Sziasztok
Van már (bármilyen) MoP emulator mangos v triniticoreal?
Az lenne a lényeg, hogy WotLKig (vagy cataklizmig) a scriptek legyenek meg tehát legyen hozzá scriptkönyvtár.
Kezdetlegesek vannak. Nézz körül neten.
Üdv.: Senki
Miért fontosak neked a scriptek? Már visszafejtetted a packetrendszert? :D
Lehetséges.De most nem ez a fő kérdés.
Ezesetben írd át 434 tc-t az új mopos packet rendszerre és kész is vagy. Arctium semmire nem jó, azzal kár foglalkozni. Viszont hadd kérdezzem már meg, hogy mégis melyik patchet fejtetted vissza?
510 és nem én,hanem a csapat közösen.
De majd kiderül mennyire sikerül.
Mi 520-al küzdünk amióta kijött, de elég szenvedős. >:(
Nem tudom, Arctium mire jo es mire nem, de arra tokeletes volt, hogy megadja a kezdo lokest amolyan inspiracio voltakeppen, hogy 2.4.3-ra fejlesszek. :D A baj az hogy elkezdtem irkalni dolgokat(igaz egyenlore csak autentikaciot sikerult amolyan "megirnom" szintre hozni), majd odaig jutottam, hogy a loginscreen-en kiirja, hogy "Succes", ellenben nem iranyit at utana. Viszont jo erzessel toltott el, hogy pl sessionkey-t egybol le is generalta, de tovabb jutni nem tudtam onnan. Majd felidegesitett 4 ora szoszmotoles utan kinomba letoroltem a fenebe a db-t. Most mar csak annyit csinal, hogy kiirja "Authenticating", es onnantol ujra es ujra probalkozik a realm behuzasaval a tablabol. :( (bocsanat a nem teljesen ide illo postert, esetleg ha valakit erdekelne kep, az irjon pm-et) :)
De miért fejlesztesz nulláról 243 emut? Ott a mangosone. :D
Idézetet írta: the_scv Dátum 2013 május 01, 09:53:04 DÉLUTÁN
esetleg ha valakit erdekelne kep, az irjon pm-et) :)
Engem inkább a kód érdekelne.
mist-er: C++-ba annyira nem vagyok nagyon otthon, ellenbe C#-hoz jocskan tobbet ertek.
Idézetet írta: EroniX Dátum 2013 május 02, 06:52:33 DÉLUTÁN
Idézetet írta: the_scv Dátum 2013 május 01, 09:53:04 DÉLUTÁN
esetleg ha valakit erdekelne kep, az irjon pm-et) :)
Engem inkább a kód érdekelne.
EroniX: A kod majdnem ugyan az, csak imitt amott modositgattam benne: tobb authcode raktam bele, egy fajlba rendeztem at, nehol nevek modositgatva(kenyelmesseg erdekebe), konfiguracios beallitasoknal mindenhol string-ek vannak megadva int-ek helyett(kenyelmesseg itt is eluralkodott), build verzio ellenorzesebe nyultam. Majdnem ugyan az gyakorlatilag mint az eredeti Arctium core, csak egy picit nyulkaltam bele.