Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Adatbázis => A témát indította: matthv Dátum 2010 október 03, 11:29:25 DÉLELŐTT

Cím: Dodge korlátozás
Írta: matthv Dátum 2010 október 03, 11:29:25 DÉLELŐTT
Hali, lehetséges valahogy lekorlátozni db-ben hogy ne mehessen pl 60 % fölé a dodge?
Cím: Re:Dodge korlátozás
Írta: ScymeX Dátum 2010 október 03, 11:33:02 DÉLELŐTT
Szerintem a dodge 60% fölé vitele lehetetlen ;)
Cím: Re:Dodge korlátozás
Írta: matthv Dátum 2010 október 03, 11:40:25 DÉLELŐTT
normál esetben igen, de fun szerveren nem
Cím: Re:Dodge korlátozás
Írta: DoomKiller Dátum 2010 október 03, 12:29:46 DÉLUTÁN
Eredetin is simán felviszi egy pve rugó 60% felé a dodget...
Cím: Re:Dodge korlátozás
Írta: NevemSenki Dátum 2010 október 03, 12:39:22 DÉLUTÁN
Ja, MGT-ben volt olyan hogy nálunk a Rugó tankolt, mert tele volt Dodge-vel.
Érdekes HC volt az biztos.  :D
60% felett volt neki az tuti.  :)

Üdv.: Senki
Cím: Re:Dodge korlátozás
Írta: kagebunshin Dátum 2010 október 03, 04:52:43 DÉLUTÁN

Amennyire én tudom db-ben ez nem oldható meg.
Kis core módosítással viszont talán igen.
Nem vizsgáltam meg rendesen ezért lehet hülyeséget mondok, de talán a Unit.cpp, GetUnitDodgeChance függvény módosításával megoldható. (trinitycore-ban találtam, de szerintem mangoson is valami ilyesmi lesz)
Cím: Re:Dodge korlátozás
Írta: Speeros Dátum 2010 október 03, 10:11:02 DÉLUTÁN
Régebben formulas-h nak hívták most nemtudom hogy minek abban benne kell hogy legyen a dodge számítás. Ha nem akkor megvan a stathandler.
Cím: Re:Dodge korl
Írta: $0undX Dátum 2010 október 03, 11:00:40 DÉLUTÁN
amit kagebunshin mondott az kb j
Cím: Re:Dodge korlátozás
Írta: matthv Dátum 2010 október 04, 07:08:32 DÉLUTÁN
oké kösz kipróbálom  ;D