Automatikus teleport

Indította ktomi, 2012 január 25, 10:12:36 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

ktomi

Üdv.
Szeretném a segítségeteket kérni. Gondolom C++ ban meglehet csinálni, de én szeretném sql-ben megoldani.
Volna egy beszélő npc: http://pastebin.com/qa8GVZVz
És azt meglehetne ezen az alapon csinálni, hogy ha a közelébe megyek mondjuk 2yardra, akkor az npc elteleportáljon engem XY helyre?

Nézelődtem trinitycorewiki-n, próbálkoztam, de valahogy nem jött össze a dolog.

Ezekkel próbálkoztam SMART-ban:
event_type: SMART_EVENT_RANGE
action_type: SMART_ACTION_TELEPORT

Vagy esetleg gameobject-el ezt meglehet oldani?
((spell_target_position-es megoldást ismerem, de nekem jóval több teleportom lenne, mint amennyi id szerepel benne))
UI: Úgy szeretném, hogy automatikusan portoljon, tehát gossip nem igazán jó.(szerintem lehet rá mondani, hogy trap)

Ha nem lehetséges a dolog, akkor esetleg tudnátok olyan Spell target position id-ket írni, amelyek úgymond "üresek"((nem visznek fontos helyre mint pl: og....))?

Elnézést, hogy rabolom az időtöket és előre is köszönöm a válaszokat.

Rocsorayen

Öö, most eszembejutott hogy Blasted Landson van ilyen. Tudod, ott ahol ha rámész 1 körre, amin áll 1 szellem feldob ilyen ****** elitek közé :D Arra ránézhetnél :)

ktomi

#2
Azzal nem nagyon tal

NevemSenki

Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

ktomi

Megtaláltam. ID: 153204  Név: Rune of the Defiler
Sajnos csak egy sima trap, amely spell_target_position-t használ :/

Rocsorayen

De van rajta 1 npc :D És az az ami teleportol sztem :D

ktomi

Én nem láttam ott NPC-t. Pedig direkt még GM on-ban is megnéztem.
Meg lespawnoltam még egyet arrébb, rámentem és az is portolt.
:S

Raisen

IdézÉs azt meglehetne ezen az alapon csinálni, hogy ha a közelébe megyek mondjuk 2yardra, akkor az npc elteleportáljon engem XY helyre?

Mi a gond az adott object display id-jét átrakod valami másra átírod a portálás kordinátát és raksz az objectre egy npc-t :D


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Rocsorayen

Tényleg, most jut eszembe, hogy valahol 1 másik tábla van a portoláshoz. :D

ktomi

Raisen félre értetted a dolgot szerintem. Amit talált objectet THE_GAMER az csak 1db és nekem jóval több portom lenne mint 1. Ezért gondoltam, hogy meglehetne-e oldani npc-vel a telét(spell_taget_pos. tábla korlátozottsága miatt)

unitology

Anno nofearen volt nekünk egy ilyen npc.  Sőt ha jól emlékszem dalaranba vannak is ilyen npc-k ami megtámad és elteleportál xy helyre :-D


ktomi

Dalaranban az npc-k c++ al vannak megcsinálva.
Areatrigger_teleport táblához valami kis leírást tudnátok légyszi mellékelni? Még sosem használtam :/

gbence

Es az instak bejarata? Azok is areatriggerek.. :)

Powered by EzPortal