H
Csak tudnám, hogy miért nem sql-t adnak...
Valamint nem is látja a mysql a bemásolt .frm fájlokat xD
Na ja, ezen
Nincs ezzel semmi gond hülyebiztos a cucc ;) nem kell ide minden második ember nyavajgása :) sikerült visszaállítani az adatbázis fel is töltöttem, be is linkelem DE mivel az eredeti készítők sem hülyék nem tálcán tálalva adták át amit teljes mértékben megértek, így a fájl is titkosítva van, aki valamilyen módon bizonyítja hogy megérdemli az megkapja a jelszót, akinek ez nem tetszik, tessék ott vanlehet próbálkozni, lehet feltörni AES256-ot vagy frm-ből backupolni (utóbbi könnyebb) akinek ez nemmegy az ne akarjon szervert, tanuljon még :)
És végül a link: http://dl.dropbox.com/u/582518/BNET.ZIP
-
Ugye ezek csak a tábla struktúrákat tartalmazzák?
igen. :)
Akkor jó, nem volt túl bonyolult csak a wampot nem szerette valamiért.
Nálam sima mysql-t se komálta :\ ,na nem baj, most már megvan szépen, várjuk az emut =)
nemannyira van emu, pedig 31.e már elmúlt :(
tessék én ezért dobtam ki két év kemény munkámat... ma álltunk volna neki a kódolásnak és tessék. az "ECORE" fedőnevet kapta volna. egy multi battle.net 2 emulátor lett volna egyedi linux rendszerével. a wowtól a diablon keresztül az sc2-ig minden motorral fel lett volna ruházva!!. ennyit a magyarokról senki sem ismerte és mindenki csak őrültnek nevezett minket. ahelyett hogy bátorítottak volna minket, inkább meghúrcoltak.. hát ez van csávók.
(akiket esetlegesen érdekelné a projekt, és hinnének benne, azok lelki támogatását szívesen elfogadnánk. nem szégyen.)
Ebből csak én nem értek egy szót sem? ;D
Nem vagy egyedül ;)
sorry az értetlen post-ért. :-\
akkor kifejezném érthetőben: ;)
a lényeg az páran haverokkal elhatároztuk hogy csinálunk valami nagy szabású dolgot. mindannyian blizz fanok vagyunk, és hát kitaláltuk az "ECORE"-t. egy olyan dolgot, ami minden BLIZZ szervert futtat egyidejüleg egy alkalmazásból (bármikor belenyúlhatsz, ellenőrizni tudsz benne mindent) stb... egyiknap rámírt egy ismerősöm, hogy mutatna egy linket. (itt a battle.net 2 emulátort mondta nekem) így a fejlesztői csapat nagyon lelombozódott. nem nagyon akartuk nyílvánossá tenni, mert ha nem jön össze ne bukjunk nagyot. de most már más a téma. 2 évet áldoztunk a felkészülésre, és itt nem fogjuk abba hagyni. >:(
itt kérnék tőletek segítséget egy egyszerű kis dolgot. a következő lenne:
van olyan ember aki esetleg támogatna minket (lelkileg és szellemileg) és érdekelné-e ez a projekt?
ha volna esetleg ilyen ember, akkor azt kérem jelezze nekem. :-[ :)
ha van rá érdeklődő akkor megcsináljuk. ;) 8)
És ez mennyivel lenne másabb/jobb, mint pl ez (http://pvpgn.berlios.de/)?
"2 évet áldoztunk a felkészülésre"
Ez alatt mit értesz pontosan?
Idézetet írta: anuka Dátum 2011 január 02, 12:23:24 DÉLELŐTT
És ez mennyivel lenne másabb/jobb, mint pl ez (http://pvpgn.berlios.de/)?
"2 évet áldoztunk a felkészülésre"
Ez alatt mit értesz pontosan?
1.kérdésedre a válasz: másabb/jobb: hát figyelj, nem tudom te hogyan szeretsz dolgozni. de én tudni is akarom hogy mit kattintgatok össze vissza. másrészt, nem hiszem hogy vannak még olyan magyarok akik nekilátnának. :D nem windows alól fog futni. tehát stabilabb lesz.
2.kérdésedre válasz: tudod mikor az emebr eltervez valamit, gondolkozik rajta, miként és hogyan valósítsa meg a dolgokat, akkor bizonyos tudás nélkülözhetetlen a kivitelezésben. :)
"nem windows alól fog futni. tehát stabilabb lesz. "
Nem attól lesz valami stabil, hogy nem windowson fut. ;D
Honnét gondolod, hogy a PvPGN csak windowson (http://developer.berlios.de/docman/display_doc.php?docid=534&group_id=2291#sysreq) futhat?
A tervezés tök jó dolog az tény, mert ha valamit elég jól megtervezel, akkor a kivitelezés (kódolás) szinte már semmi.
Az pedig valóban jó dolog, hogy valamit te (ti) magad írsz meg a nulláról. Főleg ha az hasznos és jól is működik.
tudom hogy a pvpgn nem csak windows alól fut. :) kipróbáltam már linux alatt. :)
hát számomra hasznos, hogy mások hasznára fog-e válni, hát nagyon remélem. :)
hát igen, ennyit a pontosságról, ezekszerint ez is csak amolyan meghirdetjük örüljön a nép aztán meg semmi projekt, na nem baj ne temessük el őket mert lehet h csak idő kérdése.
mi is szeretnénk megcsinálni. csak hát senkit sem érdekel... ??? :(
hát figyelj, engem érdekel, értek cpphez, ha valamit tok segíteni akkor szívesen segítek, érdekelnek a részletek, pm-ben küldök msn-t...
akkor ha esetleg többeket érdekelne akkor, mégis csak megírnánk. :) ;)
feltéve ha nem csak egy ember érdeklődését keltettem fel, hogy készülne ilyen dolog. :)
Akkor ezt most mások írják ti meg nézitek project? ;D
Szvsz valamit le kéne ahhoz tenni (azaz elkezdeni, hogy valami már működjön), hogy csatlakozzanak mások.
Olvass vissza, ott van minden.
Idézetet írta: anuka Dátum 2011 január 03, 07:00:33 DÉLUTÁN
Akkor ezt most mások írják ti meg nézitek project? ;D
Szvsz valamit le kéne ahhoz tenni (azaz elkezdeni, hogy valami már működjön), hogy csatlakozzanak másik.
nem úgy kell csatlakozni az embereknek. :) hanem hogy érdekelnék őket, várnák hogy kipróbálhássák és stb... :)
Ja az más.
Én kipróbálnám. ;)
na ilyen embereket keresünk mi. akiket érdekel a projekt. :) ;)
(http://s1.jpeghost.ru/i2/000/051/i51515fv.jpg) (http://www.jpeghost.ru/i51515fv)
.... tök fölösleges szenvedni egy battle.net emuval
iccup.com ők fejlesztik a meglévőt amikor szükséges ugyan csak maguknak de akik a régi starcraftal játszanak inkább azok itt játszanak.
Ha már valamire szeretnétek koncentrálni akkor az legyen egy battle.net 2.0 emu ami free továbbá elérhető a forráskód is hozzá.
Mind-e mellet van ilyen emu-is ugyan csak lan-hoz mivel sc2 nem támogatja battle.net-t.
És egy ingyenes játék megoldás mindenképpen rosszat tenne a blizzardnak (:S). de a Lanokon is használhatná majd a sok ember.
Viszont mindehhez rengeteg erőforrásra van szükség :ha esetleg valakinek van valami kezdetleges valamilye ilyen téren nyugodtan bedobhatja (itt konkrétan sourcecode-ra gondolok).
Annó próbálkoztam hasonlóval majd feldobom a kódot ha meg van, ugyan az még csak a béta tesztnél volt de nem hiszem h túl sok minden változott volna.
A k
csak össze gányoltam nem igazán volt szempont egy csúcs minőség mért?
egy kis update.
Elővettük a kódot egy emberkével
És annyit jutottunk előrébb hogy ha kihagyjuk a thumbrpint-es modul elküldését akkor barátságosabb a kliens és hajlandó tovább engedni illetve sikerült generálnunk egy saját password modult így a jelszó és email cím alapján is lehetségessé válik a megkülönböztetés. Tehát a kliens tovább enged és beírhatjuk a jelszót ezután viszont egy hiba üzenetet kapunk
vagy pedig GLOBAL_INTERNAL_ERROR
Ha pedig egyből a CAUTHCOMPLETTE csomagot küldjük akkor
GLOBAL_SUCCESS
Lásd a képeken:
(http://imagerz.com/QEBDXktvAwMHUlhLFwVQ)
(http://imagerz.com/QEBDXUtvAwMHUlpFEgVQ)
Itt pedig a thumbprint.dll amit a kliens használ ha valaki venné a bátorságot hozzá hogy felkutassa mi rejtőzik benne.
us.depot.battle.net:1119/8f52906a2c85b416a595702251570f96d3522f39237603115f2f1ab24962043c.auth (http://us.depot.battle.net:1119/8f52906a2c85b416a595702251570f96d3522f39237603115f2f1ab24962043c.auth)
(http://imagerz.com/QEBDUUtvAwMHUl0YEwVQ)
SAuthComplete ut
Közben valamelyik nap gondoltam egyet és csináltam valamit.
(http://imagerz.com/QEBOCktvAwMHXg0YRAVQ)
Íme egy sikeres login! :D
Ezzel a topiccal mi lett?
En siman benne lennek hogy portoljunk linuxra, es hosztolok barkinek barmit :D
Eroforras van.. btw az unknown packet szerintem a progress lesz, mert a battle.net azt is tarolja.
Vagy ez igy ennyi volt? Ne is torjem ossze magam a topic fellenditesevel?
Felesleges... az én véleményem szerint.
Üdv.: Senki
(gbence)
Ez nem "egy" emberes munka sz