Ez a módosítás, azoknak a szervereknek hivatott segíteni, ahol engedélyezve van a player teleport, és emiatt visszaélések vannak a használata kapcsán.
Level1.cpp Használt függvény: "HandleTeleCommand" : Lényege:
if (_player->isInCombat()) //disable combat teleport
{
SendSysMessage(LANG_YOU_IN_COMBAT);
SetSentErrorMessage(true);
return false;
}
Diff:
@@ -2056,6 +2056,13 @@
// id, or string, or [name] Shift-click form |color|Htele:id|h[name]|h|r
GameTele const* tele = extractGameTeleFromLink((char*)args);
+ if (_player->isInCombat()) //disable combat teleport
+ {
+ SendSysMessage(LANG_YOU_IN_COMBAT);
+ SetSentErrorMessage(true);
+ return false;
+ }
+
if (!tele)
{
SendSysMessage(LANG_COMMAND_TELE_NOTFOUND);
A leírást készítette, Diver !
Köszönet Hunti-nak !
Szerintem ez felesleges ide, ugyanis már igen régóta benne van TC-ben. :)
De mivel benne volt a kiemelt témákban lementettem ;D
Régebbi revekben nincs bent ez a funkció, nekik hasznos lehet :)