Hali, lehetséges valahogy lekorlátozni db-ben hogy ne mehessen pl 60 % fölé a dodge?
Szerintem a dodge 60% fölé vitele lehetetlen ;)
normál esetben igen, de fun szerveren nem
Eredetin is simán felviszi egy pve rugó 60% felé a dodget...
Ja, MGT-ben volt olyan hogy nálunk a Rugó tankolt, mert tele volt Dodge-vel.
Érdekes HC volt az biztos. :D
60% felett volt neki az tuti. :)
Üdv.: Senki
Amennyire én tudom db-ben ez nem oldható meg.
Kis core módosítással viszont talán igen.
Nem vizsgáltam meg rendesen ezért lehet hülyeséget mondok, de talán a Unit.cpp, GetUnitDodgeChance függvény módosításával megoldható. (trinitycore-ban találtam, de szerintem mangoson is valami ilyesmi lesz)
Régebben formulas-h nak hívták most nemtudom hogy minek abban benne kell hogy legyen a dodge számítás. Ha nem akkor megvan a stathandler.
amit kagebunshin mondott az kb j
oké kösz kipróbálom ;D