Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: hbstaff Dátum 2010 július 29, 11:16:32 DÉLUTÁN

Cím: Game Event object activate
Írta: hbstaff Dátum 2010 július 29, 11:16:32 DÉLUTÁN
Hali!
Annyi kérdésem lenne hogy a game event-be ha berakok mondjuk Dalaranos lámpákat hogy 20:00 kor letegye idáig tiszta nahde hogy activálja is az objectet hogy belegyen kapcsolva(.gobj acti GUID) azt hogylehet megoldani hogy a szerver csinálja és ne én kapcsolgasam fel? :D.
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: Nexus Dátum 2010 július 30, 04:35:48 DÉLUTÁN
start_time, end_time Ott tudod beállítani mikor kezdődjön, és mikor legyen vége. Vagy te arra gondolsz, hogy fel is kapcsolódjon a lámpa?
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: Nexus Dátum 2010 július 30, 04:38:15 DÉLUTÁN
Ja igen most m
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: hbstaff Dátum 2010 július 30, 08:39:31 DÉLUTÁN
Hát akkor várom a jelentkezőket a megoldásra :D
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: $0undX Dátum 2010 július 30, 11:29:25 DÉLUTÁN
esetleg csinálhatnál 1 külön go-t ugyanazokkal az adatokkal mint a dalarani lámpa, azokat pakolnád le, és biztos van ilyen függvény csak meg kell keresni  :D , hogy leraksz 1 láthatatlan npc-t dalaran-ba és updateai-ban mondjuk 5 mp-nként ellenörizhetné hogy van-e ilyen entry-jü go a 200.0f -es sugarú körbe, erre van is fv  :D (valami get2ddistance vagy mi a neve :D ) aminek a segítségével végigmész a go-k listáján 1 for-ral és lekéred az állapotát. (Talán gameobject->getstate vagy valami hasonló függvény lehet rá ) és csak simán felkapcsolod ( go->SetGoState(GO_STATE_READY); , esetleg ha ez nem menne akkor lesd ki pontosan mit csinál a .gobject activate a level_nemtomhány.cpp -ben benne van, vs 2008 esetén felül lenyitod a kis listát és kikeresed: HandleGameobjectActivate vagy valami hasonló néven lehet benn, ott lesz, biztos megtalálod. Sok sikert  ;)
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: Szilárd Dátum 2010 július 30, 11:31:36 DÉLUTÁN
Már ne is haragudj S0undX, de amit most leírtál szerintem azt te se gondoltad komolyan, nem fikázásként, de olvasd el légyszi vagy kétszer-háromszor az utóbbi hozzászólásodat.
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 30, 11:35:04 DÉLUTÁN
Szerintem ez kicsit bonyolult. Én nem sokat értettem belőle, de ahhoz hogy egy lámpa világítson, nem kellenek ilyen nagy dolgok.
De ez csak az én véleményem.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: hbstaff Dátum 2010 július 30, 11:51:35 DÉLUTÁN
hát szerintem is ennél egyszerűbb is lehet még átolvasni is érdekes volt a hozzászólást ha valaki tud valami mást az szóljon pls
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: $0undX Dátum 2010 július 31, 08:56:22 DÉLELŐTT
M
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: $0undX Dátum 2010 július 31, 10:15:42 DÉLELŐTT
1 kis
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 31, 11:12:38 DÉLELŐTT
Ez engem nagyon kíváncsivá tett. Elég bonyolult ( nekem ), de biztosan működni fog.
Várom a folytatást.  :)

Üdv.: Senki
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: Szilárd Dátum 2010 július 31, 01:50:00 DÉLUTÁN
Egyáltalán nem a tudásodat szidtam, hanem, hogy igénytelenül írtad meg azt, amit írtál.. Én elhiszem, hogy 14 évesen nagyon nagy sikereket értél el programozás terén, és ehhez őszintén gratulálok is, csak a fogalmazással volt probléma.
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: hbstaff Dátum 2010 július 31, 02:14:38 DÉLUTÁN
Köszi, $0undX várom a teljeset. :)
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: Szilárd Dátum 2010 július 31, 02:58:38 DÉLUTÁN

void AddSC_lampafelkapcsolo()
{
      Script *newscript;

newscript = new Script;
newscript->Name="lampafelkapcsolo";
newscript->GetAI = &GetAI_lampafelkapcsolo;
newscript->RegisterSelf();
}


Ha m
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: riDDler Dátum 2010 július 31, 05:49:50 DÉLUTÁN
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 július 30, 11:29:25 DÉLUTÁN
esetleg csinálhatnál 1 külön go-t ugyanazokkal az adatokkal mint a dalarani lámpa, azokat pakolnád le, és biztos van ilyen függvény csak meg kell keresni  :D , hogy leraksz 1 láthatatlan npc-t dalaran-ba és updateai-ban mondjuk 5 mp-nként ellenörizhetné hogy van-e ilyen entry-jü go a 200.0f -es sugarú körbe, erre van is fv  :D (valami get2ddistance vagy mi a neve :D ) aminek a segítségével végigmész a go-k listáján 1 for-ral és lekéred az állapotát. (Talán gameobject->getstate vagy valami hasonló függvény lehet rá ) és csak simán felkapcsolod ( go->SetGoState(GO_STATE_READY); , esetleg ha ez nem menne akkor lesd ki pontosan mit csinál a .gobject activate a level_nemtomhány.cpp -ben benne van, vs 2008 esetén felül lenyitod a kis listát és kikeresed: HandleGameobjectActivate vagy valami hasonló néven lehet benn, ott lesz, biztos megtalálod. Sok sikert  ;)

Szia
hát ha te ilyen módszerekkel akarod megcsinálni a wowemufos botot én a nevem nem adom hozzá mint ötlet gazda...
Idézupdateai-ban mondjuk 5 mp-nként ellenörizhetné hogy van-e ilyen entry-jü go a 200.0f -es sugarú körbe, erre van is fv  :D (valami get2ddistance vagy mi a neve :D ) a

nem sértés de ez kb borzalmasan szörnyű laggot fog okozni v. szét dczi a szervert
gyakran ellenőrzöd az objecteket?
úristen láttál te már 1 másoló konstruktort?
ha nem akkor itt az ideje
ha meg már láttál akkor kibaszott baromságokat beszélsz
ez olyan mennyiségű adatot végig pásztáz h az eszméletlen... akkora packeteket átad stb...

szerk ui.: azért respekt h 14 évesen ennyit is tudsz de van még mit tanulni
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: hbstaff Dátum 2010 július 31, 06:15:29 DÉLUTÁN
ez tetszett, nahde nekem nemkell hogy megkeresse őket egyesével is kiírom db ből a guidokat csak az a lényeg amit beleírok felkapcsolja azt csá
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: $0undX Dátum 2010 július 31, 10:15:46 DÉLUTÁN
"h
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: Szilárd Dátum 2010 július 31, 10:29:55 DÉLUTÁN
És szerinted, ha most megírod neki a scriptet, de előtte leírod azt, hogy - direkt idézni fogok -
"biztos van ilyen függvény csak meg kell keresni", "erre van is fv (valami get2ddistance vagy mi a neve)", "1 for-ral és lekéred az állapotát. (Talán gameobject->getstate vagy valami hasonló függvény lehet rá )", "HandleGameobjectActivate vagy valami hasonló néven lehet benn", akkor ezekből szerinted majd érteni is fogja?
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: $0undX Dátum 2010 július 31, 10:39:43 DÉLUTÁN
tudod mit? j
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: hbstaff Dátum 2010 július 31, 10:46:31 DÉLUTÁN
csak egy kérdés, nem tudsz olyan scriptet írni hogy pl 54 es game eventnek az objecteit bekapcsolja? :D ha tudsz az biztos rövidebb mint amit most szeretnél.
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: $0undX Dátum 2010 július 31, 10:56:14 DÉLUTÁN
igazából az objectumok típus alapján való kiszűrése gyerekjátok:
(függvény: GetGoType() ) de még mindig nem érzem úgy hogy ennél egyszerűbben nem lehetne, a probléma az objecktum lista létrehozásánál kezdődik, hogy ugye hogy csináljam meg úgy hogy minél kevésbé terhelje le a magot/gépet. A kivitelezés viszont természetesen lehetséges, ám a legegyszerűbb még mindig ha konkrét guid-okkal dolgozik a kód, ám nem tudom hogy amikor ezek az objectumok eltűnnök / megjelennek akkor nem kapnak új guid-ot, mert ha igen akkor gyakorlatilag minden este lehetne újra írni a kódot  :D , az meg ugy nem kellemes szóval....
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: hbstaff Dátum 2010 július 31, 10:58:56 DÉLUTÁN
hát gondolom nemkapnak ha a gamea_event táblába a guidokat írod bele és még nem tapasztaltam hogy változtatta volna :D szval nem :D de a script az lehetőleg egy kikötött game_event id jének az objecteit aktiválja mert akkor így később lehet még bővíteni nem a scriptbe írogatni.
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: $0undX Dátum 2010 július 31, 11:00:49 DÉLUTÁN
select * from game_event_gameobject where event = "x"
jaj istenem, így mindjárt egyszerűbb az egész! köszi  ;D
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: hbstaff Dátum 2010 július 31, 11:04:41 DÉLUTÁN
én köszönöm, nem te! mindent megtettél kösz :D további jó fórumozást mindenkinek!
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: $0undX Dátum 2010 július 31, 11:13:40 DÉLUTÁN
A t
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: NevemSenki Dátum 2010 augusztus 01, 01:41:31 DÉLELŐTT
Én nagyon szívesen fogadok bármilyen olyan dolgot, amit nem értek 100%-osan, mert azokból nagyon sokat lehet tanulni! Nekem nem szokásom fikázni senkit. :)

Üdv: Senki
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: $0undX Dátum 2010 augusztus 01, 09:48:53 DÉLELŐTT
Termésetesen nem is rád céloztam senki.  :)
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: castor Dátum 2010 augusztus 11, 10:51:48 DÉLELŐTT
Nem lehetne összekötni a "Nights" game eventtel? Ha az aktív, akkor a lekért guid-knél aktiválja az objecteket, egyéb más esetben alap állapot van.
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: $0undX Dátum 2010 augusztus 11, 08:29:10 DÉLUTÁN
Db-s támogatás nincs a game object activate-re ha jól tom de a "nights" event tudod pontosan mit csinál? , mert ha már mindenképp game event-tel akar lámpákat letenni akkor arra inkább külön eventet csináljon mert a script amit küldtem neki az is az adott event összes go-ját aktíválja és nem tudom mi van a "nights"-ban.Lényeg a lényeg egyszerűbb így.
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 12, 12:37:03 DÉLELŐTT
A nights event mindenféle olyan mobot, és go-t pakol le, ami az éjszaka része, és igen például lámpákat is.
Cím: Re:Game Event object activate
Írta: castor Dátum 2010 augusztus 13, 07:46:50 DÉLUTÁN
Nem adatbázisos megoldásra gondoltam. Nem vagyok benne nagyon a szkripting témába, de egy npc-hez gondoltam ezt a dolgot. Gondolom lehet futtatni sql queryket, ha nem akkor ki kell  szedni az összeset db-ből. Maga a szkript az egy  if (event_active == Nights) (bocs a fapados megoldásért :P) és ha ez igaz, akkor go_activate guid... Azt viszont nem tudom, hogy ilyen bele építhető e a creature szkriptbe.