Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Adatbázis => A témát indította: biggie0630 Dátum 2015 október 23, 05:59:20 DÉLUTÁN

Cím: AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 23, 05:59:20 DÉLUTÁN
Sziasztok!

A következő a problémám adott egy Skyfire alapú 5.4.8-as emu.
Elkezdtem tesztelgetni mi megy mi, nem megy és meglepődve láttam, hogy amikor meghal a karakter akkor allis oldalon mindig Westafall-ba portol, hordás oldalon pedig mindig Northern Barrensbe.....
Utánanéztem a dolognak és kiderült, hogy nincsenek meg a szükséges AreaID-k az adatbázisban.
Így hát manuálisan elkezdtem kiírogatni az areaID-t és a hozzá tartozó Graveyard ID-jét de ez így nagyon lassú és követhetetlen!
Tud valaki erre megoldást vagy van valakinek egy komplett működő "game_graveyard_zone" sql táblája 5.4.8-as Skyfire emuhoz?
Esetleg olyat lehet csinálni, hogy egy adott zónának pl: Northern Barrensnek az AreaID-jeit kiiratni a térképre vagy egy fileba?
Vagy bármi érdekelni ami ezt megkönnyítené vagy követhetőbbé tenné!
(Kipróbáltam más repackokat is de a probléma ott is ugyan ez!)

A segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 26, 10:28:57 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Ezzel is foglalkoztam és a következőképpen oldottam meg:
Wowhead-ról a kérdéses zone térképet letöltöm majd benyomatom photoshopba és a GPS-el lekérem az Area idket majd ráírkálom manuálisan a térképre!
Sokáig tart de egyszer el fog készülni!
Viszont szomorú tapasztalat, hogy amit az adatbázisok tartalmaznak adatot az valójában meg sem közelíti azt a mennyiséget ahány AreaID létezik az 5.4.8-ban!
Ez pedig elég kellemetlen mert halál esetén nem kellemes a földrész másik felén ébredni! :D

Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: dio85 Dátum 2015 október 26, 12:21:42 DÉLUTÁN
6.xben tudnád mennyi van :D :D :D
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 október 27, 09:18:29 DÉLELŐTT
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 október 26, 10:28:57 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Ezzel is foglalkoztam és a következőképpen oldottam meg:
Wowhead-ról a kérdéses zone térképet letöltöm majd benyomatom photoshopba és a GPS-el lekérem az Area idket majd ráírkálom manuálisan a térképre!
Sokáig tart de egyszer el fog készülni!
Viszont szomorú tapasztalat, hogy amit az adatbázisok tartalmaznak adatot az valójában meg sem közelíti azt a mennyiséget ahány AreaID létezik az 5.4.8-ban!
Ez pedig elég kellemetlen mert halál esetén nem kellemes a földrész másik felén ébredni! :D

Üdv:
Biggie

Úrísten, úrísten... Ennyit szenvedsz ezekkel a Spirit Healerekkel, a 99%-ukat ki lehet nyerni OpenSource emukból. Ami marad pedig kimarad az olyan helyen van ahol az lesz a legnagyobb öröm, hogy csak a Spirit Healer rak rossz helyre.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: dio85 Dátum 2015 október 27, 10:39:06 DÉLELŐTT
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 október 27, 09:18:29 DÉLELŐTT
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 október 26, 10:28:57 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Ezzel is foglalkoztam és a következőképpen oldottam meg:
Wowhead-ról a kérdéses zone térképet letöltöm majd benyomatom photoshopba és a GPS-el lekérem az Area idket majd ráírkálom manuálisan a térképre!
Sokáig tart de egyszer el fog készülni!
Viszont szomorú tapasztalat, hogy amit az adatbázisok tartalmaznak adatot az valójában meg sem közelíti azt a mennyiséget ahány AreaID létezik az 5.4.8-ban!
Ez pedig elég kellemetlen mert halál esetén nem kellemes a földrész másik felén ébredni! :D

Üdv:
Biggie

Úrísten, úrísten... Ennyit szenvedsz ezekkel a Spirit Healerekkel, a 99%-ukat ki lehet nyerni OpenSource emukból. Ami marad pedig kimarad az olyan helyen van ahol az lesz a legnagyobb öröm, hogy csak a Spirit Healer rak rossz helyre.


Ha csinálsz valamit, csináld normálisan. Összeszarni ,dobni mindenki összetud bármit. Normális munkához igenis kell vacakolni mivel reverse enginerelni nem tud már.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: dio85 Dátum 2015 október 27, 10:40:21 DÉLELŐTT
Biggi nincsen 5.4.8 fulltdb-d? mert amit találtam skyfireon az egy rakat fostalicska. kevesebb meló lenne újra írni az egészet...
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 27, 10:55:23 DÉLELŐTT
Szia Eztcsekk!

Szerintem nem értük egymást teljesen.
Nem a Spirit healerekkel van gond az megvan majdnem mind.
A Spirit healer teljesen lényegtelen szempont itt, hogy az NPC le van -e spawnolva vagy nincsen.
Itt maga az egész működési metódus hiányzik!

Tehát Ha meghalsz a játékban egy adott area-ban aminek az ID-jét innen veszi: AreaTable.dbc és az ez az ID nem szerepel az adatbázisban (game_graveyard_zone <- ez köti össze az AreaID-t azzal a temetővel amit te határozol meg az adatbázisban azaz összelinkeled az AreaID-t a GraveyardID-jével) akkor Alli oldalon Westfallba dob Hordáson pedig XR közelébe) Tök mindegy, hogy hol haltál meg a térképen és, hogy le van e spawnolva a Spirit....
A GraveyardID-t pedig innen veszi: WorldSafeLocs.dbc!
És ezek minden egyes adatbázisból hiányoznak, hiányosak a 3.3.5 től felefelé!

És most egy kicsit más...

Nagyon régóta nyomom a WoW-ot és elég sok szervert láttam már.
De azt kell, hogy mondjam egyiktől sem dobtam hátast mégpedig:
A kezdő helyek amik a legfontosabbak szinte mindenhol összecsapott gány munka az egyik legnagyobb szerón is WoWCircle (orosz)
Azt figyeltem meg, hogy nem foglalkoznak szinte semmi olyan dologgal ami az élvezeti faktort jelentené inkább csak az instákra vannak ráállva mintha a játék csak abból állna....
A kezdő helyek nem mennek (SEHOL SEM!)
Egyedül egy helyen láttam egy nagyjából működő Worgen kezdőt mégpedig ha jól emlékszem a Frostmourne 4.0.6-volt...
Az NPC-k össze vissza spawnolva egymás hegyén hátán stb...
Még sorolhatnám de minek mindenki tudja miről beszélek és éppen ezért minden szerver egy kaptafa, ahogy esik úgy puffan jó az a játékosnak úgy is megveszi a VIP-t...
Ezért döntöttem úgy, hogy próbálok egy olyan szervert létrehozni ami tényleg más mint a többi.


Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: dio85 Dátum 2015 október 27, 11:04:19 DÉLELŐTT
tauri elég szép százalékban működik.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 27, 11:24:29 DÉLELŐTT
Szia dio85!

Igen ismerem a Taurit a tauri számomra egy rejtély egyébként...
Ahogy elnéztem a Tauri egy saját KFT-t is csinált már a szerverének ami számomra érthetetlen, hogy hogyan tud egy WoWemu szervert futtatni hivatalos keretek között? O.O
Tehát ez a jéghegy csúcsa, úgyhogy a Tauri egy teljesen ködös valami egyébként, igen normálisnak vagy elfogadhatónak mondható amit csinálnak de ezen nem is szabad az ő esetükben csodálkozni.
Külön fejlesztő csapatuk és cégük van erre stb stb...
Tehát a Tauri mondjuk 100ból egy olyan amin én is játszanék, de nem.
Saját szerver a cél és olyan amin én is szívesen játszanék ill. játszani fogok.

Adatbázisból pedig én a WoWSource repackhoz mellékeltet találtam még a legelfogadhatóbbnak amivel el kezdtem dolgozni.
De mivel még csak most kezdtem  egyenlőre csak a hibalista gyűlik sajnos és csak nagyon minimális javítás, lassan lehet vele haladni ha tényleg foglalkozol vele minden szinten!

Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: dio85 Dátum 2015 október 27, 11:38:39 DÉLELŐTT
skyfire sourcet szedtem le 5.4.8bol... hát hatalmas szívás az az emu.... nem látja a world szervert stb...
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 27, 11:49:54 DÉLELŐTT
Pedig a Skyfire emu a legjobb választás az 5.4.8-hoz!
Viszont, hogy a WowSource adatbázisát használni tudd vele itt ott módosítani kell a core-t vagy az adatbázist a Core-hoz!
Én leszedtem leforgattam, a configokat belőttem és simán megy tehát játszható vagy inkább úgy mondanám, hogy az alapabb dolgok mennek benne (Skyfire "hivatalos core és Skyfire "hivatalos" adatbázis)....

A Skyfire "hivatalos" core és adatbázis egy eléggé alap dolog az csak egy kiinduló pont amit elég sok mindennel tovább kell fejleszteni!

Az az igazság ha van is olyan adatbázis ami mondjuk tényleg jónak nevezhető azt biztos nem teszik ki közszemlére azt 7 lakat alatt tartják..
De már értem, hogy miért, milyen iszonyatos meló van benne ha tényleg összeraksz egy olyat ami majdnem No1!
Az adatbázis a lelke az egésznek az a legfontosabb része!

Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: dio85 Dátum 2015 október 27, 11:55:36 DÉLELŐTT
még a trinity 6.x coreon gondolkodtam, hogy kicsit módosítom 5.4.8hoz :P aztán a lustaság ugye...:D
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 27, 12:03:31 DÉLUTÁN
Igen igen....
Én a 6-os kliensre a 6-os TC-t használnám de visszafelé nem mennék a 6-os core -al mert gyakorlatilag az egészet át kellene írni (szerintem)!
Egyébként ha régebbit nézük ugye a 3.3.5 nagy kedvenc a mai napig a legnagyobb számban játszott verzió oda van egy nagyon jó repack (TÉNYLEG KURVA JÓ) A  Jeutie's Blizzlike Repack (3.3.5a)!
Ugye a hátránya, hogy nem tudsz a core-ba belenyúlni mivel rep.

Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: dio85 Dátum 2015 október 27, 12:13:04 DÉLUTÁN
3.3.5 kiment catával együtt. mop ami kevés van jó minőségben
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 27, 12:42:39 DÉLUTÁN
A 3.3.5 öt játsszák a legtöbben a mai napig!
Nemzetközi szinten nézve!
Gyakorlatilag azért mert az van a legjobban kiforrva (szerintem)
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: dio85 Dátum 2015 október 27, 12:44:03 DÉLUTÁN
igen, de már unalmas.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 október 27, 03:17:47 DÉLUTÁN
Senkit nem érdekelnek a kezdő helyek, aki komolyan WoWozik az end content miatt teszi, hiába fecölsz 1000 órát a kezdő helyekbe ha nincs utána egy Siege of Orgrimmarod fullosan scriptelve.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: Zoltan Dátum 2015 október 27, 03:33:14 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 október 27, 11:24:29 DÉLELŐTT
Szia dio85!

Igen ismerem a Taurit a tauri számomra egy rejtély egyébként...
Ahogy elnéztem a Tauri egy saját KFT-t is csinált már a szerverének ami számomra érthetetlen, hogy hogyan tud egy WoWemu szervert futtatni hivatalos keretek között? O.O
Tehát ez a jéghegy csúcsa, úgyhogy a Tauri egy teljesen ködös valami egyébként, igen normálisnak vagy elfogadhatónak mondható amit csinálnak de ezen nem is szabad az ő esetükben csodálkozni.
Külön fejlesztő csapatuk és cégük van erre stb stb...
Tehát a Tauri mondjuk 100ból egy olyan amin én is játszanék, de nem.
Saját szerver a cél és olyan amin én is szívesen játszanék ill. játszani fogok.

Adatbázisból pedig én a WoWSource repackhoz mellékeltet találtam még a legelfogadhatóbbnak amivel el kezdtem dolgozni.
De mivel még csak most kezdtem  egyenlőre csak a hibalista gyűlik sajnos és csak nagyon minimális javítás, lassan lehet vele haladni ha tényleg foglalkozol vele minden szinten!

Üdv:
Biggie

Pereld be a Taurit,  GPL-es mangos alapjai vannak, igy  meg kellne osztaniuk a forraskodot, innentol kezdve csak nyert ugyed lehet, es megsporolhatnal csomo idot a fejlesztessel.

amugy gondolom  valami mast is csinalnak a sracok, nem csak wow-al foglalkoznak
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 27, 03:55:33 DÉLUTÁN
Az előbb postoltam de nem jelent meg O.o
Uraim kicsit eltértünk a tárgytól! :D
Lényeg a lényeg vannak a gagyin összerakott gányolt szerók (ezek a csak az end contentek mennek nagyjából és a többit leszarjuk típus) Meg van az a kevéske amin megvan az egészséges balansz amitől a wow az wow lesz!
Na most én az utóbbira szavazok legalábbis én ezt az irányt követem!
Egyébként a témával kapcsolatban ha valaki tud valami gyorsabb megoldást azt szívesen veszem vagy van egy jó ötlete esetleg (AreaID kinyerése)!

Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 október 27, 04:33:27 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 október 27, 03:55:33 DÉLUTÁN
Lényeg a lényeg vannak a gagyin összerakott gányolt szerók (ezek a csak az end contentek mennek nagyjából és a többit leszarjuk típus) Meg van az a kevéske amin megvan az egészséges balansz amitől a wow az wow lesz!

Mondod ezt úgy, hogy az Area ID-kel meg a temetőkkel szórakozól hetek óta. Szerintem az első 20 soros Smart AI-nél feladod, és akkor még a Core-ba bele se néztél.

Nyilván a DBC-k alapján kéne a temetőket megcsinálnod, kézzel sem igényelne 2 óránál többet.

De van a skyfire-ben egy Core hiba is ami miatt úgyse fognak menni hiába lesz a DB-ben helyes szóval, story end.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 27, 04:47:28 DÉLUTÁN
Ha elolvasnád a Posztjaimat észrevennéd, hogy nem csak areaID-vel foglalkozok...
Viszont épkézláb, kézzel fogható megoldást is írtam, megosztottam mindenkivel, ahol tudtam (Elevators, Transports).
Na mindegy marad a régi jól bevált leolvasom és felírom módszer.

Üdv:
Biggie

Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 október 28, 03:19:32 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 október 27, 04:47:28 DÉLUTÁN
Ha elolvasnád a Posztjaimat észrevennéd, hogy nem csak areaID-vel foglalkozok...
Viszont épkézláb, kézzel fogható megoldást is írtam, megosztottam mindenkivel, ahol tudtam (Elevators, Transports).
Na mindegy marad a régi jól bevált leolvasom és felírom módszer.

Üdv:
Biggie

Maximum neked volt meglepetés, hogy a Gameboject-eknek vannak flagjei és, hogy a Stormwind Metró ID-je megváltozott. Ezzek triviális dolgok.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 28, 03:33:39 DÉLUTÁN
Tisztelt eztcsekk!

Ha érdemben segíteni nem tudsz nyomatékosan megkérlek, hogy ne oszd az észt mert ahogy olvasom az írásaidat lövésed nincsen gyakorlatilag semmihez sem.
Én jó szándékkal, segítőkészséggel írtam le azt amit tapasztaltam.
A te pedig folyamatosan kötözködsz és támadsz pihenj dobj be egy xanaxot vagy fogj egy csajt.

Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 október 28, 05:32:15 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 október 28, 03:33:39 DÉLUTÁN
lövésed nincsen gyakorlatilag semmihez sem.

Ez nagyon félre ment, öcsi :D

Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 28, 06:54:09 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 október 28, 05:32:15 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 október 28, 03:33:39 DÉLUTÁN
lövésed nincsen gyakorlatilag semmihez sem.

Ez nagyon félre ment, öcsi :D

Nem öcsi, nem ment félre...
Ha tudnál megoldást a kérdésre akkor már posztoltad volna, vagy nem, ez ok nincs vele baj nem kell mindent felfedni.
De te helyette kötözködsz ergo lövésed nincsen a témáról viszont szeretsz szerepelni!
Ja, de bocs lehet, hogy már be tudtál írni 6 számot a smart_scripts táblába...
Nos én nem ezért vagyok itt segítséget kértem a szájkaratéra nincs időm se kedvem.

Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: Zolee Dátum 2015 október 28, 07:07:38 DÉLUTÁN
Meglátszik, hogy nincs aktív moderátor a fórumon, elszabadult indulatokat nem fékezi meg senki. :D

Amúgy is, tök feleslegesen marjátok egymást... Két külön állásponton vagytok, ráadásul érdemi dolgot egyikőtök sem mutatott még fel a fórumon belül - nem azt mondom, hogy nincs is ilyen, mert nyilván lehet -, de így nagyon merész vállalkozás vádaskodni azzal kapcsolatban, hogy ki mihez ért. Az meg, hogy éppenséggel biggie0630 segítőkész és leírja a megoldást, külön értékelendő. Nem akarok belefolyni ebbe a kicsinyes vitába, szimplán már rossz volt nézni és muszáj volt leírnom a véleményem a dologról.

Egyébként is eltértünk az eredeti témától.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: dio85 Dátum 2015 október 29, 05:50:58 DÉLUTÁN
biggie ha panda vagy utolsó kieget csinálsz szólj majd :)
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 30, 01:04:38 DÉLUTÁN
Szia dio85!

Gyakorlatilag folyamatosan ezzel foglalkozok egy két dolgot sikerült is már javítanom benne.
Csak az a baj, hogy eléggé hamar beleunok bizonyos részfeladatokba és akkor belekezdek egy másikba....
De a végeredmény csak olyan lehet amilyet én megálmodtam, ha sikerült beindítom ha nem kuka.
Az AreaID-t már meg kellett volna csinálni mert az is az alaphoz tartozik de eléggé pepecs meló.
A Core-ba is javítgatok közben ezt -azt...
Természetesen a munkámat ki nem adom viszont ha felfedezek olyas valamit ami más számára is hasznos lehet ill. érdekelhet azt publikálom!

Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 október 30, 02:46:44 DÉLUTÁN
Idézetet írta: dio85 Dátum 2015 október 29, 05:50:58 DÉLUTÁN
biggie ha panda vagy utolsó kieget csinálsz szólj majd :)

De most komolyan, a nevét nem tudjátok a kiegészitőnek de szervert szeretnétek csinálni, komolytalan.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 október 30, 03:00:30 DÉLUTÁN
Tisztelt eztcsekk!

Bízom benne, hogy egy moderátor most már felfigyel arra, amit művelsz itt!
Ne haragudj de szerintem senki sem kíváncsi a véleményedre és a kötözködő posztjaidra.

Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 október 30, 07:53:14 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 október 30, 03:00:30 DÉLUTÁN
Tisztelt eztcsekk!

Bízom benne, hogy egy moderátor most már felfigyel arra, amit művelsz itt!
Ne haragudj de szerintem senki sem kíváncsi a véleményedre és a kötözködő posztjaidra.

Jó lesz akkor már csak 3 aktív felhasználó lesz a Fórumon, most még 4 van :D
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: budasnorbi Dátum 2015 október 31, 12:19:14 DÉLELŐTT
A kevesebb sokszor több,  ha érted mire célzok.
A fórum tudomásaim szerint azért van hogy megosszuk egymással az információinkat és tapasztalatainkat,  és nem pedig azért hogy hátráltatsuk egymást.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: dio85 Dátum 2015 október 31, 08:55:13 DÉLELŐTT
Idézetet írta: budasnorbi Dátum 2015 október 31, 12:19:14 DÉLELŐTT
A kevesebb sokszor több,  ha érted mire célzok.
A fórum tudomásaim szerint azért van hogy megosszuk egymással az információinkat és tapasztalatainkat,  és nem pedig azért hogy hátráltatsuk egymást.

Jogos^^
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 09:28:39 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Nos valahogyan így fog festeni a dolog...
Feltöltöttem néhány képet!


http://kepfeltoltes.hu/151105/EASTERN_KINGDOOMS_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/151105/EASTERN_KINGDOOMS_a_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/151105/EASTERN_KINGDOOMS_b_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/151105/EASTERN_KINGDOOMS_c_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 09:49:40 DÉLELŐTT
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 09:28:39 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Nos valahogyan így fog festeni a dolog...
Feltöltöttem néhány képet!


http://kepfeltoltes.hu/151105/EASTERN_KINGDOOMS_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/151105/EASTERN_KINGDOOMS_a_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/151105/EASTERN_KINGDOOMS_b_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/151105/EASTERN_KINGDOOMS_c_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Üdv:
Biggie

Istenem, ne legyél már ennyire fogyatékos pls. Kajak kiírogatod ezeket Photoshopal képekre?

Minden benne van a DBC-kbe, az pedig hogy SW-be egy AreaID-re 3 Graveyard is van tök mind1 mert a Core a legközelebbibe rak.

http://imgur.com/ssrQQa5
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 11:56:09 DÉLELŐTT
eztcsekk úr ismét magát égeti....

Tehát figyelj te PRO:



Az areaID-ket innen veszi az 5.4.8-as Skyfire emulator (de szerintem más emuk is innen szedik ki):

AreaTable.dbc


http://kepfeltoltes.hu/151105/areaid_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A Graveyard ID (temetők helyeit, koordinátáit) pedig innen:

WorldSafeLocs.dbc


http://kepfeltoltes.hu/151105/gravey_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


És azt, hogy halál esetén hova portol az emu (TE KÖTÖD ÖSSZE) az adatbázisban, ebben a táblában:


http://kepfeltoltes.hu/151105/ADATB_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Na már most mivel nincsen csoportosítva az AreaID az AreaTable.dbc-ben, hogy mely területhez tartozik és a térképen sincsen minden egyes kis részlet aminek külön AreaID-je van névileg feltüntetve!
Ezért marad a manuális GPS paranccsal kigyűjtendő AreaID és GraveyardID jegyzék!
Ha kihagysz egy AreaID-t is és és netán ott halsz meg akkor nem a legközelebbi Graveyardba dob hanem Westfallba A oldalon, H-nál XR közelébe....

Amit te írtál és linkeltél nem tudom ki használja ezt melyik emu vagy DBC vagy adatbázis vagy esetleg te általad tákolt "EMU+DBC" vagy nem tudom micsoda akar lenni....

Lényeg megint megszólaltál és hülyeséget írsz, magad égeted te PRO.
De a többi hozzászólásod is olvasgattam hát kollegáimmal szakadtunk a röhögéstől mekkora egy buta Troll vagy. :D
És olyan neveket kérdőjelezel meg mint:

Stefano Borzì (Helias) - Keira2 DB editor többek között

vagy

Francesco Borzì (ShinDarth) - TC-JSON-API többek között

Tetete sügér te :D


Üdv:
Biggie




Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 02:32:23 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 11:56:09 DÉLELŐTT
eztcsekk úr ismét magát égeti....

Tehát figyelj te PRO:



Az areaID-ket innen veszi az 5.4.8-as Skyfire emulator (de szerintem más emuk is innen szedik ki):

AreaTable.dbc


http://kepfeltoltes.hu/151105/areaid_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A Graveyard ID (temetők helyeit, koordinátáit) pedig innen:

WorldSafeLocs.dbc


http://kepfeltoltes.hu/151105/gravey_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


És azt, hogy halál esetén hova portol az emu (TE KÖTÖD ÖSSZE) az adatbázisban, ebben a táblában:


http://kepfeltoltes.hu/151105/ADATB_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Na már most mivel nincsen csoportosítva az AreaID az AreaTable.dbc-ben, hogy mely területhez tartozik és a térképen sincsen minden egyes kis részlet aminek külön AreaID-je van névileg feltüntetve!
Ezért marad a manuális GPS paranccsal kigyűjtendő AreaID és GraveyardID jegyzék!
Ha kihagysz egy AreaID-t is és és netán ott halsz meg akkor nem a legközelebbi Graveyardba dob hanem Westfallba A oldalon, H-nál XR közelébe....

Amit te írtál és linkeltél nem tudom ki használja ezt melyik emu vagy DBC vagy adatbázis vagy esetleg te általad tákolt "EMU+DBC" vagy nem tudom micsoda akar lenni....

Lényeg megint megszólaltál és hülyeséget írsz, magad égeted te PRO.
De a többi hozzászólásod is olvasgattam hát kollegáimmal szakadtunk a röhögéstől mekkora egy buta Troll vagy. :D
És olyan neveket kérdőjelezel meg mint:

Stefano Borzì (Helias) - Keira2 DB editor többek között

vagy

Francesco Borzì (ShinDarth) - TC-JSON-API többek között

Tetete sügér te :D


Üdv:
Biggie

Olvass már vissza, ponstosan ugyan ezt írtam...

De nem ez a gondom, hanem az, hogy te tényleg azt hiszed ezt kézzel kell kigyüjtögetni. Meg csinálod ezeket a képeket, aminek semmi értelme.

Egy kitalált programozó megoldása:

- 1. Név alapján össze párositjuk az összes Graveyard-ot a hozzá tartozó Area-val. (Aminek nincs 1 gazdája se ott ezt megcsináljuk kézzel vagy kicsit okositunk a script-en).
- 2. Kikeresük, azokat az Area-kat amihez 1 Graveyard sincs hozzá rendelve.
- 3. Importáljuk az 1-es pontba elkészült gyüjteményből, ahol nincs Graveyard.
- 4. Megnézzük hol nem sikerült az Import és ott kézzel potoljuk.

De nem ezt csináljuk:

Nézd már meg mit csináltál!

http://kepfeltoltes.hu/151105/EASTERN_KINGDOOMS_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ebben az Area-ban van 1db Graveyard te meg össze gyüjtötted a ZoneID-ket amire itt semmi szükség.

Nézz utána mi a különbség az AreaID meg a ZoneID között utána okoskodj. Én csak annyival vagy Probb, hogy nekem megvan az összes Graveyard 5.4.8-hoz.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 02:48:14 DÉLUTÁN
Ember... Ember...

Te tisztában vagy vele, hogy azzal sem vagy képben miket írsz?
Mekkora marhaságokat?
Tudod te mi az a ZoneID és mekkora területeket fed le?
Egyáltalán te mit tudsz, minek vagy itt?

Buta vagy ember és sötét mint az éjszaka de legalább ne hirdetnéd!

Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 02:57:46 DÉLUTÁN
Gondolkozzál már:

(http://i.imgur.com/OXYRbl1.png)

Ugyan az a kettő, a Zone-ok egyszere Area-k is, az Area-k meg csak Area-k, igazából neked a ParentAreaID-k kellenek, de mivel te csoda DBC nézegetődben csak Field1,Field2... és társai vannak az még eltart egy darabig ameddig rájösz.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 03:14:40 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 02:57:46 DÉLUTÁN
Gondolkozzál már:

(http://i.imgur.com/OXYRbl1.png)

Ugyan az a kettő, a Zone-ok egyszere Area-k is, az Area-k meg csak Area-k, igazából neked a ParentAreaID-k kellenek, de mivel te csoda DBC nézegetődben csak Field1,Field2... és társai vannak az még eltart egy darabig ameddig rájösz.


,,Ugyan az a kettő" <-   Ez már itt fájt!

http://kepfeltoltes.hu/151105/za_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 03:30:43 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 03:14:40 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 02:57:46 DÉLUTÁN
Gondolkozzál már:

(http://i.imgur.com/OXYRbl1.png)

Ugyan az a kettő, a Zone-ok egyszere Area-k is, az Area-k meg csak Area-k, igazából neked a ParentAreaID-k kellenek, de mivel te csoda DBC nézegetődben csak Field1,Field2... és társai vannak az még eltart egy darabig ameddig rájösz.


,,Ugyan az a kettő" <-   Ez már itt fájt!

http://kepfeltoltes.hu/151105/za_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Joh, oks csináld ahogy akarod, gondoltam segitek mert 2 hete nem vagy képest megcsinálni egy max 3 óra alatt orvosolható problémát....
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 05:25:30 DÉLUTÁN
Leskicceltem egy vázlatot, hogy a Skyfire emu hogyan is építi ezt fel!
Leginkább eztcsekk figyelmébe ajánlom, hogy ne égesse magát most már tovább és ne szemetelje tele a topicot.....


http://kepfeltoltes.hu/151105/756414547eztcsekk-nek-talan-megerti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


TEHÁT, SZÓ SINCS:
ZoneID-ről
MapID-ről
vagy
ParentAreaID <- by: eztcsekk   (nem tudom mi akar lenni ilyen nem létezik!)

ZoneID és AreaID két különböző dolog NEM EGYENLŐ VAGY UGYAN AZ!


Ha akartál volna segíteni azt tetted volna kötözködés helyett.
Ha tudtál volna segíteni azt tetted volna okoskodás ill. blőd baromságok szajkózása helyett.

De eme ábra remélem egy kicsit segít a működési metódus megértésében és nem sokkolod a marhaságaiddal a többieket és engem.

Üdv:
Biggie


Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 05:44:57 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 05:25:30 DÉLUTÁN
Leskicceltem egy vázlatot, hogy a Skyfire emu hogyan is építi ezt fel!
Leginkább eztcsekk figyelmébe ajánlom, hogy ne égesse magát most már tovább és ne szemetelje tele a topicot.....

http://kepfeltoltes.hu/151105/eztcsekk-nek-talan-megerti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


TEHÁT, SZÓ SINCS:
ZoneID-ről
MapID-ről
vagy
ParentAreaID <- by: eztcsekk   (nem tudom mi akar lenni ilyen nem létezik!)

ZoneID és AreaID két különböző dolog NEM EGYENLŐ VAGY UGYAN AZ!


Ha akartál volna segíteni azt tetted volna kötözködés helyett.
Ha tudtál volna segíteni azt tetted volna okoskodás ill. blőd baromságok szajkózása helyett.

De eme ábra remélem egy kicsit segít a működési metódus megértésében és nem sokkolod a marhaságaiddal a többieket és engem.

Üdv:
Biggie

Isten, hogy te milyen ***** vagy :D Lassan saját algebrát fektetsz le a Graveyardok problémája köré, és nem fogod fel, hogy fölöslegessen töltesz hosszú órákat egy olyan dologgal, ami már megvan csinálva megcsinálták helyeted de már csak azért se mondom el melyik OpenSource projectben.
Továbbá, az általad kitalált módszerrel hónapokba fog telni mire végzel.
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: budasnorbi Dátum 2015 november 05, 05:58:18 DÉLUTÁN
Ami a fórumon történik az tiszta kabaré főleg amit eztcsekk művel xD hozom a popcorn-t :D
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 06:10:28 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 05:44:57 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 05:25:30 DÉLUTÁN
Leskicceltem egy vázlatot, hogy a Skyfire emu hogyan is építi ezt fel!
Leginkább eztcsekk figyelmébe ajánlom, hogy ne égesse magát most már tovább és ne szemetelje tele a topicot.....

http://kepfeltoltes.hu/151105/eztcsekk-nek-talan-megerti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


TEHÁT, SZÓ SINCS:
ZoneID-ről
MapID-ről
vagy
ParentAreaID <- by: eztcsekk   (nem tudom mi akar lenni ilyen nem létezik!)

ZoneID és AreaID két különböző dolog NEM EGYENLŐ VAGY UGYAN AZ!


Ha akartál volna segíteni azt tetted volna kötözködés helyett.
Ha tudtál volna segíteni azt tetted volna okoskodás ill. blőd baromságok szajkózása helyett.

De eme ábra remélem egy kicsit segít a működési metódus megértésében és nem sokkolod a marhaságaiddal a többieket és engem.

Üdv:
Biggie

Isten, hogy te milyen ***** vagy :D Lassan saját algebrát fektetsz le a Graveyardok problémája köré, és nem fogod fel, hogy fölöslegessen töltesz hosszú órákat egy olyan dologgal, ami már megvan csinálva megcsinálták helyeted de már csak azért se mondom el melyik OpenSource projectben.
Továbbá, az általad kitalált módszerrel hónapokba fog telni mire végzel.


A probléma amiről szó van és a topic amiről szól Skyfire alapú emulátor.
Ezzel kapcsolatban felmerülő kérdésekről van szó.
Az, hogy Te hogyan szeretnéd ha működne a dolog vagy, hogy X ember mit barmolt össze nem tudom milyen emuban és az hogyan működik senkit nem érdekel, senki nem kérdezte.
Tehát szerintem nem is érted meg magát a kérdést sem vagy azt, hogy a topic miről szól!
Felhívom figyelmed az általam készített ábra tanulmányozására mielőtt megint nagy pofával marhaságokat beszélsz és nemlétező projectekre ill. témába nem vágó dolgokra hivatkozol. ( Mint teszed azt minden hozzászólásodban, minden topicnál)
Az agyszüleményeidből senki semmit nem látott még de még csak nem is hallott róla.
Hirdeted magadról, hogy mekkora PRO programozó vagy egy munkád nem ismert megnyilvánulásaid kötözködőek ezen felül beszólsz mindenkinek és a komoly emberek munkáit becsmérled.
A továbbiakban kérni fogom az oldalról való kitiltásodat ha nem fejezed be eme ténykedéseidet!



Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: NevemSenki Dátum 2015 november 05, 06:33:58 DÉLUTÁN
IdézHirdeted magadról, hogy mekkora PRO programozó vagy egy munkád nem ismert megnyilvánulásaid kötözködőek ezen felül beszólsz mindenkinek és a komoly emberek munkáit becsmérled.

Eztcseek, nagyon nem tetszik ahogy viselkedsz. Én tudok mutatni valamit, ami nem sok de azért a semminél több....
Ebben a témában van aki ténylegesen foglalkozik a problémával....

Te meg belebeszélsz.... nagyon nem szeretem az ilyen embereket...

Én Huntira bízom ezt a dolgot, moderáljon Ő.

Üdv.: Senki
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 06:47:18 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 06:10:28 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 05:44:57 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 05:25:30 DÉLUTÁN
Leskicceltem egy vázlatot, hogy a Skyfire emu hogyan is építi ezt fel!
Leginkább eztcsekk figyelmébe ajánlom, hogy ne égesse magát most már tovább és ne szemetelje tele a topicot.....

http://kepfeltoltes.hu/151105/eztcsekk-nek-talan-megerti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


TEHÁT, SZÓ SINCS:
ZoneID-ről
MapID-ről
vagy
ParentAreaID <- by: eztcsekk   (nem tudom mi akar lenni ilyen nem létezik!)

ZoneID és AreaID két különböző dolog NEM EGYENLŐ VAGY UGYAN AZ!


Ha akartál volna segíteni azt tetted volna kötözködés helyett.
Ha tudtál volna segíteni azt tetted volna okoskodás ill. blőd baromságok szajkózása helyett.

De eme ábra remélem egy kicsit segít a működési metódus megértésében és nem sokkolod a marhaságaiddal a többieket és engem.

Üdv:
Biggie

Isten, hogy te milyen ***** vagy :D Lassan saját algebrát fektetsz le a Graveyardok problémája köré, és nem fogod fel, hogy fölöslegessen töltesz hosszú órákat egy olyan dologgal, ami már megvan csinálva megcsinálták helyeted de már csak azért se mondom el melyik OpenSource projectben.
Továbbá, az általad kitalált módszerrel hónapokba fog telni mire végzel.


A probléma amiről szó van és a topic amiről szól Skyfire alapú emulátor.
Ezzel kapcsolatban felmerülő kérdésekről van szó.
Az, hogy Te hogyan szeretnéd ha működne a dolog vagy, hogy X ember mit barmolt össze nem tudom milyen emuban és az hogyan működik senkit nem érdekel, senki nem kérdezte.
Tehát szerintem nem is érted meg magát a kérdést sem vagy azt, hogy a topic miről szól!
Felhívom figyelmed az általam készített ábra tanulmányozására mielőtt megint nagy pofával marhaságokat beszélsz és nemlétező projectekre ill. témába nem vágó dolgokra hivatkozol. ( Mint teszed azt minden hozzászólásodban, minden topicnál)
Az agyszüleményeidből senki semmit nem látott még de még csak nem is hallott róla.
Hirdeted magadról, hogy mekkora PRO programozó vagy egy munkád nem ismert megnyilvánulásaid kötözködőek ezen felül beszólsz mindenkinek és a komoly emberek munkáit becsmérled.
A továbbiakban kérni fogom az oldalról való kitiltásodat ha nem fejezed be eme ténykedéseidet!

De itt arról van szó, hogy tájékozatlan vagy a témában, de nem vagy képes felfogni ha valaki olyan kifejezést használ amit te a nagy Skyfire isten nem ismersz kiröhödög :D Ez már komoly fogyatékoság...

Javaslom olvasásra az AreaTable.dbc felépitését, de ne ijedj meg a 3. sorban ott van a ParentArea(ID):

http://www.pxr.dk/wowdev/wiki/index.php?title=AreaTable.dbc
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 07:06:37 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 06:47:18 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 06:10:28 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 05:44:57 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 05:25:30 DÉLUTÁN
Leskicceltem egy vázlatot, hogy a Skyfire emu hogyan is építi ezt fel!
Leginkább eztcsekk figyelmébe ajánlom, hogy ne égesse magát most már tovább és ne szemetelje tele a topicot.....

http://kepfeltoltes.hu/151105/eztcsekk-nek-talan-megerti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


TEHÁT, SZÓ SINCS:
ZoneID-ről
MapID-ről
vagy
ParentAreaID <- by: eztcsekk   (nem tudom mi akar lenni ilyen nem létezik!)

ZoneID és AreaID két különböző dolog NEM EGYENLŐ VAGY UGYAN AZ!


Ha akartál volna segíteni azt tetted volna kötözködés helyett.
Ha tudtál volna segíteni azt tetted volna okoskodás ill. blőd baromságok szajkózása helyett.

De eme ábra remélem egy kicsit segít a működési metódus megértésében és nem sokkolod a marhaságaiddal a többieket és engem.

Üdv:
Biggie

Isten, hogy te milyen ***** vagy :D Lassan saját algebrát fektetsz le a Graveyardok problémája köré, és nem fogod fel, hogy fölöslegessen töltesz hosszú órákat egy olyan dologgal, ami már megvan csinálva megcsinálták helyeted de már csak azért se mondom el melyik OpenSource projectben.
Továbbá, az általad kitalált módszerrel hónapokba fog telni mire végzel.


A probléma amiről szó van és a topic amiről szól Skyfire alapú emulátor.
Ezzel kapcsolatban felmerülő kérdésekről van szó.
Az, hogy Te hogyan szeretnéd ha működne a dolog vagy, hogy X ember mit barmolt össze nem tudom milyen emuban és az hogyan működik senkit nem érdekel, senki nem kérdezte.
Tehát szerintem nem is érted meg magát a kérdést sem vagy azt, hogy a topic miről szól!
Felhívom figyelmed az általam készített ábra tanulmányozására mielőtt megint nagy pofával marhaságokat beszélsz és nemlétező projectekre ill. témába nem vágó dolgokra hivatkozol. ( Mint teszed azt minden hozzászólásodban, minden topicnál)
Az agyszüleményeidből senki semmit nem látott még de még csak nem is hallott róla.
Hirdeted magadról, hogy mekkora PRO programozó vagy egy munkád nem ismert megnyilvánulásaid kötözködőek ezen felül beszólsz mindenkinek és a komoly emberek munkáit becsmérled.
A továbbiakban kérni fogom az oldalról való kitiltásodat ha nem fejezed be eme ténykedéseidet!

De itt arról van szó, hogy tájékozatlan vagy a témában, de nem vagy képes felfogni ha valaki olyan kifejezést használ amit te a nagy Skyfire isten nem ismersz kiröhödög :D Ez már komoly fogyatékoság...

Javaslom olvasásra az AreaTable.dbc felépitését, de ne ijedj meg a 3. sorban ott van a ParentArea(ID):

http://www.pxr.dk/wowdev/wiki/index.php?title=AreaTable.dbc


Te tényleg nagyon sok vagy de már nem csak nekem szerencsére hanem aki tud is tenni az ügyben valamit....
Figylej ide, figyelj ide....
Belinkeltél egy oldalt, köszönjük igen ezen az oldalon valóban van egy ilyen bejegyzés:     ParentArea
Ok.
De kit érdekel ez?
Hol kapcsolódik ez a témához?
Hol viszi előrébb a kérdést a válaszhoz?

Ennyi erővel írhattál volna bármi mást is amit még találsz a táblázatban, ha jobban megfigyeled van ott még sok minden, ne legyél már ennyire de ennyire sötétség.

Továbbra is kötözködsz és  nem igazán tudni, hogy miről beszélsz (Szerintem magad sem tudod.)
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 07:24:00 DÉLUTÁN
Erről beszélek, már 1 napja...

Szerinted erre tényleg szükség van, hogy IronForge-ba kigyüjtsd az összes AreaID-t???!

Ha ez ilyen bonyolult lenne soha senki nem csinált volna meg 1 Graveyard-ot se.....

(http://kepfeltoltes.hu/151105/EASTERN_KINGDOOMS_c_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 09:55:32 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 07:24:00 DÉLUTÁN
Erről beszélek, már 1 napja...

Szerinted erre tényleg szükség van, hogy IronForge-ba kigyüjtsd az összes AreaID-t???!

Ha ez ilyen bonyolult lenne soha senki nem csinált volna meg 1 Graveyard-ot se.....

(http://kepfeltoltes.hu/151105/EASTERN_KINGDOOMS_c_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

Elmondom ismét mire van szükségem ill. szükségünk (akik hasonló cipőben járnak mint én)
Amire szükségem/günk van egy megoldásra, hogy hogyan lehet az AreaID-ket egyszerűen kigyűjteni,
mivel a Skyfire corenak azt kell megadni! (Nem ZoneID nem MapID nem ParentAreaID stb....)

És elmondom azt is, hogy mire / kire nincsen szükségünk:
Rád és az ostoba kötözködő kommentjeidre.

Nem tudtál és a jelek szerint nem is tudsz SEMMIT SEM FELMUTATNI annak érdekében ami előrébb vinné a témát!
Ellenben szarod tele a hülyeségeiddel a topicot és tudom, hogy megint ezt fogod tenni mert ahhoz is sötét vagy, hogy megértsd, hogy nem kér belőled már min. 3 ember az Informatikai Barkács fórumon.
Mert ilyenből ezrével találni mint amilyen te vagy, de okos emberből aki a feltett kérdésre érdemben tud válaszolni na az látod az nagyon nagyon kevés!
Te az a fajta ember vagy aki a segítséget kérő emberbe belerúg, pimaszkodik, kötözködik miközben egy 0.

És egy jótanács a saját munkáidat linkelgesd (ha van egyáltalán olyan vagy tudod mit jelent az, hogy saját meg, hogy munka) NE más tollával ékeskedj.

Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 november 09, 11:15:59 DÉLELŐTT
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 09, 10:20:40 DÉLELŐTT
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 09, 06:39:03 DÉLELŐTT
"Hol láttál te valaha is olyat, hogy bármit is a TC-ben,Mangos-ban vagy Skyfire-ben DBC edit-el fixáltak volna?

Javaslom törlésre ezt a Topic-ot meg annyi hülyeséget ami itt össze lett hordva a Graveyard-okról, Biggie0630 által az bortányos. "



eztcsekk te már ennél jobban nem hiszem, hogy el tudnád magad ásni.

A DBC editorok biztos véletlenül lettek megírva...

A másik meg nem hinném, hogy neked itt akár kérdezni is lenne létjogosultságos nem az, hogy megmondd ki mit csináljon.
Ismerünk téged bemutatkoztál már ki is tiltottak innen de te nem fogod fel gondolom nem ez az első hely ahonnan el lettél küldve....
Te vígan és dalolva újra beregelsz, újra azon a néven, és ugyan úgy folytatod a kötekedést!

Újra leírom mi csinálsz:

A kérdezőket vagy aki rájön valamire és megosztja támadod és belekötsz.
Komoly emberek munkáit becsmérled.
Mai napig egyetlen egy munkád vagy értelmes megnyilvánulásod esetleg hajlandóság a normális hozzászólásra nem ismert.


Megkérnék egy fórum admint, hogy ha lehet eztcsekk végleges kitiltása érdekében tegye meg a szükséges lépéseket mert amit itt művel az sem nekem sem a fórumnak sem fórum társaimnak nem hiányzik.

Üdv:
Biggie

Erre nem rájönni kell, meg kitalálni, rajtad kivül ez soha senkinek nem okozott gondot.

Az, hogy van DBC editor nem megoldása ennek a "problémának", de itt nincs probléma csak te csinálsz problémát belöle.


A topic azért nyílt mert ez a probléma fent állt de elhiheted, hogy nem azért nyitottam, hogy veled beszélgessek.
Én a problémát alátámasztottam fotókkal is és leírtam, hogy mi miért és mit miért.
(Igaz kicsit megnehezítetted a dolgom mert veled is foglalkoznom kellett pedig nem vagy a kisfiam.)
+ felvázoltam két megoldást is!
Te pedig ugatsz folyamatosan mint egy kiskutya.
Kérsz egy csontot vagy kaksizni kell?
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: gmdex Dátum 2015 november 09, 11:22:00 DÉLELŐTT
DBC editort csakis fun/custom dologra szabad használni , ezesetben ugye a kliensben is midnenkinek kell a módosítás...

egyenesen a kliensből szeded ki a fájlokat, ha hibásak lennének akkor komoly zavarok lennének mikor blizzen nézed a térképet
a srácnak viszont attól függetlenül hogy milyen a személyisége, igaza van, oda zoneid kell, értelmes blizzlike gyors módszer nincs rá, legfeljebb egy kis core módosítással hogy db-től függetlenül dbc-ből keresse ki a mapon hozzád legközelebbi temetőt. de akkor nem tudod megszabni hogy alli/horda külön kerüljön

visszatérve a zone/area idre, régen volt is egy bug STV-ben hogy 2 területnek ugyanaz a zoneid-je ezért kapott coreban egy kis hacket (TC) hogy nézzen rá areaid-t, de ez egyetlen egy zónában volt...  viszont ebből kiindulva (megjegyzem régóta nem követem a SF szétbarmolt repóját) SF-ben lehetséges hogy módosították a rendszert és areaid-t kér a db, viszont ez irdatlan nagy marhaság mivel vagy 100x annyi helyet kell megnézni hozzá és nagy részükhöz ugyanaz a graveyard fog kelleni (mert ugye egy zónában több area van)
ha bármi hülyeséget írtam osszatok ^^ régen vitatkoztam ilyenen :)

(ui: még mindig vadászunk wod-db devekre)
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 november 09, 12:05:43 DÉLUTÁN
Igen igen lehet custom dolgokra is használni a DBC editort. (De ebben az esetben meglévő hiba javítására használjuk)
Viszont amit belinkeltem ezt érdemes megnézni mert ez az eredeti AreaTable.dbc.

http://kepfeltoltes.hu/view/151107/at_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

És itt van némi zavar!
Szóval vagy írsz egy scriptet (ha tudsz), hogy bírálja felül az adott rubrikában lévő számot 0-ra a kérdéses Zone -nál vagy a dbc-t módosítod!
Ha jobban megnézed a "Field2" eredetileg egy olyan számot tartalmaz "4714" ami nem a 4755-ös Zone-hoz tartozó AreaID sem pedig faj ID (A vagy H).
Ha nem nyúlsz hozzá egyikhez sem (Azaz hagyod eredeti számmal a DBC-t a 4714-el) hiába Írod be az adatbázisba, a megfelelő sort az emu ezt a hibaüzid fogja dobni: " 'game_graveyard_zone' incomplete: Zone 4755 Team 469 does not have a linked graveyard. "
és Westfallban találod magad amint lejár az időd vagy rányomsz a teleport... gombra!
Ha a 4714-et átítod 0-ra akkor rendben a megfelelő temetőben köt ki a karakter.

Üdv:
Biggie
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: gmdex Dátum 2015 november 09, 12:15:16 DÉLUTÁN
igaz ez wod, de pandában is ugyanez votl az első pár oszlop, csak azóta kerültek be újak is

AreaTableEntry:
uint32      ID;                                         // 0
uint32      MapID;                                      // 1
uint32      ParentAreaID;                               // 2 if 0 then it's zone, else it's zone id of this area
uint32      AreaBit;                                    // 3, main index
uint32      Flags[2];                                   // 4-5,
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: biggie0630 Dátum 2015 november 09, 12:32:44 DÉLUTÁN
én ezt találtam:

struct AreaTableEntry
{
    uint32  ID;                                             // 0
    uint32  mapid;                                          // 1
    uint32  zone;                                           // 2 if 0 then it's zone, else it's zone id of this area    <--- !!!!! Itt van a cucc!!
    uint32  exploreFlag;                                    // 3, main index
    uint32  flags;                                          // 5,
    //uint32 unk1;                                          // 6, Pandaria
    //uint32 soundPreferences;                              // 7,
    //uint32 SoundPreferencesUnderwater;                    // 8,
    //uint32 SoundAmbience;                                 // 9,

És itt van a dbc:
http://kepfeltoltes.hu/view/151107/at_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Cím: Re:AreaID kinyerése
Írta: gmdex Dátum 2015 november 09, 01:00:41 DÉLUTÁN
jólvan én nem másoltam alá a lénygtelen dolgokat :P
wod 6.2.2a:
https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/blob/6.x/src/server/game/DataStores/DBCStructure.h#L40