Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Adatbázis => A témát indította: Bluerák Dátum 2010 július 03, 02:24:00 DÉLUTÁN

Cím: [Tc2]Hogyan k
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 03, 02:24:00 DÉLUTÁN
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját itemem.
Írta: MrBab Dátum 2010 július 03, 04:50:13 DÉLUTÁN
Ha tőlem ilyet kérdeznének hogy hogy kell mondanám hogy wow-v,de ezzel legalább részletesebben is megismerik magát az SQL-t :D

Van ez hogy "dmg_min1 - Mekkora a damage-ja. dmg_max1 - A sebzés típusa."
Nem úgy van hogy a dmg_min1 és a dmg_max1 a minimális és maximális ütése (pl. 184-241 és akkor ekörül üt majd az item) és a dmg_type1 az az hogy mi a sebzés típusa (holy,arcane, physical stb.)

"ammo_type - Ez akkor kell ha a fegyver távolsági , mien ammo kell bele.
Arrows = 2; Bullets = 3 (2 = Íj 3 = Puska )"
Ebben nem vagyok biztos de nem kell wandhoz is állítani valamit? Hisz azis ranged fegyver...bár nemtom
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját itemem.
Írta: boss74 Dátum 2010 július 03, 04:55:46 DÉLUTÁN
3.3.3a se mükszik minden weapon-shield...ezzel vigyázni kell!Legalábbis javítsatok ki ha nem jól tudom! ::)
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját itemem.
Írta: MrBab Dátum 2010 július 03, 05:03:19 DÉLUTÁN
""ammo_type - Ez akkor kell ha a fegyver távolsági , mien ammo kell bele.
Arrows = 2; Bullets = 3 (2 = Íj 3 = Puska )"
Ebben nem vagyok biztos de nem kell wandhoz is állítani valamit? Hisz azis ranged fegyver...bár nemtom"

tévedtem,0 kell annál
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját itemem.
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 03, 05:35:55 DÉLUTÁN
Így van Bab.
Jó, hogy észre vetted  ;)
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját itemem.
Írta: Action Dátum 2010 július 03, 06:00:48 DÉLUTÁN
Entry helyett ID, nem?:O
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját itemem.
Írta: DoomKiller Dátum 2010 július 03, 06:13:12 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Action Dátum 2010 július 03, 06:00:48 DÉLUTÁN
Entry helyett ID, nem?:O

Nem, az entry az tökéletes ide :)
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját itemem.
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 03, 06:53:08 DÉLUTÁN
A parancsban meg Ingame van ID-ként feltüntetve, adatbázisban Entry  :D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját itemem.
Írta: MrBab Dátum 2010 július 03, 09:18:06 DÉLUTÁN
Ki hogy hívja végülis.
Am már várom a quest/G object/Event készítés leírását :D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan k
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 04, 03:34:14 DÉLUTÁN
Na akkor ide
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: chopin42 Dátum 2010 július 04, 04:15:51 DÉLUTÁN
Hatalmas Respect, remélhetőleg sokaknak hasznára válik...

Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Girosz Dátum 2010 július 04, 04:19:35 DÉLUTÁN
Mehetne wowemu wikire is. Am télleg szép grat! És kitartást a további leírásokhoz. :D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 04, 05:11:57 DÉLUTÁN
Köszönöm, szépen.
Remélem hasznára vált néhány embernek...
Kitartás az megvan még van pár öteltem.Van még mit tanulni nekem is meg a többi embernek is  :D
Hát még nem érdemes felrakni wiki-re mert még az event és a quest készítést nem írtam le  ;D

Ha bajotok van írjátok le és segítünk :D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: MrBab Dátum 2010 július 04, 05:42:07 DÉLUTÁN
"npcflag - Különböző tulajdonságokat ad az npc-nek. Táblázat: http://pastebin.com/8RySPT6i"

Az ilyeneknél a gyengébbek kedvéért odaírnám hogy ha több mindent akarnak a listából akkor adják össze a flag alatt lévő számokat és azt írják be :D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 04, 06:10:32 DÉLUTÁN
Ez mondjuk igaz :D.
Köszönöm,
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: kertesz1994 Dátum 2010 július 04, 09:40:06 DÉLUTÁN
Erre Anyit Tudok Mondano ,hogy N1, Kirány Vagy Blue ;D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan k
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 05, 07:08:59 DÉLUTÁN
3.Event k
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: $0undX Dátum 2010 július 07, 12:53:21 DÉLUTÁN
Hát bluerák, nagy király vagy te  ;D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 07, 01:27:08 DÉLUTÁN
Örülök, hogy tudok segíteni  :D
Mai nap folyamán leírom a Quest-t...Meg lehet hogy az NPC-t is. ;D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: chopin42 Dátum 2010 július 07, 08:04:19 DÉLUTÁN
eszméletlen jó ez a topic KIRÁLY vagy:D:D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 07, 08:19:15 DÉLUTÁN
Váó, nem gondoltam volna hogy ennyire fog tetszenni  ::)
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Odie Dátum 2010 július 09, 09:04:42 DÉLELŐTT
+1 :)

Köszönjük, köszönjük, és ismételten is csak köszönni tudjuk :)
Cím: Re:[Tc2]Hogyan k
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 14, 02:26:39 DÉLUTÁN
Na eln
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: DoomKiller Dátum 2010 július 14, 04:13:23 DÉLUTÁN
Szép leírás, és igen, jól írtad :)
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 14, 05:27:51 DÉLUTÁN
Köszi, utánna lebetűztem xD
Cím: Re:[Tc2]Hogyan k
Írta: Lackó Dátum 2010 július 16, 10:52:14 DÉLELŐTT
UPDATE: megvan,nemsz
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: nemkrisz11 Dátum 2010 augusztus 12, 05:45:10 DÉLUTÁN
A leírások mind nagyon részletesek és tényleg jók, de 3.3.5 ös Trinity Core 2-ben lehet custom itemet készíteni? Mert úgy írják 3.3.x-ig lehet...csak nem tudom ezt hogyan értelmezem...amibe már 3.3.0 abban már nem lehet? csak alatta?
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: LuXXoR Dátum 2010 augusztus 12, 06:39:09 DÉLUTÁN
Idézetet írta: nemkrisz11 Dátum 2010 augusztus 12, 05:45:10 DÉLUTÁN
A leírások mind nagyon részletesek és tényleg jók, de 3.3.5 ös Trinity Core 2-ben lehet custom itemet készíteni? Mert úgy írják 3.3.x-ig lehet...csak nem tudom ezt hogyan értelmezem...amibe már 3.3.0 abban már nem lehet? csak alatta?

Akkor 3.3.0-3.3.9 ig jók a leírások akkor de már pl a 4.0.0 -a nem

Szóval 3.3.5 be lehet...
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 13, 12:47:48 DÉLELŐTT
3.3.2-ben lehetett utóljára custom item, tehát a legelső 3.3.3-nál vonták meg a támogatást ehhez. 4.0.0 jó eséllyel nem is lesz, ha tényleg bevezetik a random opcodeokat.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: boss74 Dátum 2010 augusztus 13, 07:36:15 DÉLELŐTT
Most is van coustom itemem pedig 3.3.3a-t használok...csak olyan nem lehet ami mele vagy ranged attack skill-t kér a weapon-ál!!
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: boss74 Dátum 2010 szeptember 05, 03:16:33 DÉLUTÁN
A Quest template hol határozza meg azt hogy "beszelgetős" legyen a küldi?Tehát itt arra gondoltam,hogy van egy "A npc" ez adja a questet amiben elkell mennie "B npc-ez" akivel beszélt akkor lesz complet a quest tehát egyböl le is adja és kész!!
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Girosz Dátum 2010 szeptember 05, 03:22:08 DÉLUTÁN
Talán így (gossip_scripts):
Idéz* SCRIPT_COMMAND_QUEST_EXPLORED = 7
          o source or target: Player.
          o target or source: WorldObject.
          o datalong: Quest entry which external status should be satisfied. See quest_template.entry.
          o datalong2: Distance away from the NPC/object that the player can be and have the script still take effect (min value 5).
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: DoomKiller Dátum 2010 szeptember 05, 03:47:07 DÉLUTÁN
Ha jól értelmezem, akkor azt szeretnéd, hogy felveszed a questet "X npc"nél, és leszeretnéd adni "Z npc"-nél, úgy, hogy nem kell semmit csinálni.

Válasz:

CSinálsz egy questet, viszont mindent 0-án hagysz a requirement mezőkbe (item, npc slain, spell cast, stb), majd creature_involvedrelationba beszúrsz 1 sort az npc entry-vel akinél szeretnéd, hogy le lehessen adni a questet.

(( Természetsen creature_questrelationba is beszúrsz 1 sort ))
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: boss74 Dátum 2010 szeptember 05, 05:03:48 DÉLUTÁN
Köszönöm a segítségeket!! ;)
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Roamer Dátum 2010 szeptember 27, 10:23:01 DÉLUTÁN
Nagyon szép és hasznos leírások!
Én is hasznát vettem.
Esetleg olyan tutorial-t tud valaki, ahol spell készítés van? Találtam egy nagyon fain morph id-t és morpholós spell-nek szeretném elkészíteni.
Esetleg ha tud valaki ilyet, az tudna segíteni?
Előre is köszönöm!
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Girosz Dátum 2010 szeptember 27, 10:25:48 DÉLUTÁN
Nem lehet új spellt készíteni, se meglévőt módosítani. Felejtsd el ez van... Dbc, dbc, dbc...
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: $0undX Dátum 2010 szeptember 27, 10:37:55 DÉLUTÁN
El kell indítani a spellmaker.exe-t XD , na valami lényegeset is mondjak, a meglévő spellek effektjét avagy hatását a spelleffects.cpp tárolja (tc-nél spec. ) és abban a különböző függvények végzik a feladatokat, ez volt a régi tc-nél, ha új tc-d van akkor már 1 egyedi interface van a spellek scriptelésére amire van példa az újmagban (spell_example.cpp).
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Girosz Dátum 2010 szeptember 27, 10:44:41 DÉLUTÁN
Na na...  :D Nagyon leegyszerűsítve a spelleknek két része van, egy index (effect), és egy érték. Amikor a spellt castolja bármi vagy akármi, akkor a core megkapja a spell effectjeit (max 4 asszem), és a hozzá kapcsolódó érték(ek)et. Ennek megfelelően a core egy adott része végrehajtja a megfelelő utasítást (pl sebezz a targeten 2000-et). Akkor van a probléma, hogyha a spellnek olyan dolgokat is csinálnia kell, amit nem lehet általánosan meghatározni, mert például csak arra az egyre jellemző (pl tame beast). Ilyenkor használják új tc-ben a spell scripteket. Sokkal átláthatóbb, mint régen a sok egymás hegyén hátán lévő switch.

ui.: nem kötözködés, pontosítás  ;)
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: kagebunshin Dátum 2010 szeptember 28, 05:36:47 DÉLELŐTT

Korlátozottan lehet a spellek effektjeit módosítani.
Itt http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4771.0 (http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4771.0) már írtam egy módszert amivel mobok számára kivitelezhető. Néhány spell sebzését meg a cast időt lehet vele befolyásolni.
Morph id-t sajnos nem lehet vele módosítani (mivel aiscripthez írtam és ott erre már volt parancs :)).

Ott is írtam, de leírom itt is. Játékosok számára kis trükkel megoldható hasonló, de hangsúlyoznám, hogy az nem igazi spell használat. A trükköt csak azért nem írom le, mert aki érti a leírást vagy csak szimplán kreatív úgy is rájön és nem szeretném ha custom item-ek mellett az ilyen jellegű custom spellek is ellepnék a tört szerókat.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: NevemSenki Dátum 2010 szeptember 28, 11:28:20 DÉLELŐTT
Kagebunshin

Én ezt a leírást még nem olvastam, de valami nagyon jó, és működő dolog!
Gratulálok!

Üdv.: Senki
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Roamer Dátum 2010 szeptember 28, 05:08:48 DÉLUTÁN
Köszönöm a válaszokat. Akkor ne is nagyon próbáljak meg morphos spell-t igaz? Mármint valami hasonlót szerettem volna, mint amit a .learn all parancs tanít, mert ugye olyankor kapunk hasonló spelleket mint a dudunak van, csak különböző más lényekké változtat át, pl DND Cat vagy az az undead szerűség.
Azt láttam, hogy pár ilyen spell hiányzik a mangosból, mert ugye van olyan, hogy mangosban nincs benne az a gm spell, ami trinity-ben (ha jól láttam) és ebből következtettem azt, hogy valahogy lehet létrehozni.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Girosz Dátum 2010 szeptember 28, 06:55:39 DÉLUTÁN
Jóóóó Kage arról nem volt szó h a fél coret átírva lehet ilyet csinálni...  ;D Ha ennyire beletúrunk a dolgokba, akkor egyszerűen checkeled spelleffect.cpp-ben, hogy melyik spell érkezik, és ha az, ami neked kell, akkor egyszerűen felülírod a dbc által küldött értéket, és hopp más lett a morph. Szóval ilyen szinten kb bármelyik spellt teljesen át lehet alakítani, de elég sufnyituning megoldáás.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: NevemSenki Dátum 2010 szeptember 29, 01:01:30 DÉLELŐTT
Én megmondom az őszintét, én inkább Patch-et készítenék hozzá.
Csak ha már így benne vagyunk.  :D

Végül is a
Idézfél coret átírva
meg lehet oldani, elég bonyolult, de ha csak 1-2-3 Spell kell akkor szerintem tökéletes.

Üdv.: Senki
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Skyne Dátum 2010 szeptember 29, 08:25:52 DÉLELŐTT
pont emiatt az 1-2-3 spell miatt tök fölösleges, + hibalehetőség és sok nehézség a későbbi rev. updatenél
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: kondor Dátum 2010 október 10, 06:39:44 DÉLUTÁN
helló
mire készíted el a Gobject készítés leírását?
üdv.:kondor
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Apoldar Dátum 2010 október 12, 05:17:32 DÉLUTÁN
Hali!

Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan állítom be azt hogy mondjuk amit beraktam questet az NPC-be azt csak naponta 1x lehessen megcsinálni.

Léci valaki. BlueRák :-[

Odáig vettem a lapot hogy Type: Daily (87) be is írtam de még resi után mindig meglehet folyamatosan egymás után csinálni :S
Cím: Re:[Tc2]Hogyan k
Írta: Szilárd Dátum 2010 október 12, 05:29:17 DÉLUTÁN

UPDATE `quest_template` SET `QuestFlags`=4096 WHERE `entry`=XXXXX;


A 87-es Type az csak a QuestLogban v
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Bluerák Dátum 2010 október 12, 05:40:15 DÉLUTÁN
Na, erről lekéstem  :D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Apoldar Dátum 2010 október 13, 05:42:13 DÉLUTÁN
THY  ;D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Apoldar Dátum 2010 október 21, 09:25:06 DÉLELŐTT
Hali még1x :D Hogyan lehet azt megcsinálni 1 questel hogy csak akkor tudják felvenni/leadni a questet ha raidban vagy groupban vannak? Lényeg hogy raid vagy group kelljen a questhez hogy lehessen vele v.mit kezdeni.

Már keresgéltem sokhelyen de nem találtam :S V.ki légyszi help  :-\
Cím: Re:[Tc2]Hogyan k
Írta: Methos Dátum 2010 október 21, 10:28:06 DÉLELŐTT
Azt hiszem valami
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Apoldar Dátum 2010 október 21, 10:55:34 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Methos Dátum 2010 október 21, 10:28:06 DÉLELŐTT
Azt hiszem valamiért én meg találtam :)

http://www.trinitycore.info/index.php?title=Quest_template_tc2

64     QUEST_FLAGS_RAID     Raid or similiar player group needed for quest.

EDIT:

Csak 1 picikét használd az agyad.  ^^

Vágod hogy ezt már megcsináltam és még ha be is írom akkor utánna is feltudom group/raid nélkül is venni a questet? :) Utánna néztem a dolgoknak... ha nem tetem volna akkor nem írnék
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: ident Dátum 2010 október 21, 01:30:41 DÉLUTÁN
Core módosítás nélkül nincs rá lehetőséged.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: NevemSenki Dátum 2010 október 21, 01:37:54 DÉLUTÁN
Én régebben csináltam meg azt egy Questel (http://www.wowhead.com/quest=8736) hogy fel tudta venni a Player / Le tudta adni simán csak ő, de viszont a Quest csak akkor számolta Eranikus, Tyrant of the Dream (http://www.wowhead.com/npc=15491) megölését, ha Groupban voltál.
Nem tudom hogy ez neked jó-e.

Üdv.: Senki
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Feronymus Dátum 2010 október 31, 09:20:31 DÉLUTÁN
Sziasztok
Nekem az a gondom hogy megcsinálok egy itemet, egy teljesen újat, és amikor berakom vendorba hogy meglehessen venni akkor rendesen mutatja az item képét, de amikor már a táskámban van, akkor egy piros "?" lesz a helyén. Ez ellen mit lehet tenni?
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Szilárd Dátum 2010 október 31, 09:27:13 DÉLUTÁN
Van erre egy addon.
http://filebeam.com/d3bbee157ac85e1206d0af9ce644f271
talán ez..
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Feronymus Dátum 2010 november 01, 12:45:20 DÉLUTÁN
Idézetet írta: zoomika Dátum 2010 október 31, 09:27:13 DÉLUTÁN
Van erre egy addon.
http://filebeam.com/d3bbee157ac85e1206d0af9ce644f271
talán ez..


Mit csináljak vele? beraktam a wowba de nem nagyon tudom hogy müködik....
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Szilárd Dátum 2010 november 01, 02:22:43 DÉLUTÁN
Interface/AddOns-ba másold be aztán játékon belül a karakterválasztónál bal alsó sarokban lévő gombra kattolsz, kikeresed a Custom Item Fix vagy valami hasonló nevű addont, és pipa.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Feronymus Dátum 2010 november 01, 08:13:17 DÉLUTÁN
azután?
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: kagebunshin Dátum 2010 november 02, 06:48:39 DÉLELŐTT

Azután kész vagy. Ha még mindig csak kérdőjelek vannak akkor tegyél még pipát a 'load out of date addons'-ra is. Ugyanott az addons-oknál. Ha ezután sincs változás akkor passzolok.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: wex Dátum 2010 november 06, 07:19:22 DÉLUTÁN
hogyan készít egy saját méretű spirális lépcsőt, kevesebb mint fél perc alatt :D

(http://www.shadowmourne.net/images/stairs4sm.jpg)

a következő weblapon készithető ilyensmi: http://www.shadowmourne.net/staircase.php

És csak annyit kell tennünk hogy megadjuk a map koordinátákat, a lécső szélességét (radius) és a hosszát (Complete Revolutions)...
Automatikusan generál egy sql-t, be töltöd a db-be és ennyi, van egy 100%osan pontos spirál alaku lécsőd :)
használható akármire...

Ilyen mérhetű egy 8-as radiusos, 25 complete revolutions-os lépcső, hogy tudjatok számítani:
http://i54.tinypic.com/122j7uo.jpg

rátaláltam gondoltam megosztom veletek hátha valakinek lesz néhi haszon belőle :)
üdv
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Mane Dátum 2010 november 18, 04:16:05 DÉLELŐTT
Idézetet írta: wex Dátum 2010 november 06, 07:19:22 DÉLUTÁN
hogyan készít egy saját méretű spirális lépcsőt, kevesebb mint fél perc alatt :D


a következő weblapon készithető ilyensmi: http://www.shadowmourne.net/staircase.php

És csak annyit kell tennünk hogy megadjuk a map koordinátákat, a lécső szélességét (radius) és a hosszát (Complete Revolutions)...
Automatikusan generál egy sql-t, be töltöd a db-be és ennyi, van egy 100%osan pontos spirál alaku lécsőd :)
használható akármire...

Ilyen mérhetű egy 8-as radiusos, 25 complete revolutions-os lépcső, hogy tudjatok számítani:
http://i54.tinypic.com/122j7uo.jpg

rátaláltam gondoltam megosztom veletek hátha valakinek lesz néhi haszon belőle :)
üdv

Egy csigalépcsőt egy objectnek vesz, vagy sok kicsinek?
Amúgy jól néz ki, bár még nem tudom mire fogom használni :D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: $0undX Dátum 2010 november 18, 09:29:46 DÉLELŐTT
sok kicsinek.... , ha 1 nagy lenne nem lenne értelme az egésznek.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Skyne Dátum 2010 november 18, 11:56:15 DÉLELŐTT
értelme lenne, nem vágná haza szerencsétlen tc-t a milliárd objectel (+ a klienst is, pont minap olvastam hogy látóhatáron belüli objectek száma is korlátolt kliens oldalon, a pontos számra már nem emléxem de igencsak meglepően kevés volt, és nem nagyon nyavajog szegány ha több van mint kéne elszáll wowerroral a kicsike) szóval igencsak hasznos lenne ha egy lépcső egy object csak ugye ez kliens módosítás nélkül kizárt...
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: MicroStar Dátum 2010 november 28, 07:33:49 DÉLUTÁN
De egy ilyen magas lépcsőnél nincs para ( szerintem )
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: bacsa Dátum 2010 december 09, 10:01:48 DÉLUTÁN
helló
Engem az érdekelne h Felveszem a questet X npcnél és elmegyek leadom Y npcnél. Y npc csak akkor adjon nekem questet h X npcnél lévő questet leadtam már nála. Ez miképp valósítható meg?
Itt állítgassak?: ReqSpellCast?

ill.

Hogy ha leadom a questet az npcnél akkor az támadjon meg engem. Ötlet?

Az npc üljön térdeljen stb.? ezek hol adhatóak meg?
A healtmod egészen pontosan mi alapján számítja az npc életét?
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: ident Dátum 2010 december 10, 08:50:20 DÉLELŐTT
Idézetet írta: bacsa Dátum 2010 december 09, 10:01:48 DÉLUTÁN
helló
Engem az érdekelne h Felveszem a questet X npcnél és elmegyek leadom Y npcnél. Y npc csak akkor adjon nekem questet h X npcnél lévő questet leadtam már nála. Ez miképp valósítható meg?
Itt állítgassak?: ReqSpellCast?

NEM!

Az Y npc küldetésénél add meg azt a küldetést amit az X npc-nél vettél fel itt: http://www.trinitycore.info/index.php?title=Quest_template_tc2#PrevQuestId

Idéz
Hogy ha leadom a questet az npcnél akkor az támadjon meg engem. Ötlet?

Smartscripts
Event types:
SMART_EVENT_REWARD_QUEST    20

http://www.trinitycore.info/index.php?title=Smart_scripts_tc2

Idéz
Az npc üljön térdeljen stb.? ezek hol adhatóak meg?

http://www.trinitycore.info/index.php?title=Creature_addon_tc2#emote
vagy szintén SmartScripts ha valami eseményhez akarod kötni.

Idéz
A healtmod egészen pontosan mi alapján számítja az npc életét?

http://www.trinitycore.info/index.php?title=Creature_classlevelstats_tc2
http://forum.trinitycore.org/topic/13321-new-health-mana-stats-for-322-core-explained/
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: danikaa04 Dátum 2011 február 06, 10:09:11 DÉLELŐTT
Nekem az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudom bekapcsolni az event messaget?(conf filekba kell ugytudom)
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: matthv Dátum 2011 február 26, 12:49:35 DÉLUTÁN
Idézetet írta: danikaa04 Dátum 2011 február 06, 10:09:11 DÉLELŐTT
Nekem az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudom bekapcsolni az event messaget?(conf filekba kell ugytudom)

Igen, a configban van egy ilyen sor: "Event.Announce = 0"  Ha átírod 1re akkor van bekapcsolva, remélem erre gondoltál.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Balu Dátum 2011 február 28, 08:03:41 DÉLELŐTT
Sziasztok, azt szeretném mondani hogy amit bluerák leirt quest készitést megcsináltam szószerint ahogy leirta de nem rakja a questet bele az npc be. Vajon miért? :(
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Bluerák Dátum 2011 február 28, 02:54:23 DÉLUTÁN
1 (http://www.trinitycore.org/w/Creature_involvedrelation_tc2)
2 (http://www.trinitycore.org/w/Creature_questrelation_tc2)
Plussz, az npc-nek 3-as flag ajánlott.

SET @mynpc := XXXX; -- NPC ID
UPDATE `creature_template` SET `npcflag`=3 WHERE `entry`=@mynpc;
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Trophy Dátum 2011 március 04, 10:16:13 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Bluerák Dátum 2010 július 14, 02:26:39 DÉLUTÁN

ReqSpellCast - Meik questnek kell castolva lennie hogy felvehesd a questet (Id kell ide)


Nos itt egy kis hiba van szerintem, mert wowwiki mást ír erről a sorról:

Idéz"ReqSpellCast

Spell ID of Spell that needs to be cast in order to fulfill a quest objective. A spell normally needs a target which is ReqCreatureOrGOId

And for spells with "SpellEffect with ImpliciteTargetA-B == 38" check table Spell_script_target

NOTE: If the spell has spell effects Send Event or Quest Complete, it can be entered here WITHOUT the need for a target and count."

Azaz, szerintem arra vonatkozik, hogy milyen spellt kell használni a "ReqCreatureOrGOId"-on. Ha csak meg kell ölni az NPC-t akkor 0.
Viszont ha pl.: http://old.wowhead.com/quest=9283 a quest van akkor nekünk ide a Gift of the Naaru SpellID-je kell.

Ami pedig a szükséges questre vonatkozik az ez a lesz:

PrevQuestId: Ha nagyobb mint 0, akkor az ide beírt ID-jű quest kész kell lennie hogy föl tudd venni, ha kisebb mint 0(azaz a quest ID negativ előjellel), akkor nálad kell legyen aktívan(befejezetlenül) a beírt ID-jű quest.

És akkor említést tennék a többi hasonló részről is:

NextQuestId: A "sorban" következő q. Ha nagyobb mint 0 akkor a sorban következő q ID-je, ha kisebb mit 0 akkor több alternatív következő q lehetséges.
Remélem jól fordítottam, ha nem itt az eredeti szöveg:
IdézIf value > 0: Contains the next quest id, if PrevQuestId of that quest is not sufficient.

If value < 0: Contains the sub quest id, if PrevQuestId of that quest is not sufficient. If quest have many alternative next quests (class specific quests lead from single not class specific quest) field PrevQuestId in next quests can used for setting this dependence.

ExclusiveGroup: Ennek a szerepe, hogy több küldit is össze tudunk kapcsolni. Pl.: Van 3 küldink XXX, YYY és ZZZ az ID-jük. Akkor mind3 küldinél be kell adnunk az egyik küldi ID-jét(mind3hoz ugyanazt az ID-t, pl.: XXX)
Ha ez érték nagyobb mint 0 (XXX), akkor a 3 küldiből csak 1et tudunk fölvenni, és megcsinálni, ha viszont kisebb, mint 0 (-WWW), ez akkor használjuk, ha XXX,YYY,ZZZ q-nem ugyanaz a NextQuestId(WWW), és azt szeretnénk, hogy WWW q-t csak az vehesse föl, aki megcsinálta mind a 3 (XXX,YYY,ZZZ) q-t.

NextQuestInChain: Ez akkor használjuk, ha a sorban következő q-t u.a. a mob/gobject adja, ahol a küldinket le kell adni, ilyenkor a küldi leadása után rögtön az ide beírt ID-jű q fog megjelenni, hogy vegyük föl.

Ha esetleg valahol hibáztam elnézést kérek, de kissé hiányos az angoltudásom.  :-\
Viszont itt vannak a linkek, hátha onnan jobban megértitek:
http://www.trinitycore.org/w/Quest_template_tc2#PrevQuestId (http://www.trinitycore.org/w/Quest_template_tc2#PrevQuestId)
(Itt az Example feliratra kattolva ábrákkal is elmagyarázza az összefühhéseket, nagyon tanulságos)
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Elmagico Dátum 2011 március 04, 11:00:36 DÉLUTÁN
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy questnél beírtam mindent, npc adja is ahogy kell, csak valahogy az instenért nem sikerül hogy goldot adjon, csak honort ad amit 2szer is kiszedtem. beírtam 50000000-t a RewOrReqMoney sorba.
Lehet hülyeséget csináltam, mert nem copperban méri, de tapasztaltaim szerint abban. És azt nem tudom, hogy miért nem ad goldot, a küldi leadásánál, ebben kérnék segítséget, köszi!
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Trophy Dátum 2011 március 04, 11:10:16 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Elmägico Dátum 2011 március 04, 11:00:36 DÉLUTÁN
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy questnél beírtam mindent, npc adja is ahogy kell, csak valahogy az instenért nem sikerül hogy goldot adjon, csak honort ad amit 2szer is kiszedtem. beírtam 50000000-t a RewOrReqMoney sorba.
Lehet hülyeséget csináltam, mert nem copperban méri, de tapasztaltaim szerint abban. És azt nem tudom, hogy miért nem ad goldot, a küldi leadásánál, ebben kérnék segítséget, köszi!

Nos először is  hogy honort ne adjon: RewHonorAddition és RewHonorMultiplier is állítsd nullára, bár elég csak az elsőt, de biztos ami biztos.
Aztán ha pénzt akarsz, azt ha RewOrReqMoney sorban állítod csak be akkor csak lvl79ig ad goldot. Ha 80on is kapni akarsz, akkor RewMoneyMaxLevel sorban is be kell írnod, és javasolt nagyobbat mint az előző sorba(persze csak ha XP is járna a küldiért).

Pl.: RewOrReqMoney = 50000000 , RewMoneyMaxLevel = 70000000
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Elmagico Dátum 2011 március 04, 11:18:37 DÉLUTÁN
Köszönöm gyors választ, közben rájöttem mivolt a hiba, csak azért nem adott goldot mert túl sok 0-t írtam és elérte a gold limitet, a honor meg nem tom mivolt, vagy hogy hogyan került abba a sorba bármi, de töröltem és most úgy nézki hogy jó.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: blackhun2 Dátum 2011 március 20, 09:35:04 DÉLELŐTT
Üdv mindenki! Engem az érdekelne, hogyan lehet megoldani,
hogy pl Orgrimmar-ban, vagy máshol essen a hó.
Láttam már példát, de nem akadtam rá, hogyan kell megcsinálni.
Nagyon megköszönném, ha tudna segíteni valaki.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Digi Dátum 2011 március 20, 09:42:04 DÉLELŐTT
Szia! :)
Rettenet egyszerű a dolog =D
World adatbázisban kikeresed a game_weather táblát.
Majd ez alapján:
http://www.trinitycore.org/w/Game_weather_tc2
megcsinálod amit szeretnél.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: blackhun2 Dátum 2011 március 21, 04:08:39 DÉLUTÁN
Köszönöm a segitséget!
Nemis gondoltam volna, h ilyen egyszerü ;D
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: bacsee01 Dátum 2011 március 24, 01:10:11 DÉLELŐTT
Szép le írások érthető pofon egyszerű!
megy a +1
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: flashike Dátum 2011 augusztus 31, 11:17:28 DÉLUTÁN
Engem az érdekelne, hogy lehet TC2-ben állítani azon, hogy pl. az npc-k láthatóak legyenek távolabbról? Esetleg az objectek? DB/configban nem tudok rajta változtatni véletlenül?

Előre is köszi a választ.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Twysteer Dátum 2011 szeptember 01, 03:02:12 DÉLUTÁN
Hm hát pl állíts a játéknak a grafikáján :)

vagy esetleg egy picit nagyobbra rakod az npc-t.:)


up:hülyeséget beszélek akkor se látod nagyobb távolságból ha az npc nagyobb
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Raisen Dátum 2011 szeptember 01, 03:53:39 DÉLUTÁN
Ha minden igaz a worldconfigba ez vonatkozik rá.


Idéz
IdézVisibility.Distance.Continents = 90
Visibility.Distance.Instances = 120
Visibility.Distance.BGArenas = 180

Az első érték a sima földrészek második érték instákba harmadik érték bg-n és arénán. Ha ezeket megváltoztatod az objecteket és a texteket előbb látod az npc-k re nem tudom hogy érvényesül próbáld ki.

Az időjárásos kommentelőnek annyit akarok mondani hogy nem muszáj adatbázison keresztül egy egyszerű command .wchange 1<---eső 2<---Hó 3<---homok.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Skyne Dátum 2011 szeptember 01, 06:18:26 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Raisen Dátum 2011 szeptember 01, 03:53:39 DÉLUTÁN
Ha minden igaz a worldconfigba ez vonatkozik rá.


Idéz
IdézVisibility.Distance.Continents = 90
Visibility.Distance.Instances = 120
Visibility.Distance.BGArenas = 180

Az első érték a sima földrészek második érték instákba harmadik érték bg-n és arénán. Ha ezeket megváltoztatod az objecteket és a texteket előbb látod az npc-k re nem tudom hogy érvényesül próbáld ki.

Az időjárásos kommentelőnek annyit akarok mondani hogy nem muszáj adatbázison keresztül egy egyszerű command .wchange 1<---eső 2<---Hó 3<---homok.

Pontosítok, a Continents a sima földrészek, Instances a dungeonok és raidek, a haramdik meg értelmszerű...
az időjáráshoz meg annyit hogy a wchange csak átmeneti változás (mint az esőtánc) az adatbázis meg alapvető éghajlat módosítás
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Raisen Dátum 2011 szeptember 02, 04:44:10 DÉLUTÁN
Én is pontosítok sima földrész kevés van bocs állt. dombos :D Insta magába foglalja a dungeonokat és a raideket jó hogy nem azt is pontosítod hogy ez érvényes ám a heroic 5 főre normal 5 főre normal 10 heroic 10 25 normal 25 heroic-ra.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: ident Dátum 2011 szeptember 02, 04:55:56 DÉLUTÁN
Idézetet írta: flashike Dátum 2011 augusztus 31, 11:17:28 DÉLUTÁN
Engem az érdekelne, hogy lehet TC2-ben állítani azon, hogy pl. az npc-k láthatóak legyenek távolabbról? Esetleg az objectek? DB/configban nem tudok rajta változtatni véletlenül?

Előre is köszi a választ.

Ez kliens beállítás.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Raisen Dátum 2011 szeptember 02, 05:00:43 DÉLUTÁN
Az egy dolog hogy wowba tudod állítani de ha a szerver configjába más van soha nem fogod előbb látni az objectet vagy a textúrát. Tegyük fel leteszem 10 re és a játék skálát 60 ig lehet tolni hiába küldöd fel 60 ra ha a szerver csak 10 ig mutatja :)
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Skyne Dátum 2011 szeptember 02, 05:17:14 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Raisen Dátum 2011 szeptember 02, 04:44:10 DÉLUTÁN
Én is pontosítok sima földrész kevés van bocs állt. dombos :D Insta magába foglalja a dungeonokat és a raideket jó hogy nem azt is pontosítod hogy ez érvényes ám a heroic 5 főre normal 5 főre normal 10 heroic 10 25 normal 25 heroic-ra.

[OFF]bocs már hogy próbálok segíteni, attól hogy te hülyeségeket beszélsz nemkell másnak is ezt megtanulnia :)

Szerk.: ott hagyomaz előzőt is nem vagyok gerinctelen :), de most ezúton bocsánatot kérek Raisen-től kicsit hirtelen ugrottam neki, abban a hszemben tényleg elnéztem valamit, nem pontosan így akartam írni, vagy Raisen eredeti hsz-ét nem fogtam fel, nemtudom már, ezért is nem nyúlok hozzá ez már ígymaradt, de mégyegyszer elnézést :)[/]
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Raisen Dátum 2011 szeptember 02, 05:26:16 DÉLUTÁN
Semmi gond...
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: ident Dátum 2011 szeptember 03, 07:50:27 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Raisen Dátum 2011 szeptember 02, 05:00:43 DÉLUTÁN
Az egy dolog hogy wowba tudod állítani de ha a szerver configjába más van soha nem fogod előbb látni az objectet vagy a textúrát. Tegyük fel leteszem 10 re és a játék skálát 60 ig lehet tolni hiába küldöd fel 60 ra ha a szerver csak 10 ig mutatja :)

NPC láthatóságra írtam, hogy CSAK a kliensben lehet állítani. Gob-ot természetesen szerver oldalon (is).
Cím: Tc2Hogyan keszitsem el a sajat
Írta: dinoAftette Dátum 2011 szeptember 11, 01:07:13 DÉLUTÁN
Hogyan lehet az oldalra csinбlni olyat hogy felteszek egy kйrdйst йs bekell jelцlni amit gondolnak az oldalrуl?
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: fonix80 Dátum 2012 május 22, 02:17:54 DÉLELŐTT
Üdv mindenkinek! :) Első sorban had kezdjem azzal,hogy immáron több mint 1 éve olvasgatom a fórumot és kisebb nagyobb sikerekkel sikerült is létrehoznom dolgokat saját házi készítésü szerveremen,és elérkezettnek látom az időt arra hogy saját erőmből beruházzak egy Catás szerverbe és azt csinálni is tudjam.No de a lényeg amit meg szeretnék kérdezni.
Mivel a téma:Saját készítésü itemek,questek,etc.. Ezért úgy gondoltam hogy ráfér a topicra némi Up-Date:)
Sok olyan ismeretlen fogalommal futottam össze a minap,ami még nekem nem világos.Részletesen leírom és ha van olyan segítő szándékú fórumer akinek van rám egy csöppnyi ideje,annak nagyon hálás tudnék lenni ha leforditaná magyarul mit is takarnak ezek a változók.Lehetséges hogy olyat is meg fogok említeni ami már szerepel a topicban,e-miatt elnézést kérek.
UI:Lehet hogy csak én nem vettem észre,de a változók közt nálam nem szerepel a min-Max Damage érték.
Ezt egyszerüen persze hozzá adtam az adatbázishoz,és müködött.

IdézEntry
IdézClass
IdézSubclass
Idézunk0
IdézName
IdézDisplayid
IdézQuality
IdézFlags
IdézFlagsExtra
IdézBuyCount
IdézBuyPrice
IdézSellPrice
IdézInventoryType
IdézAllowableClass
IdézAllowableRace
IdézItem Level
IdézReqiredLevel
IdézRequiredSkill
IdézRequiredSkillRank
IdézRequiredspell
IdézRequiredHonorrank
IdézRequiredCityRank
IdézRequiredReputationRank
IdézMAxcount
IdézStackable
IdézContainerSlots
IdézStat_Type1,Stat_Value1...etc Max 10
IdézScaling Stat Distribution,Value
IdézDamage Type
IdézDelay
IdézRanged Mod Range
Idézspellid_1
IdézSpelltrigger_1
IdézSpellcharges_1
IdézSpellppmRate_1
IdézSpellCooldown_1
IdézSpellcategory_1
IdézSpellcategorycooldown_1
IdézSpellid_2...ETC Mint az előbbiekben egészen 5 ig skálázva
IdézBlonding
IdézDescription
IdézPageText
IdézLanguage ID
IdézPAge MAterial
IdézStartQuest
Idézlockid
IdézMaterial
IdézSheath
IdézRangomProperty
IdézRandom Suffix
IdézBlock
IdézItemset
IdézMaxDurability
IdézArea
IdézMap
IdézBag Family
IdéztotemCategory
IdézSocketColor_1,SocketContent_1..etc 3 Gem Slottig
IdézSocket Bonus
IdézGemProperties
IdézRequiredDisenchantSkill
IdézArmorDamageModifier
IdézDuration
IdézItemLimitCategory
IdézHolidayId
IdézScriptName
IdézDisenchantID
IdézFloodType
IdézMinMoneyLoot,maxMoneyLoot
IdézWDBVerified


BEst Regards Fonix
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Raim Dátum 2012 augusztus 31, 05:00:03 DÉLUTÁN
Sziasztok lenne egy kérdésem az, hogy csináltam egy ("Illi pengét") de a Rogue se a warrior se a dk nem tudja használni, vagyis autó attakolni tudnak. de  spelleket nem tudnak használni, ezt mivel tudom kiküszöbölni?

Előre is köszönöm, Raim
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Bluerák Dátum 2012 augusztus 31, 06:22:23 DÉLUTÁN
http://infobarkacs.hu/index.php/topic,5371.msg63563.html#msg63563
Ebben a topicban választ kapsz erre a kérdésedre!
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: hope Dátum 2012 október 24, 02:28:43 DÉLUTÁN
Hello
Arra lennék kíváncsi, hogy tudnám beállítani, hogy a quest levegye a CD-t arról aki megcsinálja.
.coold asszem a gm parancs.
Írtad, hogy quest végén kapható: spell, de az akkor .learn ID lenne, ez meg simán .coold parancs.
Esetleg HA db ben átírnám a .coold parancsot valamire (pl. learn coold), akkor quest ezt rakná rá a játékosra és meg is lenne...
Mit lehetne ennek érdekében tenni?
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: K3nNy Dátum 2012 december 13, 08:26:36 DÉLUTÁN
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy ha én Scriptből szeretnék NPC-t, mint PL. egy Hunter Pet npc-t be is van forgatva a Script a core-ba, és el is indul meg minden, elkészítettem hozzá az NPC-t meg minden, beállítottam, de mégsem adja a hunternek a petet.
Gondolom NPCFlaghez kell valamit állítani, de mit?
Próbáltam már az összes flaget de egyikkel se volt jó :S tudnátok segíteni benne? köszönöm előre!
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Locutus Dátum 2012 december 13, 08:39:28 DÉLUTÁN
Szia!
Először is mond el hogy meg tudod e nézni benne a dolgokat. Ha tudsz az npc vel beszélni akkor nem flag problémája van. Ha nem akkor flag et állísd 1 re. Ha nem csinálja amit kéne mikor rákattintasz akkor az már script hiba lesz. Akkor nézd meg hogy mikor leforgattad nem e írt ki script hibát. Ha nem akkor valamelyik számot írtad el. Bár így vakon nehéz... Kéne látni a scriptet, hogy tudjuk hogy mit szurátl el. Meg az npc adatokat is.
Üdv Locu
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: K3nNy Dátum 2012 december 13, 09:02:55 DÉLUTÁN
Szia!
Először is kösz, hogy segítesz.

Itt a script

#include "Object.h"

class npc_pet_vendor : public CreatureScript
{
public:
npc_pet_vendor() : CreatureScript("npc_pet_vendor") { }

void TameCreature(Player *pPlayer, Creature *pVendor, uint32 npcid)
{
    if (pPlayer->GetPetGUID())
        return;

    if (pPlayer->GetCharmGUID())
        return;

    TempSummon* npc = pVendor->SummonCreature(npcid, pVendor->GetPositionX(), pVendor->GetPositionY(), pVendor->GetPositionZ(), 0,TEMPSUMMON_CORPSE_DESPAWN, 40000);
npc->SetUInt64Value(UNIT_FIELD_SUMMONEDBY, pVendor->GetGUID());

if (pPlayer->getClass() != CLASS_HUNTER)
    return;

Pet* pet = pPlayer->CreateTamedPetFrom(npc, 13481);
if (!pet)                                               // in very specific state like near world end/etc.
        return;

float x, y, z;
pPlayer->GetClosePoint (x, y, z, npc->GetObjectSize(), CONTACT_DISTANCE);
pet->Relocate(x, y, z, M_PI-pPlayer->GetOrientation());
pet->SetReactState(REACT_DEFENSIVE);
  uint8 level = (npc->getLevel() < (pPlayer->getLevel() - 5)) ? (pPlayer->getLevel() - 5) : npc->getLevel();
    pet->SetUInt32Value(UNIT_FIELD_LEVEL, level - 1);
    pet->GetMap()->AddToMap(pet->ToCreature());
  pet->SetUInt32Value(UNIT_FIELD_LEVEL, level);
    pPlayer->SetMinion(pet, true);
    pet->InitTalentForLevel();
    if (pPlayer->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER)
    {
        pet->SavePetToDB(PET_SAVE_AS_CURRENT);
        pPlayer->ToPlayer()->PetSpellInitialize();
    }
if (npc)
npc->DisappearAndDie();
}

bool OnGossipHello(Player *pPlayer, Creature *pCreature)
{
if (pPlayer->getClass() == CLASS_HUNTER){
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Boar", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Bat", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Hyena", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Ravager", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Serpent", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Silithid", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Wind Serpent", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Carrion Bird", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Cat", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 9);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Moth", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 10);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Raptor", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 11);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Tallstrider", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 12);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Wasp", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 13);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Wolf", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 14);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Crab", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 15);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Crocolisk", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 16);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Scorpid", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 17);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Warp Stalker", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 18);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Worm", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 19);
pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(36501, pCreature->GetGUID());
}
else
pCreature->MonsterWhisper("Te nem vagy hunter!", pPlayer->GetGUID());
    return true;
}

bool OnGossipSelect(Player *pPlayer, Creature *pCreature, uint32 /*uiSender*/, uint32 uiAction)
{
    switch(uiAction)
    {
        case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,3098);
        break;
   

        case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,1512);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,5427);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,23326);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,19784);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,11728);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,26806);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,18470);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 9:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,28097);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 10:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,18468);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 11:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,9684);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 12:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,2322);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 13:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,20198);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 14:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,30455);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 15:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,24478);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 16:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,28002);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 17:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,21864);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 18:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,23219);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 19:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,29390);
        break;

}
    return true;
}
};

void AddSC_npc_pet_vendor()
{
    new npc_pet_vendor();
}


CT sorok:

Entry: 80000
name: Hunter Pets
min-maxlevel: 50-50
faction_A-H: 35
npcflag: 1
unit_flags: 512
unit_flags2: 2048
type: 7
ScriptName: npc_pet_vendor
WDBVerified: 12340


A többi default.
A script-et úgy töltöttem le, a szolgáltatótól, bent volt a forrsákódban.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: zerus Dátum 2012 december 13, 09:58:54 DÉLUTÁN
A ScriptLoader.cpp-be is beírtad? vagy be van írva?
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: Locutus Dátum 2012 december 13, 10:22:17 DÉLUTÁN
Igen Zerus kérdése a következő hogy scriptloader.cpp be be lett e írva.Mer a script első ránézésre hibátlannak tűnik, az npc stimmel így csak ott lehet a gond egyenlőre.
Cím: Re:[Tc2]Hogyan készítsem el a saját...?
Írta: K3nNy Dátum 2012 december 14, 08:20:34 DÉLUTÁN
igen bent van a scriptloader.cpp-be