Sziasztok!
Már egy ideje keresgélem a Trinity C++ Script írásához használható funkciók listáját, de eredménytelenül.:(
Tudnátok mutatni nekem valami weboldalt ahol ezek a dolgok fel vannak sorolva? Kéne valami kiindulási alap, hogy sajátot hozhassak létre, hiába nézem más scriptjeit, vannak dolgok, amiket még mindig nem értek. :)
Nonameman
Igazából saját scriptet akarsz írni meg kell tanulnod c++ programozást mert azt kell alkalmazni saját scriptek esetén is.
Teljesen hülyeség kiírni, a *.h fileokban megtalálható minden fgv, parancs stb.
Ha player funkciókat keresel player.h, ha creaturet creature.h persze minimális dolgot nem árt fejből vágni...
Valamint 08as visual cpp alatt ha leírsz annyit h pointernév-> akkor kidobja az összes funkciót.
(nem mindig sikerül, próbáld többször)
Rendben, köszönöm, azért volt csak fontos, mert nem mindig volt számomra egyértelmű, hogy mik egy adott funkció paraméterei, illetve hogy mit csinál. :)
EDIT:
@ $0undX: Nem hozza elő sehogy se, az alsó 'command window'-ba kell írni, ugye?
Nem. Hanem ha elkezdesz egy scriptet írni, akkor PL:
pPlayer->.....
és máris lenyitja a listát ;)
ezt a szerkesztő ablakba kell írni ;) sok szerencsét. Nem olyan nehéz rájönni a C++ logikájára!
H
Azért ne úgy vedd, hogy fogok egy üres .cpp fájlt beírom hogy pPlayer-> oszt minden ottvan, először megadjuk a pointereket és miután a rendszer felismerte, hogy Player * pPlayer tehát pPlayer létezik akkor beírod hogy pPlayer-> és kihozza, hangsúlyozom nem mindig van, hogy többször kell próbálkozni. :)
És azt, hogy a szintaktika rendben van-e, csak a script beforgatásánál tudom ellenőrizni?
Nem, átnézed a kódot forgatás előtt..., de te gondolom úgy gondolod h ne kelljen forgatni és automatikusan felismerje a hibákat, nem ilyen nincs (vagyis 08as c# alatt van) de 08 as visual cpp alatt tudtommal nincs.
Itt 1 gyors (teszteletlen) példa kód amire ki kell dobja:
Player* jatekos;
jatekos->
persze ne csak bemásold valahová hanem akkor dobja ki ha te írod le a -> jeleket.
Értelek, köszönöm a segítséget! :)