Általános kérdések és válaszok

Indította Action, 2010 július 26, 11:03:56 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

$0undX

használd a code tagokat ( [ code ] és [ / code ] )
nem, szerintem ident elég érhetően fogalmazott, CSAK EZT:

void AddSC_npc_buffer();

bacsa

Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 november 14, 04:41:28 DÉLUTÁN
használd a code tagokat ( [ code ] és [ / code ] )
nem, szerintem ident elég érhetően fogalmazott, CSAK EZT:

void AddSC_npc_buffer();


oké és a többit melyik fájlba ?

$0undX

a scriptet csak külön 1 sima cpp fájlba, vagy milyen többi-re gondolsz?

ident

A scriptloaderbe m
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

bacsa

Idézetet írta: ident Dátum 2010 november 14, 04:53:05 DÉLUTÁN

A cmake ha jól emlékszem az egész mappát berántja forgatáshoz és további módosítás nem kell.

Beillesztettem a scriptloader.cpp-be a végére.
src/server/scripts/custom/ Ide létrehoztam 1 új fájlt és bemásoltam az egész scriptet.

Most jönne az újbólforgatás.
Megnyitom a cmake-t.
2 dolgot tallózhatok fel code és build itt melyiknél mit kéne feltallózni? Az egész Scripts mappát tallózzam be a codehez? meg build az az mentési helynek mit írjak ??  ???

Lehet sok buta kérdés de nekem nem világos  ::)


$0undX

Na nekem is lassan aludni kéne -.-"
De még EGYSZER LEÍROM érthetően és világosan lépésről lépésre.
1.Fogod a scriptedet, belerakod 1 üres cpp fájlba, és bele mented a scripts/custom-höz.
2.Ezek után fogod és a scriptloader.cpp-be beilleszted a fentebb említett voidot, a többi sorhoz hasonlóan
3.Utána a scripts mappában lévö CMakeList.txt -ben hozzáírod a forrás fájlok listájához
4.Újra csinálod a solution-t cmake-el
5.Forgatod az emut
6.Örülsz a fejednek :D

bacsa

Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 november 14, 05:47:03 DÉLUTÁN
Na nekem is lassan aludni kéne -.-"
De még EGYSZER LEÍROM érthetően és világosan lépésről lépésre.
1.Fogod a scriptedet, belerakod 1 üres cpp fájlba, és bele mented a scripts/custom-höz.
2.Ezek után fogod és a scriptloader.cpp-be beilleszted a fentebb említett voidot, a többi sorhoz hasonlóan
3.Utána a scripts mappában lévö CMakeList.txt -ben hozzáírod a forrás fájlok listájához
4.Újra csinálod a solution-t cmake-el
5.Forgatod az emut
6.Örülsz a fejednek :D


ennyi van a cmakelist.txt-ben

set(scripts_STAT_SRCS
  ${scripts_STAT_SRCS}
)

message("  -> Prepared: Custom")

hova kéne idebeírnom ?
Nem látjátok a kérdésemet 1szerüen 4edjére teszemfel.
"4.Újra csinálod a solution-t cmake-el
5.Forgatod az emut"

Nem vágom h kell újbólcsinálni cmakel és forgatni az emut!!! 4x kérdeztem meg eddig csak vhogy azt a részét senki nem olvassa el =(


bacsa

Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 november 14, 07:13:27 DÉLUTÁN
Nem-nem, te nem olvasolod el :D
http://www.google.hu/search?hl=hu&client=firefox-a&hs=T9M&rls=org.mozilla:hu:official&&sa=X&ei=eCbgTOaECdHusgbjnPXuCw&ved=0CC0QBSgA&q=trinitycore+cmake&spell=1

http://www.mmowned.com/forums/world-of-warcraft/emulator-servers/guides-tutorials/302939-how-compile-trinity-core-updated-working.html

http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4728.0

Leírják hogy kell használni a cmake-et, istenem olvass már kicsit hogy ne mindent nekünk kelljen a szádba rágni.


Visual stuidóval próbáltam újból forgatni de nem igazán sikerült
------ Skipped Build: Project: INSTALL, Configuration: Release Win32 ------
Project not selected to build for this solution configuration
========== Build: 0 succeeded, 0 failed, 16 up-to-date, 1 skipped ==========

1 sec alatt kiírta ezt semmit nem csinált.

ui: Cmakelist-et mivel egészítsem ki ??
Ilyen fájlt hoztam létre ebbe a mappába teleport_npc.cpp
Ez a tartalma:

set(scripts_STAT_SRCS
  ${scripts_STAT_SRCS}
)

message("  -> Prepared: Custom")



$0undX

igazából ident mondta hogy benyeli a cuccost nem kell hozzá írni csak a fentebb linkelt leírással generáld újra a solutiont és akkor forgasd újra.

bacsa

#100
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 november 14, 08:34:48 DÉLUTÁN
igazából ident mondta hogy benyeli a cuccost nem kell hozzá írni csak a fentebb linkelt leírással generáld újra a solutiont és akkor forgasd újra.

Ha esetleg megvan mind2 akkor ugye kaptam 1 új mappa tartalomnyi fájlt az előzőeket amikből ezeket generáltam meg fordítottam azokat törölhetem ??

Edit: Leforgattam minden forgatás közben vmi hiba az volt.
Build log was saved at "file://e:\wowemu6\src\server\authserver\authserver.dir\Release\BuildLog.htm"
authserver - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Skipped Build: Project: INSTALL, Configuration: Release Win32 ------
Project not selected to build for this solution configuration
========== Build: 12 succeeded, 2 failed, 2 up-to-date, 1 skipped ==========


A script persze nem igazán működött..

$0undX

Hát de tudod ilyenkor ez úgy működik hogy fel lövöm a forgatási hibát pastebinre és akkor arra tudunk mondani valamit, érted :)

bacsa

#102
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 november 14, 11:15:15 DÉLUTÁN
Hát de tudod ilyenkor ez úgy működik hogy fel lövöm a forgatási hibát pastebinre és akkor arra tudunk mondani valamit, érted :)

Nos a hibát már sajnos nem tudom bemásolni de..
A src/server/scripts/custom/teleport_npc.cpp fájl tartalma ez:
http://pastebin.com/sHTe1GcN

Sztem ezt nem jól szúrtam be én. ::)

A ScriptLoeader.cpp fájl végének a tartalma pedig így néz ki:

void AddCustomScripts()
{
#ifdef SCRIPTS
    /* This is where custom scripts should be added. */
void AddSC_npc_tele()
}
#endif
}

Kerge




XMas WoW DEV


Powered by EzPortal