Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Adatbázis => A témát indította: Szilárd Dátum 2010 május 29, 02:33:56 DÉLUTÁN

Cím: EventAI scripting
Írta: Szilárd Dátum 2010 május 29, 02:33:56 DÉLUTÁN
Kicsit szenved?s munk
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Bluerák Dátum 2010 május 30, 08:22:29 DÉLUTÁN
Nagyon szép leírás lett  ;)
+1
Szerintem ezt ki lehet emelni nyugodtan
;D ;D
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Szilárd Dátum 2010 május 30, 08:37:06 DÉLUTÁN
Olvasható Notepaddal amit írtam?
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Bluerák Dátum 2010 május 30, 08:45:47 DÉLUTÁN
Teljesen jó  :D
Érthető bárkinek  :)
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: AximCore Dátum 2010 május 30, 08:49:25 DÉLUTÁN
Idézetet írta: zoomika Dátum 2010 május 29, 02:33:56 DÉLUTÁN
Kicsit szenvedős munkával, de átdolgoztam az angol EventAI leírást, persze nekem se ment mindennek a fordítása, de elkészültem a munkával. Egy-két példát beleírtam, csak sajnos nem tudom bemásolni ide, mert Notepad++-ban készítettem és kicsit más a formázása, mint ennek a Fórumnak. Kipróbáltam más programokkal is a megtekintését és nem igazán ment, szóval töltsétek le hozzá a Notepad++-ot(bár szerintem ez a legtöbb programozónak(v. programozó palántának) le van töltve). Én Portable-t használtam, de szerintem nem lehet különbség a többinél sem. Esetleges TYPO-ért elnézést :D

Magát a TXT fájlt itt tölthetitek le:
TXT (http://www.sendspace.com/file/489fnd)
A Notepad++-ot:
Notepad++ (http://sourceforge.net/projects/portableapps/files/Notepad%2B%2B%20Portable/Notepad%2B%2B%20Portable%205.6.8%20Rev%202/NotepadPlusPlusPortable_5.6.8_Rev_2.paf.exe/download)
Egy Office szöveg szerkesztőben jobban mutatna...:) Gedit-el elég "gány"....
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Szilárd Dátum 2010 május 30, 08:51:20 DÉLUTÁN
Nem gondolkodtam mikor elkészítettem :D
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: ToMa3757 Dátum 2010 május 30, 09:05:01 DÉLUTÁN
Idézetet írta: zoomika Dátum 2010 május 30, 08:51:20 DÉLUTÁN
Nem gondolkodtam mikor elkészítettem :D

Hmm :D jónak tűnik :D

Idézetet írta: BlueRák Dátum 2010 május 30, 08:22:29 DÉLUTÁN
Nagyon szép leírás lett  ;)
+1
Szerintem ezt ki lehet emelni nyugodtan
;D ;D
Már megy is ^.^
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: galaris Dátum 2010 május 30, 09:06:58 DÉLUTÁN

Köszönjök!



Ne térj el a topic tárgyától !
/Action/
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Tiby Dátum 2010 június 20, 01:43:58 DÉLUTÁN
én nem tom leszedni :/
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Szilárd Dátum 2010 június 20, 02:09:38 DÉLUTÁN
LINK friss
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 június 21, 08:04:37 DÉLUTÁN
Hali nekem csak ott lenne a bajom, hogy LK hoz csináltam EventAI scripteket, de mindet egyszerre indítja el...:S
amikor aggrozik elkezdi mondani az összes szöveget egyszerre...??? 
Most mit csináljak?
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: ident Dátum 2010 június 21, 08:14:40 DÉLUTÁN
Idézetet írta: gyberci94 Dátum 2010 június 21, 08:04:37 DÉLUTÁN
Hali nekem csak ott lenne a bajom, hogy LK hoz csináltam EventAI scripteket, de mindet egyszerre indítja el...:S
amikor aggrozik elkezdi mondani az összes szöveget egyszerre...??? 
Most mit csináljak?


Több dolog is lehetséges, de anélkül hogy beírnád mit is csináltál a tippek a következők:

- ms helyett azt gondoltad sec a késleltetés
- hp-ra vagy manára adtad meg a szövegek beírását, ami hát mondjuk úgy: nem jó ötlet
- passz a kódod nélkül
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 június 21, 11:12:10 DÉLUTÁN
xD sajna kódot most nem tudom belinkelni, mivel épp nem jó valamiért a db-m...
          -ha valaki tud segítsen: a szerver fut, de nem lehet hozzáférni most valamiért (navicat -ezzel csináltam eddig is de jó volt) hibaüzi: http://data.hu/get/2675967/nevtelen.jpg.html (http://data.hu/get/2675967/nevtelen.jpg.html)
Dee amúgy ott a megoldás hogy HP-val csináltam :S   Mit javasolnál helyette?
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: DoomKiller Dátum 2010 június 22, 12:10:54 DÉLELŐTT
Idézetet írta: gyberci94 Dátum 2010 június 21, 11:12:10 DÉLUTÁN
xD sajna kódot most nem tudom belinkelni, mivel épp nem jó valamiért a db-m...
          -ha valaki tud segítsen: a szerver fut, de nem lehet hozzáférni most valamiért (navicat -ezzel csináltam eddig is de jó volt) hibaüzi: http://data.hu/get/2675967/nevtelen.jpg.html (http://data.hu/get/2675967/nevtelen.jpg.html)
Dee amúgy ott a megoldás hogy HP-val csináltam :S   Mit javasolnál helyette?

Így elsőre reinstall, de lehet van rá egyszerűbb megoldás is :D
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 június 22, 05:12:47 DÉLELŐTT
Hali, SQLyog meg tudja nyitni...
Nade itt vannak az sql importok... valaki ki tudná nekem javítani?? Vagy el tudná magyarázni hogy, melyik oszlopban mi a hiba?...    A kijavítás jobb lenne :S
http://pastebin.org/350221 (http://pastebin.org/350221)
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Apostol Dátum 2010 június 22, 11:00:01 DÉLELŐTT
Idézetet írta: gyberci94 Dátum 2010 június 22, 05:12:47 DÉLELŐTT
Hali, SQLyog meg tudja nyitni...
Nade itt vannak az sql importok... valaki ki tudná nekem javítani?? Vagy el tudná magyarázni hogy, melyik oszlopban mi a hiba?...    A kijavítás jobb lenne :S
http://pastebin.org/350221 (http://pastebin.org/350221)

Szerintem ott lesz a hiba,hogy a hp-ra aktiválódó szövegeknél a maxhp 100.Esetleg próbáld úgy hogy első szöveg 65%max 65%min / 35%max 35%min / 15%max 15%min
Ugye EventType:2nél param1 a maximális hp aminél beadja param2 pedig a minimális.Na most ez neked úgy néz ki,hogy maximális hp=100.Így nem kell meglepődni hogy mindet egyszerre pofázza.Szerintem.
De én nem szoktam külön scriptet szentelni egy-egy beszédhez,spellhez szoktám kötni,és mikor tolja a spellt jön a szöveg is.Ezért lehet 3 actiont elvégeztetni/script.
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 június 22, 01:52:49 DÉLUTÁN
Köszi.
Azt hittem, hogy a param1 nek a mob max hp-jának kell lennie....
xD azt nem tudná nekem megmondeni valaki, hogy hogyan lehet az introkat gossip menühöz fűzni? (EventAI)
  + A fontosabb Gossip ra elinduljon a MOB (:D Jelen esetben Tirion :P)
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Athmor Dátum 2010 június 22, 02:25:15 DÉLUTÁN
gossip_scripts-eknél probáld ki a loadpath(20) commandot 0-s, vagy 1-s dataintel, de az egyik tutko a playert mozgatja, másik talán magán az npcn aktiválodik.


Ja és még1 off tipp, HA valaki még nem jött volna rá!..
1 gossip_menu-höz több megegyező gossip_script id tartozhat!
pl 64000 a gossip_menu id-je, és az action_Script részbe 62650 a gossip_script idje és 62650-es gossip_script idvel több is rendelkezhet, pl szerencsétlen playeren rajta van a Sated (http://www.wowhead.com/spell=57724) meg még rajta van a Deserter (http://www.wowhead.com/spell=26013) akkor hozzárendelhetsz 2 ugyanolyan idjü gossip scriptet, és mind2-t leveszi :D


videó pedig >>>
SCRIPT_COMMAND_PLAYMOVIE = 34
datalong: movie id.
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 június 22, 03:36:58 DÉLUTÁN
 :-\Valaki meg tudná nekem írni Lich King-et EventAI-ban (vagy c++ scriptben - Mangos 3.3.3a)???
       Légyszives..   én akárhogyan próbálom nekem csak az jön össze hogy beszéljen :'( :'( :'( :'(
PLS valaki aki ért hozzá..
Egyáltalán nem kell hogy "Fullos" legyen csak a főbb jeleneteknek, és a spelleknek kellene benne lenniük.
+ Mangosra nem is találok C++ Lich King scriptet amit be lehetne forgatni.
                     Örök hálám lenne!!!!  :o :o :-\ :'( :-*
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Szilárd Dátum 2010 június 22, 04:08:15 DÉLUTÁN
Don't worry, use TC and implement the scripts.
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: human374 Dátum 2010 június 29, 02:32:49 DÉLUTÁN
Hali!

Lich Kingnek szeretnék pár spellt betenni EventAI-val. Először néztem egy működőt (Rage Winterchill) és próbálgattam, hogy mit hogy mennyire lehet. Minden szépen ment, egész jó dolgokat lehet vele összehozni... Viszont amikor próbáltam a Lich Kingnek AI-t nem akarta megcsinálni.

-A megírt AI-t kipróbáltam Rage Winterchill-l és nála szépen ment.
-Teljesen lemásoltam Rage Winterchill `creature template`-t csak a Display ID-t és a nevet írtam át, de még így sem akar működni.
Sok mindent próbálgattam még, de a végeredmény mindig ugyanaz lett: Ragenél megy Kingnél nem.
Valaki megtudná mondani mit rontok el?

A válaszokat előre is köszönöm!
A húsvéti nyuszi
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Apostol Dátum 2010 június 29, 04:02:34 DÉLUTÁN
És azt is nézted,hogy az event flagba benne van a 10 meg a 25 fős is?
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Girosz Dátum 2010 június 29, 04:24:07 DÉLUTÁN
creature_id-t átírtad az újra?
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: human374 Dátum 2010 június 29, 04:36:24 DÉLUTÁN
Jaja ID-ket írtam. Viszont egy kicsit most összezavarodtam.
Az adatbázisban a event_flags sorba kerülnek ezek ugye?:
0       -    EVENT_T_TIMER    
1      -   EVENT_T_TIMER_OOC
2      -   EVENT_T_HP   
3      -   EVENT_T_MANA    
...

De ezek hová kerülnek?
1      EFLAG_REPEATABLE   
2      EFLAG_NORMAL   
4      EFLAG_HEROIC
...
Az event_type-hoz?

Most így néz ki:

ID: 4000001
creatureID: 36597
event_type: 0
event_inverse_phase_mask: 0
event_chance: 100
event_flags: 0
event_param1: 10000
event_param2: 10000
event_param3: 10000
event_param4: 20000
action1_type: 11
action1_param1: 70358
action1_param2: 4
action1_param3: 0
action2_type: 1
action2_param1: -1000
A többi mind 0.

Annyit kéne csinálnia, hogy 10mp után castolja ezt a spellt 10 másodpercenként és közbe nyom egy szöveget. De nem csinálja, csak 10mp után beadja a szöveget (egyszer).
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Apostol Dátum 2010 június 29, 05:49:06 DÉLUTÁN
Hát így nem is fog működni.(event_flags: 0)
Oda kell egy szép szám talán 8 vagy mennyi a 25fős.
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Apostol Dátum 2010 június 29, 05:49:54 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Apostol Dátum 2010 június 29, 05:49:06 DÉLUTÁN
Hát így nem is fog működni.(event_flags: 0)
Oda kell egy szép szám talán 8 vagy mennyi a 25fős.
Event TYPE-ba megy az event type és event flagba megy az event flag.
De én sem tudom pontosan,ha valaki tudja leírhatná az összes diffhez a flaget,én is megköszönném ☻
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: human374 Dátum 2010 június 29, 06:24:00 DÉLUTÁN
Ok asszem most már értem a dolgot, csak az Event flaget nem tudom rendesen beállítani.
event_flag = 1-l rendesen tudom használni az AI-t simán kint a worldben. Viszont amikor Normal instában próbálom event_flag=2-vel akkor nem működik rendesen.
( 80% alatt egyszer adja be a spellt, de 80% alatt minden percben kéne neki )

Már megcsináltam a boss EventAI-t, de csak kint tudom rendesen használni : /
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: N_^ Dátum 2010 július 15, 05:31:35 DÉLUTÁN
Köszi a leírást nagyon hasznos :)
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Bobby Dátum 2010 július 19, 02:28:48 DÉLUTÁN
Ha kell mangoshoz tudok adni egy eventai író programot. Nagyon egyszerű és érthető, de elég kezdetleges, én írtam :)

http://data.hu/get/2771315/eventai.zip.html

Remélem hasznát veszitek.

Olvastam pár hszt. A rövid véleményem, nem a sárba kellene tiporni a másikat meg hátráltatni, hanem inkább segíteni egymáson. Egy kicsit javítani kellene a moralitáson. Így is elég közömbösek és önzőek az emberek, legalább mi fórumozók lehetnénk egy kicsit különbek.
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 szeptember 16, 06:05:58 DÉLUTÁN
Hali! GObjectet aktiv
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: $0undX Dátum 2010 szeptember 16, 06:22:48 DÉLUTÁN
azt tippelném hogy eventai-val nem lehetséges, scriptel könnyű feladat, de ha jól tom te a tfmnél vagy és ott nincs lehetőség custom scripteket használni így én nem segíthetek.Viszont ajánlhatok (http://lmgtfy.com/?q=trinitycore+activating+object+with+eventai) valami jót, nekem sokszor bevált már.
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 szeptember 16, 06:46:11 DÉLUTÁN
Ismerem a Google-t... De ott sem találtam SEMMIT ezzel kapcsolatban... De azért köszi :P Valaki más?
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 szeptember 16, 06:56:35 DÉLUTÁN
Megtaláltam :P Azoknak akiknek szintén erre fáj a foguk:
1. Can EventAI interact with Game Objects?
           Not really. The closest anyone has come out of casual experience (At least since 8/9/09) is to cast a                   spell which has been reconfigured via the Spell scripts table. That may be possible. Check the spell_scripts table action type 11, 12, and 13. They may be what you are looking for.

(http://www.trinitycore.info/index.php?title=Event_AI#Common_Questions (http://www.trinitycore.info/index.php?title=Event_AI#Common_Questions))

Tehát egy spell scripet kell írni egy használatlan spellhez, majd az NPC ezt castolja el.
(http://www.trinitycore.info/index.php?title=Spell_scripts (http://www.trinitycore.info/index.php?title=Spell_scripts))
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: $0undX Dátum 2010 szeptember 16, 07:01:45 DÉLUTÁN
WÁÓÓÓ és gyberci bácsi hol tetszett ezt találni?  ;D
Csak nem itt? (http://www.trinitycore.info/index.php?title=Event_AI)
Deeeeee
Idéz
   1. Can EventAI interact with Game Objects?
         1. Not really. The closest anyone has come out of casual experience (At least since 8/9/09) is to cast a spell which has been reconfigured via the Spell scripts table. That may be possible. Check the spell_scripts table action type 11, 12, and 13. They may be what you are looking for.
he, és ez véletlen nem a fent linkelt google kereső 4-edik találata?
Deeeeee  :)
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 szeptember 16, 08:42:10 DÉLUTÁN

:P:P:P:P:P:P:P:P:P  ;D ;D ;D ;D ;D ;D jaja :P angolul nem kerestem csak magyarul... :O
Egyébként, vagy egy olyan spell ami bizonyos határon belül aktivál minden gobot.
(http://www.wowhead.com/spell=30758 (http://www.wowhead.com/spell=30758)) Már csak azzal van a gondom, hogy a mobjaim (ICC-n belül)
semmit sem hajlandóak megcsinálni, amit EventAI-val készítek.
Tudom:
Idéz
1.     My NPCs aren't executing their scripts in dungeons!
Scroll down this page nearly to the bottom until you reach "Event Flags" - You'll see that the event_flags field needs to have a 2 or a 3 added to it, depending on whether it's for a raid or a Heroic instance, respectively. Most people forget this, and it won't work without the extra 2 or 3 added to the value already in that field.
De ettől sem változott a helyzetem. Mobbal lehet a hiba szerintem.
Lady-m:
Idéz
(36855, 3685501, 3685502, 3685503, 0, 0, 30893, 0, 0, 0, 'Lady Deathwhisper', '', '', 0, 83, 83, 2, 21, 21, 0, 1, 1, 1, 1, 370, 531, 0, 343, 7, 0, 0, 8, 32768, 8, 0, 0, 0, 0, 0, 365, 542, 84, 6, 76, 36855, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'EventAI', 0, 3, 300, 350, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, '', 11723);
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 szeptember 18, 12:10:12 DÉLELŐTT
Hali! Meg
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Szilárd Dátum 2010 szeptember 18, 09:57:18 DÉLELŐTT
Mivel az NPC-nek több difficulty_entry-je van, ezért, ha jól gondolom az EventAI-kat 4x kell megcsinálni, és mindet 2, 4, 8, 16-os flagekkel.
Gondolom azért nem működött ezzel meg ezzel a flaggel, mert mindvégig N10-be nézted, és ott csak az egyiknek kellene működni, ha jól gondolom a 4-esnek.
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: ident Dátum 2010 szeptember 18, 12:36:41 DÉLUTÁN
Pár dolgot ki tudsz nézni innen:
http://forum.trinitycore.org/forum/165-eai-script-development/

Pici logika és menni fog.
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 szeptember 18, 01:41:50 DÉLUTÁN
xD nekem van logik
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: ident Dátum 2010 szeptember 18, 10:22:50 DÉLUTÁN
Ugye milyen csodás dolog is az a bizonyos logika (aka. józan paraszti ész) ?  :D
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Kerge Dátum 2010 szeptember 19, 01:10:49 DÉLELŐTT
PLS nem kell leoltogatni minden hozzászólásomért...

(Apostol Köszönjük szépen!)
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: Apostol Dátum 2010 szeptember 19, 10:30:08 DÉLUTÁN
Akkor hogy valaki érdemben is hozzászóljon:Event_Flags:31 és mindenhol jó lesz.
Cím: Re:EventAI scripting
Írta: potike2010 Dátum 2012 szeptember 05, 05:07:54 DÉLUTÁN
Megszünt a letöltési link valaki fel tudná rakni még 1 szer?