Sziasztok!Ez arra j
Jóféle :D
Szép munka +1 :)
Szép ;)
A GM-nak bekapcsolt állapotba kell h legyen??Vagy elég mag az account hogy gm 1-2-3-4-re van van beállítva?
A GM-nek nem kell bekapcsolt
Köszönöm a választ ;),és a scriptet is!
Nincs mit!Segítek amikor tudok!Hamarosan elkészül a player bevédő script.Ami olyan lesz,hogyha egy playernak, van egy player háza,mást nem enged oda,csak a playert,akié a ház.
UPDATE: MEGVANNAK A JAV
esetleg nem l
öhhömm..
Lackó, hányszor szóljak még hogy létezik MÓDOSÍTÁS gomb?
Sok ebbe a hiba ;D
1>.\gmguard.cpp(29) : error C2628: 'npc_gmorAI' followed by 'void' is illegal (did you forget a ';'?)
Javítás:
};
void AddSC_npc_gmor()
{
Script* newscript;
newscript->new Script;
newscript->Name="npc_gmor";
newscript->GetAI = &GetAI_npc_gmor;
newscript->RegisterSelf();
}
1>.\gmguard.cpp(8) : error C2614: 'npc_gmorAI' : illegal member initialization: 'ScriptedAi' is not a base or member
Javítás:
struct npc_gmorAI : public ScriptedAI
{
npc_gmorAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature) {Reset();}
Asszem ennyi :D
Ok
Idézetet írta: BlueRák Dátum 2010 július 21, 06:52:17 DÉLUTÁN
Okés, csak szólok :)
EDIT.
Kis segítség akik nem értik mi a hibájuk :)
#include "precompiled.h";
Helyett:
#include "ScriptedPch.h"
m_creature = me (3.3.3a-n)
Lackó innentől neked is beszélek :P
m_creature->Say("Jolvan,te akartad!", LANG_UNIVERSAL, 0);
Ez szar :D...
Felejtsd el!
Idéz
void Say(int32 textId, uint32 language, uint64 TargetGuid) { MonsterSay(textId,language,TargetGuid); }
Nem tudom hol forgattad te ezt Lackó de nem fordul mert ide nem szöveg kell hanem Textid ;)
Csak javaslat mielőtt feltöltöd teszteld le és próbáld javítani ;D!
Így a helyes:
me->Say(-299999, LANG_UNIVERSAL, 0);
3.3.3a-n.
a -299999 helyére más szám is mehet.
INSERT INTO `script_texts` (`npc_entry`, `entry`, `content_default`, `content_loc1`, `content_loc2`, `content_loc3`, `content_loc4`, `content_loc5`, `content_loc6`, `content_loc7`, `content_loc8`, `sound`, `type`, `language`, `emote`, `comment`) VALUES (NPCIDJE, -299999, 'Jolvan,te akartad!', '', '', '', '', '', '', '', '', , , , , '');
És már fordul is :)
Huppsz,bocs,de írtam,én 2.4.3-as coren csináltam,és ott működött az m_creature is,meg minden más pointer...
Okés, mondom, én ezt 3.3.3a-ra irtam mert 2.4.3-at nem sokan használnak már :)
Köszönjük, értékes mindenképp, csak így tovább. :)
3.3.3a-ra is kidobhatnád egy külön pastebin alatt de, aki akarja megtudja magának is írni, csak egy ötlet volt. :)
Idézetet írta: Action Dátum 2010 július 21, 11:05:20 DÉLUTÁN
Köszönjük, értékes mindenképp, csak így tovább. :)
3.3.3a-ra is kidobhatnád egy külön pastebin alatt de, aki akarja megtudja magának is írni, csak egy ötlet volt. :)
Nincs mit a scriptet :D,és már fel is dobtam külön pastebinra :D
A 3.3.3a-s még mindíg nem jó XD ;D
Így: http://pastebin.com/HVq51y1Q
::)
Huppsz,bocs mindig meg tévedek,valami miatt.
Nem gond, ha nincs 3.3.3a-s emud nehéz ;D
De így már fordul rendesen, köszi :)
Sziasztok!Egy problémába ütköztem.Teszteltem a scriptet,és annyi a baj,hogy amikor belép combatba akkor,kiírja ugye a szöveget,hogy Jólvan,te akartad! és,el kezd támadni az NPC.Nem nézi meg,hogy van-e gm jogom vagy sem.
if (player->GetSession()->GetSecurity() > SEC_PLAYER)
Esetleg?
Még most sem jó.Ajj,mi lehet a baja?A többi műkszik,csak annyi a baj,hogy mondom,amikor odaérkezek egyből leüt,pedig van gm jogom,és meg sem nézi,hogy van-e,vagy sem.
Nyílván azért mert először is a COMBATba kerülés az első számú dolog és utána kezdődik a script ami elég gáz mert ha elég erős az npc akkor mire letudná csekkolni, hogy gm vagy e akkorra már péppé lapitott szal ez strukturális probléma
a helyedben a void EnterCombat(Unit *who)
részbe helyezném bele a scriptet(csekkolás)
1 próbát megér
Mostsem jó :S Gondolkozok mi lehet a baj,de úgylátszik,nem jöttem még rá.
Srácok ezt nem tudná nekem valaki átírni 3.3.2-re?megköszönném:D