Informatikai Barkács Fórum

ÁLTALÁNOS BESZÉLGETÉS (OFF) => Csevegő => A témát indította: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 26, 10:05:26 DÉLUTÁN

Cím: Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 26, 10:05:26 DÉLUTÁN
Sziasztok

A minap othon ültem és azon gondolkodtam, hogy mihez is kezdjek magammal vagyis a számítógéppel. Eszembe jutott vagyis megfordult a fejembe, hogy megnyomjam a kikapcsoló gombot de egy sugalatra kiötlöttem valamit.  ;D

Elterveztem, hogy segítek egy kicsit a wow világában a törtszervereknek egyedi eventeket, városokat, új helyeket létrehozni. Neki is áltam és mit ne mondjak nem is volt olyan nehéz.
Most viszont megosztom veletek első nagyobb munkámat.

Arcemu 3.3.5 szerveren a hely:       .worldport 0 -7409.73 793.65 131.407
Trinity 3.3.5 szerveren a hely:        .go xyz -7409.73 793.65 131.407 0

1. Labirintus

(http://imga.vankepunk.com/media/images/userimages/Lacabacsi/labirintus.jpg)

Nincs más dolgod mint a letöltött .sql fájlt az adatbázisodba feltölteni és újraindítani a szervered. (és a megadot portra teleportalni)

FONTOS: A képen látható labirintus nem az sql ben szereplő labirintus. Indok: Mert igy mindenki (player) megtudja csinálni ha innen lenézi.

Letöltés:

Arcemu:
Letöltés (http://data.hu/get/3121768/labirintus_arcemu.sql.html)

Trinity:
Letöltés (http://data.hu/get/3117519/labirintus_trinity.sql.html)

Mostantól ha az oldal adminjai nem törlik ezt a topikot akkor folyamatossan bővítem új munkáimmal.
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: ident Dátum 2010 október 26, 10:07:53 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 26, 10:05:26 DÉLUTÁN
Mostantól ha az oldal adminjai nem törlik ezt a topikot akkor folyamatossan bővítem új munkáimmal.

Akkor viszont át kéne tenni az Általános részlegbe ha mindkét emuhoz írsz.
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 26, 10:16:12 DÉLUTÁN
ha van rá lehetőséged átdobod mert én most a következőt csinálom ( egy szálodát :D )
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: ident Dátum 2010 október 26, 10:36:01 DÉLUTÁN
Nem vagyok moderátor, csak jeleztem hogy ott jobb helye van :)
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 26, 10:44:40 DÉLUTÁN
értem és köszönöm. majd megpróbálok valami tenni :D
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Gyuri. Dátum 2010 október 27, 08:08:43 DÉLUTÁN
hmm hát a sok object ha pl ottvan 30 player lehet hogy behullasztja a szervert nem?
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: $0undX Dátum 2010 október 27, 08:13:07 DÉLUTÁN
Nem  :D
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Girosz Dátum 2010 október 27, 09:20:28 DÉLUTÁN
Jump eventnél többezer object van, és azzal sincs baja a szervernek. Amúgy szép munka, egy ilyen pontosan elkészíteni nem kis meló lehetett, és mondjuk, ha mindenki viszonylag egyedi módon berendezi (lámpák, kincsek etc) és még esetleg szörnyeket is pakol bele, akkor izgi kis event válhat belőle.
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: $0undX Dátum 2010 október 27, 09:56:56 DÉLUTÁN
Szörnyet mért ne?: Átmegy a falon.
Nem sok meló a pontos elkészítés mert az egyik csávó most meg nem mondom ki, valahol ott az oroszoknál írt 1 progit ami pontos sql-t generál ehez. Asszem az a neve hogy Axxa's Maze Creator vagy vmi hasonló. :)
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Roamer Dátum 2010 október 27, 11:10:04 DÉLUTÁN
Épp az előbb találkoztam vele, amikor nézelőttem AC-Weben.
http://www.ac-web.org/forums/showthread.php?t=93113
Nincs most erőm lefordítani és megérteni, hogy mi is ez pontosan, de ha nem gond, akkor belinkeltem.
Mellékesen, ahogy elnézem, szerintem attól még lehet, hogy nem nem valami könnyű megcsinálni. :/
Vagyis én nem látom valami könnyűnek.
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 28, 01:16:56 DÉLELŐTT
Szal $0undX

Igazad van nem nagy meló a labirintus. De pl a várossal amivel éppen foglalkozom már lassan 2.5 napja kilodok még kb 2.5 napot számolok rá napi 5-6 órában szal ki lehet próbálni.  :D

Segítek is hogy kezd.  ;D

Na akkor megosztom veletek a titkomat  ;D

Az egész dolog trükje egy progi aminek a neve: Axxa's Maze creater

El is mondom hogy kell használni.

1. lépés

Tölsd le a programot INEN (http://filebeam.com/129a03343652e23c581beb82c0eeea61)

Tölsd le a frisítését INEN (http://www.mediafire.com/?okyqn4dgtii)

2. lépés

Kettő program kell hogy legyen még telepítve a gépeden. Az egyik az XNA Framework4.0 (http://xna-framework.en.malavida.com/) a másik a DirectX 9c (http://www.letoltokozpont.hu/letoltes_programok_reszletes.php?a=1818&k=32)

Telepisd fel mind a 2 progit és utánna telepísd az Axxa's Maze creater-t.


Használat:

Inditsuk el a progit:

(http://imga.vankepunk.com/media/images/userimages/Lacabacsi/1.jpg)

Tegyük le a kívánt kockákat (dobozokat)

(http://imga.vankepunk.com/media/images/userimages/Lacabacsi/2.jpg)

Mentsük el sql ben:

(http://imgc.vankepunk.com/media/images/userimages/Lacabacsi/3.jpg)

ha rákatintottál kiválasztod meik emuhoz akarod az sql-t

A következőben megadod hogy honan induljon azaz a xyz + map kordinátákat meg hogy mi legyen az id a doboznak. Az id-ék nem lehet mind a kettő ugyan az.

(http://imga.vankepunk.com/media/images/userimages/Lacabacsi/4.jpg)

Export gombra kattintsunk akkor megkérdezi hova akarod elmenteni (mindenki oda ahova akarja).
Ha ezzel megvagy akkor kiad egy ablakot a gmparancsal hogy amikor feltöltöd az adatbázisba az sql-t és ujrainditod a szervert akkor ezzel a .worlport parancsal tudsz odamanni.

Röviden ennyi lenne. Ha valamit kihagytam vagy nem is tudok róla kérlek ne szidjatok, csak segíteni akartam.

sziasztok :D

Akkor örülnék ha ezentul mindenki megosztaná velünk amit csinált én hamarossan egy várral álok elő amiben minden van. Pontosabban nem vár hanem egy egész város.
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: $0undX Dátum 2010 október 28, 07:39:11 DÉLELŐTT
Jé mint ha ezt már valaki mondta volna ^^
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 október 27, 09:56:56 DÉLUTÁN
Asszem az a neve hogy Axxa's Maze Creator vagy vmi hasonló. :)
Na nem baj, ez a program anno is nagyon hasznos cucc volt és másoknak biztos sokat segít majd a leírás, köszi a munkát ;)
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 28, 08:36:11 DÉLELŐTT
$0undX

Ne érts félre nem kötekedés. KIHANGSÚJOZOM: nem kötekedés

Sak mikor te azt irtad, hogy Az a neve vagy valami hasonló én már akkor rég használtam.

Szal bocs hogy megemlitettem a nevét mégegyszer :D
Cím: Re:Saj
Írta: Girosz Dátum 2010 október 28, 04:10:03 DÉLUTÁN
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Roli Dátum 2010 október 28, 04:26:10 DÉLUTÁN
Inkább hagyatkozok, a kézzel való beírásra :) abba nem csalódok, és abba bízok :)
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: $0undX Dátum 2010 október 28, 04:29:44 DÉLUTÁN
jaj dehogy veszekedünk, csak megemlítettem és megköszöntem a munkáját =)
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Roamer Dátum 2010 október 28, 09:17:00 DÉLUTÁN
Mellékesen, ezzel a programmal lehet mobokat beletenni? Vagy ilyen noobságot ne kérdezzek? ^^"
Mert ha tegyük fel csinálok vele egy labirintust és szeretnék bele kincseket vagy mobokat tenni, akkor azt már a játékon belül kell elhelyeznem?
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: $0undX Dátum 2010 október 28, 09:27:51 DÉLUTÁN
Igen-igen, ilyen noobságot ne kérdezzél ;D , mobokat persze hogy ingame, ez a progi csak kis és nagy dobozok bepakolására képes (persze az adott gob entry-vel).
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Roamer Dátum 2010 október 28, 09:32:57 DÉLUTÁN
Rendben, köszi. :D
És tényleg bocsi a hülye kérdésért. xD

Esetleg még olyat kérdezhetek, hogy a szörnyeket hogy tudnám megoldani úgy, hogy ne mennyenek át a falon és ne támadják meg a játékost, csak ha szembe találkoznak vele?
Cím: Re:Saj
Írta: ident Dátum 2010 október 28, 10:18:31 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Roamer Dátum 2010 október 28, 09:32:57 DÉLUTÁN

Esetleg m
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Girosz Dátum 2010 október 28, 10:21:55 DÉLUTÁN
Ha nincs sok mob, akkor scriptel meg lehet oldani, de csak akkor, ha minden mobnak külön-külön készíted el, és pontosan kell tudni a helyét is, meg meg kell nézni, hogy hol vannak a falak hozzá képest.
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Roamer Dátum 2010 október 28, 10:26:08 DÉLUTÁN
Köszönöm a gyors válaszokat!
Akkor ezek szerint meg lehet oldani, de macerás igaz? :/
Mármint, ahogy Girosz, a szavaidból vettem ki, nekem mint egy átlag kezdőnek nem igazán menne. :/
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: $0undX Dátum 2010 október 28, 10:52:57 DÉLUTÁN
Egy átlag profinak se menne mert mint ahogy ident ezt szépen elmondta nincs rá core támogatás amit meg Girosz mond az kb vagy működik vagy nem. Amit én sokkal jobb ötletnek tartánék az az hogy mondjuk tegyél le ilyen "meglepi" ládákat aminek a game object scriptje random(véletlen) csináljon valamit, mondjuk hogy az eredeti tervnél maradjunk lerak 1 szörnyet, vagy dob valami itemet, akámi, nagyon jól ki lehet találni, de persze ha nem tudsz object scriptet írni ez az ötlet is kuka :)
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: ident Dátum 2010 október 28, 11:06:12 DÉLUTÁN
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 október 28, 10:52:57 DÉLUTÁN
Egy átlag profinak se menne mert mint ahogy ident ezt szépen elmondta nincs rá core támogatás amit meg Girosz mond az kb vagy működik vagy nem. Amit én sokkal jobb ötletnek tartánék az az hogy mondjuk tegyél le ilyen "meglepi" ládákat aminek a game object scriptje random(véletlen) csináljon valamit, mondjuk hogy az eredeti tervnél maradjunk lerak 1 szörnyet, vagy dob valami itemet, akámi, nagyon jól ki lehet találni, de persze ha nem tudsz object scriptet írni ez az ötlet is kuka :)

Basszuskulcs te most nekem egy olyan ötletet adtál hogy ki kell próbálnom az új SmartAI-t Trinityben :D De amíg nincs meg addig nem írok róla :P
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: $0undX Dátum 2010 október 28, 11:10:10 DÉLUTÁN
Okés, örülök hogy ötletet adtam XD
Ha lesz valami konkrétum oszd meg velünk ;)
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Roamer Dátum 2010 október 29, 09:58:56 DÉLUTÁN
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 október 28, 10:52:57 DÉLUTÁN
(...) de persze ha nem tudsz object scriptet írni ez az ötlet is kuka :)
Az a gond, hogy ilyen részről is kezdő vagyok, de szeretnék belerázódni a dologba. Esetleg egy kis kezdő löketet tudnál adni? Mármint egy linket, vagy fórumból egy linket, ahol leírnák az alapokat, hogy köböre tudjam, hogy hogy kellene, feltéve ha nem nagy kérés. :$
Előre is köszönöm! :$
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: $0undX Dátum 2010 október 29, 10:24:19 DÉLUTÁN
Azért van a fórum hogy segítsünk tehát logikus hogy tudok kezdőlökést adni és remélhetőleg sikerül is ;)
szóval, ha leszedsz 1 alap tc-t akkor cmake-el ugye megcsinálod az sln fájlokat (vagy ha régi tc-d van akkor ez alapból megvan)) ( ha meg új akkor katt (http://www.google.hu/search?q=trinitycore+cmake&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a)) , szóval az sln fájlok közül kikeresed a scripteket, azon belül examples (angol szó, jelentése: példák) és itt keress olyat hogy example_gameobject vagy valami hasonló, ha azóta kivették vagy nem találod akkor szólj és fellövök egyet majd, az alapján meg csak script kérdése, gondolom van 1 hook ami akkor hívódik meg ha használja player az objektumot, (ez akár gossip-el is történhet) , és akkor ha szükséges lezárod a gossipet és elvégzel 1 műveletet, mondjuk leraksz 1 mobot, a kivitelezés művelet kérdése :)
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Skyne Dátum 2010 október 30, 11:10:45 DÉLELŐTT
sok okosságot lehet ebből építeni, pl, areatriggerekre mozgó labirintus falak, vagy előre mentett koordinátákon mászkáló mobok (és a falon átmenés is megoldható hardcodeolt útszél koordinátákkal), szintén aretriggerrelmegoldott portal (pl valami aura az úton amibe ha belemennek átkerülnek egy másik pontra),mindezt megfőszerezni azzal hogy a labirintus végén van egy boss aki fincsi itemet dob tehát raidben kell bejutni, de jönnek a gonosz mászkáló portok és elragadják az aranyos kis playereket :P aki nagyon unatkozik sok sok jódolgot megcsinálhat :P
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: $0undX Dátum 2010 október 30, 11:43:21 DÉLELŐTT
ahogy mondod, ám eléggé tudjátok itt rólam hogy szeretem a hacky megoldásokat de még nekem sincs ötletem arra hogyan lehet akár hack-el megoldani hogy a mob ne jöjjön át a falon :S
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Skyne Dátum 2010 október 30, 11:51:22 DÉLELŐTT
brutál egyszerűen, fogod, megszabsz neki koordinátkból egy területet amin nem mehet ki (téglalap, ha több téglallap kell az macerásabb), és mondjuk minden 5.-6. updateben megnézed hogy merrejár =) (collision detection-re van jobb módszer is de azt már core szinten kéne beépíteni, de ehhez kellenének a modellek adatai amire nincs ötletem ha ezt vki megmutatná...  ::) )

Vagy csak szimplán előre megadott waipontokon mozoghat, + ha megtámadják, akkor nem cuppan rá az enemyre ha ahhoz nem tud eljutni (szintén korrdináták alapján összerakott területekből) + magára húz egy shieldet hogy ne ölhessék meg kintről
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 30, 12:35:47 DÉLUTÁN
Kicsit eltérek a támától.

Hamarossan befejezem az új várost. Legkésőbb jövő hét keddre megvagyok vele. Remélem tetszeni fog nektek.

Csak ennyit szerettem volna mondani :D .  Ja igen és megnyugtatás képpen nem dobozokból lesz hanem Rendes kőfal, házak...stb
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: $0undX Dátum 2010 október 30, 06:27:43 DÉLUTÁN
Király, én várom kíváncsian ;)
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Roamer Dátum 2010 október 31, 10:16:55 DÉLELŐTT
Köszi a segítséget $0undX! Igyekszek és akkor megpróbálom én is, hátha sikerül összehozni valamit. :)
Mellesleg Lacabacsixxx, én is várom, hogy milyen lesz a város. Már kíváncsi vagyok rá. :D
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 31, 02:13:08 DÉLUTÁN
Remélem nem okozok senkinek se csalódást
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 31, 03:34:14 DÉLUTÁN
Sziasztok

Most én kérnék 2 segítséget

Ha tudtok segíteni az elsőben akkor a következőt is megkérdem :D

1. Mi lehet az id-je ennek a 5tárgynak? (Szerelőálvány)

(http://imga.vankepunk.com/media/images/userimages/Lacabacsi/alvany.jpg)

Meg esetleg hol találok olyanokat ami egy épitkezéshez van pl.: félig kész fal meg szerelőláda ...stb

ha esetleg van valakinek olyan sql je amiben ez benne van szivessen elfogadnám/elfogadnánk.
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 31, 05:06:23 DÉLUTÁN
Van egy ötletem de nem tudom hogy kivitelezzem.

Egyszer talaltam egy leirast amiben megmutattak hogy lehet valamit kikeresni a wow bol azaz a texturabol kinezni a display id jét és megcsinalni az objectet ha ebben tudsz segíteni akkor gyorsabban vegzem a varossal :D
Cím: Re:Saj
Írta: Methos Dátum 2010 október 31, 05:33:47 DÉLUTÁN
El?sz
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 31, 05:36:58 DÉLUTÁN
köcce sokat segítettél +1 pont :D
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Lacabacsixxx Dátum 2010 október 31, 05:52:03 DÉLUTÁN
Magájért beszél a kép.  Mit tegyek? Amit ir az az hogy a program leált müködés közbe csak ezt az egy stéget tudom megnézni de amikor másra kattintok azaz modelre leáll

(http://imga.vankepunk.com/media/images/userimages/Lacabacsi/hiba.jpg)


meg van a hiba!!!! :D

Ezzel már megy

Újjabb verzió (http://www.wowprovider.com/ModelViewer.aspx)
Cím: Re:Saj
Írta: $0undX Dátum 2010 október 31, 06:51:14 DÉLUTÁN
1.
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Roamer Dátum 2010 november 04, 07:46:40 DÉLUTÁN
Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én kipróbáltam azt, hogy milyen, ha csak egyszerűen berakok egy két mobot a labirintusba és fura mód működött. Mármint nem mentek át a falakon és csak akkor támadtak, ha látták őket a playerek is.
Találtam elég érdekes és erős mobokat, szóval sikerült kissé kacifántossá tenni a labirintust, kicsit olyan Insta szerűvé. :D
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: zuzu Dátum 2010 november 17, 08:30:23 DÉLUTÁN
Lacabacsixxx, megosztanád velünk a Sql fájlt persze ha nem bunko kérés :D
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: molnar2296 Dátum 2011 április 28, 05:43:37 DÉLUTÁN
hmm nem tudtam hogy lehet SQLel külön egész eventeket berakni.......már értem h Álom WoWon miért vannak olyan hard Jumpok... xDDDDDDDDD felét vhonnan leszedték...xD
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: Raisen Dátum 2011 április 28, 08:01:07 DÉLUTÁN
Megvan az npc re az egyedi megoldásom nekem müködik :) Írsz egy npc t natur frakcióra ráraksz lootot dobjon kulcsot és karazahanos ajtót teszek a továbbjutáshoz le + waypontot is raksz rá és akkor nem fut rád mivel natur frakció viszont továbbjutáshoz meg kell öket ölni :)))))
Cím: Re:Saját egyedi event, terület helyek
Írta: molnar2296 Dátum 2011 április 30, 12:17:32 DÉLELŐTT
waypont az felesleges, ha natur frakció akkor így se, úgy se fogja megtámadni, viszont abból a szempontból, hogy a labirintusban külön mozog a "boss" az baromira hangulatossá teszi az egész eventet..^^