Hogyan k

Indította Szilárd, 2010 április 15, 03:04:27 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Szilárd

Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

Szilárd

#1
TrinityCore2
/* COMMENT: A 15-
Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

Girosz

#2
J

Szilárd

Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

ident

Ha ez az ami trinity fórumon is fent van, akkor ha vársz picit kiadja nemsoká a CTDB.
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced


Szilárd

Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

Civil

Sziasztok!

Talán ide illik a legjobban a kérdésem!

Nem tudtam rájönni, hogy quest_template-ben hol tudom beállítani, hogy azt számolja nekem, hogy egy npc-vel "beszélt" a player (gossip-ot végigolvasott).

Segítséget előre is köszönöm!

Girosz

Megkeresed a gossip_scripts táblát, és végrehajtod ezt a lekérdezést.
SET @id :=XXXXX;
SET @quest_id :=XXXXX;
INSERT INTO gossip_scripts VALUES (@id, 10, 7, @quest_id, 5, 0, 0, 0, 0, 0);


Nem biztos, hogy működik, mert most néztem, és ezt a commandot nem használják sehol, de egy próbát megér.

kagebunshin


Üdv!

Játszottam egy kicsit ezzel a gossip script-el. Javítsatok ki ha tévednék. Van ugye a 20-as command a LOAD_PATH. Load path to unit, then unit start waypoint movement.

Én ezt úgy értelmeztem, hogy az adott npc fog elindulni a megadott útvonalon, de nagy meglepetésemre az én karim indult el.

Ezzel még nem is lenne gond fél pillanat alatt lefutott az agyamon milyen jópofa dolgokra lehetne ezt használni. Aztán rögtön utána meg is halt a szerver. 2-3 kísérlet után én azt tapasztaltam, hogy akkor crash-el mikor a karakter eléri az első waypointot.

Gondoltam megosztom veletek.

U.I.: Ha én rontottam volna el valamit és másnál működik, akkor nem szóltam!
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

NevemSenki

Én ezt akárhogy csináltam, nekem nem működött. Nem tudom hogy mit ronthatok el, na de majd rájövök.

Apostol

#11
Idézetet írta: Civil Dátum 2010 május 31, 11:28:44 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Talán ide illik a legjobban a kérdésem!

Nem tudtam rájönni, hogy quest_template-ben hol tudom beállítani, hogy azt számolja nekem, hogy egy npc-vel "beszélt" a player (gossip-ot végigolvasott).

Segítséget előre is köszönöm!

ReqCreatureOrGOId:->ez az npc id-je amivel beszélni kellene
ReqCreatureOrGOCount:->ez megadja hányszor kell beszélni vele
az npct is módosítani kell hozzá.
npcflag:-> 1
faction:-> szived joga,de barátságos legyen (35)




Nincs tippetek script_command_20-nál mit kell dataintbe írni,hogy az npc induljon el? 0-ra wowerror 1-6ig nem történik semmi,mielőtt a komplett számegyenest végignézem,gondoltam hátha tud valaki segíteni.

Moo

#12
Üdv.

gossip_script kérdéssel fordulnék most hozzátok.
Készítettem egy gossip_menu-t hozzá gossip_menu_option-t és amikor az opcióra kattint a játékos, az npc elkezd beszélni és nyomat egy bizonyos szöveget. A problémám azzal van, hogy a gossip menu opció csak akkor kellene, hogy aktiválódjon, amikor egy bizonyos küldetést felvesz a játékos.

Tehát:
küldit felveszi->a gossip opció aktiválódik(fontos h csak akkor legyen aktív amikor felveszi a küldit)->rákattint a gossip opcióra->az npc elkezdi nyomatni a szöveget, majd mikor végigfutott a szöveg, egy kill_credit-et ad a játékosnak és complete lesz a küldi. Megoldható ez adatbázis szinten, hogy a gossip opció csak, akkor legyen aktív, amikor felveszi a küldit?
Keresgéltem trinity wiki-n, de sajnos nem találtam megoldást, ami lehetővé teszi, hogy a quest_start_script táblában gossip_scriptet hívjak meg.

EDIT: Probléma megoldva! A conditions táblában kellett megadni a feltételeket, hogy csak a küldi felvételekor aktiválódjon a gossip opció.

EDIT2: Újjab probléma merült fel. Megoldást szeretnék találni arra, hogy amikor a játékos kiválasztja a gossip opciót és rákattint, elkezdődik egy beszélgetés 3 npc között. Addig oké, hogy amikor elindul az event akkor az első npc-t beszéltetem, de hogy tudom a többit is szóra bírni?
Próbáltam a SCRIPT_COMMAND_CALLSCRIPT_TO_UNIT = 21 parancsot, de egyik táblából sem lehet meghívni beszélgetős eventet. Kérem, aki tud segítsen. :)

ident

Egyelőre még nincs implementálva a több NPC-s beszéltető mechanizmus a core-ba (Malcrom már felvetette az implementálását a TC fórumon).
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced


Powered by EzPortal