Dodge korlátozás

Indította matthv, 2010 október 03, 11:29:25 DÉLELŐTT

Előző téma - Következő téma

matthv

Hali, lehetséges valahogy lekorlátozni db-ben hogy ne mehessen pl 60 % fölé a dodge?

ScymeX

Szerintem a dodge 60% fölé vitele lehetetlen ;)

matthv

normál esetben igen, de fun szerveren nem

DoomKiller

Eredetin is simán felviszi egy pve rugó 60% felé a dodget...

NevemSenki

Ja, MGT-ben volt olyan hogy nálunk a Rugó tankolt, mert tele volt Dodge-vel.
Érdekes HC volt az biztos.  :D
60% felett volt neki az tuti.  :)

Üdv.: Senki

kagebunshin


Amennyire én tudom db-ben ez nem oldható meg.
Kis core módosítással viszont talán igen.
Nem vizsgáltam meg rendesen ezért lehet hülyeséget mondok, de talán a Unit.cpp, GetUnitDodgeChance függvény módosításával megoldható. (trinitycore-ban találtam, de szerintem mangoson is valami ilyesmi lesz)
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

Speeros

Régebben formulas-h nak hívták most nemtudom hogy minek abban benne kell hogy legyen a dodge számítás. Ha nem akkor megvan a stathandler.
Html/Css/JavaScript/Php/C++/Mangos framework
CNC esztergályos, marós

$0undX

amit kagebunshin mondott az kb j

matthv


Powered by EzPortal