Gunship Battle

Indította Bluerák, 2010 július 21, 07:50:50 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Lackó

#15
én megpróbálom megcsinálni :DHátha segít ez valamit,most találtam rá: #
bool Transport::GenerateWaypoints(uint32 pathid, std::set<uint32> &mapids)
#
{
#
    if (pathid >= sTaxiPathNodesByPath.size())
#
        return false;
#

#
    TaxiPathNodeList const& path = sTaxiPathNodesByPath[pathid];
#
   
#
    std::vector<keyFrame> keyFrames;
#
    int mapChange = 0;
#
    mapids.clear();
#
    for (size_t i = 1; i < path.size() - 1; ++i)
#
    {
#
        if (mapChange == 0)
#
        {
#
            TaxiPathNodeEntry const& node_i = path[i];
#
            if (node_i.mapid == path[i+1].mapid)
#
            {
#
                keyFrame k(node_i);
#
                keyFrames.push_back(k);
#
                mapids.insert(k.node->mapid);
#
            }
#
            else
#
            {
#
                mapChange = 1;
#
            }
#
        }
#
        else
#
        {
#
            --mapChange;
#
        }
#
    }

a #-et ne vegyétek figyelemre,pastebinről másoltam át.Szerintem ez mozgatja a hajókat.

Bluerák

Módosítáááááááás Gooooooomb ::)

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

Skyne

#17
De Lackó, nem tudjuk hogyan lehet elindítani, akarhatsz te egyedi hajót, de ha egyszer nemlehet, meg most gondolkoztma és utánna kell ám nézni az opcodeoknak is hogy mt küld a kliensnek mer ha csak annyi van hogy: "tudod azon az XY útvonalon megyünk" akor megszptuk, és elég nagy rá az esély mert ugye dbc megvan a kliensben is, tehát fölös adatforgalom minden koordinátát külön kiküldeni, belekéne magunkat ásni a core ezen részébe, de nekem most se erőm seidőm, talánmajd egyszer, vagy valaki aki szorgalmasabb...  ::)

+ az eredeti témához fölösleges is egyedi útvonal...

NevemSenki

#18
Azt érti közületek valaki hogy miért is mozognak a hajók/zeppelinek?
Azért DB, mert a DBC-t kicsit macerásabb átírni, mivel 100%-ig nem tudjuk a megoldást ( én biztos nem ) így könnyebb lenne próbálkozni.
Mivel az nem lenne baj, ha azok a hajók nem Player beavatkozásra indulnánk, hanem időpont szerint mennének.
Azt is meglehet csinálni, hogy a hajók akkor induljanak, ha tartózkodik ott player, akkor ez úgy lenne a legjobb, hogy 100 yard-ra ( játék szerint ) tennénk a hajó kezdőpontját, akkor olyan 12s mulva érne oda, beállítanánk hogy mennyit várjon. Azalatt az idő alatt összeszedné magát a Raid, felszállna a hajóra, és indulna is.
Pont úgy mint az eredeti Taxik, csak ez ICC-ben van.
Bevezetni 3 új Táblát, nem is olyan egyszerű mint én azt először gondoltam, de nem lehetetlen.
Ahogy TC-sek megírták, úgy meg tudjuk írni mi is ha ügyesek vagyunk.

Másik lehetőség, készítünk egy Custrom Scriptet, olyat minta  Transport, és próbálkozunk kiszedni/betenni ezt azt.
Azért gondoltam főként a DB-s dologra, hogy 2 legyet üssünk egy csapásra. Mivel volt egy Topic hogy Objectet nem lehet mozgatni. Dehogynem, lehet.
Így ICC is megoldódna, és az Objectmozgatás is. ( Mivel a Transportok, azok Objectek. )

Üdv.: Senki

$0undX

Nézd, a db-s dolgot megértem és szerintem is jó lenne ezeket átülteni a db-be és akkor csak abban kell turkálni és a klienseknek sem kell lecserélni a dbc-t, a lényeg az hogy már nem tudom hol meg vannak szabva ezek a tárolók dbc-nként és csak ahoz beírni a tábla nevét meg valahogy a struktúráját beépíteni az eredeti dbc filenak, ezek után nincs más dolgunk csak feltölteni a tárolót a dbc alapján és ezek után nem dbc-ből betölteni hanem db-ből. Jó tegyük fel ez sikerül, hát mert mér ne?  ;D , akkor hogy indítod el a transportot??  ::)

Skyne

Emberek, megnézte már valaki hogy van-e értelme annak amit beszéltek? a szerver elküldi minde egyes kliensnek az összes koordinátát ami áthalad az adott transport? AZT AMI A KLIENSNEK IS MEGVAN? szerintem esélytelen...

(ha tévednék előre is bocs...)

NevemSenki

Én legalább mondtam egy ötlete!

Üdv.: Senki

Lackó

Szerintem meg úgy kéne,hogy egy gameobjecthez írunk egy olyan scriptet,hogy mozgassa a hajót waypointokkal,mint 1 NPC-t.Bocs,ha rosszat mondok,nem vagyok még annyira jártas TC-ben.

ident

#23
Akkor bonyol
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Lackó

#24
R

NevemSenki

Én is ezt néztem  ;)

IdézAmúgy ezekre csak az event elején van szükség kb. 3-4 másodpercig, mivel a battle alatt a két hajó NEM mozog

Ezt is tudtuk, le is volt írva a régi Battles témában.

Üdv.: Senki

Lackó

Akkor már együtt dolgozunk :D

ident

Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2010 július 24, 09:34:50 DÉLUTÁN
Én is ezt néztem  ;)

IdézAmúgy ezekre csak az event elején van szükség kb. 3-4 másodpercig, mivel a battle alatt a két hajó NEM mozog

Ezt is tudtuk, le is volt írva a régi Battles témában.

Üdv.: Senki

Feleslegesen ne ragadj ki szöveget légy oly kedves, mivel az utána következő résszel együtt "makes sense", thx.
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

NevemSenki

#28
Arra volt már példa, hogy nem az ellen hajóskapitány halt meg, hanem a helyette a Raid hallt be?
Pedig, Cordinata-t kell küldözgetni, így nem teljes ez az egész.
Még szét is Buggoltam magam ICC-ben. Kisebb Pache viharba keveredtem. Elég érdekes volt  :D

Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 július 24, 07:10:08 DÉLUTÁN
Emberek, megnézte már valaki hogy van-e értelme annak amit beszéltek? a szerver elküldi minde egyes kliensnek az összes koordinátát ami áthalad az adott transport? AZT AMI A KLIENSNEK IS MEGVAN? szerintem esélytelen...

(ha tévednék előre is bocs...)

Most kérdezek egy hülyeséget, mert ezt nemigen értem. A wp milyen elven működik, mert néztem, és nem nagyon jöttem rá. Az nem küld semmilyen kordinátát? Vagy az teljesen más Tészta?

Üdv.: Senki

$0undX

WAYPOINT = WAY - POINT
útvonal  = út - vonal
na most mint megtanultuk matek órán ( vagy nem?  :D ) , a szakasznak 2 végpontja van, na most ugye elindul a mi kis npc-k az első pontból és a 2-ba halad , a waypoint a különböző lerakott waypointoknál (ahol az npc irányt vált hogy úgy mondjam  :D ) , annak a koordinátáját küldi el , és csak pCreature->GetMotionMaster()->MovePoint, amiről meg itt sokan beszélnek hogy a koordinátákat 1esével kiküldeni, tehát minden koordinátát, az pedig teljesen fölösleges, nem működhet és úgy leterhelnél a szervert hogy izom lagg lenne kb.  :)

Powered by EzPortal