Ezekre a helyekre hogyan juthatnék el??(trinity)
emerald foresthez elég koordináta , programmer islandre 1 spéci patch kell , de útóbbin nincs sok érdekesség szóval nem fontos de ha kell : http://www.megaupload.com/?d=XK5H1Y6A (http://www.megaupload.com/?d=XK5H1Y6A) ,
worldportok:
Designer Island:
.worldport 451 16303 451 16303 .5 -16173.5 40.4365
Programmer Island:
.worldport 451 16304 451 16304 2 16318.1 69.44
ja és csak hogy szitkozódjak:
http://www.google.hu/search?hl=hu&client=firefox-a&hs=K7Q&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&q=wow+programmer+island+patch+download&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= (http://www.google.hu/search?hl=hu&client=firefox-a&hs=K7Q&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&q=wow+programmer+island+patch+download&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=) , első találat ;)
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 április 25, 07:44:30 DÉLUTÁN
emerald foresthez elég koordináta , programmer islandre 1 spéci patch kell , de útóbbin nincs sok érdekesség szóval nem fontos de ha kell : http://www.megaupload.com/?d=XK5H1Y6A (http://www.megaupload.com/?d=XK5H1Y6A) ,
worldportok:
Designer Island:
.worldport 451 16303 451 16303 .5 -16173.5 40.4365
Programmer Island:
.worldport 451 16304 451 16304 2 16318.1 69.44
ja és csak hogy szitkozódjak:
http://www.google.hu/search?hl=hu&client=firefox-a&hs=K7Q&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&q=wow+programmer+island+patch+download&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= (http://www.google.hu/search?hl=hu&client=firefox-a&hs=K7Q&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&q=wow+programmer+island+patch+download&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=) , első találat ;)
Napok óta keresgéltem googlen ^^ de nem találtam jó kordit
tessék:
.go 169 3105.41 3096.78 27.0032 Emerald Forest Statue
.go 169 2732.93 -3319.63 101.284 Emerald Forest Trees
, kb fél percbe tert google-al
bepötyögtem hogy
Idézwow emerald forest coordinates
és az 5. találat , ne mond hogy napok alatt nem találtad meg ;D
hopsz közbe látom ez arcemu-s world port , kis tudással át lehet alakítani mangos-ra vagy trinityre , pill mindjárt megcsinálom neked
.go xyz 3105.41 3096.78 27.0032 169
ez jó , csak gm on-ban kell lenni mert ez 1 insta
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 április 25, 07:50:30 DÉLUTÁN
tessék:
.go 169 3105.41 3096.78 27.0032 Emerald Forest Statue
.go 169 2732.93 -3319.63 101.284 Emerald Forest Trees
, kb fél percbe tert google-al
bepötyögtem hogy Idézwow emerald forest coordinates
és az 5. találat , ne mond hogy napok alatt nem találtad meg ;D
,
nekem mind2 invalid
(trintiy2)
Mert trinityn ezek ki vannak szedve. Aki emerald forestben szeretne rohangálni használjon arcemut.
vagy mangost :D
Szerintem abban sincs, de ez nem tuti.
de van , 3 perce screeneltem:
http://kephost.hu/image-F64B_4BD48F18.jpg (http://kephost.hu/image-F64B_4BD48F18.jpg) , mangoson
Köszönöm szépen :D de ezért nem hiszem hogy emu váltás lesz ^^
Mi
Idézetet írta: ident Dátum 2010 április 25, 11:48:13 DÉLUTÁN
Miért is kéne emut váltani? :) A kliensedben van, NEM AZ EMU-ban!!!
http://www.trinitycore.org/forum/emerald-dream-coords-t8256.html
Ilyenkor mindig olyan hülyének érzem magam... :D
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 április 25, 11:58:18 DÉLUTÁN
Idézetet írta: ident Dátum 2010 április 25, 11:48:13 DÉLUTÁN
Miért is kéne emut váltani? :) A kliensedben van, NEM AZ EMU-ban!!!
http://www.trinitycore.org/forum/emerald-dream-coords-t8256.html
Ilyenkor mindig olyan hülyének érzem magam... :D
Sebaj, tévedni emberi dolog :)
http://img444.imageshack.us/i/wowscrnshot042610001025.jpg/
Am k
Nem nagyon lehet módosítani a mapokat, se újat berakni. 2.4.3 idejében volt egy progi, de az új patchekhez már nem jó.
Köszi
Valahogy beállíthato mhogy bárki mehessen emerald dream be?
Igen, Csinálsz egy teleporter NPC-t, vagy esetleg egy questet ami oda visz.
Az le van írva, hogy, mit kell tenni, hogy lehessen használni. Ezek után vagy adsz egy tele parancsot hozzá a playereknek, vagy csinálsz portált, vagy area trigger, és akkor olyan mint egy insta bejárat, etc.
Itt egy
Sziasztok.
Érdekesnek találtam ezt a dolgot, hát kipróbáltam.
Trinity-n létező hely, de valami nagyon nem jó.
http://www.psharing.com/pic.php?id=358968 (http://www.psharing.com/pic.php?id=358968)
Mangoson pedig olyan nagyon nagyon jól néz ki? Trinityn akkor miért nem?
Vagy én rontottam el valamit?
Ha jól látom ez a Designer Island.
Ez pedig így néz ki, az elvetemült designerek kiélték magukat. :D
Nem ez emerald dream. :D Emeraldban van 3 különböző kialakítású hely, van ilyen erdőszerűség, meg valami dzsungel, húsevő növényekkel. Ezek között a területek között vannak ilyen fényes zöld textúrájú részek. Asszem a sarkaiban van a lényeg.
Amúgy az ilyen helyeken (mint pl ezek vagy tanárisnál a szigetek stb...)Ott eredeti szerveren mi van?Vagy Ezek a helyek eredetileg miért készültek?Gondolom csak van valami nem annyi hogy unatkoztak és ilyeneket csináltak :D
Azért készültek szerintem, hogy GM ek berendezzék maguknak, esetleg instát csináljanak rajta:D
Hát ne lássanak már 1 lich kinget tanarisban :D inkább rakják ilyen helyekre :D
Szerintem ott tesztelgetik a dolgokat, mielőtt bekerülnek ténylegesen.
Vagy csak hamarabb végeztek a wow-val, de még nem akarták kiadni.. hát csináltak egy pár ilyen helyet ;D ;D
Valószínűleg terveik vannak még vele (tanaris szigetei).
Dalaran is hasonló volt ha megnézitek...
Az, hogy a GM-ek bossokat pakoljanak le, teljesen kizárt.
Szigorúan ellenőrzik a GM log-ot.
Hát én valahogy nem tudom elképzelni hogy az eredeti szerveren a GM-ek ilyen helyeket rendeznének be maguknak :D
Szóval akkor még az is elképzelhető hogy pl a cata-ban a tanarisi szigeteken lesz valami?:D
Amúgy csak ennyi ilyen hely van vagy vannak még a játékban ilyen eldugottabb helyek?
A GM feladata a játékosok segítése.
Anno volt már rá példa, hogy beszélgettem GM-el, természetesen nem az életről.. voltak gondjaim.
Kb. minden whispje 8 sorból állt, és nagyon hivatalosan fogalmazott.
Nem játszani járnak fel, ők ott dolgoznak.
Egyébként igen, elképzelhető, hogy Tanaris szigetei lesznek valamik de az se kizárt, hogy csak vannak.
Nem kötelező egy területet berendezni. :)
Van még egy két ilyen hely de am:
http://www.youtube.com/results?search_query=Secret+Places+of+WoW&aq=f (http://www.youtube.com/results?search_query=Secret+Places+of+WoW&aq=f)
http://www.brighthub.com/video-games/mmo/articles/33116.aspx?p=2 (http://www.brighthub.com/video-games/mmo/articles/33116.aspx?p=2)
http://www.youtube.com/watch?v=Q_U_VowdeVU (http://www.youtube.com/watch?v=Q_U_VowdeVU)
Valaki eltudná mondani, hogy ezt hogy tudom belőni Trinity (1)-n? (2.4.3 patch) Leszedtem a Patch.mpq-t is már meg minden, már csak a DB hibádzik. Azt tudom hogy eredetin A Duskwood-ban és az Ashenvale-ben lévő portálokon lehetett eljutni Emerald Dream-be, de mivel nincs beállítva, ezért csak úgy vannak. Előre is köszönöm a segítséget. (Nem muszáj, hogy portálok működjenek, az is elég, ha el tudok menni oda.) [SZájbarágosan ha lehet, sajnos ehhez még nem értek annyira :-\ :-[ ]
Rég volt már dolgom Trinity Core (1)-el de ott is van olyan hogy instance_template(gondolom).
Bele mész létre hozol egy új sort:
Mapid: 169
Entry: XXXX
Ha van ilyen benne egyáltalán, a MAPID a fontos.
Ezután restart.
.Gm on és mehetsz is emeraldb-ba.
Üdv
INSERT INTO `world`.`instance_template` (`map`, `parent`, `maxPlayers`, `reset_delay`, `access_id`, `startLocX`, `startLocY`, `startLocZ`, `startLocO`, `script`) VALUES ('169', '0', '255', '0', '1', NULL, NULL, NULL, NULL, '');
Target map or coordinates is invalid...
.go xyz 3105.41 3096.78 27.0032 169
instance_template-be ezt szúrtam be:
Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 június 28, 12:55:42 DÉLUTÁN
INSERT INTO `world`.`instance_template` (`map`, `parent`, `maxPlayers`, `reset_delay`, `access_id`, `startLocX`, `startLocY`, `startLocZ`, `startLocO`, `script`) VALUES ('169', '0', '255', '0', '1', NULL, NULL, NULL, NULL, '');
Ötlet? ??? :-\
lehet 243as kliensben nincs is benne :/ majd este megnézem ha otthon leszek :)
Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 június 28, 01:40:17 DÉLUTÁN
lehet 243as kliensben nincs is benne :/ majd este megnézem ha otthon leszek :)
Köszi, remélem nem így van, és valamit én szúrtam el...
Idézetet írta: Dengan Dátum 2010 június 28, 12:34:35 DÉLUTÁN
Valaki eltudná mondani, hogy ezt hogy tudom belőni Trinity (1)-n? (2.4.3 patch) Leszedtem a Patch.mpq-t is már meg minden, már csak a DB hibádzik. Azt tudom hogy eredetin A Duskwood-ban és az Ashenvale-ben lévő portálokon lehetett eljutni Emerald Dream-be, de mivel nincs beállítva, ezért csak úgy vannak. Előre is köszönöm a segítséget. (Nem muszáj, hogy portálok működjenek, az is elég, ha el tudok menni oda.) [SZájbarágosan ha lehet, sajnos ehhez még nem értek annyira :-\ :-[ ]
Azok a portálok soha nem vittek sehova. :)
Ez tényleg így van ;D
Szerintem 2.4.3-on is bent van, ez már classic wowban is bent volt szal nézd át mit ronthattál el :)
Sikerült, megvan ;D Köszi ;)
Én ronthattam el valahol, mert nem volt bent instance_template-ben, pedig úgy emlékeztem hogy beraktam ::)
De a lényeg hogy összejött, köszi :D
Megtaláltam a hibát 30 perc fölösleges gépelés után.
Tehát a gond a következő:
Ha a SQL fülön szeretnék betenni bármit az adatbázisba, egyszerűen nem teszi be...
[SELECT * FROM `creature_template` WHERE 1 stb stb megfelelően kitöltve]
Temérdek npc-t szeretnék betenni, de ez egyesével (beszúrás) elveszi az egész napomat...
Hogy tudnám gyorsan bepakolni őket?
Arra gondoltam, hogy exportálom azt az egy npc-t, majd kibővítve a sql file-t vissza importálom, de a teljes template-et lementette...
Tegnap ezért sem jött össze a Verdant Field-es megoldás, mert egyszerűen nem tette be, hiába szúrtam be a kódsort...
Légyszives segítsetek, kezdi elönteni az agyam az ideg... >:(
Idézetet írta: Dengan Dátum 2010 június 29, 10:43:24 DÉLELŐTT
Megtaláltam a hibát 30 perc fölösleges gépelés után.
Tehát a gond a következő:
Ha a SQL fülön szeretnék betenni bármit az adatbázisba, egyszerűen nem teszi be...
[SELECT * FROM `creature_template` WHERE 1 stb stb megfelelően kitöltve]
Temérdek npc-t szeretnék betenni, de ez egyesével (beszúrás) elveszi az egész napomat...
Hogy tudnám gyorsan bepakolni őket?
Arra gondoltam, hogy exportálom azt az egy npc-t, majd kibővítve a sql file-t vissza importálom, de a teljes template-et lementette...
Tegnap ezért sem jött össze a Verdant Field-es megoldás, mert egyszerűen nem tette be, hiába szúrtam be a kódsort...
Légyszives segítsetek, kezdi elönteni az agyam az ideg... >:(
Megint úgy kér valaki segítséget hogy semmit nem mond, csak oldjuk meg, találjuk ki, jöjjünk rá...
Addig is olvass szerintem egy picit és konkrétumokat írj:
http://forum.trinitycore.org/topic/12066-beginners-guide-to-mysql-version-212/
Idézetet írta: ident Dátum 2010 június 29, 02:10:53 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Dengan Dátum 2010 június 29, 10:43:24 DÉLELŐTT
Megtaláltam a hibát 30 perc fölösleges gépelés után.
Tehát a gond a következő:
Ha a SQL fülön szeretnék betenni bármit az adatbázisba, egyszerűen nem teszi be...
[SELECT * FROM `creature_template` WHERE 1 stb stb megfelelően kitöltve]
Temérdek npc-t szeretnék betenni, de ez egyesével (beszúrás) elveszi az egész napomat...
Hogy tudnám gyorsan bepakolni őket?
Arra gondoltam, hogy exportálom azt az egy npc-t, majd kibővítve a sql file-t vissza importálom, de a teljes template-et lementette...
Tegnap ezért sem jött össze a Verdant Field-es megoldás, mert egyszerűen nem tette be, hiába szúrtam be a kódsort...
Légyszives segítsetek, kezdi elönteni az agyam az ideg... >:(
Megint úgy kér valaki segítséget hogy semmit nem mond, csak oldjuk meg, találjuk ki, jöjjünk rá...
Addig is olvass szerintem egy picit és konkrétumokat írj:
http://forum.trinitycore.org/topic/12066-beginners-guide-to-mysql-version-212/
Köszi a lényegre törő választ :)
Elolvastam, de ezt nem értem:
" * Trinity Core Forum
* View New Content
* RSS Feed
An Error Occurred
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information."
Ebből sokat megtudtam, nah de, azt szeretném megtudni, hogy hogyan szúrhatok be egyszerre több , akár 100 sort is creature_template-be annélkül, hogy az egyesével való kitöltögetéses módszert választanám?
Nálam semmi baja a linknek, szóval félrelőttél a hangnemeddel, nem kicsit, nagyon. (talán regelj be a trinity fórumra ha már trinityzel?)
DELETE FROM `creature_template` WHERE `entry` IN (1,2,3,4);
INSERT INTO `creature_template` (`entry`,`változó1`,`változó2`,`változó3`) VALUES
(1,érték1,érték2,érték3), -- kézzel
(2,érték1,érték2,érték3), -- kézzel
(3,érték1,érték2,érték3), -- kézzel
(4,érték1,érték2,érték3); -- kézzel
Ebből kiderül: hát bizony kézzel kell új sorokat beszúrkálni. Ha viszont csak módosítani akarsz meglévőket, ajánlott közös dolgokat keresni bennük és az UPDATE procedúrában azt megadni egyik kitételnek.
Ha csak specifikus táblákat akarsz beírni, mondjuk csak a nevét és entry-jét, akkor a VALUES elé ha csak azokat adod meg akkor a többi táblába a default értékek fognak bekerülni.
Nem kell minden egyes új beszúrásnál meghívni az INSERT-et (lásd a példámban).
Átláthatóbb és hibamentességet biztosít a DELETE/INSERT együtt, az UPDATE csak már létező bejegyzéseknél használható.
Mindez és még sok egyéb alap és haladó mysql parancs nagyon érthetően és kommentelve megtalálható az általam linkelt fórum topicban. Viszont ha már eléred a haladó szintet, ajánlott lesz tanulmányoznod majd a procedúrákat is amiket a trinity kínál.
ps: SELECT * FROM -mal te a büdös életbe nem fogsz beszúrni adatot sehova :)
ps2: soha sem volt eredetin semmilyen portál Emeraldba, max láttad a youtube-os videót amin azt írja a srác hogy ő maga csinált oda egy ilyen portált.
ps3: soha ne hidd el amit youtube-on látsz :)
ps4: remélem segítettem.
Idézetet írta: ident Dátum 2010 június 29, 04:22:02 DÉLUTÁN
ps: SELECT * FROM -mal te a büdös életbe nem fogsz beszúrni adatot sehova :)
Bocsi, ennél nem figyeltem, sejthettem volna :-[
Idézetet írta: ident Dátum 2010 június 29, 04:22:02 DÉLUTÁN
ps2: soha sem volt eredetin semmilyen portál Emeraldba, max láttad a youtube-os videót amin azt írja a srác hogy ő maga csinált oda egy ilyen portált.
Amik Ashenvale-ben, meg a többi helyen vannak portálok azok valahova vezetnek/vezettek eredetin még az egyik patch-nél. Az is hasonló hely volt.
Idézetet írta: ident Dátum 2010 június 29, 04:22:02 DÉLUTÁN
ps3: soha ne hidd el amit youtube-on látsz :)
Ezt ismerős mesélte, aki eredetizett, habár neki is csak mesélték, mert mikor aktív volt a portál akkor még nem játszott.
Idézetet írta: ident Dátum 2010 június 29, 04:22:02 DÉLUTÁN
Nálam semmi baja a linknek, szóval félrelőttél a hangnemeddel, nem kicsit, nagyon. (talán regelj be a trinity fórumra ha már trinityzel?)
Bocsi, de amilyen a adjon isten, olyan a fogadj isten. Nem szeretem, ha így válaszolnak, mert én sem így kérdeztem. És én se szoktam így válaszolni senkinek.
Idézetet írta: ident Dátum 2010 június 29, 04:22:02 DÉLUTÁN
ps4: remélem segítettem.
Igen, köszi :)
Igen lehet több változó is, de értelem szerűen csak létező.
(ha átfutod a fórumot, rengeteg olyan kérdés van, amiben elvárja a kérdező hogy nem is tudom, egy sámán kitalálja vagy egy jósnő, hogy mi is a baja :) és ez egy idő után passzivitást eredményez)
Persze, megértem. Időközben rájöttem, és kitöröltem azt a rész a hsz-emből, de azért köszi a választ. :)
Na jó, az agyam eldobom. Retkes MySQL... lóf*szt sem ér... Ha egyesével szúrom be kóddal, kiírja hogy minden rendben, meg hogy beszúrás megtörtént, visszanézem, bent is van. Elkezdem írni a többit, (egyszerre 50-et) beakarom szúrni, semmi, sőt, még a 10 perccel előtte beszúrt is eltűnt... Ki érti ezt? Nahjó, majd ha egyszer sok időm lesz egyesével berakosgatom... Retkes MySQL... >:(
INSERT INTO`creature_template`(`entry`,`modelid_A`,`modelid_H`,`name`,`subname`,`minlevel`,`maxlevel`,`minhealth`,`maxhealth`,`minmana`,`maxmana`,`faction_A`,`faction_H`,`npcflag`) VALUES
(40056,16111,16111,1,NPC TESZT,1,1,5000,5000,2000,2000,35,35,2),
(40057,16111,16111,2,NPC TESZT,1,1,5000,5000,2000,2000,35,35,2),
(.... így tovább az utolsó mögött meg pontos vesszővel zárva);
Valószínüleg a kliensprogi hülyesége nem a mysqlé... Használj console-t! ;D
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 április 26, 06:03:10 DÉLUTÁN
Nem nagyon lehet módosítani a mapokat, se újat berakni. 2.4.3 idejében volt egy progi, de az új patchekhez már nem jó.
Mi a neve annak a proginak?
Idézetet írta: Action Dátum 2010 június 28, 04:30:34 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Dengan Dátum 2010 június 28, 12:34:35 DÉLUTÁN
Valaki eltudná mondani, hogy ezt hogy tudom belőni Trinity (1)-n? (2.4.3 patch) Leszedtem a Patch.mpq-t is már meg minden, már csak a DB hibádzik. Azt tudom hogy eredetin A Duskwood-ban és az Ashenvale-ben lévő portálokon lehetett eljutni Emerald Dream-be, de mivel nincs beállítva, ezért csak úgy vannak. Előre is köszönöm a segítséget. (Nem muszáj, hogy portálok működjenek, az is elég, ha el tudok menni oda.) [SZájbarágosan ha lehet, sajnos ehhez még nem értek annyira :-\ :-[ ]
Azok a portálok soha nem vittek sehova. :)
Ezen a dolgon felbuzdulva, elsétáltam egyik nagyon jó ismerősömhöz és rákérdeztem a dologra.
Ö a wow kezdeteitől ott játszott, először Wariorral, aztán pedig amikor bejött BC, Paladinnal folytatta.
Ezekről a Portálokról ő sem tud semmit, tény és való hogy voltak, de nem működtek, pont úgy mint most sem működnek. Van az az érdekes hely tele óriási fákkal. Oda ténylegesen el lehetett jutni, de már nem emlékszik hogy hogyan. De nem azokkal a portálokkal. Az a baj, hogy már nem nagyon emlékszik hogy hogyan voltak a dolgok. :(
( Azt hozzátenném, hogy ha azok a Portálok vezetek volna ténylegesen valahova, akkor elég kicsi az esélye annak, hogy Sanyi nem tud róla. RealmFirst-ös C'Thun megölésében. Nekem viszont halovány gőzöm sincsen hogy azoknak mi a szerepe, csak mondta hogy ezt leírhatom nektek, mert ez így van. )
Különböző ilyen helyeken, mindjárt keresek képet róla, ott Boss-ok voltak a kezdeteknél. Olyan erősségű Boss-ok mintha PL csak Lv60 lenne, és Black Temple Főbbos vigyorogna ott. Hasonló erősségűek, Elitek őrizték a helyet, egy olyan Elite megöléséhez, vagy 20 Player kelett.
Mindjárt keresek képet arról a Helyről, ahol egy Blood Elf ált, még BC bejövetele előtt. ( olyan volt mint Tempest Keep főboss )
(http://www.ignworld.com/UploadFiles/image/OCt%20-%20all/Article/mark_Purgation_Isle2.jpg)
Ez csak egy példa, mert még Számtalan ilyen volt, és azt is mondta hogy ami az Interneten elterjedt azoknak a 90%-a kitaláció, olyan emberek műve, akik akkor még nem is Wow-oztak.
Mesélt egy olyat is, hogy lv60-on elindultak megölni azt a Blood Elf csávót, összeszedtek 65-70 ember, 2 Raid volt, elmentek oda, a Boss 1 csapásra agyonütötte őket, kihalta mind a 2 Raid, Sanyi nem éledt fel, hanem nézegette a Boss-t egy ideig, próbált taktikát kitalálni. De hát esélytelen volt.
És ami a legérdekesebb volt benne, hogy elkezdték a GM-ek ölni a Boss-t amikor már mindenki elment, észrevették hogy Sanyi még nem éledt fel, és gyorsan elportálták Barrens-be.
Szerinte ezek valami tesztek voltak a játékosoknak, hogy mi is érdekelheti őket igazából. Másnapra a Boss el lett tüntetve.
Ezek nem az én szavaim, nekem is mesélte Sanyi!
Azok a portálok vezetnének Emerald Dream-be, amiket a sárkányok őriznek. Csak ugyi nem lett befejezve a dolog, pedig a story is megvan hozzá. Szerintem is csak tesztek voltak amiket írtál, anno nagyon sok hasonló dologgal kísérletezett blizz, legtöbbjükből nem lett semmi sem sajnos, hsonló lehet a rácsozott Stormwindi insta bejárat is ahol látszik az örvény, de nincs ott semmi sem igazából (talán egy másik instát akartak oda, vagy ott lett volna a kijárat a meglevőhöz, ez már nem derül ki, cataban meg el is tűnik ha jól emlékszem).
Viszont el kezdtem gondolkodni és abból eddig sose sült ki jó :D Szóval fun szerveren pl. be lehetne izzítani ezeket a portálokat egy aura teleporttal és akkor máris van egyedi instája egy fun szerónak, vagy épp egy hatalmas BG-je, de talán még blizz szerveren is megállná a helyét, ha a textúra beállításokkal nem kéne sakkozni, hogy szépen is nézzen ki, ezen felül be is kéne rendezni, mert simán le lehet esni pár helyen textúra alá. A többit a ti fantáziátokra bízom :)
Szegény Blizzard mennyit csuklik.. :D
Rengeteg volt/van/lesz a terv.
Aki játszott régen eredetin elmondhatja, hogy ténylegesen voltak tesztek és akkoriban még nem figyeltek annyira, hogy látják-e őket... természetesen ezt nem úgy kell érteni, hogy SW közepén játszottak a GMek.
Voltak MC-be is tesztek, nagyon sok.
Volt olyan időszak, hogy nem tudtak instázni mert a trash-t teljesen megváltoztatták.
Ezekkel nincs semmi baj, értünk csinálják, csak akkor már ne találjunk ki semmi hülyeséget neki...
Egyébként általában a Blizzard saját kis gépeket tesztel vagy pedig benyomja a PTR-t. :)
Szóval nem kell elhinni mindent amit az ismerősök mondanak.
Ebben van valami, elég hihetetlen is volt, nagyokat is néztem, de belegondoltam abba, hogy mi oka lenne hazudni? De tegyük fel ha semmi sem volt igaz belőle, akkor is nagyon jó volt hallgatni. Nagyon érdekes volt.
ICC - Valithria Dreamwalker (http://www.wowhead.com/npc=36789#.) - Summon Nightmare Portal (http://www.wowhead.com/spell=72482) - Summons 3 portals to the Emerald Dream. Players that take the portals will be phased out of the room, and enter the Emerald Dream. Players will be phased out of the Dream 15 seconds after entering it.
Most találtam, nem tom mit csinál, de érdekes lehet.
hádeizé emerald dream az zőőd!! XD befejeztelenek a textúrák, (vagy nemtom de az én szemem kiég őle 2sec utánn) ez meg oda akar portolni !? wtf?
Oda nem portolhat, gyanítom, hogy egyszerűen annyiról van szó, hogy átnyom egy másik phase-be, de ottmaradsz a teremben. Igazából azért linkeltem, mert ez is mutatja, hogy nem feledkeztek meg arról a helyről.
Rengeteg hivatkozás van Emerald Dream-re lvl 1-től a végéig folyamatosan. Igazán nagy dobás lenne ha catában megcsinálná valahogy blizz azt a helyet is :D
Üdv. kedves Fórumozók!
Nekem egy olyan kérdésem lenne Emerald Dreammel kapcsolatosan, hogy , hogy tudom azt megcsinálni , hogy ne Instaként kezelje? (Jesszus mennyi "hogy" ;D )
Oda szeretnék Mallt csinálni éshát elég nagy problémám akadt. Beszúrtam a TeleportNPC-be a koordinátákat és hát nemnagyon enged odateleportálni , mivel Instaként kezeli.
Megköszönném, hogyha valaki tudna segíteni :)
Tisztelettel: RainFalls