Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: elithun Dátum 2009 március 29, 10:01:03 DÉLELŐTT

Cím: SQL item&npc készítés
Írta: elithun Dátum 2009 március 29, 10:01:03 DÉLELŐTT
Azt szeretném kérdezni,hogy hogyan lehet (ha lehet) egyedi mountot illetve új flight pathot létrehozni flight masterrel? A választ előre is köszönöm.
Cím: Re: SQL item&npc készítés
Írta: elithun Dátum 2009 április 09, 10:41:44 DÉLELŐTT
Még mindig érdekelne  :)
Cím: Re: SQL item&npc készítés
Írta: Zsolteetheking Dátum 2009 április 09, 01:49:56 DÉLUTÁN
Egyedi mount téren mire gondoltál?
Mert lehet rajta sok dolog egyedi...
pl. Mikor lehessen használni, mennyibe kerüljön, mi kell hozzá, mi legyen a leírása, mi legyen a neve,
stbstb..
Cím: Re: SQL item&npc készítés
Írta: Anubisss Dátum 2009 április 09, 04:49:00 DÉLUTÁN
flight path-ot nem hinném hogy lehet, mert ha jól tudom dbc-ben van meghatározva.
Cím: Re: SQL item&npc k
Írta: csirke31 Dátum 2009 április 09, 11:53:52 DÉLUTÁN
Egyedi mountnal (ha arra gondoltal, hogy barmilyen mob mount legyen) meg meg kell keresned wowheaden a mountot es a spellnel az apply aura mounted utan a szamokat copy-zd, es a creature_template tablaban ennel az id-nel levo modelid-ket ird at a kivalasztott npc displayid-jere ,
Cím: Re: SQL item&npc készítés
Írta: Normen76 Dátum 2009 április 10, 01:16:01 DÉLELŐTT
Idézetet írta: csirke31 Dátum 2009 április 09, 11:53:52 DÉLUTÁN
Egyedi mountnal (ha arra gondoltal, hogy barmilyen mob mount legyen) meg meg kell keresned wowheaden a mountot es a spellnel az apply aura mounted utan a szamokat copy-zd, es a creature_template tablaban ennel az id-nel levo modelid-ket ird at a kivalasztott npc displayid-jere ,és máris kész az egyedi mount  ;) Remélem erre gondoltál!

Ezzel a módszerrel sajnos nem ülsz az "új" mount hátára. Ha kicseréled a Mount Display ID-jét mitomén malacra, vagy más állatra.. akkor ha elsütöd a mountot átváltozol malaccá, de nem ülsz fel rá. Ezzel én is próbálkoztam anno.. de most is leellenőriztem a teszt szerveremen. Sajnos te magad változol át és nem ülsz a hátára.

LEgalábbis 3.0.9 ben tuti :)
Cím: Re: SQL item&npc készítés
Írta: Zsolteetheking Dátum 2009 április 10, 09:07:04 DÉLELŐTT
Nálunk is amikor egyedi mountot csináltunk békává változtak, nem felültek rá, és a név nem látszott.. mmint a karakter név.. :D
de lehet h vhogy ügyesen meg lehet csinálni, h felüljön rá...
Cím: Re: SQL item&npc készítés
Írta: horvathdani Dátum 2009 április 10, 10:38:14 DÉLELŐTT
Erről jut eszembe (kicsit off :D), anno haverommal egész OG-t átmorpholtuk tehénbe, meg mi is azzal toltuk. Nagyon lol, ha varázsolsz világít a füle :D Seprű mounton meg csak áll rajta, a seprű meg a lábai közt van.
Cím: Re: SQL item&npc készítés
Írta: csirke31 Dátum 2009 április 10, 11:21:18 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Normen76 Dátum 2009 április 10, 01:16:01 DÉLELŐTT
Idézetet írta: csirke31 Dátum 2009 április 09, 11:53:52 DÉLUTÁN
Egyedi mountnal (ha arra gondoltal, hogy barmilyen mob mount legyen) meg meg kell keresned wowheaden a mountot es a spellnel az apply aura mounted utan a szamokat copy-zd, es a creature_template tablaban ennel az id-nel levo modelid-ket ird at a kivalasztott npc displayid-jere ,és máris kész az egyedi mount  ;) Remélem erre gondoltál!

Ezzel a módszerrel sajnos nem ülsz az "új" mount hátára. Ha kicseréled a Mount Display ID-jét mitomén malacra, vagy más állatra.. akkor ha elsütöd a mountot átváltozol malaccá, de nem ülsz fel rá. Ezzel én is próbálkoztam anno.. de most is leellenőriztem a teszt szerveremen. Sajnos te magad változol át és nem ülsz a hátára.


LEgalábbis 3.0.9 ben tuti :)

Igaz, de nem minden esetben, nekem már néhányszor összejött ,hogy felüljön rá, de bocsi, ez nem 100%-os elfelejtettem odaírni ;)
Cím: Re: SQL item&npc készítés
Írta: Happynes Dátum 2009 május 02, 09:41:44 DÉLELŐTT
Ajánlom hogy  afarkassokkal próbáljátok annak 80%ára kb. fellehet ülni.Ill. Sárkányokra is ha jól emléxem.Próbáljátok ki.;)
Cím: Re:SQL item&npc készítés
Írta: Dengan Dátum 2010 május 05, 10:35:35 DÉLELŐTT
Hali!
Én is az alábbi kérdésbe ütköztem. Nekem csak annyi lenne a kérdésem, hogy a fent felvetett probléma akkor is előfordul, ha egy, már létező mountot nevezek át, illetve átírom a tulajdonságait?
Cím: Re:SQL item&npc készítés
Írta: Girosz Dátum 2010 május 05, 02:34:08 DÉLUTÁN
Az átnevezéstől nem lesz semmi baja, a tulajdonságainál meg attól függ, hogy mit írsz át.
Cím: Re:SQL item&npc készítés
Írta: Dengan Dátum 2010 május 05, 03:16:38 DÉLUTÁN
Nahm, konkrétan egy Quiraji mountot neveznék át, és az lenne a kérdésem, hogy mit kell átállítani rajta, hogy az Instás quiraji mountot instán kívül is használni lehessen? Vagy a Legendary-t kell átalakítani kinézetnél Instásra, és és a buffot meg hozzáírni a kitalált mounthoz? Bocsi, mountban nem vagyok otthon :S