Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: Jankec Dátum 2009 november 09, 03:34:50 DÉLELŐTT

Cím: Wintergrasp start time
Írta: Jankec Dátum 2009 november 09, 03:34:50 DÉLELŐTT
Hy.
Nem tudja valaki hogy az adatbázisban hol tárolja a trinity hogy mikor kezdődik a wintergraspi bg ? szal h még mennyi idő van hátra.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: ident Dátum 2009 november 15, 08:49:03 DÉLUTÁN
Eddig még nem találtam rá, de az is meglehet hogy nincs is a db-ben ilyesfajta bejegyzés.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Jankec Dátum 2009 november 15, 08:50:36 DÉLUTÁN
utána néztem még jobban és nincs a DB ben sajnos még :/
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: ident Dátum 2009 november 15, 09:01:11 DÉLUTÁN
Meglehet, hogy a szerver ciklusához igazodik, 0-24h illetve a resettimer-hez (default: am 4:00).
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: zolo69 Dátum 2010 február 19, 05:10:21 DÉLUTÁN
nekem lenne egy olyan kérdésem, h hogyan lehet beüzemelni wg-t nekem nem jó vagy nem tudom
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Girosz Dátum 2010 február 19, 05:49:48 DÉLUTÁN
Sehogy, mert MaNGOS-on még nem üzemel és ha jól tudom Trinityből is kivették a 3.1.3 után, mert nem működött megfelelően.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: amyroll Dátum 2010 április 28, 10:58:03 DÉLUTÁN
A core.conf tárolja az 1. wintergrasp kezdésének idejét (szerverstart-tól számolva) és onnantól kezdve az game_events táblában megszabott időközönként változik a harc, "béke" fázis.
a legújabb trinityben megint van winter :P örülhetünk :D
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Jankec Dátum 2010 április 29, 12:03:51 DÉLELŐTT
Idézetet írta: amyroll Dátum 2010 április 28, 10:58:03 DÉLUTÁN
A core.conf tárolja az 1. wintergrasp kezdésének idejét (szerverstart-tól számolva) és onnantól kezdve az game_events táblában megszabott időközönként változik a harc, "béke" fázis.
a legújabb trinityben megint van winter :P örülhetünk :D

trinityben WG ? mikor rakták bele ? én ilyet nem láttam ...
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: boss74 Dátum 2010 április 29, 08:02:33 DÉLELŐTT
Mármint a 3.3.3-ba??




Idézetet írta: amyroll Dátum 2010 április 28, 10:58:03 DÉLUTÁN
A core.conf tárolja az 1. wintergrasp kezdésének idejét (szerverstart-tól számolva) és onnantól kezdve az game_events táblában megszabott időközönként változik a harc, "béke" fázis.
a legújabb trinityben megint van winter :P örülhetünk :D
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Szilárd Dátum 2010 április 29, 10:36:22 DÉLELŐTT
Nincs bent WG Trinity-n!
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Gabee Dátum 2010 április 29, 11:25:24 DÉLELŐTT
Nem is lesz? nincs erre fix? :S
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Szilárd Dátum 2010 április 29, 02:00:43 DÉLUTÁN
Alapból fölösleges egy 30 fős szerveren wintergrasp.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: amyroll Dátum 2010 május 05, 09:22:52 DÉLELŐTT
Én 7757es rev-et használok TDB 332.8.28-s dbvel az otthoni "tesztszerón" és winter működik.
Azt nem mondom hogy 100%, mert még nem próbáltam ki de az event lefut és a főbb mozzanatok rendesnek tűnnek. (pl:buff alapján készül a nagyobb traktor, várbeli teleportpok, npc-k váltakozása stb)
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Speeros Dátum 2010 május 05, 10:05:13 DÉLELŐTT
WinterGrasp nincs megírva csak 1-2 helyen (természetesen nem opensource)

De most én vagyok kíváncsi: Wg egy külön mapon van mint a többi bg, vagy egybe van fűzve northrendel?
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: ident Dátum 2010 május 05, 12:47:50 DÉLUTÁN
3.2.2 óta 100/100-as bg-ként kell hogy működjön, ezért lett kivéve a sima northrendi változat többek közt. És spéci bg, mert nem bármikor lehet rá quenelni hanem amikor a rendszer indítja, hogy na most lehet joinolni. Vissza fog majd egyszer kerülni ha valaki újraírja bg rendszerben.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Girosz Dátum 2010 május 05, 02:36:07 DÉLUTÁN
De wg egy outdoorpvp rendszer nem? Ha igen akkor miért úgy működik mint egy bg? Vagy ez csak ideiglenes megoldás?
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: ident Dátum 2010 május 05, 02:41:55 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 május 05, 02:36:07 DÉLUTÁN
De wg egy outdoorpvp rendszer nem? Ha igen akkor miért úgy működik mint egy bg? Vagy ez csak ideiglenes megoldás?
Én azt írtam ahogy eredetin működik (valamelyik patchnotes-ban is benne van ez a változás), tehát csak régen volt outdoor free pvp event.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Szilárd Dátum 2010 május 05, 04:13:07 DÉLUTÁN
Nem tudom j
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 május 25, 01:55:38 DÉLUTÁN
Szóval akkor az NPC-k és egyéb dolgok megírhatók lennének Event-ként, de a Start Time-ot hogyan lehet visszapakolni? 3.1.3-ban vették ki azt mondtátok. Hát ha egyszer benne volt, és kivették, akkor vissza is lehet tenni valahogy, még ha változások voltak a felépítésben akkor is.
Gondolom Scriptes dolog, mert ott a  fal láthatóság is számít, a portálok, hogy ki teleportálhat velük, mert ugye befelé csak a Defenderek mehetnek, akkor a cserélődő NPC-k a harc kimenetelétől függően.
És a Buff alapján hozhatod ki a gépeket a WorkShop-okból, akkor a támadókra rákerül 1 bizonyos Buff " tenacility " vagy hogy írják, igazából a Timer lenne a fontos, és az elfoglalandó pontok láthatósága a térképen.
( mert nálam nem látszanak a várak ( 3.3.3a ), 3.1.3-ban pedig igen )
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Szilárd Dátum 2010 május 25, 02:24:42 DÉLUTÁN
Wintergrasp zone script fájlját kéne valahonnan előkotorni. TC fórumon van patch a commandokhoz.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Jankec Dátum 2010 május 25, 02:30:16 DÉLUTÁN
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Szilárd Dátum 2010 május 25, 02:31:20 DÉLUTÁN
Nem hiszem, hogy igazán foglalkoznának vele, bár sose lehet tudni mikor mit csinálnak :D
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 május 25, 06:59:19 DÉLUTÁN
Hát akkor 3.1.3-ban valahol ott van, szedjük ki, és tegyük vissza  mostani Trinitybe.
Az elgondolás egyszerű, de kivitelezni, nem hinném hogy ilyen egyszerű lenne. :D

Hát én most néztem, csak a kis Enginerr Scriptét találtam meg ( akinél a romboló gépeket kell kikérni )

az hivatkozik egy bizonyos " OutdoorPvPWG.h "-ra, ilyen nevű fájlt viszont nem találtam.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 május 26, 09:03:32 DÉLUTÁN
Töllem ennyi telt, ti vagytok a profik. :)

OutdoorPvPWG.cpp   http://paste2.org/p/852574 (http://paste2.org/p/852574)

OutdoorPvPWG.h   http://paste2.org/p/852579 (http://paste2.org/p/852579)

Ezzel lehet kezdeni valamit?  ???

Ha valamit találok véletlenül, akkor leírom ide, mert többet nem tudok csinálni.
Még csak 1 Scriptet sikerült írnom, az is csak 1 Spell-t tud.  :D :D :D
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Girosz Dátum 2010 május 26, 09:15:20 DÉLUTÁN
Azon is el kéne gondolkozni, hogy vajon miért vették ki....
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 május 26, 10:05:14 DÉLUTÁN
Hát én úgy tudom, hogy valami Spell miatt.
De ez nem biztos, lehet csak valami pletyka volt valami fórumon.

De lehetséges lenne visszatenni?

Én segítek ha tudok ( sokat segíteni nem tudok, de a szándék az meglenne )
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Action Dátum 2010 május 26, 10:40:03 DÉLUTÁN
Valószínűleg annyira használhatatlan volt, hogy nem azt helyezték előtérbe.
Nem 20 emberre van tervezve, nyugodjatok bele.

Van nekünk sok nagyon jó BG-nk.
Sokan azokat se ismerik.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 május 26, 10:49:16 DÉLUTÁN
Hááát, nem volt olyan vészes, mármint ahogy én Playerként láttam.
Mentek a Gépek, igaz hogy nem lehetett kikérni őket, ( csak simán le voltak téve ) változtak az NPC-k, nyilt az Insta a nyertes csapatnak, kaptuk a Honort és a tokent a végén, rombolhatóak voltak a falak. A gépek Spell-jei jók voltak, a portálok is szintúgy.
De ahogy visszagondolok, igazából nem láttam hogy mi volt a baj azzal a Buff-al.  :-\
( ha egyáltalán az volt a baj )
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 május 28, 02:26:30 DÉLUTÁN
Hali.
Hát, eljutottam egy darabig, de az a baj, hogy hiába tudom hogy mi a hiba ( melyik sor/érték ), nem tudom azt hogy miként kéne helyes formában megadni.

http://paste2.org/p/854928 (http://paste2.org/p/854928)

Ha tudtok segíteni, akkor azt nagyon megköszönném.

( Pedig utánanéztem, a forumon találtam 1 Topicot ahonnan le lehetett tölteni egy hasznos könyvet " Tanuljuk meg a C++ programozási nyelvet 24 óra alatt " azt is olvasgatom sűrűn, próbálom megtanulni. De kicsit nehéz. Néztem rengeteg fórumot, de az is mind angol. Nem sok angol tudásom van, jó tudom van fordító, de az néha olyan butaságokat fordít hogy hihetetlen. Nagyon kevés dolgot találtam erről a Neten, és hát nem régen kezdtem ezzel foglalkozni. És hát egyedül nagyon nehéz. )

DE, nem adom fel, ha 1 év múlva lesz kész az is jó, de megcsinálom valahogy!  :D
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Szilárd Dátum 2010 május 28, 03:45:50 DÉLUTÁN
PhantomCore-ba Wintergrasp benne van... érdemes megnézni.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: riDDler Dátum 2010 május 28, 04:58:52 DÉLUTÁN
Trinityből azért lett kivéve wintergrasp mert 3.2-es patchnél kb gyökerestől változtatták meg wg-t a blizznél
ezért szerencsésebb volt kivenni mert különben a küldött/fogadott packetek random crasheket kreáltak volna ha jól tudom
NevemSenki:
Amit meg te írtál itt pastebines kód az az h nem implementáltad azt a fájlt ahol vannak azok a deklarációk
alias kihagytad ha van neked olyanod h "#include "OutdoorPvPWG.h""
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 május 28, 07:54:21 DÉLUTÁN
Igen van olyan fájlom.
Az előző hozzászólásomba be is linkeltem. Csak hát az itt a gond, hogy én betettem a többi " Outdoor`xyz`.cpp/.h " fájlok közé.
Mind a 2 fájl ( OutdoorPvPWG.cpp, OutdoorPvPWG.h )
És elméletben el is éri az Emu.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Jankec Dátum 2010 június 04, 11:13:34 DÉLELŐTT
találtam egy WG-s scriptet, nem tudom mennyire működik, ki kellene próbálni :D

http://code.google.com/p/spgm-trinity/source/browse/#hg/Single-Patch
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 09, 08:54:42 DÉLUTÁN
Hali, hát én majdnem beforgattam WG-t.
Csak ott van az a Fránya " Majdnem "  :D

1>------ Build started: Project: game, Configuration: Release Win32 ------
1>Compiling...
1>OutdoorPvPWG.cpp
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(57) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(392) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_START_TIME' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(474) : error C2065: 'LANG_BG_WG_WORKSHOP_DAMAGED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(478) : error C2065: 'LANG_BG_WG_FORTRESS_UNDER_ATTACK' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(482) : error C2065: 'LANG_BG_WG_TOWER_DAMAGED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(495) : error C2065: 'LANG_BG_WG_WORKSHOP_DESTROYED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(499) : error C2065: 'LANG_BG_WG_FORTRESS_UNDER_ATTACK' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(531) : error C2065: 'LANG_BG_WG_TOWER_DESTROYED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(993) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1024) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1062) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1089) : error C2065: 'LANG_BG_WG_RANK1' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1100) : error C2065: 'LANG_BG_WG_RANK2' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1109) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1223) : error C2039: 'SetWintergrapsTimer' : is not a member of 'World'
1>        f:\TC2 ( sima )\Trinitycore build 8381 for client 333a\src\game\World.h(478) : see declaration of 'World'
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1238) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1311) : error C2065: 'LANG_BG_WG_DEFENDED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1317) : error C2065: 'LANG_BG_WG_CAPTURED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1329) : error C2065: 'LANG_BG_WG_BATTLE_STARTS' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1350) : error C2065: 'LANG_BG_WG_BATTLE_FORCE_START' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1363) : error C2065: 'LANG_BG_WG_BATTLE_FORCE_STOP' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1371) : error C2065: 'LANG_BG_WG_SWITCH_FACTION' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1382) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_BATTLE_TIME' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1490) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_CUSTOM_HONOR' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1497) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_WIN_BATTLE' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1497) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_LOSE_BATTLE' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1498) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_DAMAGED_TOWER' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1499) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_DESTROYED_TOWER' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1500) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_INTACT_BUILDING' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1501) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_DAMAGED_BUILDING' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1513) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_CUSTOM_HONOR' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1590) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_INTERVAL' : undeclared identifier
1>Build log was saved at "file://f:\TC2 ( sima )\Trinitycore build 8381 for client 333a\win\VC90\game__Win32_Release\BuildLog.htm"
1>game - 32 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========


Ez az a Hiba, aminek az orvoslás számomra Gondot jelent.

A Hibák számát 49-ről sikerült lecsökkentenem 32-re, de itt megakadtam.  :(
És nem találok rá megoldást.
Akárkinek akármilyen ötlete van, kérem írja le.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Skyne Dátum 2010 június 09, 08:59:25 DÉLUTÁN
told fel valahova a forrásodat, este megcsinálom neked és adok hozzá patc-het meg talán mégleírást is hogy mit miért :)
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 10, 12:45:30 DÉLELŐTT
Köszi hogy segítesz. De lenne még egy nagy kérésem.
Ha beleteszed nekem azt nagyon megköszönném, de én abból semmit sem tanulok ha te otthon a legjobb tudásod szerint hibátlanra kijavítod.
Megkérhetnélek arra hogy a Hibákra amikre én nem találtam megoldást, nem értem miként kéne megoldani, leírnád nekem?

Így tettem fel, mert én eredetileg így szeretném összehozni.

TC2 amibe bele szeretném tenni, nem friss Build, de én ezen gyakorolok.
http://data.hu/get/2638567/Trinitycore_build_8381_for_client_333a.rar.html (http://data.hu/get/2638567/Trinitycore_build_8381_for_client_333a.rar.html)

Maga a Script amit bele szeretnék forgatni: ( OutdoorPvPWG.cpp ) http://pastebin.com/yirH4taw (http://pastebin.com/yirH4taw)

A Scripthez tartozó Header fájl: ( OutdoorPvPWG.h ) http://pastebin.com/1Lse6apx  (http://pastebin.com/1Lse6apx)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Például:
Idéz\OutdoorPvPWG.cpp(39) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
" a be nem jelentett azonosító "-t jelent nyers formában, de hol kéne bejelenteni?
Hol keressem a Hibát?
Tudom hogy ezek számotokra értelmetlen haszontalan kérdések, de én szeretném megtudni.

És előre is köszönöm a segítséget.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Action Dátum 2010 június 10, 12:46:53 DÉLELŐTT
Dupla katt a hiba sorára és meg fogja mutatni a kis C++ program, hogy hol a bibi. :)
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 10, 01:31:45 DÉLELŐTT
A bibi-t látom, csak a megoldás homályos, de az nagyon.  :(

Itta  hiba, de nem értem  :(

    if (!sWorld.getConfig(CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED))
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Jankec Dátum 2010 június 10, 01:41:57 DÉLELŐTT
h
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Skyne Dátum 2010 június 10, 09:46:15 DÉLELŐTT
igen, World.cpp és World.h-ban kell deklraálni ezt a változót, de mint mondtam miután megcsinálom, elmagyarázom hogy mit miért (akár inline comment-ben is)
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 10, 10:48:07 DÉLELŐTT
Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Azért még én is próbálkozok  :) hátha .... :-\
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Skyne Dátum 2010 június 10, 12:22:18 DÉLUTÁN
Igazán nincs mit viszont nemígérem hogy még ma végzek vele, igyekszem és amint lesz eredmény sikítok :D
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 10, 01:04:10 DÉLUTÁN
Nem kell vele sietni!!! Ráérünk, gondolom van fontosabb dolgod is.
Úgy érzem ez a Wintergrasp csak számomra ver ekkora port  :D
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Skyne Dátum 2010 június 10, 01:28:17 DÉLUTÁN
főleg hogy hardcore TBC fan vagyok  ;D, valahogy nem annyira izgat WG, de már elkezdtem órák/napok/hetek kérdése és el is készül xD
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 10, 02:07:27 DÉLUTÁN
Engem Wg nagyon megfogott, szerintem az összes BG közül az a legjobb. Csak hát ha 40-40 ember játszik, az úgy lenne az igazi, mint eredetin. Akkora csaták vannak, csak pislogtam O.O  :D
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Action Dátum 2010 június 10, 02:45:55 DÉLUTÁN
Meg lehet csinálni, mint minden mást is.:)

Nem tudom mióta játszol, de ha megfigyeled akkor az AV ugyan ez volt anno.
Csak még az akkori technikákkal.

Na nekem az volt az igazi pvp élmény.

Mikor 40en defeltünk, vagy támadtunk.
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 10, 03:33:32 DÉLUTÁN
Ebben igazad van Action! Az is nagyon jó BG!  :)
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 14, 11:26:00 DÉLELŐTT
Skyner, nekem még mindig nem sikerült Wintergrasp betétele :S
Te jutottál valamire?
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 23, 01:37:55 DÉLELŐTT
 :(
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 01, 01:23:07 DÉLUTÁN
Késssssz..... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Nem tudom megcsinálni

Elsírom magam!  :'( :'( :'( :'( :'(
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 05, 05:48:07 DÉLUTÁN
Újult erővel nekikezdek.

IdézNem adom fel, még egy darabban látsz! Nem adom fel, még életben találsz!!

Csak én írtam ide az elmúlt időben, senkit nem foglakoztat WG?

Az lesz a következő, hogy leírom hogy miket változtattam, és mire jutottam, remélem majd kapok egy kis segítséget.  :)
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 05, 06:13:48 DÉLUTÁN
Akkor elkezdem Részletesen.
Szokásomhoz Híven kicsit hosszúra fog nyúlni ha jól érzem  :D  :D

Amim már van:

OutdoorPvPWG.cpp http://pastebin.com/kh8feZ4C (http://pastebin.com/kh8feZ4C)
OutdoorPvPWG.h http://pastebin.com/Y9HA1vSq (http://pastebin.com/Y9HA1vSq)
Wintergrasp.cpp http://pastebin.com/dCpEbdWS (http://pastebin.com/dCpEbdWS)

Kezdem a Wintergrasp.cpp-vel

1>.\wintergrasp.cpp(25) : error C2470: 'npc_demolisher_engineererAI' : looks like a function definition, but there is no parameter list; skipping apparent body
1>.\wintergrasp.cpp(43) : error C2061: syntax error : identifier 'npc_demolisher_engineererAI'
1>.\wintergrasp.cpp(65) : error C2039: 'GetNpcTextId' : is not a member of 'Creature'
1>        f:\tc2 ( sima )\src\game\Creature.h(396) : see declaration of 'Creature'


Következő a OutdoorPvPWG.cpp

1>OutdoorPvPWG.cpp
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(57) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(59) : error C2039: 'setState' : is not a member of 'World'
1>        f:\TC2 ( sima )\src\game\World.h(475) : see declaration of 'World'
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(59) : error C2065: 'WORLDSTATE_WINTERGRASP_CONTROLING_FACTION' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(64) : error C2039: 'setState' : is not a member of 'World'
1>        f:\TC2 ( sima )\src\game\World.h(475) : see declaration of 'World'
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(64) : error C2065: 'WORLDSTATE_WINTERGRASP_CONTROLING_FACTION' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(78) : error C2440: 'initializing' : cannot convert from 'QueryResult_AutoPtr' to 'QueryResult *'
1>        No user-defined-conversion operator available that can perform this conversion, or the operator cannot be called
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(198) : error C2440: '=' : cannot convert from 'QueryResult_AutoPtr' to 'QueryResult *'
1>        No user-defined-conversion operator available that can perform this conversion, or the operator cannot be called
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(394) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_START_TIME' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(476) : error C2065: 'LANG_BG_WG_WORKSHOP_DAMAGED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(480) : error C2065: 'LANG_BG_WG_FORTRESS_UNDER_ATTACK' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(484) : error C2065: 'LANG_BG_WG_TOWER_DAMAGED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(497) : error C2065: 'LANG_BG_WG_WORKSHOP_DESTROYED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(501) : error C2065: 'LANG_BG_WG_FORTRESS_UNDER_ATTACK' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(533) : error C2065: 'LANG_BG_WG_TOWER_DESTROYED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(924) : error C2039: 'getHostilRefManager' : is not a member of 'Creature'
1>        f:\tc2 ( sima )\src\game\Creature.h(396) : see declaration of 'Creature'
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(924) : error C2228: left of '.deleteReferences' must have class/struct/union
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(992) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1023) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1061) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1088) : error C2065: 'LANG_BG_WG_RANK1' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1099) : error C2065: 'LANG_BG_WG_RANK2' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1108) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1239) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1312) : error C2065: 'LANG_BG_WG_DEFENDED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1318) : error C2065: 'LANG_BG_WG_CAPTURED' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1330) : error C2065: 'LANG_BG_WG_BATTLE_STARTS' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1351) : error C2065: 'LANG_BG_WG_BATTLE_FORCE_START' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1364) : error C2065: 'LANG_BG_WG_BATTLE_FORCE_STOP' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1372) : error C2065: 'LANG_BG_WG_SWITCH_FACTION' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1383) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_BATTLE_TIME' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1386) : error C2039: 'setState' : is not a member of 'World'
1>        f:\TC2 ( sima )\src\game\World.h(475) : see declaration of 'World'
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1386) : error C2065: 'WORLDSTATE_WINTERGRASP_CONTROLING_FACTION' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1432) : error C2039: 'setState' : is not a member of 'World'
1>        f:\TC2 ( sima )\src\game\World.h(475) : see declaration of 'World'
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1432) : error C2065: 'WORLDSTATE_WINTERGRASP_CONTROLING_FACTION' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1458) : error C2039: 'getHostilRefManager' : is not a member of 'Player'
1>        f:\tc2 ( sima )\src\game\Player.h(923) : see declaration of 'Player'
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1458) : error C2228: left of '.deleteReferences' must have class/struct/union
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1491) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_CUSTOM_HONOR' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1498) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_WIN_BATTLE' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1498) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_LOSE_BATTLE' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1499) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_DAMAGED_TOWER' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1500) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_DESTROYED_TOWER' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1501) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_INTACT_BUILDING' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1502) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_DAMAGED_BUILDING' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1514) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_CUSTOM_HONOR' : undeclared identifier
1>.\OutdoorPvPWG.cpp(1591) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_INTERVAL' : undeclared identifier


Azt már tudom, hogy a változókat, mint például a " CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED " A World.cpp/h-ben kell definiálni.

Bele is írtam a következő modon:
http://pastebin.com/WJFUAFUL (http://pastebin.com/WJFUAFUL) ( World.cpp )
http://pastebin.com/4Q32kj6Q (http://pastebin.com/4Q32kj6Q) ( World.h )

World.cpp Hibák:

1>World.cpp
1>..\..\src\game\World.cpp(1219) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_ENABLED' : undeclared identifier
1>..\..\src\game\World.cpp(1220) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_START_TIME' : undeclared identifier
1>..\..\src\game\World.cpp(1221) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_BATTLE_TIME' : undeclared identifier
1>..\..\src\game\World.cpp(1222) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_INTERVAL' : undeclared identifier
1>..\..\src\game\World.cpp(1223) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_CUSTOM_HONOR' : undeclared identifier
1>..\..\src\game\World.cpp(1224) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_WIN_BATTLE' : undeclared identifier
1>..\..\src\game\World.cpp(1225) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_LOSE_BATTLE' : undeclared identifier
1>..\..\src\game\World.cpp(1226) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_DAMAGED_TOWER' : undeclared identifier
1>..\..\src\game\World.cpp(1227) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_DESTROYED_TOWER' : undeclared identifier
1>..\..\src\game\World.cpp(1228) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_DAMAGED_BUILDING' : undeclared identifier
1>..\..\src\game\World.cpp(1229) : error C2065: 'CONFIG_OUTDOORPVP_WINTERGRASP_INTACT_BUILDING' : undeclared identifier


Legalább egy módosításom jó lett, ami a következő:

OutdoorPvPMgr.cpp Ebben vanak összegyüjtve az OutdoorPvP-k. Beleírtam WG-t is.

http://pastebin.com/VzaktUj7 (http://pastebin.com/VzaktUj7)

1>------ Build started: Project: game, Configuration: Release Win32 ------
1>Compiling...
1>OutdoorPvPMgr.cpp
1>Build log was saved at "file://f:\TC2 ( sima )\win\VC90\game__Win32_Release\BuildLog.htm"
1>game - 0 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 1 succeeded, 0 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========


Utána néztem a hibáknak, olvastam sokat, de nem jöttem még rá, találni semmit nem találtam erről a dologról.
Így marad a próbálgatás, de akárhogy próbálkoztam, csak több hibát csináltam mint ami volt.

Szóval most itt tartok.

Aki ténylegesen tud "programozni" vagy van akármilyen ötlete, az legyen szíves leírni.
Én is próbálkozok, nap mint nap.
Nem azt kérem hogy valaki csinálja meg helyettem, és küldje el, hanem azt hogy segítsen.

Előre is köszönöm nektek. :)

Üdv.: Senki
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: Girosz Dátum 2010 július 05, 06:27:27 DÉLUTÁN
Próbálj meg először is egy clean-t futtatni (build/clean solution vagy build/clean game), és újraforgatni az egészet, mert a world.cpp-s hibáknek nem lenne szabad ott lenni, ha a world.h-ban tényleg deklarálva van, márpedig én úgy látom, hogy igen.

Egyelőre ennyi, aztán jöhet a többi hiba is szép sorjában.  ;) A forrásfájlok honnan vannak? Lehet megcsinálom én is a saját szerveremen, és akkor könnyebb lesz segíteni. Ja, és használd a MÓDOSÍTÁS gombot könyörgöm. Egymás alatt 5 hszed van...  >:(  :o
Cím: Re:Wintergrasp start time
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 05, 11:23:14 DÉLUTÁN
Bocsi a sok hozzászólásért.

A Forrás-t a régi 3.1.3-as TC-ből szedtem elő, mikor még az volt csak, én lementettem ( mint minden Rev.-et ) és onnan bányásztam ki.
A World.h-ban igen, és a World.cpp-ben is. Csak hát nem teszik neki.

Én úgy próbálkoztam, hogy abból a Rev.-ből kiszedtem az OutdoorPvPWG.cpp/h-t ( Rev. 6552 ) aztán az én Rev.-embe beletettem ( Rev.8313 )

A World.cpp/h-t pedig összehasonlítással próbáltam megoldani.

IdézPróbálj meg először is egy clean-t futtatni (build/clean solution vagy build/clean game), és újraforgatni az egészet, mert a world.cpp-s hibáknek nem lenne szabad ott lenni, ha a world.h-ban tényleg deklarálva van, márpedig én úgy látom, hogy igen.

Megtettem, és ez lett az eredmény a teljes fordításnál:

8>------ Build started: Project: game, Configuration: Release Win32 ------
9>------ Build started: Project: TrinityRealm, Configuration: Release Win32 ------
9>Compiling...
9>WheatyExceptionReport.cpp
9>RealmSocket.cpp
8>Compiling...
8>pchdef.cpp
9>RealmList.cpp
9>Main.cpp
9>AuthSocket.cpp
8>f:\tc2 ( sima )\src\game\World.h(438) : error C2011: 'WorldStates' : 'enum' type redefinition
8>        f:\tc2 ( sima )\src\game\World.h(92) : see declaration of 'WorldStates'
9>AuthCodes.cpp
9>Compiling resources...
9>Microsoft (R) Windows (R) Resource Compiler Version 6.1.6723.1
9>Copyright (C) Microsoft Corporation.  All rights reserved.
9>Linking...
9>   Creating library ..\..\bin\Win32_Release\TrinityRealm.lib and object ..\..\bin\Win32_Release\TrinityRealm.exp
9>Embedding manifest...
8>Build log was saved at "file://f:\TC2 ( sima )\win\VC90\game__Win32_Release\BuildLog.htm"
8>game - 1 error(s), 0 warning(s)
9>Performing Post-Build Event...
9>        1 fájl másolása történt meg.
9>Build log was saved at "file://f:\TC2 ( sima )\win\VC90\trinityrealm__Win32_Release\BuildLog.htm"
9>TrinityRealm - 0 error(s), 0 warning(s)
10>------ Build started: Project: TrinityCore, Configuration: Release Win32 ------
10>Compiling...
10>WorldRunnable.cpp
10>WheatyExceptionReport.cpp
10>RASocket.cpp
10>f:\tc2 ( sima )\src\game\World.h(438) : error C2011: 'WorldStates' : 'enum' type redefinition
10>        f:\tc2 ( sima )\src\game\World.h(92) : see declaration of 'WorldStates'
10>f:\TC2 ( sima )\src\game\World.h(438) : error C2011: 'WorldStates' : 'enum' type redefinition
10>        f:\TC2 ( sima )\src\game\World.h(92) : see declaration of 'WorldStates'
10>Master.cpp
10>Main.cpp
10>f:\TC2 ( sima )\src\game\World.h(438) : error C2011: 'WorldStates' : 'enum' type redefinition
10>        f:\TC2 ( sima )\src\game\World.h(92) : see declaration of 'WorldStates'
10>CliRunnable.cpp
10>f:\tc2 ( sima )\src\game\World.h(438) : error C2011: 'WorldStates' : 'enum' type redefinition
10>        f:\tc2 ( sima )\src\game\World.h(92) : see declaration of 'WorldStates'
10>Build log was saved at "file://f:\TC2 ( sima )\win\VC90\trinitycore__Win32_Release\BuildLog.htm"
10>TrinityCore - 4 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 8 succeeded, 2 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========