Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Core/Mag Modifikációk => A témát indította: Dante Dátum 2010 október 31, 12:38:14 DÉLELŐTT

Cím: Új és Régi script rendszer különbség? Konvertálás?
Írta: Dante Dátum 2010 október 31, 12:38:14 DÉLELŐTT
Sziasztok nekem egy olyan kérdésem lenne hogy cpp filet hogy lehet convertálni ujabbra? példa van egy 3.3.3a scriptem, de nekem az 3.3.5a-ra kellene, mivel régi nem olvassa be ezt hogy tudom megoldani hogy betudjam vele olvastatni?
Cím: Re:scriptel kapcoslatos
Írta: $0undX Dátum 2010 október 31, 08:08:27 DÉLELŐTT
Mivel a helyes
Cím: Re:scriptel kapcoslatos
Írta: Kerge Dátum 2010 október 31, 10:00:48 DÉLELŐTT
OHHH $oundX az Isten megáldhat xD már volt sok ilyen téma de mindíg az volt a válasz, hogy kézzel át kell írogatni...
Kicsit tudnál minket informálni erről a programról? Csak hogy melyik verziókhoz használható, stb...
Cím: Re:scriptel kapcoslatos
Írta: $0undX Dátum 2010 október 31, 10:04:39 DÉLELŐTT
aki nem tudja használni az megérdemli hogy kézzel írja át :@ XD
aki meg tudja használni annak áldás =)
visual c# 2008 express edition-nel leforgatod, az exe-t 1 külön mappába beteszed a konvertálandó scriptel, nyitsz 1 jegyzettömböt, beleírod hogy

cmd.exe

elmented ugyanabba a mappába akarmi.bat néven, megnyitod, beírod az exe nevét majd a konvertálandó scriptét (pl: scriptconverter.exe enscriptem.cpp ) vagy már nem tom pontosan mi volt a szintaxis de ha argumentum nélkül hívod meg akkor kiírja a szintaxist szerintem. :)
Cím: Re:scriptel kapcoslatos
Írta: Kerge Dátum 2010 október 31, 10:07:18 DÉLELŐTT
Ahham és honnan tudja, hogy milyen verziójú a script, és hogy milyenre akarom?


EDIT: xD egy nagyon hülye kérdés... Hogyan tudom innen leszedni??? TortoiseHG -ba milyen címet kell megadni?
Cím: Re:scriptel kapcoslatos
Írta: $0undX Dátum 2010 október 31, 10:09:25 DÉLELŐTT
a scripteknek verziója is van? XD
nem hinném ;)
a scriptek régi vagy új script rendszerre íródtak, ennyi, a program régiről újra konvertál lol  :D
úgy csinálod mint ha tc-t clone-oznád, csak a leszedési címhez a /hg/ után beírod a mappa szerkezetet hogy csak a contrib/scriptconverter/ -t szedje le, ennyi.
Cím: Re:scriptel kapcoslatos
Írta: Kerge Dátum 2010 október 31, 10:17:22 DÉLELŐTT
:D Köszi őőő :P melyik patch-től kezdődik a scriptek új "verziója"? csak a 3.3.5a az újabb?
Cím: Re:scriptel kapcoslatos
Írta: $0undX Dátum 2010 október 31, 11:50:34 DÉLELŐTT
asszem ja :)
Cím: Re:scriptel kapcoslatos
Írta: ident Dátum 2010 október 31, 12:42:54 DÉLUTÁN
Egyszerűen meg lehet állapítani hogy a scripted a régi rendszerre íródott-e avagy az újra.

Megnyitod notepad-dal vagy bármivel, lehúzod a legaljára és megnézed ezeket:

Új rendszer:
void AddSC_boss_anub_arak()
{
    new boss_anub_arak;
}


régi rendszer:
void AddSC_boss_anub_arak()
{
    Script *newscript;

    newscript = new Script;
    newscript->Name = "boss_anub_arak";
    newscript->GetAI = &GetAI_boss_anub_arak;
    newscript->RegisterSelf();
}
Cím: Re:scriptel kapcoslatos
Írta: Dante Dátum 2010 október 31, 12:57:44 DÉLUTÁN
köszi a választ amúgy :)
Cím: Re:scriptel kapcoslatos
Írta: Kerge Dátum 2010 október 31, 01:09:54 DÉLUTÁN
Én is THX!
Cím: Re:scriptel kapcoslatos
Írta: Action Dátum 2010 november 07, 11:13:08 DÉLUTÁN
Legközelebb légyszíves ha új témát nyitsz, akkor egy normális címet adhatnál neki, illetve egy ennyire egyszerű kérdést feltehetnél az arra kitalált topicba is.
Cím: Re:Új és Régi script rendszer különbség? Konvertálás?
Írta: X_RAZOR_X Dátum 2010 december 23, 11:57:48 DÉLUTÁN
Hello!
Ilyen rendszer van MaNGOS-on is?
Cím: Re:Új és Régi script rendszer különbség? Konvertálás?
Írta: ident Dátum 2010 december 24, 06:15:32 DÉLELŐTT
Idézetet írta: X_RAZOR_X Dátum 2010 december 23, 11:57:48 DÉLUTÁN
Hello!
Ilyen rendszer van MaNGOS-on is?

Nincs, ott SD2 van, illetve a Trinity régi rendszere nagyon hasonló volt a Mangos-os SD2-höz, csak annyi különbséggel, hogy Trinity-ben eleve bele volt téve a core-ba minden SD2-es script és nem kellett külön fordítani hozzá. A mostani Trinity script rendszere viszont már tele van úgynevezett hook-okkal, melyek segítségével különálló script fájlokat pillanatok alatt el lehet készíteni szinte minden eseményre. Ehhez társul még az alapjaiban a hook rendszerre épülő SmartScripts rendszer is, ami viszont adatbázisban tesz lehetővé rengeteg olyan dolgot, ami a régi EventAI-ben elképzelhetetlen volt, azaz a SmartScripts adatbázis alapú és az EventAI-t hivatott leváltani (bonyolultabb is kicsit, de csakis a sok lehetőség és funkció miatt).