hat nem is tudom mit mondjak BlueRák kiraly vagy nagyon koszi
Igazán nincs mit.
Akinek problémája van szóljon.
köszönjük bluerák, örülök hogy vannak még olyanok mint te, nekem nem lenne türelmem ehez, respect és thx :)
2 óra alatt megvolt az egész :D
Közösségért mindent :P
Meg legalább teszteltem a tudásom ;D
hmm grat :D kiemelve :D
Egy kis poén: http://pastebin.com/tqFu2436
SQL: http://pastebin.com/ZmtFTXt2
Aki esetleg nem értené a poént: http://www.youtube.com/watch?v=4m4_G2AP46c
;D ;D
Nem is rossz ötlet :D
De mivel a játékban egy féle kávé van ezért nem kávé autómata lett hanem olyan ami más italokat is árul :D
Script: http://pastebin.com/sXER7HBm
SQL: http://pastebin.com/wyBgtJMi
+ egy funkció: Detox XDD ha játékos nagyon részeg kijózanítja :D ;D
1. hsz frissítve ;D
Na ezután lehet mondani, hogy beteg vagyok ;D
Esetleg egy szuper-trainer is jöhetne:D (szakma, skill, class-skillek, pet stb)
Edit.
M
Hali egy kicsit egyszer?ts
Még azt is hozzátenném, mert lehet, hogy valaki nem tudja.
Az első kettő karaktert duplán kell írnod. Példa:
Idéz
Piros = FF0000 -> FFFF0000
Hát, szerintem így is jó, emiatt ne írjam már át az egészet :)
Annyira nem bonyolult ez :D
De azért köszi, akinek könnyebb így az írja át ;D
Hogyha érdekel valakit,énis dolgozom egy olyan scripten,amikor,a player éled,full hp + mana.Ha,esetleg majd kell nektek,és jó lesz,akkor elmondom mit kell módosítani.
Sziasztok. Beforgattam az emuba a script-eket, nem is volt semmi gond.
kreáltam hozzá npc-t, természetesen a scriptname kitöltve, npcflag 1-re állítva, viszont ha rákattolok, akkor mindegyik csak köszön...
Mit felejtettem el?
TC2 rev. 104XX
hozzáírni a scriptloader.cpp-hez? :D
természetesen a scriptloader-ben is benne van minden :D
//custom
void AddSC_npc_morph();
void AddSC_npc_tele();
void AddSC_npc_info();
void AddSC_npc_dj();
void AddSC_npc_buff();
void AddSC_npc_bandoolero();
void AddSC_npc_ann();
és
void AddScripts()
{
AddExampleScripts();
AddSpellScripts();
AddSC_SmartSCripts();
AddCommandScripts();
#ifdef SCRIPTS
AddWorldScripts();
AddEasternKingdomsScripts();
AddKalimdorScripts();
AddOutlandScripts();
AddNorthrendScripts();
AddBattlegroundScripts();
AddOutdoorPvPScripts();
AddCustomScripts();
AddSC_npc_morph();
AddSC_npc_tele();
AddSC_npc_info();
AddSC_npc_dj();
AddSC_npc_buff();
AddSC_npc_bandoolero();
AddSC_npc_ann();
#endif
esetleg még arra gondoltam, hogy a végén a custom script-ek közé kellene tenni a loader-ben. Vagy az mind1?
ide gondoltam:
void AddCustomScripts()
{
#ifdef SCRIPTS
/* This is where custom scripts should be added. */
#endif
}
Újraforgattam az emut, a custom részhez raktam a scripteket, de ez sem oldotta meg...
Rákattolok az npc-re, és csak köszön...
kicserélted az emut a leforgatott fájlokra?
igen... végignéztem mindent, bent van mindenhol. (scriptloader, cmakelist), adatbázisban script nevek az npc-knél, és mégis csak köszönnek... Most mondd, nem bunkók? ;D
A Scriptek tuti bent vannak, mert amikor npc-k nélkül indítottam az emut, dberror-ban még visított is, hogy a script nevek nincsenek benne az adatbázisban.
Megpróbáltam az "adjuk hozzá VC++-ban" módszerrel is, de semmi eredmény....
huh ez így izgalmas, a scriptekben van gossiphello függvény?
igen van.
bool GossipHello(Player *pPlayer, Creature* pCreature) // Pointerek
{
if(pPlayer->GetTeam()== ALLIANCE) // ha a player alliance
{
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Stormwind", GOSSIP_SENDER_MAIN, 100, "Biztos teleport�lni akarsz?", 0, false); // ezek a gossip item-ek ez fog megjelenni a playernek
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Ironforge", GOSSIP_SENDER_MAIN, 200, "Biztos teleport�lni akarsz?", 0, false); // |
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Darnassus", GOSSIP_SENDER_MAIN, 300, "Biztos teleport�lni akarsz?", 0, false); // �
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Exodar", GOSSIP_SENDER_MAIN, 400, "Biztos teleport�lni akarsz?", 0, false);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Shattrath", GOSSIP_SENDER_MAIN, 500, "Biztos teleport�lni akarsz?", 0, false);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport Dalaran", GOSSIP_SENDER_MAIN, 600);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Gurubashi Arena", GOSSIP_SENDER_MAIN, 700);
pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(0, pCreature->GetGUID());
minden script-ben benne van, és utána vannak a tényleges "menüpontok"
gossip flag be van
Ezek tökjó dolgok.De meik táblába kell berakni őket?Creature_template?
Már mint én az információs npc-re gondoltam.Az meik táblába lehet megkreálni?
Idézetet írta: Sevanton Dátum 2010 november 27, 09:52:09 DÉLELŐTT
Ezek tökjó dolgok.De meik táblába kell berakni őket?Creature_template?
Ezek C++ Scriptek ezeket nem az adatbázisba kell csak úgy bepakolni.
UPDATE `creature_template` SET `ScriptName`=xxxx WHERE `entry`=creature_entry;
Adatbázisba csak ennyit kell beírni.
Többit meg beforgatod a magba.
Én nemrég tanúltam meg a gossip scriptet, de ez még mostis mondott újat nekem egyik részén.:D
Amúgy jólett grat:)
Amik ebbe a topickba vannak scriptek...azok jók lennének 4.0.3-ra is??Vagy ott megint teljes mértékbe változott a rendszer??
Igazából nem néztem még, de szerintem kisebb módosításokkal megoldható. :)
Sziasztok, ezek a legújabb trinityn (3.3.5a (10866)) is mennek?
szerintem igen, max konvertálod a tc-hez mellékelt konverterrel ha nem új script rendszeresek lennének
Ezek már 10465 reven már nem müködnek??? :-\
Nem, de egye fene
Thx :-*
A buffer script utolsó soraiban elírtad ezt:
void AddSC_npc_buf()
helyette:
void AddSC_npc_buff()
csak gondoltam szólok, mert nekem ez miatt nem sikerült beforgatni :)
Feltöltöttem módosítva :) KATT (http://pastebin.com/JLJchaGG)
Morpher NPC-ben is el van írva az utolsó sorok közül az egyik :)
void AddSC_npc_buf()
{
new npc_morph;
}
helyett
void AddSC_npc_morph()
{
new npc_morph;
}
:)
De nehogy azt hidd, hogy beléd akarok kötni :) Csak gondoltam szólok, hogy javítsd ki :)
Megesik, thanks.
Nekem valamiért a maxskill npc meg a tele npc nem működik!
Pedig ugyanúgy csináltam mindent mint a többinél! :(
Rákattintok az npc-re és nem történik semmi! Még nem is üdvözöl! :S
UPDATE `creature_template` SET `npcflag`=1 WHERE `entry`=Creatureentry;
1-re
ScriptName is rendben van?
jaja:S
npc_tele
nem?
nos? van akinek műkszik az npc?
A teleporter nálam sem működik, a maxskillert nem próbáltam, de ezek mind megoldhatóak parancssal. (.tele; .maxskill)
Sziasztok még azt szeretném kérdezni hogy letöltöttem a buff npc scriptet és utána mi a teendő? :) nem nagyon vágom ezeket a scripteket :D
Olvasni való (http://infobarkacs.hu/index.php/topic,5654.0.html)
Szia Bulerák!
Még kezdő vagyok a szkriptelésben, ezért szeretném a segítségedet kérni, mert egyedül nem bírom ezt megoldani. Azt szeretném megcsinálni hogy egy npc élessze a meghalt playereket, valahogy hasonlóan mint bg ken. Megpróbáltam megkeresni azt a szkriptet de nem találtam. Ha tudnál néhány tanácsot vagy alapot adni nagyon megköszönném.
Meg igazából abba is szeretnék segítséget kérni hogy egyszerüen nem forgat be semmien Scriptet a c++ amugy 10454+ os revim van. de képtelen vagyok egy normális scriptet beforgatni. porbáltam úgyis hogy kivettem a cmake ból egy teljesen épp scriptet és kb ilyen hibákat talált:
sajnos nem értem mi lehet a probléma, a te scriptetedet használtam, mindent jól csináltam Custom mappába tettem scriptloader.cpp be is betettem de ha ez lenne a hiba akkor nem találta volna meg a fáljt szerintem a te Announcer NPC-det vettem alapúl és ezt irta ki arra is:
3>npc_ann.cpp
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(1) : error C2059: syntax error : 'constant'
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(8) : error C2059: syntax error : 'public'
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(10) : error C2143: syntax error : missing ';' before '{'
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(10) : error C2447: '{' : missing function header (old-style formal list?)
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(235) : error C2059: syntax error : 'constant'
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(244) : error C2143: syntax error : missing ';' before '{'
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(244) : error C2447: '{' : missing function header (old-style formal list?)
Skacok nekem mindegyik-nel a beforgatas error-ozik :( mit tegyek ? 1-2 Scriptem 1 Ac-Web es gyerek at irta es ment .de hat ne tamaszkodjak valaki masra . Irok Peldat is :
http://pastebin.com/bzp2gyEP (http://pastebin.com/bzp2gyEP)-ezt
Atirta erre :http://pastebin.com/ZiFKkBua (http://pastebin.com/ZiFKkBua)
Ha valaki el tudna magyarazni hogyan csinalja . mekoszonnem .:)
Üdv!
Szépen megvan írva csak már nem tudom melyik kell nekem :-[ Nekem amim van az ezen van leírva http://infobarkacs.hu/index.php/topic,5710.0.html (http://infobarkacs.hu/index.php/topic,5710.0.html).Új verzió alatti CORE t használom.Elnézést hogy ilyet kérek de valaki megmondaná hogy az hozzá tartozó dolgokat honnan töltöm le ha meg vannak írva vagy valaki segítene hogy honnan tudok ezekhez olyan scripteket szerezni?
Előre is köszönöm a sok segítséget.
Üdv Locutus
Ebben (http://infobarkacs.hu/index.php/topic,4932.msg65972.html#msg65972) a hsz.-ben szereplő összes kód jó számodra.
nagyon szépen köszönöm
Bluerák légyszíves írj nekem üzenetet mailomra: h.zsoltt@indamail.hu-ra
Nem bírom megcsinálni a 6.Duel Módosítások-at :(
Köszike!
És mi lenne ha ide leírnád a problémád?!
Nem zaklatnád bluerákot akkor, amikor esetleg nem ezzel akar foglalkozni mi több, mások is tudnának segíteni...
Üdv, én nem írok senkinek e-mailt. Mi a baj?
Annyi lenne a bajom hogy most kezdem a scriptelést és ezt nem vágom: Módosítani kell: DuelHandler.cpp azt a DuelHandler.cpp-t honnan szedjem le? és ezt minek a végére rakjam? : if(pl->GetHealth() <= 10)
{
std::string finish = GetTrinityString(LANG_FINISH_HIM);
WorldPacket data(SMSG_NOTIFICATION, (finish.size()+1));
data << finish;
sWorld.SendGlobalMessage(&data);
}
if(plTarget->GetHealth() <= 10)
{
std::string finish = GetTrinityString(LANG_FINISH_HIM);
WorldPacket data(SMSG_NOTIFICATION, (finish.size()+1));
data << finish;
sWorld.SendGlobalMessage(&data);
}
ennyi lenne a problémám Köszi!
Idézetet írta: zsolikacska Dátum 2012 október 08, 02:06:35 DÉLUTÁN
Annyi lenne a bajom hogy most kezdem a scriptelést és ezt nem vágom: Módosítani kell: DuelHandler.cpp azt a DuelHandler.cpp-t honnan szedjem le? és ezt minek a végére rakjam? : if(pl->GetHealth() <= 10)
{
std::string finish = GetTrinityString(LANG_FINISH_HIM);
WorldPacket data(SMSG_NOTIFICATION, (finish.size()+1));
data << finish;
sWorld.SendGlobalMessage(&data);
}
if(plTarget->GetHealth() <= 10)
{
std::string finish = GetTrinityString(LANG_FINISH_HIM);
WorldPacket data(SMSG_NOTIFICATION, (finish.size()+1));
data << finish;
sWorld.SendGlobalMessage(&data);
}
ennyi lenne a problémám Köszi!
TC_Forrás\src\server\game\Handlers\ be találod a fájlt.
Ahogy olvastam a teleporter npc nem müködött.
Ránéztem találtam benne 1-2 hibát, orvosoltam és teszteltem.
Itt a müködő teleporter npc: http://pastebin.com/9VUc2EAf
Üdv Locu