Általános kérdések és válaszok

Indította Girosz, 2010 augusztus 29, 07:45:03 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Zolee


Rocsorayen

Gunship-et múltkor láttam ingame több privát szerveren is. Nem tudom hogy csinálták meg, de elég nagy respect. Talán ha google-znék, lehet hogy valahol van már gunship script is.

Ranger


Rocsorayen

Tudom, de én már jóval előtte nézegettem a szervereket :D De viszont Taurin lett legelsőnek magyar privát szerón scriptelt gunship. :D

Zolee

Keresgéltem és találtam a Gunship Battle-ről SQL-t, Patch-et és Scriptet.
Szerintetek ez mennyire működik, vagy ténylegesen jó-e egyáltalán? :)

SQL: http://pastebin.com/UJpQwhVm
Patch: http://pastebin.com/6FPWYqRr
Script: http://pastebin.com/sPSfUhn9

Rocsorayen

Ránézésre elég jó a script. De azt, hogy működik is-e, ahhoz valakinek le kell tesztelnie :)

NevemSenki

Kérdések és válaszok, hát.....

Szerintetek, egy wow addon, képes valamilyen formában kilátni a Netre, ha igen  akkor mi lenne a mehanizmus, ha nem akkor miért nem. Vagy képes lenne a szerver által használt adatbázisba inser-elni? Ha igen akkor miként, ha nem akkor miért nem?

( Lehet beépített UI addon is, meg tudom csinálni. )

Várom a válaszokat, ötleteket.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

EroniX

Nem értek a luához, de már a gondolattól is feláll a hátamon a szőr, hogy a playerek addonokkal insertelgetnek a db-be...
Azuregos Delta Force

NevemSenki

Miért? Insert-elhet nyugodtan. Csak én szabom majd meg hogy konkrétan miket inster-elhetnek. Nem lesz zsibvásár... :)

Hátha valaki ért a Lua-hoz, és tud mondani valami okosat. De szerintem ehhez a lua ismeret elég kevéske lesz.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

zerus

Ha jól tudom annak bármikor ki tudják nézni a forráskódját.
Így hogy oldanád meg hogy nem tudódjon ki az adatbázishoz szükséges user/pass?

kagebunshin

Ha pontosak az ismereteim hozzá lehet adni az adatbázishoz több felhasználót különböző jogosultságokkal.
Beállítható mely adatbázishoz, táblához férhessenek hozzá, olvasás, törlés, hozzáadás, módosítás stb.
Így hiába látja a forráskódot, ha az nem az adminé, csak egy korlátozott jogosultságú felhasználó. Talán még jelszót se kéne neki állítani, csak akkor tényleg nagyon pontosan meg kell határozni mihez férhetnek hozzá.

Lua-hoz nem értek, de az ötlet maga érdekesen hangzik. Esetleg szabad tudni milyen finomságon ügyködsz? :)
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

NevemSenki

Igen, ezeken a hozzáférési dolgokon morfondíroztam én is. Beállítjuk hogy csak írni tudjon bele, és azt is csak 1 táblába. Úgy néz ki el kell sajátítanom a Lua-t. Egy beépített Bug Tracker. Nekem nem kell a fórumos írogatás, sem az hogy a sok 14 éves durrog mindenért, de nem is tudja elmondani hogy igazából mi a hiba, mikor nagy nehezen megfejti az ember, rájön hogy az nem is hibás, csak nem ismeri a WowHead-et. Nekem ez nem kell.
A Világ sok részből épül fel. Sok Item-ből, Spell-ből, NPC-ből, Quest-ből, Object-ből. Felosztom az egészet, és megadom az addonban azt, hogy mit lehet bejelenteni.
Például: Fejlődés közben Lv1-től Lv6-ig az ember betalálkozik jó pár Spell-el, Item-el, és NPC-vel Quest-el. Ezeket ID szerint felsorolom, bedobom az addonba, és csak azokat lehet Bugg-ként jelenteni, mást nem. Az addon adatbázisba elég sok oszlopocskát töltene ki. Reggelné a Palyer adatait ( Például GPS kordináták, neve stb.. ), és azt a bizonyos dolgot ID szerint amivel baja van.
Így nem lesz kavar, és mellébeszélés, nem kell órákat fejtegetni hogy mit akar.
Amit a Gm-ek átnéznek ( bejelentések ), megjavítják, majd ha már mind megvan, frissítem a Kliens oldali Lua fájlt, ami takarja a bejelenthető ID-k halmazát ( Kiveszem a Régi ID-ket, és beteszem az Újakat ).
Ha ez megvan, mondjuk Lv10-ig, akkor majd a következő lépésben Lv10-től Lv20-ig válnak bejelenthetővé a dolgok. ( Ez vonatkozik majd az Event-ekre is. )
Abból indultam ki, hogy ugye minden NPC-vel, Object-el, Item-el, Achi-val, Spell-el, Questezés közben találkozunk össze. Minden céllal van lent, és ha minden Quest-et megcsinálunk, akkor majdnem mindennel szembetalálkoztunk, voltunk mindenhol.  ( Bliz szeróra gondolok itt, nem valami buta Funn fosra. )
Nem beszélve arról hogy a Player-eknek is könnyebb lenne, mivel a bejelentés csak 1-2 kattintást venne igénybe, nem kéne se ID-ket se semmi hülyeséget nézni, semmi külső oldal nem kell. Az addon természetesen beépített lenne.

Szóval, senki nem ért a Lua-hoz, vagy csak jól titkolja. Vélemény az elképzelésről?

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Alince

Üdv segítségeteket szeretném kérni ezért nem akartam új topicot írni igy ide írom tudjátok van a gm annouce
azt,hogy tudom megoldani ,hogy level 1 es-ek ne lássák(Vipek)csak pld level 2-vagy 3 től legyen látható?

hope

Azt tudom, hogy van egy olyan parancs (kiírás), amit ha Gm kiír, akkor csak gm-ek látják. De azt hogy hányas lvl gm látja azt nem tudom. :(
De ennyi erővel csinálhatsz egy külön chatet is.

Zolee

Akadt egy kis problémám egy NPC-vel. Beforgattam a Transmogrify scriptet, elkészítettem adatbázisban az NPC-t, de mikor jobb klikkel rámegyek az NPC-re, akkor visszadob...
Nos, az NPC-t a következőképp csináltam:
INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `difficulty_entry_1`, `difficulty_entry_2`, `difficulty_entry_3`, `KillCredit1`, `KillCredit2`, `modelid1`, `modelid2`, `modelid3`, `modelid4`, `name`, `subname`, `IconName`, `gossip_menu_id`, `minlevel`, `maxlevel`, `exp`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed_walk`, `speed_run`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `dmg_multiplier`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_class`, `unit_flags`, `unit_flags2`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `trainer_class`, `trainer_race`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `spell5`, `spell6`, `spell7`, `spell8`, `PetSpellDataId`, `VehicleId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `HoverHeight`, `Health_mod`, `Mana_mod`, `Armor_mod`, `RacialLeader`, `questItem1`, `questItem2`, `questItem3`, `questItem4`, `questItem5`, `questItem6`, `movementId`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`, `WDBVerified`) VALUES (100001, 0, 0, 0, 0, 0, 4259, 0, 0, 0, 'Transmogrify', NULL, NULL, 0, 80, 80, 0, 35, 35, 1, 1, 1.14286, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 3, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 'NPC_Transmogrify', 12340);

Lehetséges, hogy kihagyhattam valamit a kódból (esetleg rossz paramétereket adtam meg), ha valaki tudja, kérem válaszoljon. :)

Előre is köszönöm.

Powered by EzPortal