Üdv!
Egy egész nagy pvp eventet szeretnénk csinálni és lenne egy oylan hely ahol biztos megfordulnának egyszerre allisok és hordások is. Na most én azt szeretném meg kérdezni hogy olyan őrök elkészítése kivitelezhető-e mint dalaranban(ha allis nekitámad hordásnak az őrök ütik mind kettőt). Ha lehetséges hogyan? Köszönöm!
Idézetet írta: Elysyum Dátum 2010 április 24, 03:11:15 DÉLUTÁN
Üdv!
Egy egész nagy pvp eventet szeretnénk csinálni és lenne egy oylan hely ahol biztos megfordulnának egyszerre allisok és hordások is. Na most én azt szeretném meg kérdezni hogy olyan őrök elkészítése kivitelezhető-e mint dalaranban(ha allis nekitámad hordásnak az őrök ütik mind kettőt). Ha lehetséges hogyan? Köszönöm!
Másold le az őröket (egyszerű másolás is beillesztés).
Csak pár adatot változtass meg, mint a név, entry id, ha akarod akkor display id-t is.
Ha jól értelmeztem a kérdésed akkor így meg lehet oldani.
Elég ennyi nem kell másolni:
268435456 --> Creatures with this flag act as guards in cities. (npcflag (http://trinitycore.info/index.php/Creature_template_tc2#unit_flags))
Köszönöm szépen mind kettőtöknek. De a második lehetőség az az hogy megváltoztassam az npc flaget? Ha jól vettem ki.
Ja. ;)
Felfedeztem hogy az ilyen nexus os őrök is ilyenek lemásoltam és király de az a gond hogy miután megölnek nem térnek vissza eredeti helyükre. Ezt megoldani hogy lehet és hogy egy adott útvonalon végig menjenek hogy állíthatom be?(valamit asszem a wp kel kell csinálni de nem világos)
creature_addon (http://trinitycore.info/index.php/Creature_addon_tc2#path_id) - ezzel kapcsolod a waypointokat az npc-hez:
"path_id
If a creature has waypoint pathed movement, this field hold the waypoint_data.id for the path the creature is to follow."
waypoint_data (http://trinitycore.info/index.php/Waypoint_data_tc2) - az útvonal koordinátái
Az id mező mindig az npc guid*10 kell hogy legyen. Tehát ha az npc-d guidja 54864, akkor az id 548640 legyen. Minden ponthoz külön sor értelem szerűen.
Ha esetleg szeretnéd, hogy beszéljen menet közben, vagy hasonló akkor: waypoint_scripts (http://trinitycore.info/index.php/Scripts_tc2). A waypoint_data.action mezővel tudod az adott ponthoz kötni
Tehát játékban semmit se kell csinálni hanem csak kordináta kell^^. Köszi megpróbálom
EDIT: Huh ez elég bonyi...(de azért próbálkozok :) )
Lefordítottam de nem értem :S ha tudnál picit segíteni benne meg köszönném.
http://infobarkacs.hu/index.php?topic=3932.0
Idézetet írta: ident Dátum 2010 április 24, 08:12:17 DÉLUTÁN
http://infobarkacs.hu/index.php?topic=3932.0
Ezt multkor megtaláltam de akkor nem érdekelt... de emlékeztem hogy van ilyen és elkezdtem keresni de kereső nem adta ki... Ezer hála!!!!! :D
Mindent úgy csináltam ahogy ott leírták de nem ment... de egy valamiben segített a leírás, asszem most már meg tudom csinálni adatbázisban is^^
Ezt pedig játékba a legkönnyebb megoldani, csak odasétálsz, ledobsz egy waypointot és továbbmész.
Mi nem sikerült benne pontosan?
Ledobom a wp t és amikor minden wp meg van akkor ugge .npc addmove guidid és elvielg utána resi kéne... Nah resi megtörténik és nem sétálnak...
Lekéred a GUID ID-t, és amikor a way pointokat rakod le a szám mellé rakni kell egy nullát. Mindig !
Így néz ki kb. élesbe:
.npc info:
GUID ID: 111
Elsétálok 3 méterrel arréb és beütöm:
.wp add 1110
És azt minden pontnál beütöm.
Visszamegyek az npc-mhez és:
.npc addmove 111 IDE már nem kell 0 !
Aztán szerver restart !