Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: Nonameman Dátum 2011 május 07, 09:18:34 DÉLUTÁN

Cím: TC2 script funkciók
Írta: Nonameman Dátum 2011 május 07, 09:18:34 DÉLUTÁN
Sziasztok!

Már egy ideje keresgélem a Trinity C++ Script írásához használható funkciók listáját, de eredménytelenül.:(
Tudnátok mutatni nekem valami weboldalt ahol ezek a dolgok fel vannak sorolva? Kéne valami kiindulási alap, hogy sajátot hozhassak létre, hiába nézem más scriptjeit, vannak dolgok, amiket még mindig nem értek. :)


Nonameman
Cím: Re:TC2 script funkciók
Írta: Raisen Dátum 2011 május 08, 12:49:57 DÉLELŐTT
Igazából saját scriptet akarsz írni meg kell tanulnod c++ programozást mert azt kell alkalmazni saját scriptek esetén is.
Cím: Re:TC2 script funkciók
Írta: Bluerák Dátum 2011 május 08, 02:02:48 DÉLELŐTT
Teljesen hülyeség kiírni, a *.h fileokban megtalálható minden fgv, parancs stb.
Ha player funkciókat keresel player.h, ha creaturet creature.h persze minimális dolgot nem árt fejből vágni...
Cím: Re:TC2 script funkciók
Írta: $0undX Dátum 2011 május 08, 10:07:58 DÉLELŐTT
Valamint 08as visual cpp alatt ha leírsz annyit h pointernév-> akkor kidobja az összes funkciót.
(nem mindig sikerül, próbáld többször)
Cím: Re:TC2 script funkciók
Írta: Nonameman Dátum 2011 május 08, 03:11:56 DÉLUTÁN
Rendben, köszönöm, azért volt csak fontos, mert nem mindig volt számomra egyértelmű, hogy mik egy adott funkció paraméterei, illetve hogy mit csinál. :)

EDIT:

@ $0undX: Nem hozza elő sehogy se, az alsó 'command window'-ba kell írni, ugye?
Cím: Re:TC2 script funkciók
Írta: Kerge Dátum 2011 május 08, 11:28:31 DÉLUTÁN
Nem. Hanem ha elkezdesz egy scriptet írni, akkor PL:
pPlayer->.....
és máris lenyitja a listát ;)
ezt a szerkesztő ablakba kell írni ;) sok szerencsét. Nem olyan nehéz rájönni a C++ logikájára!
Cím: Re:TC2 script funkci
Írta: Nonameman Dátum 2011 május 09, 09:30:04 DÉLUTÁN
H
Cím: Re:TC2 script funkciók
Írta: Bluerák Dátum 2011 május 09, 09:33:06 DÉLUTÁN
Azért ne úgy vedd, hogy fogok egy üres .cpp fájlt beírom hogy pPlayer-> oszt minden ottvan, először megadjuk a pointereket és miután a rendszer felismerte, hogy Player * pPlayer tehát pPlayer létezik akkor beírod hogy pPlayer-> és kihozza, hangsúlyozom nem mindig van, hogy többször kell próbálkozni. :)
Cím: Re:TC2 script funkciók
Írta: Nonameman Dátum 2011 május 09, 10:26:26 DÉLUTÁN
És azt, hogy a szintaktika rendben van-e, csak a script beforgatásánál tudom ellenőrizni?
Cím: Re:TC2 script funkciók
Írta: $0undX Dátum 2011 május 10, 03:07:28 DÉLUTÁN
Nem, átnézed a kódot forgatás előtt..., de te gondolom úgy gondolod h ne kelljen forgatni és automatikusan felismerje a hibákat, nem ilyen nincs (vagyis 08as c# alatt van) de 08 as visual cpp alatt tudtommal nincs.
Itt 1 gyors (teszteletlen) példa kód amire ki kell dobja:
Player* jatekos;
jatekos->
persze ne csak bemásold valahová hanem akkor dobja ki ha te írod le a -> jeleket.
Cím: Re:TC2 script funkciók
Írta: Nonameman Dátum 2011 május 10, 07:52:50 DÉLUTÁN
Értelek, köszönöm a segítséget! :)