Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Adatbázis => A témát indította: XeRoX Dátum 2011 március 07, 05:19:45 DÉLUTÁN

Cím: PvP ?r.
Írta: XeRoX Dátum 2011 március 07, 05:19:45 DÉLUTÁN
Hali. Seg
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Bluerák Dátum 2011 március 07, 05:51:19 DÉLUTÁN
Elnézést hülye vagyok, ez más volt, amúgy megírom majd neked.
Cím: Re:PvP ?r.
Írta: XeRoX Dátum 2011 március 07, 06:03:02 DÉLUTÁN
Thx!

K
Cím: Re:PvP ?r.
Írta: Rewire Dátum 2011 március 15, 06:23:18 DÉLELŐTT
Ha nem ment volna ezt tan
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 15, 11:21:00 DÉLUTÁN
Sziasztok.
Olyan problémám lenne hogy tudok NPC-t csinálni de nekem olyan kell hogy csak ha meg üti a horda az ally-t akkor meg támadja.
A másik probléma hogy ha szemből vagyok az NPC-vel akkor nem tud megütni
A harmadik problémám hogy hiába szettem le a buffer npc-t nem rakja be valami ért,nekem Trinity be kellen a buffer npc

Akinek van az létszi1 linket adjon
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Raisen Dátum 2011 július 16, 08:01:29 DÉLELŐTT
Wowemufon is van buffer npc nézd kicsit át :) 2. része a dolognak keresel egy pvp őrt .npc info val lekéred az id jét adatbázisba kikeresed lemented. Az id-t átírod neki visza dobod az adatbázisba és modosítod kedved szerint így érthető remélem : )

Buff npc Köszönhető IrOn-nak hogy felrakta.

http://infobarkacs.hu/index.php/topic,5865.0.html (http://infobarkacs.hu/index.php/topic,5865.0.html)
Cím: Re:PvP ?r.
Írta: IrOn Dátum 2011 július 16, 08:48:25 DÉLELŐTT
Tess
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Raisen Dátum 2011 július 16, 09:01:12 DÉLELŐTT
Semmi XD Félre olvastam :D
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 16, 12:54:17 DÉLUTÁN
Igen Iron nak köszönöm de be tetem és nincs olyan npc azt írja
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: IrOn Dátum 2011 július 16, 01:02:33 DÉLUTÁN
Melyik a pvp őr, vagy buffer?:D
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 16, 01:43:03 DÉLUTÁN
A buff  npc hiába teszem be és be írom  .npc add 400000  nincs olyan NPC
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: IrOn Dátum 2011 július 16, 02:02:45 DÉLUTÁN
És adatbázisban ha rákeresel írja?
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 16, 08:33:57 DÉLUTÁN
Nem jelzi pedig keresésel kerestem
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 16, 08:55:39 DÉLUTÁN
És azona pvp őr ön hogy igazodjak el?
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Raisen Dátum 2011 július 16, 10:46:05 DÉLUTÁN
Amit IrOn ide írt az egészet másolod és beszurod sql parancsok futatásához úgy ha nem találod meg ne kérdezz megint inkább akkor hozz létre egy jegyzetömböt oda másold mentsed és importáld :D
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 16, 11:13:39 DÉLUTÁN
Ok ty márt meg oldtam már csak kettő dolog szar.
Hogy ha szemből van a Őr akkor nem üt meg
A másik hogy ha hátul üt akkor -1et csap rám
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Mane Dátum 2011 július 20, 09:42:19 DÉLUTÁN
Ahhoz, hogy az npc minden ellenségest megtámadjon azonnal, amint a hatótávjába ér, anélkül, hogy a másiknak kelljen először ütnie, azt kell az AIName rublikába a creature_template táblában beírni, hogy AggressorAI
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 21, 06:31:25 DÉLUTÁN
és mi az hogy  AggressorAI és most ez az hogy szemből is meg üssön vagy hogy nagyot üssön rám
most meg olyan probléma van hogy  a őr-nek adtam 2-3 spellt de nem használja mért van?
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Mane Dátum 2011 július 21, 11:47:09 DÉLUTÁN
Előző bejegyzésemben írtam le mi az az AggressorAI, azt jelenti, hogy agresszívan minden ellenséges frakciójút megtámad aki a hatótávjába kerül, tökmindegy elöl vagy hátul van. Ennek a sebzéshez nincs köze, a sebzést a damagenél állítod. Spellt meg működőképesre scriptel tudsz adni neki, azzal, hogy simán beírod a rublikába még nem fog csinálni semmit, mert nem tudja mikor kéne azt használnia és kire.
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 22, 01:19:36 DÉLUTÁN
És azt akkor hogy tudom meg oldani hogy használja a spell-t?
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Mane Dátum 2011 július 22, 11:53:51 DÉLUTÁN
Használj smartAI-t vagy c++-t például, írd meg a scriptet az npcre.
smartot-t itt leírja nagyjából:
http://www.trinitycore.info/Smart_scripts_tc2 (http://www.trinitycore.info/Smart_scripts_tc2)
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 23, 01:57:39 DÉLUTÁN
Helló rossz a linked csak nem tudom mi az a c++
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Asasin Dátum 2011 július 23, 02:05:08 DÉLUTÁN
Úgy látom a google-t se ismered.
http://www.google.com/search?q=cpp&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a#sclient=psy&hl=hu&client=firefox-a&hs=ttb&rls=org.mozilla:hu%3Aofficial&source=hp&q=c%2B%2B&pbx=1&oq=c%2B%2B&aq=f&aqi=g5&aql=&gs_sm=e&gs_upl=2307l2780l0l2888l4l4l0l0l0l0l218l592l0.1.2l3&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=3f1885330eaa760f&biw=1366&bih=639
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 23, 02:18:37 DÉLUTÁN
De ismerem csak itt hogy igazodjak el ha??
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Asasin Dátum 2011 július 23, 02:22:03 DÉLUTÁN
A találatok között? Rákattintasz tudod :)
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 23, 02:26:14 DÉLUTÁN
Hallod nem érdekelsz nem kritizálás-t kértem hanem segicséget
Cím: Re:PvP ?r.
Írta: Asasin Dátum 2011 július 23, 02:36:06 DÉLUTÁN
1. be executeolod az sql f
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: toky1996 Dátum 2011 július 23, 02:38:23 DÉLUTÁN
Juj még én vegyek vissza aj na csá
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Asasin Dátum 2011 július 23, 02:44:23 DÉLUTÁN
akkor old meg magad cső
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: drestor Dátum 2011 július 23, 05:17:20 DÉLUTÁN
Gyerekes.... :)
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: GMTaylor Dátum 2012 március 05, 01:31:42 DÉLUTÁN
Lehet, hogy későn írok ide, de úgy gondolom, hogy nevetséges az, ha olyanok akarnak szervert csinálni, akik az alapvető dolgokat nem tudják...Ezért nincs jövője a legtöbb új szervernek...Olyanok készíttetik, akik lópikulát sem értenek hozzá...
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Shutdown Dátum 2012 július 10, 03:36:53 DÉLUTÁN
Sziasztok! én olyan pvp őrt szeretnék csinálni ami nem leöli a playereket amikor pvp-znek hanem például elteleportálja a kezdőhelyre. Ezt hogy tudnám megcsinálni???
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: EroniX Dátum 2012 július 10, 04:04:41 DÉLUTÁN

class npc_guard_pvp : public CreatureScript
{
public:
   npc_guard_pvp() : CreatureScript("npc_guard_pvp") { }

   CreatureAI* GetAI(Creature* creature) const
   {
       return new npc_guardAI(creature);
   }

   struct npc_guardAI: public ScriptedAI
   {
       npc_guardAI(Creature* creature) : ScriptedAI(creature) { }

       void EnterCombat(Unit* who)
       {
            // Player teleportálása
       }


EnterCombat tartalmát rád bízom :)
Cím: Re:PvP Őr.
Írta: Shutdown Dátum 2012 július 10, 04:13:56 DÉLUTÁN
Lehet hülyeséget fogok kérdezni, de ezzel most mit kell csinálnom???