági , mien ammo kell bele.
Arrows = 2; Bullets = 3 (2 = Íj 3 = Puska )"
Ebben nem vagyok biztos de nem kell wandhoz is állítani valamit? Hisz azis ranged fegyver...bár nemtom"
tévedtem,0 kell annál
Így van Bab.
Jó, hogy észre vetted ;)
Entry helyett ID, nem?:O
A parancsban meg Ingame van ID-ként feltüntetve, adatbázisban Entry :D
Ki hogy hívja végülis.
Am már várom a quest/G object/Event készítés leírását :D
Na akkor ide
Hatalmas Respect, remélhetőleg sokaknak hasznára válik...
Mehetne wowemu wikire is. Am télleg szép grat! És kitartást a további leírásokhoz. :D
Köszönöm, szépen.
Remélem hasznára vált néhány embernek...
Kitartás az megvan még van pár öteltem.Van még mit tanulni nekem is meg a többi embernek is :D
Hát még nem érdemes felrakni wiki-re mert még az event és a quest készítést nem írtam le ;D
Ha bajotok van írjátok le és segítünk :D
"npcflag - Különböző tulajdonságokat ad az npc-nek. Táblázat: http://pastebin.com/8RySPT6i"
Az ilyeneknél a gyengébbek kedvéért odaírnám hogy ha több mindent akarnak a listából akkor adják össze a flag alatt lévő számokat és azt írják be :D
Ez mondjuk igaz :D.
Köszönöm,
Erre Anyit Tudok Mondano ,hogy N1, Kirány Vagy Blue ;D
3.Event k
Hát bluerák, nagy király vagy te ;D
Örülök, hogy tudok segíteni :D
Mai nap folyamán leírom a Quest-t...Meg lehet hogy az NPC-t is. ;D
eszméletlen jó ez a topic KIRÁLY vagy:D:D
Váó, nem gondoltam volna hogy ennyire fog tetszenni ::)
+1 :)
Köszönjük, köszönjük, és ismételten is csak köszönni tudjuk :)
Na eln
Szép leírás, és igen, jól írtad :)
Köszi, utánna lebetűztem xD
UPDATE: megvan,nemsz
A leírások mind nagyon részletesek és tényleg jók, de 3.3.5 ös Trinity Core 2-ben lehet custom itemet készíteni? Mert úgy írják 3.3.x-ig lehet...csak nem tudom ezt hogyan értelmezem...amibe már 3.3.0 abban már nem lehet? csak alatta?
Idézetet írta: nemkrisz11 Dátum 2010 augusztus 12, 05:45:10 DÉLUTÁN
A leírások mind nagyon részletesek és tényleg jók, de 3.3.5 ös Trinity Core 2-ben lehet custom itemet készíteni? Mert úgy írják 3.3.x-ig lehet...csak nem tudom ezt hogyan értelmezem...amibe már 3.3.0 abban már nem lehet? csak alatta?
Akkor 3.3.0-3.3.9 ig jók a leírások akkor de már pl a 4.0.0 -a nem
Szóval 3.3.5 be lehet...
3.3.2-ben lehetett utóljára custom item, tehát a legelső 3.3.3-nál vonták meg a támogatást ehhez. 4.0.0 jó eséllyel nem is lesz, ha tényleg bevezetik a random opcodeokat.
Most is van coustom itemem pedig 3.3.3a-t használok...csak olyan nem lehet ami mele vagy ranged attack skill-t kér a weapon-ál!!
A Quest template hol határozza meg azt hogy "beszelgetős" legyen a küldi?Tehát itt arra gondoltam,hogy van egy "A npc" ez adja a questet amiben elkell mennie "B npc-ez" akivel beszélt akkor lesz complet a quest tehát egyböl le is adja és kész!!
Talán így (gossip_scripts):
Idéz* SCRIPT_COMMAND_QUEST_EXPLORED = 7
o source or target: Player.
o target or source: WorldObject.
o datalong: Quest entry which external status should be satisfied. See quest_template.entry.
o datalong2: Distance away from the NPC/object that the player can be and have the script still take effect (min value 5).
Ha jól értelmezem, akkor azt szeretnéd, hogy felveszed a questet "X npc"nél, és leszeretnéd adni "Z npc"-nél, úgy, hogy nem kell semmit csinálni.
Válasz:
CSinálsz egy questet, viszont mindent 0-án hagysz a requirement mezőkbe (item, npc slain, spell cast, stb), majd creature_involvedrelationba beszúrsz 1 sort az npc entry-vel akinél szeretnéd, hogy le lehessen adni a questet.
(( Természetsen creature_questrelationba is beszúrsz 1 sort ))
Köszönöm a segítségeket!! ;)
Nagyon szép és hasznos leírások!
Én is hasznát vettem.
Esetleg olyan tutorial-t tud valaki, ahol spell készítés van? Találtam egy nagyon fain morph id-t és morpholós spell-nek szeretném elkészíteni.
Esetleg ha tud valaki ilyet, az tudna segíteni?
Előre is köszönöm!
Nem lehet új spellt készíteni, se meglévőt módosítani. Felejtsd el ez van... Dbc, dbc, dbc...
El kell indítani a spellmaker.exe-t XD , na valami lényegeset is mondjak, a meglévő spellek effektjét avagy hatását a spelleffects.cpp tárolja (tc-nél spec. ) és abban a különböző függvények végzik a feladatokat, ez volt a régi tc-nél, ha új tc-d van akkor már 1 egyedi interface van a spellek scriptelésére amire van példa az újmagban (spell_example.cpp).
Na na... :D Nagyon leegyszerűsítve a spelleknek két része van, egy index (effect), és egy érték. Amikor a spellt castolja bármi vagy akármi, akkor a core megkapja a spell effectjeit (max 4 asszem), és a hozzá kapcsolódó érték(ek)et. Ennek megfelelően a core egy adott része végrehajtja a megfelelő utasítást (pl sebezz a targeten 2000-et). Akkor van a probléma, hogyha a spellnek olyan dolgokat is csinálnia kell, amit nem lehet általánosan meghatározni, mert például csak arra az egyre jellemző (pl tame beast). Ilyenkor használják új tc-ben a spell scripteket. Sokkal átláthatóbb, mint régen a sok egymás hegyén hátán lévő switch.
ui.: nem kötözködés, pontosítás ;)
Korlátozottan lehet a spellek effektjeit módosítani.
Itt http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4771.0 (http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4771.0) már írtam egy módszert amivel mobok számára kivitelezhető. Néhány spell sebzését meg a cast időt lehet vele befolyásolni.
Morph id-t sajnos nem lehet vele módosítani (mivel aiscripthez írtam és ott erre már volt parancs :)).
Ott is írtam, de leírom itt is. Játékosok számára kis trükkel megoldható hasonló, de hangsúlyoznám, hogy az nem igazi spell használat. A trükköt csak azért nem írom le, mert aki érti a leírást vagy csak szimplán kreatív úgy is rájön és nem szeretném ha custom item-ek mellett az ilyen jellegű custom spellek is ellepnék a tört szerókat.
Kagebunshin
Én ezt a leírást még nem olvastam, de valami nagyon jó, és működő dolog!
Gratulálok!
Üdv.: Senki
Köszönöm a válaszokat. Akkor ne is nagyon próbáljak meg morphos spell-t igaz? Mármint valami hasonlót szerettem volna, mint amit a .learn all parancs tanít, mert ugye olyankor kapunk hasonló spelleket mint a dudunak van, csak különböző más lényekké változtat át, pl DND Cat vagy az az undead szerűség.
Azt láttam, hogy pár ilyen spell hiányzik a mangosból, mert ugye van olyan, hogy mangosban nincs benne az a gm spell, ami trinity-ben (ha jól láttam) és ebből következtettem azt, hogy valahogy lehet létrehozni.
Jóóóó Kage arról nem volt szó h a fél coret átírva lehet ilyet csinálni... ;D Ha ennyire beletúrunk a dolgokba, akkor egyszerűen checkeled spelleffect.cpp-ben, hogy melyik spell érkezik, és ha az, ami neked kell, akkor egyszerűen felülírod a dbc által küldött értéket, és hopp más lett a morph. Szóval ilyen szinten kb bármelyik spellt teljesen át lehet alakítani, de elég sufnyituning megoldáás.
Én megmondom az őszintét, én inkább Patch-et készítenék hozzá.
Csak ha már így benne vagyunk. :D
Végül is a
Idézfél coret átírva
meg lehet oldani, elég bonyolult, de ha csak 1-2-3 Spell kell akkor szerintem tökéletes.
Üdv.: Senki
pont emiatt az 1-2-3 spell miatt tök fölösleges, + hibalehetőség és sok nehézség a későbbi rev. updatenél
helló
mire készíted el a Gobject készítés leírását?
üdv.:kondor
Hali!
Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan állítom be azt hogy mondjuk amit beraktam questet az NPC-be azt csak naponta 1x lehessen megcsinálni.
Léci valaki. BlueRák :-[
Odáig vettem a lapot hogy Type: Daily (87) be is írtam de még resi után mindig meglehet folyamatosan egymás után csinálni :S
UPDATE `quest_template` SET `QuestFlags`=4096 WHERE `entry`=XXXXX;
A 87-es Type az csak a QuestLogban v
Na, erről lekéstem :D
THY ;D
Hali még1x :D Hogyan lehet azt megcsinálni 1 questel hogy csak akkor tudják felvenni/leadni a questet ha raidban vagy groupban vannak? Lényeg hogy raid vagy group kelljen a questhez hogy lehessen vele v.mit kezdeni.
Már keresgéltem sokhelyen de nem találtam :S V.ki légyszi help :-\
Azt hiszem valami
Idézetet írta: Methos Dátum 2010 október 21, 10:28:06 DÉLELŐTT
Azt hiszem valamiért én meg találtam :)
http://www.trinitycore.info/index.php?title=Quest_template_tc2
64 QUEST_FLAGS_RAID Raid or similiar player group needed for quest.
EDIT:
Csak 1 picikét használd az agyad. ^^
Vágod hogy ezt már megcsináltam és még ha be is írom akkor utánna is feltudom group/raid nélkül is venni a questet? :) Utánna néztem a dolgoknak... ha nem tetem volna akkor nem írnék
Core módosítás nélkül nincs rá lehetőséged.
Én régebben csináltam meg azt egy Questel (http://www.wowhead.com/quest=8736) hogy fel tudta venni a Player / Le tudta adni simán csak ő, de viszont a Quest csak akkor számolta Eranikus, Tyrant of the Dream (http://www.wowhead.com/npc=15491) megölését, ha Groupban voltál.
Nem tudom hogy ez neked jó-e.
Üdv.: Senki
Sziasztok
Nekem az a gondom hogy megcsinálok egy itemet, egy teljesen újat, és amikor berakom vendorba hogy meglehessen venni akkor rendesen mutatja az item képét, de amikor már a táskámban van, akkor egy piros "?" lesz a helyén. Ez ellen mit lehet tenni?
Van erre egy addon.
http://filebeam.com/d3bbee157ac85e1206d0af9ce644f271
talán ez..
Idézetet írta: zoomika Dátum 2010 október 31, 09:27:13 DÉLUTÁN
Van erre egy addon.
http://filebeam.com/d3bbee157ac85e1206d0af9ce644f271
talán ez..
Mit csináljak vele? beraktam a wowba de nem nagyon tudom hogy müködik....
Interface/AddOns-ba másold be aztán játékon belül a karakterválasztónál bal alsó sarokban lévő gombra kattolsz, kikeresed a Custom Item Fix vagy valami hasonló nevű addont, és pipa.
azután?
Azután kész vagy. Ha még mindig csak kérdőjelek vannak akkor tegyél még pipát a 'load out of date addons'-ra is. Ugyanott az addons-oknál. Ha ezután sincs változás akkor passzolok.
hogyan készít egy saját méretű spirális lépcsőt, kevesebb mint fél perc alatt :D
(http://www.shadowmourne.net/images/stairs4sm.jpg)
a következő weblapon készithető ilyensmi: http://www.shadowmourne.net/staircase.php
És csak annyit kell tennünk hogy megadjuk a map koordinátákat, a lécső szélességét (radius) és a hosszát (Complete Revolutions)...
Automatikusan generál egy sql-t, be töltöd a db-be és ennyi, van egy 100%osan pontos spirál alaku lécsőd :)
használható akármire...
Ilyen mérhetű egy 8-as radiusos, 25 complete revolutions-os lépcső, hogy tudjatok számítani:
http://i54.tinypic.com/122j7uo.jpg
rátaláltam gondoltam megosztom veletek hátha valakinek lesz néhi haszon belőle :)
üdv
Idézetet írta: wex Dátum 2010 november 06, 07:19:22 DÉLUTÁN
hogyan készít egy saját méretű spirális lépcsőt, kevesebb mint fél perc alatt :D
a következő weblapon készithető ilyensmi: http://www.shadowmourne.net/staircase.php
És csak annyit kell tennünk hogy megadjuk a map koordinátákat, a lécső szélességét (radius) és a hosszát (Complete Revolutions)...
Automatikusan generál egy sql-t, be töltöd a db-be és ennyi, van egy 100%osan pontos spirál alaku lécsőd :)
használható akármire...
Ilyen mérhetű egy 8-as radiusos, 25 complete revolutions-os lépcső, hogy tudjatok számítani:
http://i54.tinypic.com/122j7uo.jpg
rátaláltam gondoltam megosztom veletek hátha valakinek lesz néhi haszon belőle :)
üdv
Egy csigalépcsőt egy objectnek vesz, vagy sok kicsinek?
Amúgy jól néz ki, bár még nem tudom mire fogom használni :D
sok kicsinek.... , ha 1 nagy lenne nem lenne értelme az egésznek.
értelme lenne, nem vágná haza szerencsétlen tc-t a milliárd objectel (+ a klienst is, pont minap olvastam hogy látóhatáron belüli objectek száma is korlátolt kliens oldalon, a pontos számra már nem emléxem de igencsak meglepően kevés volt, és nem nagyon nyavajog szegány ha több van mint kéne elszáll wowerroral a kicsike) szóval igencsak hasznos lenne ha egy lépcső egy object csak ugye ez kliens módosítás nélkül kizárt...
De egy ilyen magas lépcsőnél nincs para ( szerintem )
helló
Engem az érdekelne h Felveszem a questet X npcnél és elmegyek leadom Y npcnél. Y npc csak akkor adjon nekem questet h X npcnél lévő questet leadtam már nála. Ez miképp valósítható meg?
Itt állítgassak?: ReqSpellCast?
ill.
Hogy ha leadom a questet az npcnél akkor az támadjon meg engem. Ötlet?
Az npc üljön térdeljen stb.? ezek hol adhatóak meg?
A healtmod egészen pontosan mi alapján számítja az npc életét?
Idézetet írta: bacsa Dátum 2010 december 09, 10:01:48 DÉLUTÁN
helló
Engem az érdekelne h Felveszem a questet X npcnél és elmegyek leadom Y npcnél. Y npc csak akkor adjon nekem questet h X npcnél lévő questet leadtam már nála. Ez miképp valósítható meg?
Itt állítgassak?: ReqSpellCast?
NEM!
Az Y npc küldetésénél add meg azt a küldetést amit az X npc-nél vettél fel itt: http://www.trinitycore.info/index.php?title=Quest_template_tc2#PrevQuestId
Idéz
Hogy ha leadom a questet az npcnél akkor az támadjon meg engem. Ötlet?
Smartscripts
Event types:
SMART_EVENT_REWARD_QUEST 20
http://www.trinitycore.info/index.php?title=Smart_scripts_tc2
Idéz
Az npc üljön térdeljen stb.? ezek hol adhatóak meg?
http://www.trinitycore.info/index.php?title=Creature_addon_tc2#emote
vagy szintén SmartScripts ha valami eseményhez akarod kötni.
Idéz
A healtmod egészen pontosan mi alapján számítja az npc életét?
http://www.trinitycore.info/index.php?title=Creature_classlevelstats_tc2
http://forum.trinitycore.org/topic/13321-new-health-mana-stats-for-322-core-explained/
Nekem az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudom bekapcsolni az event messaget?(conf filekba kell ugytudom)
Idézetet írta: danikaa04 Dátum 2011 február 06, 10:09:11 DÉLELŐTT
Nekem az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudom bekapcsolni az event messaget?(conf filekba kell ugytudom)
Igen, a configban van egy ilyen sor: "Event.Announce = 0" Ha átírod 1re akkor van bekapcsolva, remélem erre gondoltál.
Sziasztok, azt szeretném mondani hogy amit bluerák leirt quest készitést megcsináltam szószerint ahogy leirta de nem rakja a questet bele az npc be. Vajon miért? :(
1 (http://www.trinitycore.org/w/Creature_involvedrelation_tc2)
2 (http://www.trinitycore.org/w/Creature_questrelation_tc2)
Plussz, az npc-nek 3-as flag ajánlott.
SET @mynpc := XXXX; -- NPC ID
UPDATE `creature_template` SET `npcflag`=3 WHERE `entry`=@mynpc;
Idézetet írta: Bluerák Dátum 2010 július 14, 02:26:39 DÉLUTÁN
ReqSpellCast - Meik questnek kell castolva lennie hogy felvehesd a questet (Id kell ide)
Nos itt egy kis hiba van szerintem, mert wowwiki mást ír erről a sorról:
Idéz"ReqSpellCast
Spell ID of Spell that needs to be cast in order to fulfill a quest objective. A spell normally needs a target which is ReqCreatureOrGOId
And for spells with "SpellEffect with ImpliciteTargetA-B == 38" check table Spell_script_target
NOTE: If the spell has spell effects Send Event or Quest Complete, it can be entered here WITHOUT the need for a target and count."
Azaz, szerintem arra vonatkozik, hogy milyen spellt kell használni a "ReqCreatureOrGOId"-on. Ha csak meg kell ölni az NPC-t akkor 0.
Viszont ha pl.: http://old.wowhead.com/quest=9283 a quest van akkor nekünk ide a Gift of the Naaru SpellID-je kell.
Ami pedig a szükséges questre vonatkozik az ez a lesz:
PrevQuestId: Ha nagyobb mint 0, akkor az ide beírt ID-jű quest kész kell lennie hogy föl tudd venni, ha kisebb mint 0(azaz a quest ID negativ előjellel), akkor nálad kell legyen aktívan(befejezetlenül) a beírt ID-jű quest.
És akkor említést tennék a többi hasonló részről is:
NextQuestId: A "sorban" következő q. Ha nagyobb mint 0 akkor a sorban következő q ID-je, ha kisebb mit 0 akkor több alternatív következő q lehetséges.
Remélem jól fordítottam, ha nem itt az eredeti szöveg:
IdézIf value > 0: Contains the next quest id, if PrevQuestId of that quest is not sufficient.
If value < 0: Contains the sub quest id, if PrevQuestId of that quest is not sufficient. If quest have many alternative next quests (class specific quests lead from single not class specific quest) field PrevQuestId in next quests can used for setting this dependence.
ExclusiveGroup: Ennek a szerepe, hogy több küldit is össze tudunk kapcsolni. Pl.: Van 3 küldink XXX, YYY és ZZZ az ID-jük. Akkor mind3 küldinél be kell adnunk az egyik küldi ID-jét(mind3hoz ugyanazt az ID-t, pl.: XXX)
Ha ez érték nagyobb mint 0 (XXX), akkor a 3 küldiből csak 1et tudunk fölvenni, és megcsinálni, ha viszont kisebb, mint 0 (-WWW), ez akkor használjuk, ha XXX,YYY,ZZZ q-nem ugyanaz a NextQuestId(WWW), és azt szeretnénk, hogy WWW q-t csak az vehesse föl, aki megcsinálta mind a 3 (XXX,YYY,ZZZ) q-t.
NextQuestInChain: Ez akkor használjuk, ha a sorban következő q-t u.a. a mob/gobject adja, ahol a küldinket le kell adni, ilyenkor a küldi leadása után rögtön az ide beírt ID-jű q fog megjelenni, hogy vegyük föl.
Ha esetleg valahol hibáztam elnézést kérek, de kissé hiányos az angoltudásom. :-\
Viszont itt vannak a linkek, hátha onnan jobban megértitek:
http://www.trinitycore.org/w/Quest_template_tc2#PrevQuestId (http://www.trinitycore.org/w/Quest_template_tc2#PrevQuestId)
(Itt az Example feliratra kattolva ábrákkal is elmagyarázza az összefühhéseket, nagyon tanulságos)
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy questnél beírtam mindent, npc adja is ahogy kell, csak valahogy az instenért nem sikerül hogy goldot adjon, csak honort ad amit 2szer is kiszedtem. beírtam 50000000-t a RewOrReqMoney sorba.
Lehet hülyeséget csináltam, mert nem copperban méri, de tapasztaltaim szerint abban. És azt nem tudom, hogy miért nem ad goldot, a küldi leadásánál, ebben kérnék segítséget, köszi!
Idézetet írta: Elmägico Dátum 2011 március 04, 11:00:36 DÉLUTÁN
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy questnél beírtam mindent, npc adja is ahogy kell, csak valahogy az instenért nem sikerül hogy goldot adjon, csak honort ad amit 2szer is kiszedtem. beírtam 50000000-t a RewOrReqMoney sorba.
Lehet hülyeséget csináltam, mert nem copperban méri, de tapasztaltaim szerint abban. És azt nem tudom, hogy miért nem ad goldot, a küldi leadásánál, ebben kérnék segítséget, köszi!
Nos először is hogy honort ne adjon: RewHonorAddition és RewHonorMultiplier is állítsd nullára, bár elég csak az elsőt, de biztos ami biztos.
Aztán ha pénzt akarsz, azt ha RewOrReqMoney sorban állítod csak be akkor csak lvl79ig ad goldot. Ha 80on is kapni akarsz, akkor
RewMoneyMaxLevel sorban is be kell írnod, és javasolt nagyobbat mint az előző sorba(persze csak ha XP is járna a küldiért).
Pl.: RewOrReqMoney = 50000000 , RewMoneyMaxLevel = 70000000
Köszönöm gyors választ, közben rájöttem mivolt a hiba, csak azért nem adott goldot mert túl sok 0-t írtam és elérte a gold limitet, a honor meg nem tom mivolt, vagy hogy hogyan került abba a sorba bármi, de töröltem és most úgy nézki hogy jó.
Üdv mindenki! Engem az érdekelne, hogyan lehet megoldani,
hogy pl Orgrimmar-ban, vagy máshol essen a hó.
Láttam már példát, de nem akadtam rá, hogyan kell megcsinálni.
Nagyon megköszönném, ha tudna segíteni valaki.
Szia! :)
Rettenet egyszerű a dolog =D
World adatbázisban kikeresed a game_weather táblát.
Majd ez alapján:
http://www.trinitycore.org/w/Game_weather_tc2
megcsinálod amit szeretnél.
Köszönöm a segitséget!
Nemis gondoltam volna, h ilyen egyszerü ;D
Szép le írások érthető pofon egyszerű!
megy a +1
Engem az érdekelne, hogy lehet TC2-ben állítani azon, hogy pl. az npc-k láthatóak legyenek távolabbról? Esetleg az objectek? DB/configban nem tudok rajta változtatni véletlenül?
Előre is köszi a választ.
Hm hát pl állíts a játéknak a grafikáján :)
vagy esetleg egy picit nagyobbra rakod az npc-t.:)
up:hülyeséget beszélek akkor se látod nagyobb távolságból ha az npc nagyobb
Ha minden igaz a worldconfigba ez vonatkozik rá.
IdézIdézVisibility.Distance.Continents = 90
Visibility.Distance.Instances = 120
Visibility.Distance.BGArenas = 180
Az első érték a sima földrészek második érték instákba harmadik érték bg-n és arénán. Ha ezeket megváltoztatod az objecteket és a texteket előbb látod az npc-k re nem tudom hogy érvényesül próbáld ki.
Az időjárásos kommentelőnek annyit akarok mondani hogy nem muszáj adatbázison keresztül egy egyszerű command .wchange 1<---eső 2<---Hó 3<---homok.
Idézetet írta: Raisen Dátum 2011 szeptember 01, 03:53:39 DÉLUTÁN
Ha minden igaz a worldconfigba ez vonatkozik rá.
IdézIdézVisibility.Distance.Continents = 90
Visibility.Distance.Instances = 120
Visibility.Distance.BGArenas = 180
Az első érték a sima földrészek második érték instákba harmadik érték bg-n és arénán. Ha ezeket megváltoztatod az objecteket és a texteket előbb látod az npc-k re nem tudom hogy érvényesül próbáld ki.
Az időjárásos kommentelőnek annyit akarok mondani hogy nem muszáj adatbázison keresztül egy egyszerű command .wchange 1<---eső 2<---Hó 3<---homok.
Pontosítok, a Continents a sima földrészek, Instances a dungeonok és raidek, a haramdik meg értelmszerű...
az időjáráshoz meg annyit hogy a wchange csak átmeneti változás (mint az esőtánc) az adatbázis meg alapvető éghajlat módosítás
Én is pontosítok sima földrész kevés van bocs állt. dombos :D Insta magába foglalja a dungeonokat és a raideket jó hogy nem azt is pontosítod hogy ez érvényes ám a heroic 5 főre normal 5 főre normal 10 heroic 10 25 normal 25 heroic-ra.
Idézetet írta: flashike Dátum 2011 augusztus 31, 11:17:28 DÉLUTÁN
Engem az érdekelne, hogy lehet TC2-ben állítani azon, hogy pl. az npc-k láthatóak legyenek távolabbról? Esetleg az objectek? DB/configban nem tudok rajta változtatni véletlenül?
Előre is köszi a választ.
Ez kliens beállítás.
Az egy dolog hogy wowba tudod állítani de ha a szerver configjába más van soha nem fogod előbb látni az objectet vagy a textúrát. Tegyük fel leteszem 10 re és a játék skálát 60 ig lehet tolni hiába küldöd fel 60 ra ha a szerver csak 10 ig mutatja :)
Idézetet írta: Raisen Dátum 2011 szeptember 02, 04:44:10 DÉLUTÁN
Én is pontosítok sima földrész kevés van bocs állt. dombos :D Insta magába foglalja a dungeonokat és a raideket jó hogy nem azt is pontosítod hogy ez érvényes ám a heroic 5 főre normal 5 főre normal 10 heroic 10 25 normal 25 heroic-ra.
[OFF]bocs már hogy próbálok segíteni, attól hogy te hülyeségeket beszélsz nemkell másnak is ezt megtanulnia :)
Szerk.: ott hagyomaz előzőt is nem vagyok gerinctelen :), de most ezúton bocsánatot kérek Raisen-től kicsit hirtelen ugrottam neki, abban a hszemben tényleg elnéztem valamit, nem pontosan így akartam írni, vagy Raisen eredeti hsz-ét nem fogtam fel, nemtudom már, ezért is nem nyúlok hozzá ez már ígymaradt, de mégyegyszer elnézést :)[/]
Semmi gond...
Idézetet írta: Raisen Dátum 2011 szeptember 02, 05:00:43 DÉLUTÁN
Az egy dolog hogy wowba tudod állítani de ha a szerver configjába más van soha nem fogod előbb látni az objectet vagy a textúrát. Tegyük fel leteszem 10 re és a játék skálát 60 ig lehet tolni hiába küldöd fel 60 ra ha a szerver csak 10 ig mutatja :)
NPC láthatóságra írtam, hogy CSAK a kliensben lehet állítani. Gob-ot természetesen szerver oldalon (is).
Hogyan lehet az oldalra csinбlni olyat hogy felteszek egy kйrdйst йs bekell jelцlni amit gondolnak az oldalrуl?
Üdv mindenkinek! :) Első sorban had kezdjem azzal,hogy immáron több mint 1 éve olvasgatom a fórumot és kisebb nagyobb sikerekkel sikerült is létrehoznom dolgokat saját házi készítésü szerveremen,és elérkezettnek látom az időt arra hogy saját erőmből beruházzak egy Catás szerverbe és azt csinálni is tudjam.No de a lényeg amit meg szeretnék kérdezni.
Mivel a téma:Saját készítésü itemek,questek,etc.. Ezért úgy gondoltam hogy ráfér a topicra némi Up-Date:)
Sok olyan ismeretlen fogalommal futottam össze a minap,ami még nekem nem világos.Részletesen leírom és ha van olyan segítő szándékú fórumer akinek van rám egy csöppnyi ideje,annak nagyon hálás tudnék lenni ha leforditaná magyarul mit is takarnak ezek a változók.Lehetséges hogy olyat is meg fogok említeni ami már szerepel a topicban,e-miatt elnézést kérek.
UI:Lehet hogy csak én nem vettem észre,de a változók közt nálam nem szerepel a min-Max Damage érték.
Ezt egyszerüen persze hozzá adtam az adatbázishoz,és müködött.
IdézEntry
IdézClass
IdézSubclass
Idézunk0
IdézName
IdézDisplayid
IdézQuality
IdézFlags
IdézFlagsExtra
IdézBuyCount
IdézBuyPrice
IdézSellPrice
IdézInventoryType
IdézAllowableClass
IdézAllowableRace
IdézItem Level
IdézReqiredLevel
IdézRequiredSkill
IdézRequiredSkillRank
IdézRequiredspell
IdézRequiredHonorrank
IdézRequiredCityRank
IdézRequiredReputationRank
IdézMAxcount
IdézStackable
IdézContainerSlots
IdézStat_Type1,Stat_Value1...etc Max 10
IdézScaling Stat Distribution,Value
IdézDamage Type
IdézDelay
IdézRanged Mod Range
Idézspellid_1
IdézSpelltrigger_1
IdézSpellcharges_1
IdézSpellppmRate_1
IdézSpellCooldown_1
IdézSpellcategory_1
IdézSpellcategorycooldown_1
IdézSpellid_2...ETC Mint az előbbiekben egészen 5 ig skálázva
IdézBlonding
IdézDescription
IdézPageText
IdézLanguage ID
IdézPAge MAterial
IdézStartQuest
Idézlockid
IdézMaterial
IdézSheath
IdézRangomProperty
IdézRandom Suffix
IdézBlock
IdézItemset
IdézMaxDurability
IdézArea
IdézMap
IdézBag Family
IdéztotemCategory
IdézSocketColor_1,SocketContent_1..etc 3 Gem Slottig
IdézSocket Bonus
IdézGemProperties
IdézRequiredDisenchantSkill
IdézArmorDamageModifier
IdézDuration
IdézItemLimitCategory
IdézHolidayId
IdézScriptName
IdézDisenchantID
IdézFloodType
IdézMinMoneyLoot,maxMoneyLoot
IdézWDBVerified
BEst Regards Fonix
Sziasztok lenne egy kérdésem az, hogy csináltam egy ("Illi pengét") de a Rogue se a warrior se a dk nem tudja használni, vagyis autó attakolni tudnak. de spelleket nem tudnak használni, ezt mivel tudom kiküszöbölni?
Előre is köszönöm, Raim
http://infobarkacs.hu/index.php/topic,5371.msg63563.html#msg63563
Ebben a topicban választ kapsz erre a kérdésedre!
Hello
Arra lennék kíváncsi, hogy tudnám beállítani, hogy a quest levegye a CD-t arról aki megcsinálja.
.coold asszem a gm parancs.
Írtad, hogy quest végén kapható: spell, de az akkor .learn ID lenne, ez meg simán .coold parancs.
Esetleg HA db ben átírnám a .coold parancsot valamire (pl. learn coold), akkor quest ezt rakná rá a játékosra és meg is lenne...
Mit lehetne ennek érdekében tenni?
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy ha én Scriptből szeretnék NPC-t, mint PL. egy Hunter Pet npc-t be is van forgatva a Script a core-ba, és el is indul meg minden, elkészítettem hozzá az NPC-t meg minden, beállítottam, de mégsem adja a hunternek a petet.
Gondolom NPCFlaghez kell valamit állítani, de mit?
Próbáltam már az összes flaget de egyikkel se volt jó :S tudnátok segíteni benne? köszönöm előre!
Szia!
Először is mond el hogy meg tudod e nézni benne a dolgokat. Ha tudsz az npc vel beszélni akkor nem flag problémája van. Ha nem akkor flag et állísd 1 re. Ha nem csinálja amit kéne mikor rákattintasz akkor az már script hiba lesz. Akkor nézd meg hogy mikor leforgattad nem e írt ki script hibát. Ha nem akkor valamelyik számot írtad el. Bár így vakon nehéz... Kéne látni a scriptet, hogy tudjuk hogy mit szurátl el. Meg az npc adatokat is.
Üdv Locu
Szia!
Először is kösz, hogy segítesz.
Itt a script
#include "Object.h"
class npc_pet_vendor : public CreatureScript
{
public:
npc_pet_vendor() : CreatureScript("npc_pet_vendor") { }
void TameCreature(Player *pPlayer, Creature *pVendor, uint32 npcid)
{
if (pPlayer->GetPetGUID())
return;
if (pPlayer->GetCharmGUID())
return;
TempSummon* npc = pVendor->SummonCreature(npcid, pVendor->GetPositionX(), pVendor->GetPositionY(), pVendor->GetPositionZ(), 0,TEMPSUMMON_CORPSE_DESPAWN, 40000);
npc->SetUInt64Value(UNIT_FIELD_SUMMONEDBY, pVendor->GetGUID());
if (pPlayer->getClass() != CLASS_HUNTER)
return;
Pet* pet = pPlayer->CreateTamedPetFrom(npc, 13481);
if (!pet) // in very specific state like near world end/etc.
return;
float x, y, z;
pPlayer->GetClosePoint (x, y, z, npc->GetObjectSize(), CONTACT_DISTANCE);
pet->Relocate(x, y, z, M_PI-pPlayer->GetOrientation());
pet->SetReactState(REACT_DEFENSIVE);
uint8 level = (npc->getLevel() < (pPlayer->getLevel() - 5)) ? (pPlayer->getLevel() - 5) : npc->getLevel();
pet->SetUInt32Value(UNIT_FIELD_LEVEL, level - 1);
pet->GetMap()->AddToMap(pet->ToCreature());
pet->SetUInt32Value(UNIT_FIELD_LEVEL, level);
pPlayer->SetMinion(pet, true);
pet->InitTalentForLevel();
if (pPlayer->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER)
{
pet->SavePetToDB(PET_SAVE_AS_CURRENT);
pPlayer->ToPlayer()->PetSpellInitialize();
}
if (npc)
npc->DisappearAndDie();
}
bool OnGossipHello(Player *pPlayer, Creature *pCreature)
{
if (pPlayer->getClass() == CLASS_HUNTER){
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Boar", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Bat", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Hyena", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Ravager", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Serpent", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Silithid", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Wind Serpent", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Carrion Bird", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Cat", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 9);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Moth", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 10);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Raptor", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 11);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Tallstrider", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 12);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Wasp", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 13);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Wolf", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 14);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Crab", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 15);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Crocolisk", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 16);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Scorpid", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 17);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Warp Stalker", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 18);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Worm", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 19);
pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(36501, pCreature->GetGUID());
}
else
pCreature->MonsterWhisper("Te nem vagy hunter!", pPlayer->GetGUID());
return true;
}
bool OnGossipSelect(Player *pPlayer, Creature *pCreature, uint32 /*uiSender*/, uint32 uiAction)
{
switch(uiAction)
{
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1:
TameCreature(pPlayer,pCreature,3098);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2:
TameCreature(pPlayer,pCreature,1512);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3:
TameCreature(pPlayer,pCreature,5427);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4:
TameCreature(pPlayer,pCreature,23326);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5:
TameCreature(pPlayer,pCreature,19784);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6:
TameCreature(pPlayer,pCreature,11728);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7:
TameCreature(pPlayer,pCreature,26806);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8:
TameCreature(pPlayer,pCreature,18470);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 9:
TameCreature(pPlayer,pCreature,28097);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 10:
TameCreature(pPlayer,pCreature,18468);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 11:
TameCreature(pPlayer,pCreature,9684);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 12:
TameCreature(pPlayer,pCreature,2322);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 13:
TameCreature(pPlayer,pCreature,20198);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 14:
TameCreature(pPlayer,pCreature,30455);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 15:
TameCreature(pPlayer,pCreature,24478);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 16:
TameCreature(pPlayer,pCreature,28002);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 17:
TameCreature(pPlayer,pCreature,21864);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 18:
TameCreature(pPlayer,pCreature,23219);
break;
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 19:
TameCreature(pPlayer,pCreature,29390);
break;
}
return true;
}
};
void AddSC_npc_pet_vendor()
{
new npc_pet_vendor();
}
CT sorok:
Entry: 80000
name: Hunter Pets
min-maxlevel: 50-50
faction_A-H: 35
npcflag: 1
unit_flags: 512
unit_flags2: 2048
type: 7
ScriptName: npc_pet_vendor
WDBVerified: 12340
A többi default.
A script-et úgy töltöttem le, a szolgáltatótól, bent volt a forrsákódban.
A ScriptLoader.cpp-be is beírtad? vagy be van írva?
Igen Zerus kérdése a következő hogy scriptloader.cpp be be lett e írva.Mer a script első ránézésre hibátlannak tűnik, az npc stimmel így csak ott lehet a gond egyenlőre.
igen bent van a scriptloader.cpp-be