Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Adatbázis => A témát indította: Négyujjú Frankie Dátum 2010 október 13, 08:45:18 DÉLUTÁN

Cím: Inst
Írta: Négyujjú Frankie Dátum 2010 október 13, 08:45:18 DÉLUTÁN
Sziasztok!
Valaki azt
Cím: Re:Insták javítása adatbázisban
Írta: Methos Dátum 2010 október 13, 08:52:19 DÉLUTÁN
Scriptet?? Adatbázisban?? :D

Nagyon nem találkoztam scriptekkel arrafelé :D de te hátha szerencsével jársz :D.
Cím: Re:Insták javítása adatbázisban
Írta: ident Dátum 2010 október 13, 08:55:48 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Methos Dátum 2010 október 13, 08:52:19 DÉLUTÁN
Scriptet?? Adatbázisban?? :D

Nagyon nem találkoztam scriptekkel arrafelé :D de te hátha szerencsével jársz :D.

creature_ai_scripts  ::)
Cím: Re:Inst
Írta: Methos Dátum 2010 október 13, 09:02:48 DÉLUTÁN
m
Cím: Re:Inst
Írta: Négyujjú Frankie Dátum 2010 október 13, 09:04:47 DÉLUTÁN
Eln
Cím: Re:Insták javítása adatbázisban
Írta: Skyne Dátum 2010 október 13, 09:08:49 DÉLUTÁN
kúltúráltan megkérnélek a kereső és a tc wiki használatára, megkímélve zzel a fórumot egy jókis flame topictól  8)
Cím: Re:Insták javítása adatbázisban
Írta: $0undX Dátum 2010 október 13, 09:12:56 DÉLUTÁN
Látom új vagy frankie, úgy hogy kultúráltan el látlak 1-2 jó tanáccsal és magyarázattal.
Először olvasgass, és ne rögtön írj, sok a tutorial, leírás, stb..., ajánlom hogy az elkövetkező napokban ezeket olvasd át, és akkor kapsz 1 képet úgy az egészről, ezek után érdemes írni, aztán nem árt ha elolvasod ezeket:

http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4960.0
http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4577.0
http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4587.0

Aztán magyarázok, 2 féle script van, van az adatbázis beli script, ez a fentebb említett creature_ai_script, ez 1 korlátolt rendszer amivel db szinten is ki lehet vitelezni dolgokat, DE nem ajánlom, korlátolt, és közel sem mindent tudó rendszer. A másik fajta script a c++ -ban megírt szerver maghoz kapcsolódó kód, ez SOKKAL több mindenre ad lehetőséget, és sokkal jobb is (megjegyzem én is ezt szeretem jobban.) , a fentebb említett db alapú scriptet elég a db-hez hozzáfűzni és emut restartolni, viszont az utóbb említett emu szintű kódot hozzá kell adni a visual studio-s projecthez (windows alatt) (vagy cmake-hez linux alatt) és újra forgatni a magot (forgatás / leforgatás: az a folyamat amikor a fejlesztői környezet a c++ / c kódból futtatható állományokat kreál) , majd az új állományokkal ki kell cserélni a régit és emu restart. Így működnek a scriptek, ezt kell tudni róla. Az említett creature_template spell1 spell2 oszlopa, irányadó hogy a creature_ai milyen spelleket használjon, de ha a creature_template a scriptname oszlopban van valami akkor az ahoz a névhez tartozó script fogja vezérelni a lényt és nem az ai (db alapú script).
Cím: Re:Inst
Írta: ident Dátum 2010 október 13, 09:13:00 DÉLUTÁN
Idézetet írta: N
Cím: Re:Insták javítása adatbázisban
Írta: Négyujjú Frankie Dátum 2010 október 13, 09:26:53 DÉLUTÁN
Köszönöm szépen a válaszokat!