Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Script => A témát indította: Lackó Dátum 2010 július 21, 03:41:56 DÉLUTÁN

Cím: [Tutorial]GM ?r
Írta: Lackó Dátum 2010 július 21, 03:41:56 DÉLUTÁN
Sziasztok!Ez arra j
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 21, 05:40:22 DÉLUTÁN
Jóféle  :D
Szép munka +1  :)
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: MySQL Dátum 2010 július 21, 06:00:15 DÉLUTÁN
Szép ;)
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: boss74 Dátum 2010 július 21, 06:10:45 DÉLUTÁN
A GM-nak bekapcsolt állapotba kell h legyen??Vagy elég mag az account hogy gm 1-2-3-4-re van van beállítva?
Cím: Re:[Tutorial]GM ?r
Írta: Lackó Dátum 2010 július 21, 06:11:33 DÉLUTÁN
A GM-nek nem kell bekapcsolt
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: boss74 Dátum 2010 július 21, 06:15:06 DÉLUTÁN
Köszönöm a választ  ;),és a scriptet is!
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Lackó Dátum 2010 július 21, 06:25:34 DÉLUTÁN
Nincs mit!Segítek amikor tudok!Hamarosan elkészül a player bevédő script.Ami olyan lesz,hogyha egy playernak, van egy player háza,mást nem enged oda,csak a playert,akié a ház.
Cím: Re:[Tutorial]GM ?r
Írta: Lackó Dátum 2010 július 21, 06:37:58 DÉLUTÁN
UPDATE: MEGVANNAK A JAV
Cím: Re:[Tutorial]GM ?r
Írta: $0undX Dátum 2010 július 21, 06:40:12 DÉLUTÁN
esetleg nem l
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: ToMa3757 Dátum 2010 július 21, 06:42:39 DÉLUTÁN
öhhömm..
Lackó, hányszor szóljak még hogy létezik MÓDOSÍTÁS gomb?
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 21, 06:42:54 DÉLUTÁN
Sok ebbe a hiba  ;D

1>.\gmguard.cpp(29) : error C2628: 'npc_gmorAI' followed by 'void' is illegal (did you forget a ';'?)

Javítás:

};

void AddSC_npc_gmor()
{
       Script* newscript;
       newscript->new Script;
       newscript->Name="npc_gmor";
       newscript->GetAI = &GetAI_npc_gmor;
       newscript->RegisterSelf();
}


1>.\gmguard.cpp(8) : error C2614: 'npc_gmorAI' : illegal member initialization: 'ScriptedAi' is not a base or member

Javítás:

struct npc_gmorAI : public ScriptedAI
{
   npc_gmorAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature) {Reset();}


Asszem ennyi :D
Cím: Re:[Tutorial]GM ?r
Írta: Lackó Dátum 2010 július 21, 06:50:05 DÉLUTÁN
Idézetet írta: BlueR
Cím: Re:[Tutorial]GM ?r
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 21, 06:52:17 DÉLUTÁN
Ok
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Lackó Dátum 2010 július 21, 09:28:01 DÉLUTÁN
Idézetet írta: BlueRák Dátum 2010 július 21, 06:52:17 DÉLUTÁN
Okés, csak szólok  :)
EDIT.
Kis segítség akik nem értik mi a hibájuk :)

#include "precompiled.h";

Helyett:

#include "ScriptedPch.h"


m_creature = me (3.3.3a-n)


Lackó innentől neked is beszélek :P

m_creature->Say("Jolvan,te akartad!", LANG_UNIVERSAL, 0);
Ez szar :D...
Felejtsd el!
Idéz
void Say(int32 textId, uint32 language, uint64 TargetGuid) { MonsterSay(textId,language,TargetGuid); }

Nem tudom hol forgattad te ezt Lackó de nem fordul mert ide nem szöveg kell hanem Textid ;)
Csak javaslat mielőtt feltöltöd teszteld le és próbáld javítani ;D!

Így a helyes:

me->Say(-299999, LANG_UNIVERSAL, 0);

3.3.3a-n.
a -299999 helyére más szám is mehet.

INSERT INTO `script_texts` (`npc_entry`, `entry`, `content_default`, `content_loc1`, `content_loc2`, `content_loc3`, `content_loc4`, `content_loc5`, `content_loc6`, `content_loc7`, `content_loc8`, `sound`, `type`, `language`, `emote`, `comment`) VALUES (NPCIDJE, -299999, 'Jolvan,te akartad!', '', '', '', '', '', '', '', '', , , , , '');


És már fordul is :)
Huppsz,bocs,de írtam,én 2.4.3-as coren csináltam,és ott működött az m_creature is,meg minden más pointer...
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 21, 09:35:35 DÉLUTÁN
Okés, mondom, én ezt 3.3.3a-ra irtam mert 2.4.3-at nem sokan használnak már  :)
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Action Dátum 2010 július 21, 11:05:20 DÉLUTÁN
Köszönjük, értékes mindenképp, csak így tovább. :)

3.3.3a-ra is kidobhatnád egy külön pastebin alatt de, aki akarja megtudja magának is írni, csak egy ötlet volt. :)
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Lackó Dátum 2010 július 22, 09:14:17 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Action Dátum 2010 július 21, 11:05:20 DÉLUTÁN
Köszönjük, értékes mindenképp, csak így tovább. :)

3.3.3a-ra is kidobhatnád egy külön pastebin alatt de, aki akarja megtudja magának is írni, csak egy ötlet volt. :)
Nincs mit a scriptet :D,és már fel is dobtam külön pastebinra :D
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 22, 11:51:28 DÉLELŐTT
A 3.3.3a-s még mindíg nem jó XD  ;D
Így: http://pastebin.com/HVq51y1Q
::)
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Lackó Dátum 2010 július 22, 12:00:47 DÉLUTÁN
Huppsz,bocs mindig meg tévedek,valami miatt.
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 22, 12:05:19 DÉLUTÁN
Nem gond, ha nincs 3.3.3a-s emud nehéz  ;D
De így már fordul rendesen, köszi  :)
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Lackó Dátum 2010 július 22, 07:27:51 DÉLUTÁN
Sziasztok!Egy problémába ütköztem.Teszteltem a scriptet,és annyi a baj,hogy amikor belép combatba akkor,kiírja ugye a szöveget,hogy Jólvan,te akartad! és,el kezd támadni az NPC.Nem nézi meg,hogy van-e gm jogom vagy sem.
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 22, 08:47:40 DÉLUTÁN

if (player->GetSession()->GetSecurity() > SEC_PLAYER)

Esetleg?
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Lackó Dátum 2010 július 23, 11:49:28 DÉLELŐTT
Még most sem jó.Ajj,mi lehet a baja?A többi műkszik,csak annyi a baj,hogy mondom,amikor odaérkezek egyből leüt,pedig van gm jogom,és meg sem nézi,hogy van-e,vagy sem.
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: riDDler Dátum 2010 július 23, 12:02:24 DÉLUTÁN
Nyílván azért mert először is a COMBATba kerülés az első számú dolog és utána kezdődik a script ami elég gáz mert ha elég erős az npc akkor mire letudná csekkolni, hogy gm vagy e akkorra már péppé lapitott szal ez  strukturális probléma
a helyedben  a   void EnterCombat(Unit *who)
részbe helyezném bele a scriptet(csekkolás)
1 próbát megér
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: Lackó Dátum 2010 július 23, 12:25:14 DÉLUTÁN
Mostsem jó :S Gondolkozok mi lehet a baj,de úgylátszik,nem jöttem még rá.
Cím: Re:[Tutorial]GM őr
Írta: DJ Dátum 2010 július 25, 04:10:42 DÉLUTÁN
Srácok ezt nem tudná nekem valaki átírni 3.3.2-re?megköszönném:D