Sziasztok.
Gondoltam kipróbálom a legújabb revet TC2 ből de mikor le akartam forgatni az emut kellemetlen hibákat kaptam és nem egészen értem miért.... :/
Ezeket a hibákat írta:
LINK : fatal error LNK1181: cannot open input file 'libeay32.lib'
LINK : fatal error LNK1181: cannot open input file 'ssleay32.lib'
valaki tudja mi lehet a probléma ?
Egy kicsit keresgélni kellett volna a google-ban (http://google.hu).
Trinity Fórum 3.-ik találat körülbelül.
Link: Tcforum (http://forum.trinitycore.org/topic/25277-help-i-cant-compile-the-core/)
Ha van egy kis angol tudásod innentől menni fog. :)
- Leszeded:
http://code.google.com/p/trinitycore/downloads/detail?name=8722_openssl_libs.zip
- Bemásolod
- Forgatsz
- Örülsz :)
köszi jó lett és örülök =)
Bár ez nem ide tartozik már de nem akarom új témát nyitni és ennek utána néztem rendesebben de nem tudjátok hogyan kell olyan creature-nek respawn időt beállítani ami nincs le spawnolva csak egy event elindítása után jelenik meg ? És hát ha megölik kb 10sec-ig van ott a hullája :/
vagyis hát nem a respawnját hanem h ne tűnjön el hamar a hullája
most elméletileg az externals mappába bemásolom azt szevasz?
ahova let
valami gebasz van mert úgy is ugyanazokt a hibákat írja ki :S
Idézetet írta: alma :/ Dátum 2010 június 29, 05:42:10 DÉLUTÁN
köszi jó lett és örülök =)
Bár ez nem ide tartozik már de nem akarom új témát nyitni és ennek utána néztem rendesebben de nem tudjátok hogyan kell olyan creature-nek respawn időt beállítani ami nincs le spawnolva csak egy event elindítása után jelenik meg ? És hát ha megölik kb 10sec-ig van ott a hullája :/
Nincs mit, worldserver.conf /
Corpse.Decay.NORMAL = 90
Corpse.Decay.RARE = 300
Corpse.Decay.ELITE = 300
Corpse.Decay.RAREELITE = 300
Corpse.Decay.WORLDBOSS = 3600
Rate.Corpse.Decay.Looted = 0.5
A legutolsó a lootolt hulla eltünési idejének szorzója, a fentiekből számolódik. Mindig használjátok a legfrissebb conf fájlokat!
Idézetet írta: blackice Dátum 2010 július 01, 05:53:20 DÉLELŐTT
valami gebasz van mert úgy is ugyanazokt a hibákat írja ki :S
Clean the build.