Temető létrehozás

Indította Shimion, 2014 március 23, 03:24:01 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Shimion

Hello!

Volt 1-2 olyan kérdés, hogyan kell temetőt létrehozni. Hát gondoltam leírom.

Program amik kellenek ehhez.

http://www.mediafire.com/download/a5b9i8jy0485noc/mydbceditor.rar

http://www.mediafire.com/download/c3gmk6n0ft4c13f/MPQEditor.rar

és egy adatbázis szerkesztő

én ezt trinitivel csinálom, de sztem működik mással is

========================================================================
először  is lépjünk be a játékba. Ballagjunk el arra a helyre, ahová a graveyardot szeretnénk tenni.
Írjuk be a .gps parancsot, trinity-nél, másiknál nem tudom. A lényeg, hogy információt kajunk az adott hely koordinátájáról, ID-jéről, és Area ID-jéről. Tehát az alábbi infot kell, hogy kapjuk:

No VMAP avalaible for this map
map: 939 (Well of the Eternity) Zone: 3817 (Testing) Phase: 1 x:3200......Y: 544.....Z:4545........ orientation 2........ stb stb stb.

Természetesen a név, és számok eltérőek lesznek ettől, csak példának irtam le. Ebből jegyezzük fel valahová a
map: 939
Zone: 3817
x:3200.....
y:544.......
z: 4545....

========================================================================

Nyissuk meg a navicatot, vagy amilyen adatbázis szerkesztőt használunk.

azon belül a world onnan meg a game_graveyard_zone-t

az id-hez a graveyardok ID-jét kell beírni, amit .BDC fájl tárol. WorldSafeLocs.dbc fájl.

a ghosthoz azt a zónát kell beírni, ahova a karakterünk szelleme kerül halál esetén.

a faction, hogy kik használhatják. 0 az mindenki, 469 alli oldal, 67 horda oldal.

=============================================================================

az mpq editorral nyissuk meg az alábbi fájlokat a wow\data\enus mappájából.

Local_enUS
patch-enUS
patch-enUS-2
patch-enUS-3
mpq fájlokat

Azon belül a bdc editorral nyissuk meg a

WorldSafeLocs.bdc

fájlt

===============================================================================


A WorldSafeLocs.bdc-ban tekerjünk egészen a lista legaljára. Ez kb úgy működik, mint bármelyik adatbázis. Az első rublika a graveyard ID-je. Be kell irni egy olyan számot, ami még nincs. 
tehát kattoljunk az edit menüsorból az insert line-ra. A megjelenő kis ablakban írjunk be egy olyan számot ami nincs még. minél nagyobbat, mert ami egyik DBC-ben nincs, az még lehet a másikban van. ( Most én azt nem tudom, hogy mindbe be kell, vagy elég 1-be is, én mindbe beirtam, biztos ami biztos, ártani nem árt. )
Példának beírtam 1740-et.
a következő kockába, tehát a 2-esbe a map ID-je kerül, amit feljegyeztünk. Tehát a 939

a 3-asba a megjegyzett x koordináta kerül
a 4-esbe az y koordináta
az 5-ösbe a Z koordináta.
a 6-osba pedíg a Graveyard neve. Ami tulajdonképpen bármi lehet. Mentsük el ezt a bdc-t, majd mikor az mpq editor rákérdez, mentsük e, igen, mentsük.  Ugyanezt csináljuk meg a felül felsorolt MPQ-ban található
WorldSafeLocs.bdc-vel, és a wow mappájában található  WorldSafeLocs.bdc vel is.

===============================================================================

Most az adatbázis kezelőben megnyitott game graveyard zónt töltsük ki.

Az ID-hez adjuk a graveyard ID-jét, tehát azt a számot, amit a BDC-hez adtunk. Tehát az 1740-et.
a ghost zone-hoz kell a zóna ID-je, amit korábban a.gps-nél kaptunk, tehát a 3817-et.
A faction-hoz a frakcoiót. 0-át, ha azt akarjuk, hogy mindenki tudja használni. 469 ha azt akarjuk, hogy csak az alliok, és 67 ha csak hordának szeretnénk beállítani.

===============================================================================

Ezután már csak restartolni kell a szervert, és aztuán már működik is. 


Ennek hátránya, hogy az a 3 mpq-t, amit fent leirtam mivel módosítottuk ugyanúgy el kell küldeni annak is, aki ugyebár még játszik a szerverünkön. Nálam ez nem jelent problémát, hiszen úgyis magamnak szerkesztem, annyi netem úgysincs, hogy futtassak egy szervert, + feltöltsek még annyi fájlt valahová. Hogy másnak probléma e azt döntse el maga:)

Remélem tudtam segíteni. 

Powered by EzPortal