Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Web => A témát indította: ToMa3757 Dátum 2010 július 19, 08:09:20 DÉLUTÁN

Cím: Trinity Armory
Írta: ToMa3757 Dátum 2010 július 19, 08:09:20 DÉLUTÁN
Képek róla: http://img51.imageshack.us/gal.php?g=20100117085720.jpg
Letöltés git-ről: http://github.com/Shadez/wowarmory (http://github.com/Shadez/wowarmory)
Alien Workshop
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: ToMa3757 Dátum 2010 július 19, 08:10:32 DÉLUTÁN
Tutorial:

Akkor leírom mert sajnos az se az Install.txt-ben, sem a Readme.txt-ben nincs értelmesen elmagyarázva.

Az Apache-ben engedélyeztetni kell a rewrite modult!!!

1,
Először is letöltjük magát az Armory-t innen:http://github.com/Shadez/wowarmory/ (http://github.com/Shadez/wowarmory/)
Majd letöltjük a legfrissebb ikonkészletet innen: http://github.com/Shadez/wowarmory/downloads (http://github.com/Shadez/wowarmory/downloads)
És végül a 3d megjelenítéshez a fájlokat, azt pedig innen: http://filekeeper.org/download/shadez1/wowarmory/armory_3dviewer.7z (http://filekeeper.org/download/shadez1/wowarmory/armory_3dviewer.7z)

2,
Kicsomagoljuk magát az Armory-t a WampServer/www mappába.
Az ikonkészletet kicsomagoljuk a "wow-ikons" mappába ( a meglévőket felülírjuk )
A 3D Viewer-t pedig kicsomagoljuk a "modells" mappába ( meglévőt felülírni )

3,
Találunk a főkönyvtárban ( wamp/www ) egy .htaccess.zip fájlt ezt simán kibontjuk ott ahol van, és a meglévőket felülírjuk.

4,
Bemegyünk az include/classes mappába, és ott találunk egy fájlt aminek a neve configuration.php.default
Átnevezzük configuration.php-re.
Majd végül megnyitjuk.

5,
Angolul igaz le van írva hogy mi micsoda, de nekem nem volt érthető, sok keresés után megcsináltam, és így jó lett. Próbáljátok meg így beállítani. ( Nekem csak 1 Realmom van, és az is Trinity, ezért van nekem az alján csak 1 sor )

Idéz<?php

/**
* @package World of Warcraft Armory
* @version Release Candidate 1
* @revision 303
* @copyright (c) 2009-2010 Shadez  
* @license http://opensource.org/licenses/gpl-license.php GNU Public License
*
* This program is free software; you can redistribute it and/or modify
* it under the terms of the GNU General Public License as published by
* the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
* (at your option) any later version.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful,
* but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
* GNU General Public License for more details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License
* along with this program; if not, write to the Free Software
* Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA  02111-1307  USA
**/

if(!defined('__ARMORY__')) {
   die('Direct access to this file not allowed!');
}

$ArmoryConfig = array();
$ArmoryConfig['mysql'] = array();
/* Armory Database configuration */
$ArmoryConfig['mysql']['host_armory']     = 'localhost';
$ArmoryConfig['mysql']['user_armory']     = 'root';
$ArmoryConfig['mysql']['pass_armory']     = 'XXXX';
$ArmoryConfig['mysql']['name_armory']     = 'armory';
$ArmoryConfig['mysql']['charset_armory']  = 'UTF8';

/* Accounts (realmd) Database configuration */
$ArmoryConfig['mysql']['host_realmd']         = 'localhost';
$ArmoryConfig['mysql']['user_realmd']         = 'root';
$ArmoryConfig['mysql']['pass_realmd']         = 'XXXX';
$ArmoryConfig['mysql']['name_realmd']         = 'realmd';
$ArmoryConfig['mysql']['charset_realmd']      = 'UTF8';

/* For characters & world DB configuration see $ArmoryConfig['multiRealm'][@]['@@'] / ['@@@'] */

/* Armory settings */
$ArmoryConfig['settings']['server_version']   = '333'; // '322' or '333', without dots or something else
$ArmoryConfig['settings']['siteCharset']      = 'utf-8';
$ArmoryConfig['settings']['useNews']          = false;
$ArmoryConfig['settings']['defaultRealmId']   = 1;
$ArmoryConfig['settings']['defaultRealmName'] = 'Bravandvia'; // Realm name
$ArmoryConfig['settings']['defaultBGName']    = 'Massive Network'; // "Battlegroup" name, just cosmetic
$ArmoryConfig['settings']['useCache']         = false;
$ArmoryConfig['settings']['cache_lifetime']   = 86400; // In seconds; default - 1 day.
$ArmoryConfig['settings']['minlevel']         = 10; // Character must have this level or higher to be shown in Armory
$ArmoryConfig['settings']['minGmLevelToShow'] = 3;  // Show characters : 0 - only players, 1 - moderators, 2 - GMs, 3 - everyone
$ArmoryConfig['settings']['defaultLocale']    = 'en_gb'; // Can be 'ru_ru' or 'en_gb'
$ArmoryConfig['settings']['showScriptInfo']   = true;    // Display script info (generation time, etc.) ? (true/false) (not used now)
$ArmoryConfig['settings']['maintenance']      = false;   // Disable site? (true/false)
$ArmoryConfig['settings']['useDebug']         = false;   // Use debug? (true/false). STRONGLY not recommended on live server!
$ArmoryConfig['settings']['logLevel']         = 2;       // 1 - only errors, 2 - debug mode
$ArmoryConfig['settings']['configVersion']    = 1107201001; // Do not change this value!
$ArmoryConfig['settings']['checkVersionType'] = 'show'; // How to output Armory check results (db revision, config version, etc.)
                                                      // Option can have 'show' or 'log' value (if nothing selected, script will use 'show' value)
                                                      // 'show': display error message and stop script work
                                                      // 'log' : write error to error log and continue script work (may cause errors!)
                                                      // Default and recommended value: 'show'

$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['id']                 = 1;
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['name']               = '*';
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['type']               = '**';
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['host_characters']    = 'localhost';
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['user_characters']    = 'root';
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['pass_characters']    = 'XXXX';
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['name_characters']    = '@@';
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['charset_characters'] = 'UTF8';
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['host_mangos']        = 'localhost';
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['user_mangos']        = 'root';
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['pass_mangos']        = 'XXXX';
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['name_mangos']        = '@@@';
$ArmoryConfig['multiRealm'][1]['charset_mangos']     = 'UTF8';
?>

IdézXXXX => MySql jelszavad

@     => RealmID (több realm is lehet, de azt is konfigurálni kell --no commnet )

@@  => A Charaktereket tároló Adatbázisod neve ( Trinity-nél ez characters )

@@@ => World adatbázisod ( Trinity-nél ez world, Mangosnál ha jól tudom mangos )

*     =>  Realmod Neve

**   => Realmod típusa, ez nagyon fontos! ( ha Trinityt használsz akkor azt írod ne hogy "trinity, ha pedig Mangos-t akkor azt írod hogy "mangos"!!!!

6,
Ha ezzel készen vagyunk akkor csinálunk egy új adatbázist "armory" néven és betöltjük az SQL-eket és a hozzá tartozó Update-eket. Az sql-ek értelemszerűen az SQL mappában találhatóak ( mindig a legnagyobb Rev.-számú SQL-t töltsük be 307), de az Update mappára is odafigyelni.

7, van egy olyan mappa hogy "tools" azon belül ha Trinity-t használsz akkor tools/trinity és abban találsz 1 .patch fájlt aminek a neve "wowarmory_patch.patch" Ezzel a patch fájlal fel kell Patch-elni a Core-odat!!!
Segítség: http://infobarkacs.hu/index.php?topic=3803.0 (http://infobarkacs.hu/index.php?topic=3803.0)
Van ott még 1-2 kiegészítő annak érdekében hogy minden rendeltetés szerint működjön, ugyan úgy kell csinálni mint ezt, de nem fogom legépelni.

8,
Ha ez megvan, akkor jöhet a Core újraforgatása.

9,
Majd ha lecserélted a Core-t, belépsz és kreálsz egy karaktert, vagy belépsz egy meglévővel.
Ha bent vagy magadra targetelsz, és kiadod ezt a parancsot ".save" elmenti a karidat.

10,
Majd Localhost http://localhost/ (http://localhost/), és beírod a keresőbe a karaktered nevét, kidobja a karidat hogy melyik Relmon van. Katt a nevére, és már kész is vagy.

11,
Nagyon örülsz  :D :D


( 4 napig keresgéltem hogy miért nem megy, de aztán csak sikerült, sok sikert mindenkinek, ha valami nem volt érthető, írjátok le. )


Ha nem akarsz minden CorePatch-et telepíteni, csak azt amit ide leírtam, és netán kíváncsi lennél hogy miként is működik, akkor itt megnézheted: http://kacsaszar.hobby-site.com/ (http://kacsaszar.hobby-site.com/) Krakaternév: Nevemsenki.


Készítette: Senki
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: ToMa3757 Dátum 2010 július 19, 08:14:08 DÉLUTÁN
Másik Armory:

http://arsenal.rising-gods.de/
http://www.trinitycore.org/forum/xmlarsenal-multi-emu-armory-t7001.html?t=7001&highlight=armory

Alma:/
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: Ghostwolf Dátum 2010 augusztus 28, 04:28:47 DÉLUTÁN
Sziaztok! Először is nagyon szépen köszönöm a leirást! Most csináltam először armory-t :D és ez alapján nagyon szépen ment eddig a pontig:
7, van egy olyan mappa hogy "tools" azon belül ha Trinity-t használsz akkor tools/trinity és abban találsz 1 .patch fájlt aminek a neve "wowarmory_patch.patch" Ezzel a patch fájlal fel kell Patch-elni a Core-odat!!!

Az alatta lévő link a leiráshoz nem müködik mert a téma se létezik már! És nem nagyon értem mit jelent az hogy felpatchelni a core-t, vagy hogy mivel csináljam. :D

De az armory müködik csak a karakterek adatait (mit visel stb) nem hozza be de a karit látja a szerveren szal minden jo csak a patchet kellene valahogy beletennem.

Ha valaki tud leirást vagy leírná nekem nagyon megköszönném :D!

Előre is thx!
Ghostwolf
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: $0undX Dátum 2010 augusztus 28, 06:34:05 DÉLUTÁN
Keress! (http://www.google.hu/search?q=how+to+apply+patches+with+hg&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a)
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: NevemSenki Dátum 2010 augusztus 29, 02:14:45 DÉLELŐTT
Persze hogy leírnám.

De azért ez igaz:

Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 augusztus 28, 06:34:05 DÉLUTÁN
Keress! (http://www.google.hu/search?q=how+to+apply+patches+with+hg&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a)

Tehát megvan az a fájlod ha minden igaz.
Konkrét példát írok.

1, a Csinálsz egy mappát a C meghajtódon, mondjuk legyen a neve " tcpatch" és bemásolod a fájlodat (wowarmory_patch.patch) oda.
IdézTehát így: C:\tcpatch\wowarmory_patch.patch

1, b Jobb gomb a " tcpatch  " mappán, és a HG eszközök és HG-vá kreálod ( valami Create... lesz, az kel neked. A pipákat alaphelyzetben hagyod és nyomsz egy OK-ét. Látni fogod hogy a mappádba kerált 2 fájlt, és egy mappát.

2, Megnyitod a TotalCommandert, és bemész abba a mappába ahol a TrinityCore-od Revision-ja van.
( vagyis ahol a Win mappa és társai találhatóak, másként mondva Root könyvtár )
Ha nem HG-van szedted le, akkor ezen a mappán is el kell végezned az 1. lépésben említett részt ( 1, b )

3, A TotalCommander-nek a menüsorában kikeresed a parancssort. Megnyitod.

4, Beírod hogy: HG IMPORT C:\tcpatch\wowarmory_patch.patch
Igazából csak az számít, hogy HG Import " a patch fájl elérési útja "

5, Lefut a dolog, újraforgatod a Core-t, és már kész is.

Elég álmos vagyok már, de szerintem jól írtam mindent. (http://hobby-site.blogja.net/files/smiley/roka_35.jpg)
Ha nem sikerül a dolog, akkor írd meg hogy hol akadtál el.

Üdv.: Senki


Cím: Re:Trinity Armory
Írta: Ghostwolf Dátum 2010 augusztus 30, 04:28:40 DÉLUTÁN
Szia köszi! leszedtem ezt a TortoiseHG-t és átalakitottam hg-vá a mappát és az emu mappát is. Beléptem a tcm-be és mindent ugy ahogy irtad. És mikor importálom a hg-t létrehozza a src mappát a fájlokkal de futtatásnál azt irja ki mindenre pl: unable to find 'src/server/game/Entities/Unit/unit.cpp szal minden file-ra azt irja hogy nem találja és nem iskerült a patchelés pedig a file-okat létrehozza rendesen. Nem nagyon értem mi a gond. :)
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: NevemSenki Dátum 2010 augusztus 31, 12:29:00 DÉLELŐTT
Szívesen.

Hát..
Ha sikeresen Importálod akkor ilyen kis jelek lesznek azokon a fájlokon amikhez hozzáadott adatokat.
Ha sikertelen lett 1-2 fájl, akkor azt pirossal megjelöli.
Nekem is volt olyan hogy nem ment így, de megoldhatod másként is.
A ***.patch fájlodat meg tudod nyitni C++ stúdióval.
És kézzel is tudod módosítani a fájlokat.
Azzal kezdődik az egész, hogy leírja hogy milyen fájlokkal foglalkozik, és azok hol találhatóak.
Aztán a Scriptnek egy részletét fogod látni.
Azok a sorok ahol " - " jel van azokat a sorokat törli a Core patch-elésekor.
Amely soroknál " + " jel van, azokat a sorokat adja hozzá.
Amely sorok előtt nincs semmilyen jelzés, azokat nem bántja!

Szóval, megkeresed azt a ***.cpp/h fájlt amit az elején említ, megnyitod.
Kikeresed a Script azon részét, ami lentebb említve van.
Ahol " - " jel van azt törlöd az adott Script-től, ahol " + " jel van azt beleírod, ami előtt nincs jelzés azt nem piszkálod.
Esetlegesen lehet olyan is, hogy az adott fájl nem létezik, akkor létre kell hoznod!

Esetleg Clean Studio, az sokszor segített nekem is.

ha mégsem sikerül, akkor kitalálunk valami mást. (http://hobby-site.blogja.net/files/smiley/roka_21.jpg)

Üdv.: Senki


Cím: Re:Trinity Armory
Írta: Ghostwolf Dátum 2010 augusztus 31, 09:14:48 DÉLELŐTT
Köszi!!! A 2 módszer egyvelegével sikerült megcsinálnom a fileokat. 1 kérdés+ 1 példa:

@@ -1907,6 +1907,9 @@               -> EZ A SOR KELL BELE?
     if (achievement->flags & ACHIEVEMENT_FLAG_COUNTER || HasAchieved(achievement))
         return;

+    /** World of Warcraft Armory **/
+    GetPlayer()->WriteWowArmoryDatabaseLog(1, achievement->ID);
+    /** World of Warcraft Armory **/
     SendAchievementEarned(achievement);
     CompletedAchievementData& ca =  m_completedAchievements[achievement->ID];
     ca.date = time(NULL);

Ha nem kell bele akkor még azt kiszedegetem. Amugy megjelent egy kis kék kereszt a mappán és a fileokon is nem tom hogy az jo e :D ha ezzel készvagyok, akkor patchelve is van?! vagy van még vmi :)?
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: NevemSenki Dátum 2010 augusztus 31, 12:31:30 DÉLUTÁN
Na ez lesz a példa:
Idéz
@@ -1907,6 +1907,9 @@               -> EZ A SOR KELL BELE?
    if (achievement->flags & ACHIEVEMENT_FLAG_COUNTER || HasAchieved(achievement))
        return;

+    /** World of Warcraft Armory **/
+    GetPlayer()->WriteWowArmoryDatabaseLog(1, achievement->ID);
+    /** World of Warcraft Armory **/
    SendAchievementEarned(achievement);
    CompletedAchievementData& ca =  m_completedAchievements[achievement->ID];
    ca.date = time(NULL);

1,
Idéz@@ -1907,6 +1907,9 @@

Ez a sor azt jelzi, hogy hol kell módosítani az adott fájlt, ezzel nem kell foglalkozni, ezt a HG használja.

2,
Idézif (achievement->flags & ACHIEVEMENT_FLAG_COUNTER || HasAchieved(achievement))
        return;

Ezt pontosan így találod meg az adott fájlban. Ezt nem kell piszkálni.

3,
Idéz
+    /** World of Warcraft Armory **/
+    GetPlayer()->WriteWowArmoryDatabaseLog(1, achievement->ID);
+    /** World of Warcraft Armory **/

Ezt a 3 sort írod be.

4,
Idéz
    SendAchievementEarned(achievement);
    CompletedAchievementData& ca =  m_completedAchievements[achievement->ID];
    ca.date = time(NULL);

Ez pontosan így található a fájlban, nem kell piszkálni.

Ha ilyen kék " + " jelek vannak a mappákon, és a fájlokon, akkor azokhoz elvileg helyesen hozzá van adva a kellő rész.

(http://hobby-site.blogja.net/files/smiley/roka117.jpg)

Üdv.: Senki
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: benyo1997 Dátum 2012 július 30, 01:20:37 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Olyan problémám van hogy az itemeket mutatja csak ha a karakteremet nyitnám meg akkor ezt írja ki:
(http://hypergame.sytes.net/wow/armory.jpg)
Mi lehet a probléma?
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: IrOn Dátum 2012 július 30, 09:03:22 DÉLELŐTT
helló, ha nincs aréna csapatban akkor nem menti a player adatait
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: benyo1997 Dátum 2012 július 30, 11:39:34 DÉLELŐTT
Köszönöm válaszodat!
Következők a kérdéseim hogy adjam hozzá az aréna csapathoz a karakterem?
Még egy hiba hogy amikor a login-ra kattintok nem tudok belépni a wow-os acc-ommal:-\
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: NevemSenki Dátum 2012 július 30, 02:25:48 DÉLUTÁN
Én is nézegettem minap, és hát vannak vele problémák.... Ez az Item template-je nekem nem tetszik. Innen csak az Armory-t kéne megmenteni, az itemekhez pedig ott van az Aowow...
Ez csak az én véleményem.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: Sunny Dátum 2012 augusztus 01, 02:42:57 DÉLUTÁN
Idézetet írta: benyo1997 Dátum 2012 július 30, 01:20:37 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Olyan problémám van hogy az itemeket mutatja csak ha a karakteremet nyitnám meg akkor ezt írja ki:
(http://hypergame.sytes.net/wow/armory.jpg)
Mi lehet a probléma?

Hello,
Elvileg configban van 1 sor (pontosan nem jut az eszembe a neve) amivel azt allithatod be h hanyas szinttol mentse a karaktered nos a felett v alatt pedig ezt a lehetoseget tudod ki/be ( 0/1 ) kapcsolgatni. Allitsd be es jelezni fogja restart utan a karikat :)
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: zoltta Dátum 2012 október 14, 09:38:18 DÉLELŐTT
IdézÉs végül a 3d megjelenítéshez a fájlokat, azt pedig innen: http://filekeeper.org/download/shadez1/wowarmory/armory_3dviewer.7z (http://filekeeper.org/download/shadez1/wowarmory/armory_3dviewer.7z)

Sziasztok!

Mivel ez nem működik így egy Cseh oldalon megtaláltam !


Letöltése menetele:.


- Stáhnout-ra (Letöltésre) kell klikkelni

Azután megjelenik egy kis ablak és középen ezt választjuk  (Omezené stahování ) - ( Limited download )

- És itt leírjuk figyelve kicsi és nagy betűkre,miután kódot beírtuk azután nyomjunk alatta levő sárga gomba és Enjoy!



Letöltése INNEN (http://uloz.to/xeJyiAd/armory-3dviewer-7z)
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: halatt Dátum 2012 október 28, 02:46:10 DÉLELŐTT
Hali!
Nekem lenne egy olyan problémám, hogy a mangos-t próbáltam patch-elni, de valamiért nem működik.

sql_query << "INSERT INTO armory_game_chart VALUES ('" << gameID << "', '" << resultTeamID << "', '" << plr->GetGUID() << "', '" << changeType << "', '" << ratingChange  << "', '" << resultRating << "', '" << itr->second->DamageDone << "', '" << itr->second->Deaths << "', '" << itr->second->HealingDone << "', '" << itr->second->DamageTaken << "', '" << itr->second->HealingTaken << "', '" << itr->second->KillingBlows << "', '" << m_MapId << "', '" << m_StartTime << "', '" << m_EndTime << "')";

Ugyanis itt a "plr->GetGUID()"-ra azt mondja a VC10, hogy:
1. error C2039: 'GetGuid': is not a member of 'Player"
2. IntelliSense: class "Player" has no member "GetGuid"

Valakinek van valami ötlete, hogy hogyan lehetne orvosolni a problémát?
u.i.: Mangos rev12111
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: EroniX Dátum 2012 október 28, 09:33:52 DÉLELŐTT
Ez a patch szerintem trinity-re van.
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: halatt Dátum 2012 október 29, 11:57:53 DÉLELŐTT
Hát két könyvtár volt: mangos és trinity.
Én a mangos-ossal próbálkoztam, bár időközben sztem kicsit átírták a core-t és ezért van a hiba...
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: NevemSenki Dátum 2012 október 29, 02:23:33 DÉLUTÁN
Ezzel én is rengeteget szenvedtem, igazándiból az tudja ezt javítani aki ért hozzá.
Volt egy nagyon rendes Fórumozó, aki módosított a Patch fájlokon, és elvileg úgy működik.

Idézetet írta: castor Dátum 2012 október 08, 03:15:01 DÉLUTÁN
Legújabb trinity revhez is használható patch fájlok:

http://pastebin.com/2fFZE73u
http://pastebin.com/hH6Ka1Pq

Az eredeti 2 fájlból álló változat 1-2 módosítással. Configban történő engedélyezés nincs benne, ha már úgyis beleforgatod az emuba, akkor minek kikapcsolni...

Ha netán TC-re váltasz, akkor ezek szerintem működnek.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: Locutus Dátum 2012 november 21, 04:28:15 DÉLUTÁN
Sziasztok!

Aki ezt az armoryt használja: http://github.com/Shadez/wowarmory/ . Ahoz fordulnék. Ha át tudnátok ennek az sql fájlait küldeni meg a 3D s képeket azt megköszönném. Mivel hogy mikor megnéztem az SQL mappában nekem hülyeségek  voltak bent. Bár lehet én nem érzem mi lenne ez a 7Z kiterjesztés és én nem értek hozzá, de ha tudtok segíteni azt megköszönném.

Üdv Locu
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: hunti Dátum 2012 november 21, 04:33:08 DÉLUTÁN
7z egy tömörített fájl, total commanderhez itt találsz tömörítő plugint: http://www.totalcmd.net/download.php?id=7z_plugin
vagy ha nem használsz total commandert, keress valami programot ami ki tudja csomagolni
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: Locutus Dátum 2012 november 21, 04:39:04 DÉLUTÁN
Ó! Köszönöm szépen :) De a 3D s képekre még mindig várnék ötleteket.

Üdv Locu
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: NevemSenki Dátum 2012 november 21, 06:19:08 DÉLUTÁN
Models fájlok, innen le tudod tölteni.

http://uploading.com/files/8acm6582/models.rar/

Üdv.: Senki
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 03, 10:25:53 DÉLELŐTT
Pose Save? Mi is ez pontosan?

Kód (javascript) Kijelölés
var ajaxinit;
function pose_save(somedata){
// {r:theRealmName,n:theCharName,rot:180,z:20,a:69,timer:5}
$('#pose_saving').show();
var postData = somedata;
if(!postData.cn) postData["cn"] = theCharName;
if(!postData.r) postData["r"] = theRealmName
jQuery.post("/vault/character-pose.html", somedata, pose_callback)
//debugtxt = ''; for(x in somedata) { if(x!='n'&&x!='r') debugtxt += x+"=&quot;"+somedata[x]+"&quot; " } $('#debugtxt').html(debugtxt);
if(!ajaxinit) { bind_ajax_error(); ajaxinit = true }
}

function pose_callback(data, textStatus)
{
if(textStatus == "success")
{
$('#pose_saving').hide();
$('#pose_save_ok').fadeIn("fast",function(){$(this).animate({opacity:1},3000,"linear",function(){$(this).fadeOut(3000)}) })
}
else $("#pose_saving").html(textStatus)
}

function bind_ajax_error()
{
  $("#pose_saving").ajaxError( function(event, request, settings){ $(this).html("<span>"+str_loginExpired+"</span>"); });
}


Kód (html5) Kijelölés
<div class="profileCenter" id="center_target">
        <div id="pose_saving"><span><xsl:value-of select="$loc/strs/common/str[@id='saving']"/></span></div>
        <div id="pose_save_ok"><span><xsl:value-of select="$loc/strs/common/str[@id='pose_saved']"/></span></div>
        <xsl:variable name="modelBasePath" select="character/modelBasePath/@value"  />


Na meg a kis borítékocska a megjelenítésnél. Kb semmi adatot nem találtam róla, csak annyit, hogy teljes képernyős módban nem működik megfelelően. Ez a funkció mire rendeltetett?

Aki tud róla valamit, vagy van ötlete, az kérem írja le!

Üdv.: Senki
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 03, 01:15:51 DÉLUTÁN
Na oké, megoldottam a dolgot addig, hogy engedi hogy kattoljak a boríték gombocskára. El is Post-ol valamit, de hogy mit, és milyen néven arról gőzöm sincsen. Hogyan lehetne kideríteni hogy milyen jellegű adatot Post-ol el, és hogy milyen névvel vehetem azt át? ( $_POST['xxx'] ).

(http://kepfeltoltes.hu/130303/boritek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

Üdv.: Senki
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: zerus Dátum 2013 március 03, 07:10:33 DÉLUTÁN
Talán ez?

Idéz
if(!postData.cn) postData["cn"] = theCharName;
if(!postData.r) postData["r"] = theRealmName

cn és r néve tudsz szerintem hivatkozni rá.
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 03, 08:21:29 DÉLUTÁN
Én is erre gondoltam, próbáltam is, de nem ez az. El-Post-olja, de nem ezekkel a változókkal.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: NevemSenki Dátum 2013 augusztus 13, 06:29:20 DÉLUTÁN
Hali.
Segítek egy srácnak ezt a bizonyos armory-t megcsinálni... de....
Felmerült egy érdekes hiba....
Bármit is akarok csinálni a Login-on kívül, ez jelenik meg....
Armory mappába tettem be ezt az egészet, a saját weboldalam mellé.....
Bent vannak  az Update-ek, minden... de mégis ezt kapom:

IdézThis page contains the following errors:

error on line 2 at column 1: Extra content at the end of the document
Below is a rendering of the page up to the first error.

ötlet? Mi zavarhat be neki?

Üdv.: Senki
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: Zoltan Dátum 2013 augusztus 14, 10:23:36 DÉLELŐTT
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2013 március 03, 01:15:51 DÉLUTÁN
Na oké, megoldottam a dolgot addig, hogy engedi hogy kattoljak a boríték gombocskára. El is Post-ol valamit, de hogy mit, és milyen néven arról gőzöm sincsen. Hogyan lehetne kideríteni hogy milyen jellegű adatot Post-ol el, és hogy milyen névvel vehetem azt át? ( $_POST['xxx'] ).

(http://kepfeltoltes.hu/130303/boritek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

Üdv.: Senki
Regen volt  de a valasz  a developer konzolon meg tudod nezni mit postolt at,  leellenorizheted  ajax kerdeseket stb:
(http://kepfeltoltes.hu/130814/dev_console_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

Van jo oktato video errol, hogy mit is tud.. erdemes  utana nezni mert sokkal konyebbe teszi az eletedet
http://discover-devtools.codeschool.com/
Cím: Re:Trinity Armory
Írta: NevemSenki Dátum 2013 augusztus 14, 12:12:57 DÉLUTÁN
Köszönöm! Igaz kellett hozzá egy kis idő, de én is részben rájöttem.
Az oldal amit linkeltél tényleg megér 1-2 kattintást!!

Üdv.: Senki