Általános kérdések és válaszok

Indította Action, 2010 július 26, 11:03:56 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

bacsa

#120
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 november 16, 06:53:40 DÉLUTÁN
azért mert gondolom az első leforgatott az valami ezer éves rev és a world db-d még ahoz volt jó, world db csere.

hát nem igazán.
De azért töröltem és megint beraktam a db-t.
TDB_335.11.34_9847
Ezelőtt is ez volt bent szval nem vágom.
És továbbra is ez a hiba!

ui: vmiért így jelzi ezt a fájlt
http://noob.hu/2010/11/16/piros.JPG

Nem sugall túl sok jót sztem

$0undX

Re:
#121
nem az

bacsa

Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 november 16, 08:07:27 DÉLUTÁN
nem azért de te hallottál valamit arról hogy mi az az update????
tényleg öcsém hogy mindent nekem kelljen megmondani, mellesleg már van új db és core is, tdb my little netherpony legfrissebb maggal tökéletesen megy... ha meg ragaszkodsz ehez akkor update.... :'( :'( wááááá am bocs h szóvá teszem csak kicsit kiborít már hogy lassan 2 oldalon át magyarázok 1 ilyen egyszerű dolgot XD

Hát hallod nyomtam 1 full trunk minden genyó updatet
Újból forgattam legfrissebb world db-vel stb.. és ugyan az a hiba :S

$0undX

akkor nem nyomtál be minden update-et, ilyen egyszerű, másképp működne.

bacsa

Mikor forgatnám le kapok 1 raklap hibát rossz lenne a script ?
A fórumon lévő tele npc scriptet használom a legújabb dbvel meg stb..

Hiba:
http://noob.hu/2010/11/20/hibauzenet.JPG

Andy

#125
Nem rossz a script, csak ez még a régebbi rev-ekre készült.

http://infobarkacs.hu/index.php?topic=5210.0

bacsa

Idézetet írta: Andy Dátum 2010 november 20, 03:03:51 DÉLUTÁN
Nem rossz a script, csak ez még a régebbi rev-ekre készült.

http://infobarkacs.hu/index.php?topic=5210.0

ScriptConvertert tudnál adni ?
Mert ahogy látom C++ 2010-esel lehet csak leforgatni azt meg mire én letöltöm...

Skyne

lelehet azt forgatni 2008-assal is csak nem c++ hanem c# és a kettő nem ugyan az, nagyon nem...
De tessék: http://dl.dropbox.com/u/582518/ScriptConverter.exe

bacsa

Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 november 20, 04:57:03 DÉLUTÁN
lelehet azt forgatni 2008-assal is csak nem c++ hanem c# és a kettő nem ugyan az, nagyon nem...
De tessék: http://dl.dropbox.com/u/582518/ScriptConverter.exe

Hálám üldözni fog  :D

Viszont 1 kérdés mert nem tudom alkalmazni :D
Parancsorból futtatom ugye és mit kéne beírni egészen pontosan? [path_to_dir|path_to_file]


Skyne

SrciptConverter azamappaaholascriptjeidvannak vagy azascriptamitkonvertálniakarsz.cpp

bacsa

Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 november 20, 05:42:01 DÉLUTÁN
SrciptConverter azamappaaholascriptjeidvannak vagy azascriptamitkonvertálniakarsz.cpp

Valahogy nekem nem igazán akarja lefordítani am....
Ott a fájl amit fordítani akarok ott van amire "fordította"
és a a parancsor ablak.

Kép:
http://noob.hu/2010/11/20/scriptconvert.JPG


Kerge

Figy nekem így sikerült:
1. Létrehozol egy szöveges filet! Beleírod hogy cmd, átnevezed a filet valami.bat-ra. Így abból a mappából fogja alapból indítani a parancssort.
2. a valami.bat -ot ugyanabba a mappába rakod, mint a scripteket, és a ScriptConvertert.
3. Elindítod a valami.bat-ot, és a szintaxis: ScriptConverter.exe atescripted.cpp



XMas WoW DEV

bacsa

Idézetet írta: Kerge Dátum 2010 november 21, 10:10:12 DÉLELŐTT
Figy nekem így sikerült:
1. Létrehozol egy szöveges filet! Beleírod hogy cmd, átnevezed a filet valami.bat-ra. Így abból a mappából fogja alapból indítani a parancssort.
2. a valami.bat -ot ugyanabba a mappába rakod, mint a scripteket, és a ScriptConvertert.
3. Elindítod a valami.bat-ot, és a szintaxis: ScriptConverter.exe atescripted.cpp

Ugyanannyi történik csak mint az előző képeken.

Skyne

tényleg nem tűnik fel? :O szerencsétlen nemtud mitkezdeni az ékezetes karakterekkel...

bacsa

Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 november 21, 11:52:10 DÉLELŐTT
tényleg nem tűnik fel? :O szerencsétlen nemtud mitkezdeni az ékezetes karakterekkel...

Kivettem belőle minden ékezetes karaktert és akkor is ugyanannyit csinál csak mint a fenti képeken!
Scriptem:


/*
Teleporter Npc nehany zonaval
*/

bool GossipHello_npc_tele(Player *pPlayer, Creature* pCreature) // Pointerek
{
if(pPlayer->GetTeam()== ALLIANCE) // ha a player alliance
{
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Stormwind", GOSSIP_SENDER_MAIN, 100, "Biztos teleportalni akarsz?", 0, false); // ezek a gossip item-ek ez fog megjelenni a playernek
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Ironforge", GOSSIP_SENDER_MAIN, 200, "Biztos teleportalni akarsz?", 0, false); // |
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Darnassus", GOSSIP_SENDER_MAIN, 300, "Biztos teleportalni akarsz?", 0, false); // ˇ
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Exodar", GOSSIP_SENDER_MAIN, 400, "Biztos teleportalni akarsz?", 0, false);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Shattrath", GOSSIP_SENDER_MAIN, 500, "Biztos teleportalni akarsz?", 0, false);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport Dalaran", GOSSIP_SENDER_MAIN, 600);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Gurubashi Arena", GOSSIP_SENDER_MAIN, 700);
pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(0, pCreature->GetGUID());
/*Hozzaadas a kovetkezo modon:*/
// pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport Helye", GOSSIP_SENDER_MAIN, case);
// case helyere egy szam kell OLYAN AMI MeG NINCS!!!!
} else { // Ha a player hordas

pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Orgrimmar", GOSSIP_SENDER_MAIN, 800, "Biztos teleportalni akarsz?", 0, false);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Undercity", GOSSIP_SENDER_MAIN, 900, "Biztos teleportalni akarsz?", 0, false);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Silvermoon", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000, "Biztos teleportalni akarsz?", 0, false);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Thunder Bluff", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1100, "Biztos teleportalni akarsz?", 0, false);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "Teleport Shattrath", GOSSIP_SENDER_MAIN, 500, "Biztos teleportalni akarsz?", 0, false);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport Dalaran", GOSSIP_SENDER_MAIN, 600);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport Gurubashi Arena", GOSSIP_SENDER_MAIN, 700);
pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(0, pCreature->GetGUID());

}
return true;
}

bool GossipSelect_npc_tele(Player *pPlayer, Creature* pCreature, uint32 sender, uint32 action ) // Ezek akkor fognak tortenni hogyha a player rakattint valameik menure.
{
switch(action)
{
case 100:
pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        pPlayer->TeleportTo(0, -8960.14f, 516.266f, 96.3568f, 0.0f); // Teleportok(location)
break;

case 200:
pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        pPlayer->TeleportTo(0, -4924.07f, -951.95f, 501.55f, 5.40f);
break;

case 300:
pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        pPlayer->TeleportTo(1, 9947.52f, 2482.73f, 1316.21f, 0.0f);
break;

case 400:
pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        pPlayer->TeleportTo(530, -3954.20f, -11656.54f, -138.69f, 0.0f);
break;

case 500:
        pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        pPlayer->TeleportTo(530, -1850.209961f, 5435.821777f, -10.961435f, 3.403913f);
break;

case 600:
pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
pPlayer->TeleportTo(571, 5819.08f, 643.99f, 647.80f, 3.32f);
break;

case 700:
pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();

        pPlayer->TeleportTo(0,  -13277.4, 127.372, 26.1418, 1);
break;

case 800:
pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        pPlayer->TeleportTo(1, 1552.5f, -4420.66f, 8.94802f, 0.0f);
break;

case 900:
pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        pPlayer->TeleportTo(0, 1819.71f, 238.79f, 60.5321f, 0.0f);
       
break;

case 1000:
pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        pPlayer->TeleportTo(530, 9338.74f, -7277.27f, 13.7895f, 0.0f);
break;

case 1100:
        pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        pPlayer->TeleportTo(1, -1290.0f, 147.033997f, 129.682007f, 4.919000f);
       
break;
}
return true;
}

void AddSC_npc_tele()
{
    Script* newscript;

    newscript = new Script;
    newscript->Name = "npc_tele";
newscript->pGossipHello = &GossipHello_npc_tele;
    newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_npc_tele;
    newscript->RegisterSelf();
}

Powered by EzPortal