Sziasztok,
a kérdésem az lenne hol lehet vissza írni azt, hogy egy újonnan létrehozott aréna csapat 1500as rateingről induljon.
Arena.ArenaStartRating = 1500
Arena.ArenaStartPersonalRating = 1500
és a season 7 alatt legyen, bár lehet felülírja.
Köszönöm :)
Viszont van 1 kis gond. Nincs ilyen (Emu TC2).
Idézetet írta: N_^ Dátum 2010 április 21, 08:44:47 DÉLUTÁN
Viszont van 1 kis gond. Nincs ilyen (Emu TC2).
Amit írtam TC emu conf fájljából másoltam ki, szóval frissíts conf fájlt vagy nem tudom.
Arena.MaxRatingDifference = 150
Arena.RatingDiscardTimer = 600000
Arena.AutoDistributePoints = 0
Arena.AutoDistributeInterval = 7
Arena.QueueAnnouncer.Enable = 0
Arena.QueueAnnouncer.PlayerOnly = 0
Arena.ArenaSeason.ID = 1
Arena.ArenaSeason.InProgress = 1
Ezel vannak only.
Idézetet írta: N_^ Dátum 2010 április 23, 10:36:59 DÉLUTÁN
Arena.MaxRatingDifference = 150
Arena.RatingDiscardTimer = 600000
Arena.AutoDistributePoints = 0
Arena.AutoDistributeInterval = 7
Arena.QueueAnnouncer.Enable = 0
Arena.QueueAnnouncer.PlayerOnly = 0
Arena.ArenaSeason.ID = 1
Arena.ArenaSeason.InProgress = 1
ez alatt még kell lennie az alábbi két sornak...
Arena.ArenaStartRating = 0
Arena.ArenaStartPersonalRating = 0
nekem legalábbis ottvan...
Sikerült frissítenem. köcc
Sziasztok.
Azt tudja valaki h mi
Minden season-ben más és más itemek elérhetőek, röviden ennyi a lényege plusz hogy a 7-es season-től az új arénások 0 ratinggel indulnak.
Azért 0 a rating, mert van egy rejtett, mimic rating ami alapján számol, ez a mimic érték 1500, ezt csak a core látja és értelmezi, ez alapján számolja adott rating-ig a nyert és vesztett meccsek után járó pontokat.
pl.:
http://code.google.com/p/trinitycore/source/detail?r=fce5b5c2182cc5c2c53e31d3b082cef11f5811ca
szal ha null
Ez az aréna dolog kicsit fordítottan működik :)
Minél kevesebben vannak egy szerveren, annál hamarabb jön össze a pvp itemekre a szükséges rating, mivel nem kell szembemenni sok emberrel csak nagyon minimális az ellenfelek létszáma. Nagy létszám mellett, ahol többen arénáznak már jóval nehezebb dolga van bárkinek is összehozni a kellő ratinget.
Jelenleg az eredeti szervereken a 8-as season megy ha minden igaz.
Ident elmagyaráznád, hogy ez a season dolog mivel van még összefüggésben, és hogy hogy működik? Mert az rendben van, hogy különböző seasonokban különböző itemeket lehet venni, de ezt egyszer belövöd confban, és akkor az megy a szerveren, vagy változik valamilyen időközönként, és ha igen akkor min változtat még?
Volt egy változtatás (elég régen már) amiben annyit láttam, hogy ha 7 alatti season akkor 1500 a kezdő rating vagy valami ilyesmi volt, mást nem nagyon változtat ha jól tévedek.
Ha egyszer beállítasz egy seasont és az a legmagasabb, ami jelen esetben a 8-as, azt csak akkor kell változtatnod utána, ha újabb season jön, amire cata előtt nem sok esély van már.
Pár szösszenet az ArenaTeam.cpp-ből:
if (sWorld.getIntConfig(CONFIG_ARENA_START_RATING) >= 0)
m_stats.rating = sWorld.getIntConfig(CONFIG_ARENA_START_RATING);
else if (sWorld.getIntConfig(CONFIG_ARENA_SEASON_ID) >= 6)
m_stats.rating = 0;
else
m_stats.rating = 1500;
if (sWorld.getIntConfig(CONFIG_ARENA_START_PERSONAL_RATING) > 0)
newmember.personal_rating = sWorld.getIntConfig(CONFIG_ARENA_START_PERSONAL_RATING);
else
{
if (sWorld.getIntConfig(CONFIG_ARENA_SEASON_ID) < 6)
newmember.personal_rating = 1500;
else
if (GetRating() >= 1000)
newmember.personal_rating = 1000;
}
Itt pedig a rejtett mimic (matchmaker) ratingre egy utalás:
uint32 player_guid = fields[1].GetUInt32();
QueryResult_AutoPtr result = CharacterDatabase.PQuery(
"SELECT personal_rating, matchmaker_rating FROM character_arena_stats WHERE guid = '%u' AND slot = '%u'", player_guid, GetSlot());
uint32 personalrating = 0;
uint32 matchmakerrating = 1500;
if (result)
{
personalrating = (*result)[0].GetUInt32();
matchmakerrating = (*result)[1].GetUInt32();
}
ArenaTeamMember newmember;
newmember.guid = MAKE_NEW_GUID(player_guid, 0, HIGHGUID_PLAYER);
newmember.games_week = fields[2].GetUInt32();
newmember.wins_week = fields[3].GetUInt32();
newmember.games_season = fields[4].GetUInt32();
newmember.wins_season = fields[5].GetUInt32();
newmember.name = fields[6].GetCppString();
newmember.Class = fields[7].GetUInt8();
newmember.personal_rating = personalrating;
newmember.matchmaker_rating = matchmakerrating;
Illetve a season még beleszámít az arénapont kalkulációba is a matchmaker végett, ami a season 6 felett érvényes.