Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: Tudvari Dátum 2016 január 21, 01:14:01 DÉLELŐTT

Cím: Modellek kinyerése animációval, itemekkel
Írta: Tudvari Dátum 2016 január 21, 01:14:01 DÉLELŐTT
Sziasztok!

A projektemhez kellenének WoW-os modellek, animációkkal és itemekkel.
WoW Model Viewerrel azt már elértem, hogy kinyerjem a modelleket és az animációkat, de ha fegyvert rakok a kezükbe, vagy bármilyen más itemet rájuk, akkor már nincs benne az exportálásban.
Tudnátok segíteni valahogy, hogy hogyan oldhatnám meg, hogy a lehető leggyorsabban fbx formátumban legyen például egy orc az X, Y, Z itemekkel, és a Run, Walk, Death, 1HandedAttack animációkkal?

Előre is köszi! :D
Cím: Re:Modellek kinyerése animációval, itemekkel
Írta: Tudvari Dátum 2016 január 31, 08:18:00 DÉLUTÁN
Másik kérdés: Valahogy kinyerhetőek a spellek? Model viewerből exportált spellek láthatatlanok nekem :(
Cím: Re:Modellek kinyerése animációval, itemekkel
Írta: trinity Dátum 2016 február 14, 09:36:59 DÉLUTÁN
ezt csak m2mod-al tudod megcsinálni, a modellhez hozzáadod a fegyvert (+rácsontozod a kezére)  utánna vissza konvertálok a modellt .m2-be és ha megnyitod wow modelview-el akkor látni fogod hogy alapból fogja a kezében, és ha ki  exportálod .fbx-be akkor ugye tartalmazni fogja az itemet.

Azok azért láthatatlanok mert az nem Mesh hanem csak sima effect, azokat nem tudod ki szedni.
Cím: Re:Modellek kinyerése animációval, itemekkel
Írta: Tudvari Dátum 2016 február 22, 01:06:02 DÉLELŐTT
Rendben köszi.

És a WMO fájlokat hogyan tudnám kinyerni?

A WoW Model Viewerrel exportálni nem tudom, mert ha rákattintok, akkor megpróbálja betölteni, és ettől crashel valamiért.
Így csak simán kiszedtem az mpq-ból a .wmo fájlt, majd átkonvertáltam valahogy .obj fájllá, de ilyenkor nincsenek rajta textúrák.

Valaki tudna segíteni? :(
Cím: Re:Modellek kinyerése animációval, itemekkel
Írta: trinity Dátum 2016 február 22, 12:46:00 DÉLUTÁN
Igen, a Wmo-k crasholnak Model Viewerben.
Van Blenderre Wmo Import plugin  http://modcraft.superparanoid.de/viewtopic.php?f=59&t=7586