Chat.cpp :
a static ChatCommand accountCommandTable[] = függvény(írás) után nyomjatok egy Entert,
az új sor lérehozásához,és írjátok bele ezt:
persze a commandneve-t le kell cserélni,amire akarod.
static ChatCommand characterCommandTable[] =
ezen illesszétek be ezt,persze az alparancsot cseréld le,amire akarod,cserélj le minden írást:
{ "heal", SEC_MODERATOR, false, &ChatHandler::HandlecharacterhealCommand, "", NULL },
};
Nos,az egyik felével készen vagyunk.
Chat.h:
keressétek meg ezt:
bool HandleAccountCreateCommand(const char* args);
és írjátok alá ezt:
bool HandlecharacterhealCommand(Player *player);
persze,az írásokat,vagyis amit én írtam oda,hogy pl commandneve,alparancs,azokat cseréljétek le.
én egy felhealós parancsot csinálok.
azután,menjünk a Level1.cpp fileba.
Írjátok bele ezt:
bool ChatHandler::HandlecharacterHealCommand(Player *player)
{
player->SetHealth(player->GetMaxHealth());
player->SetPower(POWER_MANA, player->GetMaxPower(POWER_MANA));
}
.
UI:Ha,3.3.2-es vagy 3.3.3-as core-t használsz,akkor ne hozd létre újra a static ChatCommand characterCommandTable[]-t
Ezek után elérhető a .character heal parancs.
A leírást készítette Lackó !