[Release] Transmogrification - 3.3.5a

Indította EroniX, 2012 augusztus 29, 05:37:01 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

EroniX

Kép1: http://kepfeltoltes.hu/120829/as1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kép2: http://kepfeltoltes.hu/120829/as2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kép3: http://kepfeltoltes.hu/120829/as3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kép4: http://kepfeltoltes.hu/120829/as4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kép5: http://kepfeltoltes.hu/120829/as5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kép6: http://kepfeltoltes.hu/120829/as6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kedves fórumozók!
Mivel a saját szerveremre nincs már időm így nyugodt szívvel publikálom néhány scriptemet. Ami talán érdekes lehet számotokra (hisz ac-weben számtalan kiváló minőségű munka található) az egy transmog rendszer. Az ötletet innen merítettem:
http://www.youtube.com/watch?v=I6bzLdDgBnc

Gyakorlatilag a működése teljesen megegyezik, ehhez hasonló script eddig nem volt publikálva.
Elvégzem rajta az utolsó simításokat és felrakom pastebinre,
További szép napot :)
Azuregos Delta Force

Bluerák

#1
Üdv!
Bocs, hogy itt amatőrködök, de nem vagyok nagy játékos. Egy leírást tudnál mondani erről az egészről? Kicsit homályos nekem :).

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

EroniX

#2
Nem számítottam rá, de ma volt egy kis szabadidőm így hát nem húzom az időt.

1. Lépés:
Nyissuk meg a "Trinity\src\server\game\CMakeLists.txt" filet, és módosítsuk a következőképpen:
http://kepfeltoltes.hu/120829/cmakelist_www.kepfeltoltes.hu_.png

2. Lépés:
A "Trinity\src\server\scripts\Custom" mappába másoljuk be ezeket:
TransmogMgr.cpp: http://pastebin.com/04nAuDsJ
TransmogMgr.h: http://pastebin.com/3hX8DTgP
TransmogEngine.cpp: http://pastebin.com/KhBir4cW
TransmogEngine.h: http://pastebin.com/JntadrV9
TransmogHandler.cpp: http://pastebin.com/qindn27D

A pastebines tartalmat az előtte található fileba illesszétek be és mint említettem a Custom mappába másoljátok.

3. Lépés:
Leforgatást követően adjátok hozzá scriptloaderhez:
void AddSC_transmog();
AddSC_transmog();

void AddSC_StartUpTransmog();
AddSC_StartUpTransmog();

4. Lépés:
Core módosítások elvégzése, csináljátok meg a következő képek alapján:

LootHandler.cpp:
http://kepfeltoltes.hu/120829/loothandler1_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120829/loothandler2_www.kepfeltoltes.hu_.png

Player.h:
http://kepfeltoltes.hu/120829/playerh_www.kepfeltoltes.hu_.png

Player.cpp:
http://kepfeltoltes.hu/120829/playercpp1_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120829/playercpp2_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120907/playermod3_www.kepfeltoltes.hu_.png

5. Lépés:
Miután leforgattátok importáljátok ezt char db-be:
http://pastebin.com/S8hsv8Wf

Csináljatok egy NPC-t a következő paraméterekkel:
Flag: 1
ScriptName: npc_transmog
Entry: 100002 (TransmogEngine.h-ban van definiálva)

Holnap még átnézem az irományom esetleg kiegészítem de ma ennyire futotta.
Becsüljétek meg mert k*rva sok munkám van benne!
Azuregos Delta Force

EroniX

#3
Rövid leírás a működéséről...

TransmogHandler.cpp:
Magát az NPC-t tartalmazza, ezenkívül idedobtam be a player scriptet (kari del kezelés etc..)

TransmogMgr.cpp, TransmogMgr.h:
Mivel a program futása során számtalanszor hozzá kell férnie a transmog adatokhoz ezért startupnál betölti azt egy listába (ami struktúrákat tartalmaz). Ez a 2file ezt a listát kezeli.

TransmogEngine.cpp, TransmogEngine.h:
A rendszer magja. Ez tartalmazza a db kezeléshez szükséges függvényektől kezdve az interface kiküldés, készítés, csekkoláson át mindent.

A scriptet Win7-en írtam, ezen az emulátoron van tesztelve:
TrinityCore rev. 2012-07-09 13:42:38 -0400 (a24b6576e2b3+) (Win32, Release)

Továbbá megkérek mindenkit, hogy NE publikálja ezt a scriptet SEHOL a beleegyezésem nélkül.
Köszönöm!
Azuregos Delta Force

EroniX

#4
Akinek kérdése van csak írjon :)
Azuregos Delta Force

Bluerák

Nem erre a működésre voltam kíváncsi, ezt nyilván értem, de nvm.
Egyébként köszi!

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

EroniX

#6
catában a blizzard bevezetett egy új rendszert a neve "transmogrification". a lényege az, hogy ha nem tetszik egy itemed kinézete akkor neked tetszőre alakíthatod azt át. mindemellett a statok, az enchantok, gemek megmaradnak.

tervezem publikálni az arena spectatoromat is de az még nincs egészen kész :)
Azuregos Delta Force

Locutus

Ha beteszem a Custom mappába a fájlokat ott nem kell felülírni a Cmake fájt??? Elég csak azt az 1 cmake fájt felülírni??
Álljon fel az ország imádandó széki!
Nemzetek, országok, hódoljatok néki!
Uralkodjék köztünk ész, érdem, igazság,
Törvény s egyenlőség, s te, áldott szabadság!

EroniX

Nyilván felül kell írni, persze az ilyen dolgokat nem írom le, hogy:
1, kapcsoljuk be a gépet...
Azuregos Delta Force

Locutus

Jó igazad van bocsi :S Csak persze így elsőre belenézve mondom biztos valami nincs ott... Néha nem bízok magamban xd jobb a megerősítés :D
Álljon fel az ország imádandó széki!
Nemzetek, országok, hódoljatok néki!
Uralkodjék köztünk ész, érdem, igazság,
Törvény s egyenlőség, s te, áldott szabadság!

K3nNy

Erre valakinek valami ötlete?

12>   Creating library C:\szerver\project\src\server\worldserver\Release\worldserver.lib and object C:\szerver\project\src\server\worldserver\Release\worldserver.exp
12>game.lib(Player.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "public: static void __cdecl TransmogEngine::RemoveTransmogDB(unsigned int)" (?RemoveTransmogDB@TransmogEngine@@SAXI@Z) referenced in function "public: void __thiscall Player::RemoveItem(unsigned char,unsigned char,bool)" (?RemoveItem@Player@@QAEXEE_N@Z)
12>game.lib(Player.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "public: static bool __cdecl TransmogEngine::SetTransmogDisplay(class Player *,unsigned int)" (?SetTransmogDisplay@TransmogEngine@@SA_NPAVPlayer@@I@Z) referenced in function "public: class Item * __thiscall Player::EquipItem(unsigned short,class Item *,bool)" (?EquipItem@Player@@QAEPAVItem@@GPAV2@_N@Z)
12>game.lib(ScriptLoader.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl AddSC_StartUpTransmog(void)" (?AddSC_StartUpTransmog@@YAXXZ) referenced in function "void __cdecl AddCustomScripts(void)" (?AddCustomScripts@@YAXXZ)
12>game.lib(ScriptLoader.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl AddSC_transmog(void)" (?AddSC_transmog@@YAXXZ) referenced in function "void __cdecl AddCustomScripts(void)" (?AddCustomScripts@@YAXXZ)
12>game.lib(LootHandler.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "public: static void __cdecl TransmogEngine::HandleInterfaceSelect(class Player *,class Creature *,struct Loot *,unsigned char)" (?HandleInterfaceSelect@TransmogEngine@@SAXPAVPlayer@@PAVCreature@@PAULoot@@E@Z) referenced in function "public: void __thiscall WorldSession::HandleAutostoreLootItemOpcode(class WorldPacket &)" (?HandleAutostoreLootItemOpcode@WorldSession@@QAEXAAVWorldPacket@@@Z)
12>game.lib(LootHandler.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "public: static bool __cdecl TransmogEngine::IsActiveInterface(unsigned __int64)" (?IsActiveInterface@TransmogEngine@@SA_N_K@Z) referenced in function "public: void __thiscall WorldSession::HandleAutostoreLootItemOpcode(class WorldPacket &)" (?HandleAutostoreLootItemOpcode@WorldSession@@QAEXAAVWorldPacket@@@Z)
12>game.lib(LootHandler.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "public: static void __cdecl TransmogEngine::SendInterfaceClose(class Player *,unsigned __int64)" (?SendInterfaceClose@TransmogEngine@@SAXPAVPlayer@@_K@Z) referenced in function "public: void __thiscall WorldSession::HandleLootReleaseOpcode(class WorldPacket &)" (?HandleLootReleaseOpcode@WorldSession@@QAEXAAVWorldPacket@@@Z)
12>C:\szerver\project\bin\Release\worldserver.exe : fatal error LNK1120: 7 unresolved externals

Eddig nem jutottam még el, mert mindíg valamit elrontottam a cpp-kbe és azokra hivatkozott, de ez most új.
Utána néztem, és találtam leírást a hibára itt: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/799kze2z(v=vs.80).aspx

de sajnos nem sokra mentem vele :S

axie

Nekem is pontosan ugyan ez a hiba, teljesen ugyan ez. valami ötlet?

hunti

Sohasem forgattam wow emulátort windowson, de van egy olyan tippem hogy cmake fájlokhoz nem lettek hozzáadva a transmogos fájlok.

EroniX

#13
Sajnos ezzel már úgy vagyok ha én vettem a fáradtságot, és az időt nem sajnálva megírom és felrakom ezt a netre akkor ne üldözzenek már azzal, hogy hogyan tudják beüzemelni... ha valaki erre is képtelen akkor kapa, ásó a kézbe és uccu ki a szántóra!
Azuregos Delta Force

K3nNy

Idézetet írta: EroniX Dátum 2013 január 14, 09:45:37 DÉLUTÁN
Sajnos ezzel már úgy vagyok ha én vettem a fáradtságot, és az időt nem sajnálva megírom és felrakom ezt a netre akkor ne üldözzenek már azzal, hogy hogyan tudják beüzemelni... ha valaki erre is képtelen akkor kapa, ásó a kézbe és uccu ki a szántóra!

Neharagudj, hogy zavartalak vele, de nem egy scriptet forgattam már be, és nem csak én, de a programozókanak is ugyan ezt a hibát írta ki.
Bocs a zavarásért..

Powered by EzPortal