Informatikai Barkács Fórum

ÁLTALÁNOS BESZÉLGETÉS (OFF) => Csevegő => A témát indította: NevemSenki Dátum 2011 március 17, 12:28:50 DÉLUTÁN

Cím: Modell, Object és terület szerkesztés.
Írta: NevemSenki Dátum 2011 március 17, 12:28:50 DÉLUTÁN
Sziasztok.

Még BC idején nagyon rá volt állva mindenki az új területek készítésére. Ha jól tudom Noggit-al dolgoztak, ami tökéletesen is működött. Tökéletesen legenerálta az *.adt fájlokat. Az már egy másik kérdés, hogy ezt be szeretném majd tenni 3.3.5a-ba, valahogy megoldom. [ 2.4.3-ban megszerkesztem, és 3.3.5a-ba beteszem. ] A kérdésem a következő lenne. Ugye a World-ben minden Area-nak van egy ID-je amit DBC tárol. Mi van abban az esetben, ha én nem egy meglévő területet szeretnék módosítani, hanem egy teljesen új részt létrehozni. Tegyük fel egy Instance ( nem az lesz csak tegyük fel hogy az ).
Szerintetek miként adok neki Area ID-t?
( De itt van egy bökkenő is. Ha mondjuk egy sziget, akkor annak lehet több ID-je is attól függően hogy hol tartózkodok. )

A textúrán találhatóak beépített Objectek is. Noggit-al lehet másolni őket, mozgatni ez -az. Csak itt is van egy bökkenő, mi van abban a esetben ha én Undercity-t szerkesztem, és az object amit le akarok tenni Thunder Bluff-ban van? Erre kéne nekem egy adt fájl szerkesztő progi, ami úgy teszi szerkeszthetővé a fájlokat, mintha szövegszerkesztővel nyitottam volna meg. Találtam sokat amire azt mondták hogy az az, de nem a volt.... >:(.
Ha valakinek sikerül megtalálnia ezt a programot, akkor az oda vezető linket szívesen elfogadnám. vagy akár valami használható értekezést ezen témában, mert én csak a szemetet találom már napok óta.

Még egy érdekesség. Ha én egy új karaktert szeretnék betenni a játékba, látszani fog a charactercreate táblán megszerkesztem az *.anim és *.skin fájlokat is, benne lesz a DBC-ben is új ID-vel az új faj, szerver oldalon miként kezelem le?
Merre keresgéljek és mit nézzek át?

Off: Ez a cata elég jól össze van rakva, sok ötletet lehet belőle meríteni.

A válaszokat előre is köszönöm, nem találtam ilyen témát ezért nyitottam egyet, jó lenne erről elbeszélgetni olyan emberekkel akik már csináltak hasonlót, vagy annó foglalkoztak hasonló dolgokkal.

Üdvözlettel és köszönettel: NevemSenki
Cím: Re:Modell, Object és terület szerkesztés.
Írta: Digi Dátum 2011 március 19, 05:25:13 DÉLUTÁN
Üdv.
Kliens módosításban nem vagyok járatos, de egy kicsit talán tudok segíteni.
World DB -> PlayerCreateInfo táblában tároljuk az adatokat a lehetséges race/class variációkról , ide szúrd be a faj id-jét, vagy amit szeretnél. Ettől elvileg már felismeri mint race/class kombinációt a szerver. Talán ennyitől fel is fogja mit szeretnél, de nem vagyok benne biztos. Próbáld ki és írj vissza.

Digi
Cím: Re:Modell, Object és terület szerkesztés.
Írta: NevemSenki Dátum 2011 június 08, 10:24:46 DÉLELŐTT
Noss igen, de itt előállt egy újabb probléma. Character create .xml és .lua fájlok nem szeretik ha belenyúlkálnak.
Akár hogyan szeretnék egy új race / class -t beletnni, nem tudom választhatóvá tenni. Hiába írom át az .xml fájlt egy új race-nek helyet kreálva, még azt sem engedi kivitelezni hogy Aliance & Horda oldalon még 2 db választható Race legyen. Bármit változtatok 2 eshetőség létezik. Az egyik hogy sérült fájl, a másik pedig hogy semmi sem történik.

CharacterCreate.xml (http://hobby-site-addat.blogja.net/Programok/Interface/GlueXML/CharacterCreate.xml)
CharacterCreate.lua (http://hobby-site-addat.blogja.net/Programok/Interface/GlueXML/CharacterCreate.lua)

Hogyan lehetne ezt megoldani?
Valami ötlet?

Üdv.: Senki
Cím: Re:Modell, Object és terület szerkesztés.
Írta: NevemSenki Dátum 2011 július 22, 11:26:01 DÉLELŐTT
IdézErre kéne nekem egy adt fájl szerkesztő progi, ami úgy teszi szerkeszthetővé a fájlokat, mintha szövegszerkesztővel nyitottam volna meg. Találtam sokat amire azt mondták hogy az az, de nem a volt....  >:(.

A program neve ADTinfo.  ;)

Üdv.: Senki