Általános kérdések és válaszok

Indította Action, 2010 július 26, 11:03:56 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

DoomKiller

Idézetet írta: DJ Dátum 2010 augusztus 03, 11:25:41 DÉLUTÁN
Srácok valaki nem tudna nekem dobi egy Teleport Scriptet amiben benne vannak a fővárosok allinak hordának és dungeonok meg instancek?Nem quest teleportos hanem sima scriptet telepítés meg üzembehelyezés nem kell azt már tudom:)Előre is köszönöm:)

Ha nem vagy otthon a scriptek terén, akkor használd ezt: http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4462.0
Kezdetnek ez is jó, bár nem tudom, hogy mangosnál miként vannak ezek a táblák, próbáld meg :)

Chaze117

Re:
#31
Hello lenne egy k

Skyne

hát nekem is volt hasonló ötletem, így beleástam a trinitybe a pvp flagek működésést tanulmányozva, a végeredmény:
nem megvalósíthatatlan, de nehéz...
Player.h és PLayer.cpp-t ajánlom elsősorban, a lényeg ott lesz benne, keresgessetek nézelődjetek, aztán majd énis adok egy két támpontot amire rájöttem, csak elő kell keresnem a dolgaimat :D

$0undX

azt hogy lekérd a player mit/kit targetolt ki erre van 1 függvény, fejből nem tudom de ha megnézd a level2.cpp-t ott csomó parancs használja, talán valami getselected vagy getselectedunit vagy valami hasonló.

Chaze117

Re:
#34
Igazatok van :) GetSelectedPlayer

kagebunshin

Re:
#35
Nekem is felkeltette az
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

Skyne

ilyesmi, csak ha jólemlékszem nem egy konkrét függvény, hanem facion id ellenőrzések, mapid ellenőrzések (ffa területek miatt stb.) hosszú sora, sajna nemtalálom a modomat, abból el lehetne indulni, de amint lesz időm és találok valamit írok :)

Chaze117

Re:
#37
H

DoomKiller


kagebunshin

Idézetet írta: Chaze117 Dátum 2010 augusztus 07, 11:38:11 DÉLUTÁN
Hát azért ez is valami  :) köszönöm a segítségeket :) ebből talán már el tudok indulni :)
De szerintem nem lesz szükség a mapid ellenörzésekre mert az egész szerver FFA-nak indul...
Apropó core-ban meglehet valahogy oldani hogy egyes területek non-PVP-sek legyenek vagy ezt csak DBC-ben?
Edit1: Amit kagebunshin írt nem fordul le:S
..\..\src\server\game\Entities\Unit\Unit.cpp(8947) : error C2662: 'Player::GetGuildId' : cannot convert 'this' pointer from 'const Player' to 'Player &' erre hivatkozva 
Edit2: én is találtam valamit
bool Unit::IsFriendlyTo(Unit const* unit) const
Ehhez kéne tenni ezt a guildos részt és akk sztem friendly lenne de nem tudom a pointereket :S mért kell mindenütt mást használni:S persze ott a unit.... de annak nem lehet lekérni a guildid-jét :S


Hopácska :).
Elnézést ez az én saram. Pedig mikor először fordítani akartam nekem is kiírta.

A Player.h file-ba is kell még egy plusz sor. Az eredeti GetGuildId után:
Idézconst uint32 GetGuildId() const { return (const uint32)GetUInt32Value(PLAYER_GUILDID); }

"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

Chaze117

Re:
#40
am

kagebunshin


Így első ránézésre szerintem megvalósítható. Viszont nem hiszem, hogy közelebb visz a megoldáshoz.
Az csupán megvizsgálja, hogy az adott unit-al party-ban vagy-e, de semmi egyéb. Az eredményét máshol dolgozza fel. Gyorsan rákerestem... nálam összvissz 2 helyen használja fel. Sajnos egyik sem jó.
De azért ne vedd biztosra. Lehet, hogy csak nekem nem mondd semmit. Valakinek hátha eszébe jut róla valami.

Még én sem mondtam le teljesen a problémáról, mivel én is tudnám mire használni  :).
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

Skyne

itt azon van a hangsúly, mikor az egyik playera a másik látótávolságába ér, és realm type, zone type, és isinparty értéke alapján eldönti hogy ellenségek vagy barátok, majd az adatokat kiküldi a két játékosnak, ezt a részt kell megtalálnunk, és belelkutyulni egy isinsameguild vizsgálatot

Chaze117

kagebushin akkor ha nem gond rádhagyom a dolgot :) én foglalkozok a többi dologgal mert sokmindent kitaláltunk haverral... és ő még nem tud programozni... (mondjuk én se :D de elboldugolok) szal majdnem egyedül viszem a projektet a hátamon... csak az itt segítő embereknek köszönhetem ha jutok valamire :D Szólval az eddigi segítségért BIG THX :) De úgytervezem hogy majd kikerül az oldalra mindenkinek a neve aki segített :)

Chaze117

Direkt nem használtam az edit gombot mert ez egy más irányú kérdés:)
CharacterDatabase.PExecute("UPDATE character SET halloffame = '%u' WHERE guid = '%u'",
         GetGUIDLow());

Van ez a sor és azt akarom megcsinálni hogy amit a halloffame oszlopba rakjon azt mondjuk úgy kelljen megadni h
SetHoFPoint(1);
Azt tudom magát a függvényt hogy kell csak azt nem hogy azt innen olvassa ki.
Pls Help Me!
Big Thx aki segít!

Powered by EzPortal