Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Core/Mag Modifikációk => A témát indította: Roamer Dátum 2010 december 07, 10:17:22 DÉLUTÁN

Cím: Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Roamer Dátum 2010 december 07, 10:17:22 DÉLUTÁN
Szülőtéma:
http://infobarkacs.hu/index.php?topic=5322.0

-Ident-

Ezek alapján azt meg lehetne oldani, hogy a worgen és a goblin indítható legyen?
*tudom ez nagyo n00b kérdés volt, de merészkedtem megkérdezni, mert az ilyenhez nem értek ^^"*
Cím: Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Skyne Dátum 2010 december 07, 10:19:57 DÉLUTÁN
ott már komoylabban kell belenyúlni az emulátorba, de elviekben igen, a mostani fajok mintájára létrekell hozni azokat is, + szintén kliens módosítás (itt lenne valószínűleg gond hogy mikor az új fajból csinálsz egy karit akkor mien race ID-t küldjön a kliens) de egy php-ból lazán megoldható készítesz egy pl orc sámánt, kilépsz weboldalon átállítod goblinra belépsz és jee
Cím: Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Roamer Dátum 2010 december 07, 10:23:44 DÉLUTÁN
Azthiszem értem. De gondolom ilyennel még senki sem nagyon próbálkozott igaz?
Cím: Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Skyne Dátum 2010 december 07, 10:24:07 DÉLUTÁN
Ez így nemigaz :D de nincsennek már meg a kódjaim :(
Cím: Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Roamer Dátum 2010 december 07, 10:33:33 DÉLUTÁN
Gondolom nem is lesz meg rá az esély, hogy valami hasonlót csinálj egyszer :)
Én megpróbálkoznék vele szívesen, csak nem tudom hogy kellene xD
Cím: Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Skyne Dátum 2010 december 07, 10:40:43 DÉLUTÁN
hát egyszer talán ha nagyon szépen megkérnek... :P
Cím: Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Roamer Dátum 2010 december 07, 10:42:27 DÉLUTÁN
Ez akkor most gonosz lesz, de ha nagyon szépen megkérlek és ha lesz rá időd, akkor megpróbálnál írni egyet? :$
Cím: Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Skyne Dátum 2010 december 07, 10:43:55 DÉLUTÁN
meglátjuk, ha lesz időm, ránézek, de azt ugye tudod hogy ezér a szép kis chatelésünkért még kapni fogunk? XD (modibácsiik  ::) kérhetünk egy takarítást/hsz összevonást  :-X :-\)

Köszönjük Ident :)
Cím: Re:Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Explo Dátum 2010 december 08, 08:27:51 DÉLUTÁN
Szerintem megvalósítható lenne :D De ahoz mint előttem is említették belekéne rendesen nyúlni a dolgokba, az a biztos ha megvárjuk a Cataclysm-t :P
Cím: Re:Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Skyne Dátum 2010 december 08, 08:41:48 DÉLUTÁN
http://infobarkacs.hu/index.php?topic=5322.msg63191#msg63191 ilyeneket nekem ne írj mert csak azért is megcsinálom :P :D
Cím: Re:Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Roamer Dátum 2010 december 08, 08:55:44 DÉLUTÁN
Skyne, ha kell segítség és tudok valamiben segíteni, akkor szólj! :) Szívesen segítek :D Főleg, mivel tényleg jó lenne megcsinálni. :)
Cím: Re:Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Skyne Dátum 2010 december 08, 09:04:45 DÉLUTÁN
egyenlőre a NeoCore23 projectre fekszünk rá + ottvan az Emerald World is, elviszik az időmet de miest kicsit nyugi lesz nekiesek, majd sikítok :)
Cím: Re:Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Nonszensz Dátum 2010 december 16, 05:18:56 DÉLUTÁN
Ascenten már volt ilyen, db-ben volt egy tábla amiben benne voltak a fajok display id-i is...ezt ha átírták worgenre vagy goblinra akkor ingame ugy nézett ki, csak kari választásnál nem...ezt trinityn lehet kivitelezni?

pl: orcból goblin, az orc diplaye helyett goblin dispet megadva
Cím: Re:Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: kagebunshin Dátum 2010 december 17, 08:14:15 DÉLELŐTT

Nem meglévő fajt akarnak lecserélni, hanem újként berakni, akárcsak az új faj/kaszt kombinációkat.

Trinity-ben is van rá lehetőség. Kis core módosítás kell hozzá. Próbálkoztam már vele viszont nálam mindig wowerrort produkált amikor benéztem a fodrászhoz
Cím: Re:Worgen és Goblin Faj/Kaszt kombó
Írta: Turmixx Dátum 2010 december 18, 07:14:38 DÉLUTÁN
Amennyiben goblint szeretnétek az megoldható, eleve bent van a kliensben több más fajjal együtt. Ha azonban saját fajt akartok vagy variálható cast-okat klienst kell modolni. (van egy másik mód is de akkor csak dbn keresztül modolhatók a castok pl ha már kész a kari) Magam is átírtam már az emut hogy legyen pl skeleton faj stb. de ehhez azt a rendszert kell megváltoztatni ami ellenőrzi hogy ezt ne tehesse senki + hozzá kell adni stat adatokat faj kaszt combókban stb.stb. csak ízelítő.... nem egyszerü a catára meg legalább fél évet várhatsz vagy többet amíg nincsenek meg az opcode-ok....