Üdv. TrinityCore2 -n belül bütyködtem a boss_felmyst.cpp fájlal (javítottam 1-2 dolgot a bosson) , viszont ezután mit kellene tennem hogy a szerver érzékelje is a módosításokat? (Linux-on van a szerver)
Újraforgatni az emulátort, tehát amit ahol csináltad a cmake-es mókát ott make-ni. Mivel nem interpreteres nyelv így minden forrás módosítás után újra kell fordítani a bináris fájlokat, és amúgy ezeket a bináris fájlokat futtatod.
Ilyenkor az egész emulátort leforgatja, vagy csak azokat a fájlokat amikben módosítás történt?
Idézetet írta: wlptv Dátum 2017 június 04, 12:54:00 DÉLUTÁN
Ilyenkor az egész emulátort leforgatja, vagy csak azokat a fájlokat amikben módosítás történt?
Azokat forgatja újra amiket érinti a változás, tehát nem csak amit módosítottál hanem amik használják a módosított állományokat.
Értem, tehát akkor összegezve.
Javítás után nyomok egy "make" parancsot az újra forgatja amiket kell és mindenki boldog?
Idézetet írta: wlptv Dátum 2017 június 04, 03:08:36 DÉLUTÁN
Értem, tehát akkor összegezve.
Javítás után nyomok egy "make" parancsot az újra forgatja amiket kell és mindenki boldog?
Yep. Értelem szerűen a kész binárisokat kell utána használni. ( nem tudom hogy make install-al használod e mert akkor /usr/bin-be bemásolja a binárisokat és a bash-ből közvetlen tudod hívni, vagy csak elmásolod vagy csak ott közvetlen használod a bineket, elsőnél nyilván el kell lőni a make installt is hogy felülírja a régi binárisokat )
Igen make után make installal lőttem be , akkor ezek szerint javítások után is a make után kell a make install
Természetesen. Bár vannak coreok amiket luával dobtak meg, lua esetében nem feltétlen kell ugye core-hoz nyúlni, de cpp esetében igen. Vagyis Coreba módosítasz minden esetben. Clear-t kell nyomni azt ne felejtsed el. Mivel megmaradnak a régiek nagyon sok esetben, és nem fogod észre venni ha változott valami.
Idézetet írta: dio85 Dátum 2017 június 07, 09:19:27 DÉLELŐTT
Természetesen. Bár vannak coreok amiket luával dobtak meg, lua esetében nem feltétlen kell ugye core-hoz nyúlni, de cpp esetében igen. Vagyis Coreba módosítasz minden esetben. Clear-t kell nyomni azt ne felejtsed el. Mivel megmaradnak a régiek nagyon sok esetben, és nem fogod észre venni ha változott valami.
Lua scriptek csak a arc/ascend emuknál voltak, azok már egy jó ideje hallottak, szóval felesleges idekavarni, illetve clear max abban az elvétett esetekbe kell amikor valamiért nem veszi észre a fordító, hogy változott az adott állomány és nem linkeli ki újra köztes kódra, ezért régivel rakja össze alias nem változik a bináris. De ez látszik ha ellövöd a make parancsot és nincs Building CXX object sorok és módosítottál akkor nem lesz benne a változás.
Nálam rengetegszer kellett, ezért is írtam le.
Cmakeval nem kell csinálni semmit, elég a Visualban Compile azt jólvan ... akkor is csak azokat a scripteket forgatja újra amelyek kellenek.