Ezzel a módosítással .npc say parancsot playerre is tudjátok használni.
Level1.cpp
ChatHandler::HandleNpcSayCommand függvényét cseréljétek le erre:
http://pastebin.com/S6yXCYQn
(természtesen tesztelve )
UPDATE:
Elkészült ugyanez, külön commandal, ha ezt szeretnétek használni a HandleNpcSayCommand comamndot hagyjátok változatlanul.
Chat.cpp:
keressétek meg a következő sort:
static ChatCommand characterCommandTable[] =
ezen belülre utolsó előtti sor ként illesszétek be ezt:
{ "say", SEC_MODERATOR, false, &ChatHandler::HandleCharacterSayCommand, "", NULL },
Chat.h:
keressétek meg ezt:
bool HandleCharacterTitlesCommand(const char* args);
és mögé szúrjátok be ezt:
bool HandleCharacterSayCommand(const char* args);
Level1.cpp:
bool ChatHandler::HandleNpcSayCommand(const char* args)
{
...
}
után:
http://pastebin.com/43m8Mpie
Ha ezekkel készvagytok, újraforgatás és moderátori szint felett elérhető a .character say parancs.
A leírást készítette Skyne !