Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Core/Mag => A témát indította: Raisen Dátum 2012 november 22, 09:26:05 DÉLUTÁN

Cím: Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 22, 09:26:05 DÉLUTÁN
Arra gondoltam ha már vissza tértem valaminek neki kellene állni. Mivel én nem akarok a wow újításokkal szarakodni és lemásolni mindent az eredeti szerverről (Szerintem attól is egyedi a szerver ha saját megvalósítások vannak benne) ezért egy saját játék kifejlesztésére gondoltam wow bc-ből vagy wotlk-ból de inkább bc. Miért ? Bc-n teljesen kifejlett a fejlődési rendszer ami nekem igen bejött + elfut elég low configon is. Itt az a lényeg, hogy minél kevesebb munka legyen a visszafejtés után az az a wotlk szinte nem rakott a motorhoz semmit csak újították a területeket illetve pár dolgot újra szerkesztettek a kor grafika haladása miatt. Nem kell szerver meg semmi beta teszt egyenlőre arra vagyok kíváncsi ki lenne bent milyen ötletek jönnek illetve utána is a kliens módosításán lenne a cél adatbázist el is lehet felejteni mindent kidobnék belőle csak a táblák maradnának. Későbbi dolgok már csak részlet kérdése, hogy kiadatni is lehessen bár ahoz is sokat kell dolgozni, hogy a forráskódokat átírjuk és elmossuk a blizzard általi kódokat :) Persze maradhatna az online támogatási rendszer mint egy saját játék más néven bár a blizzard nem hiszem örülne ha letöltené és a saját kódjukból lenne hasznunk :) Egyenlőre ennyit szerettem volna.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Locutus Dátum 2012 november 22, 09:53:29 DÉLUTÁN
Szia!
Szerintem ha megcsinálod megvan az első játékosod ;)
Ha véletlenül kell segítség van olyan amiben tudok.
Üdv Locu
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 22, 10:02:36 DÉLUTÁN
:)

Nem annyira drasztikus megcsinálni hiszem egy saját core készítéséhez is kicsit szét kell bontani darabokra a wowot, hogy egyántalán egy kezelő legyen ami felismeri az adott dolgokat. A játékon belül nem kell sokat tökölni mert ott csak a modelleket és textúrákat v hangokat kell lecserélni bővíteni majd egy kicsit meg spékelt coreval felismertetni, hogy kezelje megfelelően is (Eredetit cseréljük annyi előny van, hogy nem változik meg egy dolog szerver paramétere sem illetve játék scriptje csak modell cserélés és egy bone animáció változik. Szerintem az alap dolgok amik hasztalanak azokat kellene átszerkeszteni vagy ami nem található a játékban mert akkor a szerver részével nem kell annyit szívni viszont ha + dolgokat rakunk be először is a játék motornak fel kell ismernie illetve kezelnie.)
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Locutus Dátum 2012 november 22, 10:10:19 DÉLUTÁN
Hát igen. Ez idő és ész.... Sajnos egyre kevesebb a hozzáértő ember is és hát egy fejlesztő team nélkül kicsit nem kevés idő. Majd ha van pontos ötleteid hogy is akarod meghallgatnám :)
Üdv Locu
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 22, 10:54:57 DÉLUTÁN
Nem történetileg kell felépíteni először hanem, hogy milyen stílusú játékot kedvelnek az emberek és arra alapozva mégis újat alkotni. Át szerkesztés szebbre meg más karakterekké = bukás nem ér meg annyi munkát. Ide egy ütős játék stílus váltás kell fejlődési szempontból új dungeon instázási rendszerek illetve teljesen más karakter adottságok felépítések több frakció illetve választható karakter tipus illetve über kockáknak fusionálási lehetőségek pl egybe olvasztani tudnák karakterüket alap példa egy mágus eléri full szintet majd egy lvl 1 re rakással választhatna hozzá egy külön talent és spell fát illetve ha ez eléggé nehéz akkor pedig valami + pontot el kell érnie a szinten kívül erre saját pontozási rendszer lenne szerintem Fusion Point vagy valami hasonló tegyük fel elkezdesz egy maget így nézne ki választhatnál frost fire arcane de nem talentilag hanem a classon belül off tulajdonságnak majd a talentba más erősítések lennének nem nagyon a spellekre szerintem majd full lvl en x insta vagy gs után kapna auto fusion pontokat ha megvan valamenyi hozzá rendelhet még egy off tulajdonságot mindegyik jó lenne egyaránt pvp re és instázásra de adna valamenyi + az off tulajdonság max 1 lehetne az alapon kívül itt a classok szintre rakása lenne nehéz hogy ne legyen sehogy sem unfer .

Első ötletnek felvetem ezt.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: EroniX Dátum 2012 november 22, 11:47:22 DÉLUTÁN
Érdekes... azért lenne néhány kérdésem.

Idézetet írta: Raisen Dátum 2012 november 22, 09:26:05 DÉLUTÁN
a visszafejtés után
Ezt, hogyan tervezed?

Idézetet írta: Raisen Dátum 2012 november 22, 09:26:05 DÉLUTÁN
hogy kiadatni is lehessen
Kiakarod adni? Ez esetben remélem van felesleges zsebpénzed ügyvédre, mert a blizzard keményen rád fog szállni. Ez nagyjából azzal egyenértékű, ha én fognám magam és kicserélném a Windowsnak a kezdőképernyőjét majd átnevezném Eronix OS-ra. Ja, utána persze forgalmaznám...

Idézetet írta: Raisen Dátum 2012 november 22, 09:26:05 DÉLUTÁN
forráskódokat átírjuk és elmossuk a blizzard általi kódokat
Na így már jobb. De ebben az esetben az egészet újra kell írnod. Ha ilyen méretekben gondolkodsz, szerintem egyszerűbb lenne választani egy játékmotort.

Ezzel egyébként mi van?
http://infobarkacs.hu/index.php/topic,8279.0.html

Nem akarom elvenni a kedved semmitől de ha ilyen ütemben cserélgeted a projecteket akkor egyikből se lesz semmi!
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: hunti Dátum 2012 november 23, 11:26:24 DÉLELŐTT
Ez így első olvasásra kb pont ugyanaz mint amit NevemSenki talált ki :) Persze gondolom már sokaknak megfordult ez a fejében, például nekem is, de mindig ugyanaz lesz az eredménye, lehet hogy tört szerver körökben tudnánk elérni valamit, de a vége vagy az lesz hogy blizzard felkeres minket, vagy a sok idő és energia befektetés nem fogja megérni. Mindenképpen az lenne a célszerű, ha egy open source engine-ből indulnánk ki, és elkészítenénk a saját játékunkat. Már csak azért is, mert ha így is bebukjuk, legalább a tapasztalaton kívül az önéletrajzunkban egy legális játék fejlesztését fel tudjuk tüntetni. És hát mindenkinek vannak játék ötletei, de úgy tűnik mindenki olyan játékot szeretne fejleszteni, ami neki tetszene. Sok jó ötlet van, de ezt valahogy össze kellene hozni, meg kellene tervezni egy játékot, és meg is kellene valósítani sok-sok munkaórát beleölve, ami sokaknak nem tetszene, főleg ingyen nem. Aztán ha esetleg befut a játék, és van bevétel, akkor hogyan osztjuk el, veszekedés lenne hogy én X többet dolgoztam mint Y, Z meg nem is csinált semmit, mégis mindenki egyformán kap pénzt? Szóval ez még szervezés terén se egyszerű.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 23, 04:30:33 DÉLUTÁN
Volt olyan játék amit most kapcsoltak le mert az unreal engine forráskódját rakta alá és átírták a motort mint ha a sajátjuk lenne összes példányt meg kelet semmisíteni amit nem adtak el az eladottak 10x vissza kell fizetni kb meg ami a perelésre le ment :D

Unity 3d vel mi van kérdésre ?
Motor tökéletes kis játékok tervezésére nem jött össze a csapat abban maradt a project tényleg tanulgatni nagyon jó de nagy dolgok megvalósítására nem. Most jelenleg a blendert nyúzom mert teljesen ingyenes és elég sokat tud.

Ha nem wow és saját akkor min feküdne a játék.

Egyértelműen cryengine 3 vagy Unreal engine 3.

Szabadon fejleszthető az egész annyi hogy valamennyi aszem 20-25 % az övék és a játék elején szerepelni kell a logójuknak illetve a forráskódjukat nem írhatod át ez nem is szükséges mert a hajtó cuccaik nagyon is rendben vannak.
Akár milyen stílusú játékot lehet velük csinálna hiába fps játékok készültek belőle leginkább pl ott van az alice return to madness Nagyon ütős kis hack and slash game.

Huntinak külön.

Ha befut egy játék nem kis összeg jön be és ott milliókon csak röhögünk hogy x embernek több van 10-el :D

Amúgy a pénz elosztás úgy lenne akár menyit is csinál a személy 3d tervezők scripterek hangmérnökök és a játék minden építő elemeihez szükséges emberek akik folyamatosan hozzá járulna egységeset kapnak. Akik csak részben 1x megkapják a játék befutása után a pénzt amiért tesztelték vagy 1 2 dolgot megcsináltak de ez nem azt jelenti, hogy garantált a pénz szerintem az elején nem erről szól a dolog ezzel rá érünk ha valamit már fel tudnunk mutatni. De ha most szeretnéd tudni így csinálnám szerintem valamennyit elosztanánk x részét pedig a további fejlesztésbe és a minőség részbe fektetnénk ami patchek formájában jelenne meg illetve következő résszel. A multi gamek azért jobbak mert jön folyamatosan bevétel ha rákapnak az emberek.

Egyetlen bukója van a nagy projecteknek neten. Neten keresztül kell egy gép ahova fel lehet tölteni a dolgokat és egy főnök aki kiszabja mit kell csinálni illetve ő teszi össze a végső részeken mivel nem egy teremben dolgozunk ezért mindenkinek le kellene minden egyes dolgot tölteni amit x ember változtat, tudtommal multi felületet neten keresztül nem lehet megoldani, hogy a fő gépen mindenki bent legyen a modellezőben/motorban és ugyan azt lássa külön egér és billentyű használattal tehát a mi munkánkat is lehetne szerkeszteni ha kész vagyunk egy objectel berakjuk és a másik látja miközben ő is bent dolgozik.
Terem más tészta lenne mert van monitorra szerelhető elosztó felület ami egy szerverre van kapcsolva és ugyan azt a gépet használva egyszerre 16 külön képmegjelnítésel és bemeneti eszközzel használható ami nem befolyásolja a többi gép kép megjelenítését illetve beviteli eszközeit.

Hogy más is értse az a lényege, hogy felül ír mindent a fő gépen ha az egyiken dolgozol viszont ha egy ablakot benyitsz akkor az a többin nem jelenik meg és mivel a motor saját magából olvassa a fájlokat ezért ha modosítanak valamit egyik gépről te látni fogod ha ő berakott valamit.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: EroniX Dátum 2012 november 23, 04:50:43 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Raisen Dátum 2012 november 23, 04:30:33 DÉLUTÁN
Egyetlen bukója van
Még jó, hisz a komoly játékokat tényleg olyan egyszerű elkészíteni. Nyilván pontosan tudod egy ilyen projectnek a folyamatát és milyen problémák vetődhetnek fel a fejlesztés alatt.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: NevemSenki Dátum 2012 november 23, 04:54:07 DÉLUTÁN
Ehhez az egészhez egy komoly csapat kéne. Én is agyaltam ezen az elején, de ide az nem elég, hogy meg tudok nyitni egy programot egy Engine-t, és abban ismerem az ikonok 80%-át.
Ez ennél sokkalta bonyolultabb dolog.
Ha lesz valami, én benne vagyok, ingyen és bérmentve.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: EroniX Dátum 2012 november 23, 04:56:24 DÉLUTÁN
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2012 november 23, 04:54:07 DÉLUTÁN
Ehhez az egészhez egy komoly csapat kéne. Én is agyaltam ezen az elején, de ide az nem elég, hogy meg tudok nyitni egy programot egy Engine-t, és abban ismerem az ikonok 80%-át.
Ez ennél sokkalta bonyolultabb dolog.
Ha lesz valami, én benne vagyok, ingyen és bérmentve.

Üdv.: Senki
Pontosan így van!
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 23, 04:58:53 DÉLUTÁN
Igen a technikai megvalósításba ez az egyetlen buktató. Komoly játékok fejlesztésén pedig az idő ami fontos dolog mivel ott pénzbe kerül minden rontás vagy csúszási idő ha nem készül el egy évig ugyan úgy kapnak a fejlesztők egységes pénzt. Mivel mi nem ilyen elven kezdjük el ezért csak az időt öljük bele és nem kell pontosan minden az adott percre elkészíteni csak ha már élesben megy és a pénz forog kockán. Nem nehéz játékot össze rakni nézd a codot ha már mindenki ennyire ismeri kb 3 évente tesznek új vasat alá a többi csak új fejlődési rendszerekre megy illetve pályákra. Az indulás a legnehezebb igen én tudom mert kezdtem már játékot fejleszteni de ha megvan az alap simán megy a dolog tovább mivel onnantól nem kell gondolkodni a kezelő felületeken csak a kreativitásod a határ viszont az elején tisztában kell lenned, hogy milyen hardver teljesítményre készül a játék illetve kiküszöbölni minden optimalizálási hibát, hogy probléma nélkül fusson majd a játék és szépen duruzsoljon az fps szám a kért configon. <- Ez a része jól működik utána igen is csak az ikonokat kell ismerned a játék össze tételében illetve a 3d szerkesztőben.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: EroniX Dátum 2012 november 23, 05:04:30 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Raisen Dátum 2012 november 23, 04:58:53 DÉLUTÁN
Komoly játékok fejlesztésén pedig az idő
Meg a képzett munkaerő. Vajon a Blizzard miért nem fogdossa össze a hajléktalanokat az utcán és végezteti el velük a munkát, nyilván olcsóbban vállalnák mint egy senior c++ programozó!

Úgy látom veled kb semmiben nem értek egyet...
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 23, 05:05:09 DÉLUTÁN
Régi csatornámon ott van még a cryengineről a videóm.

Tessék egy ilyen mapot össze raksz kb fél nap alatt mindennel együtt ha megvannak a 3d modellek illetve scriptek

http://www.youtube.com/watch?v=_rmQESmb3X0&list=UUkbIM32pAnhmhDXIBEZJDug&index=13&feature=plcp (http://www.youtube.com/watch?v=_rmQESmb3X0&list=UUkbIM32pAnhmhDXIBEZJDug&index=13&feature=plcp)

Cryengine 3.0

Ha figyelnél amúgy írtam, hogy az alapja nehezek és azért van ott annyi ember mert saját motorjuk van nem free engine! Csak a 3d modellezéshez kell érteni illetve a hangok helyes használatához meg persze a program részeihez mivel Free engine de Developement verzió ezért nem modosítható a motor ezáltal nem lesz szükség c++ tudományhoz lua sokkal gyorsabb nyelv és támogatja ez megemlítendő. Amúgy c# c++ lua java script -et támogat meg még párat de azokat nem nagyon ismerem neten utána tudtok nézni.

Itt nem az a lényeg, hogy mindenki mindenhez értsen hiszen pénz nélkül elindulni kevés ember van vállalkozó ez egy próba projectet meg ér mindenképpen. Ha nincs kipróbálva nem tudjuk, hogy össze jönne vagy nem. Ez kb olyan mint ha valaki indítana egy wow szervert és egyből azt mondanám, hogy minek csinálod nem csak kattintgatással kell csinálni úgy is megbukik mert van egy csomó. Szerintem így már mindenki húzná a száját a dolog iránt, hogy bele kezdjenek valamibe. Wow szervereseket nézve így nézne ki ne kezdj szervert amikor egy év alatt több ezer megbukott.

Nézd a lolt szabad fejlesztésben kezdődött minden és megalakult a beta tesztek alatt egy mag csoport ami riot néven lett elkeresztelve jelenleg a top 10 be vannak bent ez évben az ingyenes legjobb és legtöbb játékost uraló játékok között.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: EroniX Dátum 2012 november 23, 05:28:13 DÉLUTÁN
Tehát - ha jól értem - most már nem woweditelésről van szó, hanem egy meglevő mi több legálisan felhasználható játékmotorról?
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 23, 05:52:29 DÉLUTÁN
Igen
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 23, 10:10:54 DÉLUTÁN
Szerver része ami még nagyon húzós a dolognak azt szép idő össze rakni és ide már kell ember elég rendesen aki karban tartja illetve az elején fejleszti. Én csak single player projectekbe kezdtem szerveres résszel nem foglalkoztam saját játéknál eddig. Azért írtam az elején, hogy wowból kellene mert legalább megvan minden ami egy multi player játékhoz kell. Én személy szerint a saját játékot jobban támogatom de kellene aki egy teljes szervert felépít rá ebben segíteni sem tudok mert ahogy írtam soha nem próbáltam még.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: NevemSenki Dátum 2012 november 24, 11:32:21 DÉLELŐTT
Ha másra nem, arra jó lesz hogy új dolgokat lássunk, olyan hibákra keressük a választ, amik eddig fel sem merültek. Ezzel tanulunk, és vagy lesz belőle valami komoly, vagy nem. De a tudást, amit akár netről, akár egymástól összeszedünk az megmarad. És az én szemszögemből a lényeg ebben van.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Zolee Dátum 2012 november 24, 11:41:00 DÉLELŐTT
Gondolom, aki WoW-nál akar még maradni, annak már biztosan kipattant a fejéből azaz ötlet, hogy az egész world adatbázist kiüríti, majd egy saját történetszálba fog bele. Tegnap a látottak alapján, nekem is beugrott ez az ötlet, habár a megvalósítása nem lenne kis projekt.

A saját játék ötletet is támogatom, de valamiért azt csak privátban jó elkészíteni, főleg annak aki (mint például én) nem ért a programozáshoz (C++, Java, stb.). Ezektől az ingyenes Enginektől nem tudom, hogy mennyi jót lehet várni, biztosan nagyon hasznosak tudnak lenni, "kezdő" játékkiadóknak, amik még frissek. Végül is, ha maga az Engine jó, de a Grafikai részekhez nem értünk, akkor bukta a dolog (gondolom, hogy vannak benne alap textúrák, karakterek, stb.), de ettől eltekintve is nehéz kivitelezni a dolgot.

Visszatérve a WoW-hoz...
Ha, én a saját gépemen nekiállnék az adatbázisnak és elkezdeném gyártani a küldetéssorozatokat, akkor szerintem a kezdőhelyekkel lenne érdemes kezdeni. - No, de érdemes az alap kezdőhelyeket használni? - Véleményem szerint, új kezdőhelyeket kéne keresni, a különböző fajoknak. Talán, nem lenne muszáj mindet külön-külön régióba tenni, kezdhetnének egy helyen is. - Viszont lehet ez ott bukna el, hogy nem változatosak a kezdőhelyszínek sem. Emiatt unalmassá, monotonná válhat. - Ezért, érdemes lenne szintén külön-külön régiókban elhelyezni.
Vajon, ez mennyire jönne be? Érdekesebbé tehetné, a WoW már talán monoton világát?
Hát, ha még pár frappáns dolgot becsempészünk a dolgokba, szerintem simán. Például a Bossok, Főbossok nem ugyanazok lennének, az egyedi sztori miatt biztosan változna... Ezt már tovább nem részletezném, gondolom teljesen egyértelmű.

Még egy dolog, ami lehetetlenítené az egészet, az pedig a rengeteg terület és kontinens. Rengeteg dolgot kéne lepakolni, újraformálni, elkészíteni. Ez kb. lehetetlen pár emberrel kivitelezni.
Viszont, ha High szerverben gondolkodunk és nem törlünk nagyon semmit, az eredeti adatbázisból, akkor néhány tucat küldetés és magas szorzók mellett, élvezetes lehet a saját történetszállal összerakott játékmenet. (Esetleg, az eredeti adatbázisban néhány dolgot nehezítenénk, módosítanánk, jobbá tennénk. Persze, csak saját igényeinkhez híven, mert hát mindenkinek nem tehetünk eleget.)

Nos, ez a hozzászólás talán nem is annyira tartozott az előttem leírtakhoz, de a Saját játékmenethez mindenképp.
Ja, és még nem is beszéltünk Core és Kliens módosításról sem (ehhez persze nincs tudományom, de vannak ötleteim, mint mindenkinek). Az már egy + jó pont lenne szerintem. :)
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 24, 02:31:39 DÉLUTÁN
http://www.youtube.com/watch?v=WyZ99A29iiw (http://www.youtube.com/watch?v=WyZ99A29iiw)

Unity 3d-ben is dolgoztam régebben ebben meg lehet valósítani az mmorpg projectet.

Vannak úgy nevezett starter kitek ahol már megvan pár dolog pl chat rendszer spell bar és combat rendszer.

Szerintem jól sikerült projectek.
http://www.youtube.com/watch?v=4K1IkKW6G_E&feature=related
(http://www.youtube.com/watch?v=4K1IkKW6G_E&feature=related)

http://www.youtube.com/watch?v=A5Budn4KgRU&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=A5Budn4KgRU&feature=related)

Zolee.
Igen jó ötlet, hogy új sztorit adsz a wownak csak ezzel ugyan ott tartunk mint ha kiszórnánk mindent az adatbázisból teljes npc és quest listát. Ha ezt megcsinálom akkor már ne múljon rajtam, hogy a klienst módosítgatom kicsit majd feltöltögetem szépen az adatbázist. Szerintem új sztori lenne az miatt csak nem jönnének a magyar wowosok. A wowosok 40%-a el sem olvassa a questeknél le írt történetet 59% nem tud angolul a maradék egyetlen 1% párat elolvas.


Még így a végére szerintem az unity 3d a legjobban legszabadabban fejleszthető motor cryengine és az unreal igen durva motor ide viszont maceráns a saját kigondolt dolgok megvalósítása ezekkel nem is foglalkoztam annyit max pár hónapot unity 3d-ben elég sokat szarakodtam megtanulható dolog nem vészes.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: EroniX Dátum 2012 november 24, 03:16:35 DÉLUTÁN
Raisen, ha úgy érzed, hogy megvan a kellő tapasztalatod és tehetséged, hogy irányítsd ezt a projectet és nem megy a kukába 2hét után én benne vagyok. Írtam szép scripteket WoW-hoz C++-ban és készítettem komolyabb asztali alkalmazásokat C#-ban. Ha van elég ember és azokban van elszántság meglehet próbálni. De szerintem az a lényeg, hogy ne a pénzért csináljuk, hanem - ahogy Nevemsenki is írta - a tapasztalatszerzés a legfontosabb.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 24, 03:57:49 DÉLUTÁN
Vezető semmi képen sem akarok lenni. Miért ?
Nem tudok annyit foglalkozni a csapat összetartásában eddig is csak az idegbaj kerülgetett minden vezetőségi poszton. Ide egy olyan vezető kell aki mindig rá ér és magyarázni tud a csapatnak én ebbe bele fáradtam szívesen leszek munka vezető de aki az egész project fejese semmi képen sem 18 éves vagyok nem korhoz kötött de eléggé szétszórt és arra sem emlékszem amit 1 nappal azelőtt mondtam mindig más ötletek motiválnak és ha felbaszom magamat kicsit kiszállok majd máskor fojtatom szóval ha rajtam múlik akár állhat a project napokig is. Aki rá ér és össze tud tartani egy csapatot és nem hagyja elveszni a dolgokat jelentkezzen.

Bár én huntit és Nevemsenkit tudnám elképzelni hunti egy hosting fejese ő gondolom ismeri a fegyelmet kitartást és, hogy mit lehetséges megvalósítani mit nem. Nem elég jól tudnod a dolgodat vezető ként hanem kell élet tapasztalat is lényegtelen ha tudsz c++ programozni és 15 éves vagy vezetőnek semmi képen sem jó inkább legyen nem akkora tudással rendelkező de jártas ilyenben.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 24, 07:13:00 DÉLUTÁN
Ma leszedem az unity 3d-t aztán átnézegetem az új verzióba mi újult, meg megpróbálom kideríteni, hogy mi a szerver elvi felépítése és a gyakorlatban hogyan kell megvalósítani ha ez az akadály meglesz neki állok az animációk áttekintésének és használatához vissza kell egy kicsit szoknom. Scripterek kezdhetik törni a fejüket mert egy egy mozgás animációt elég nehéz megírni emlékszem régen több órába telt nekem, hogy a | w | a | s | d + space használatával megfelelő irányba mozduljon el a karakterünk. Java script szerintem a nyerő unity 3d-ben amit nagyon kellene nekem is tudni, hogy hogyan lehet egyszerűsített scriptrendszert használni szóval minél kevesebb sorból álljon mert mind a betöltési időt gyorsítja + a random generált kordinációkat kellene megoldani ezeket sem próbáltam. Nfs nél is elrontották a mostani részeknél ez biztos nem egyszerű dolog, hogy majdnem minden random generálódjon és ne 1 script vezérelje és ismétlődjön.

Up:

Áh olyan 3d-s animációkat néztem egyszerűen hihetetlen, hogy a mostani játékokba nem ilyen szépen tervezik meg lenne inkább szegényebb a grafika nem minden apró szart fejlesztgetni és ezeket többnyire szabad kezűleg készítik emberek.

(http://wallpaper-backgrounds.net/wallpaper-download.php?src=http://wallpaper-backgrounds.net/wallpapers/archer-wallpaper.jpg&w=1920&h=1080&q=100&imgnamewp=Archer%20Wallpaper)

(http://wallpaper-backgrounds.net/wallpaper-download.php?src=http://wallpaper-backgrounds.net/wallpapers/elf-girl-wallpaper.jpg&w=1920&h=1080&q=100&imgnamewp=Elf%20Girl%20Wallpaper)

(http://wallpaper-backgrounds.net/wallpaper-download.php?src=http://wallpaper-backgrounds.net/wallpapers/viper-lord-wallpaper.jpg&w=1920&h=1080&q=100&imgnamewp=Viper%20Lord%20Wallpaper)

(http://wallpaper-backgrounds.net/wallpaper-download.php?src=http://wallpaper-backgrounds.net/wallpapers/sci-fi-wallpaper.jpg&w=1920&h=1080&q=100&imgnamewp=Sci-fi%20Wallpaper)

(http://wallpaper-backgrounds.net/wallpaper-download.php?src=http://wallpaper-backgrounds.net/wallpapers/girl-in-hat-wallpaper.jpg&w=1920&h=1080&q=100&imgnamewp=Girl%20In%20Hat%20Wallpaper)

(http://wallpaper-backgrounds.net/wallpaper-download.php?src=http://wallpaper-backgrounds.net/wallpapers/castle-in-the-woods-wallpaper.jpg&w=1920&h=1080&q=100&imgnamewp=Castle%20In%20The%20Woods%20Wallpaper)

(http://wallpaper-backgrounds.net/wallpaper-download.php?src=http://wallpaper-backgrounds.net/wallpapers/girl-on-fire-wallpaper.jpg&w=1920&h=1080&q=100&imgnamewp=Girl%20On%20Fire%20Wallpaper)

(http://wallpaper-backgrounds.net/wallpaper-download.php?src=http://wallpaper-backgrounds.net/wallpapers/monster-attack-wallpaper.jpg&w=1920&h=1080&q=100&imgnamewp=Monster%20Attack%20Wallpaper)
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: hunti Dátum 2012 november 24, 09:06:04 DÉLUTÁN
Lehet hogy tévedek, de unity fizetős nem?

Mellesleg lehet hogy tudom milyen a fegyelem, és a kitartást is lassan kezdem megtanulni hogy kell, illetve a dolgok megvalósításához is jó elképzeléseim vannak és a logikám is a helyén van, de egy csapat összetartásához még szerintem kevés vagyok, vagy legalább is még nincs benne tapasztalatom.
Szóval nem szívesen vállalnám a vezetői szerepet, kivéve ha nincs jobb.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 24, 09:10:58 DÉLUTÁN
Unity teljesen ingyenes letölthető a weblapjukról és elég sok free gamet azzal fejlesztettek. Msnen vegyél majd fel most csináltam újat. raisentech@hotmail.hu <- tfmes msned felvettem ami a régin megvolt de már nem hiszem, hogy azt használod + nem jó ötlet utólag átgondolva, hogy a public msn címeden beszéljük meg :)
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: NevemSenki Dátum 2012 november 24, 10:20:09 DÉLUTÁN
Tényleg ingyenes, csak az ingyenessel jár 30 nap pro dolog is.
Kérdés, hogy mi marad 30 nap után ténylegesen, amit tudnánk is használni.
Jobban utána kéne nézni ennek az Unity 3d (http://unity3d.com/unity/)-nek.
És nagy vonalakban felvázolni hogy mik is kellenének ehhez az egészhez.


Üdv.: Senki
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 24, 10:51:08 DÉLUTÁN
Ami kell minden megmarad jelenleg a programot nem 3d tervezésre kívánom felhasználni csakis a játék összerakásához az bőven elég hogy letudom rakni textezni amit kell + scriptelés szépen is nézne ki free verzióban nem tudnál mást mint élettelen tárgyakat nézegetnél mert kivennék a script lehetőséget :D Már felraktam jól megy az új verzió nagyon nincs változás felületileg az ezelöttinél boldogulok benne.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: hunti Dátum 2012 november 24, 11:06:46 DÉLUTÁN
Lehet fura, de nem használok msn-t. Inkább facebook user vagyok :)

30 nap után ez marad unityben: http://unity3d.com/unity/licenses (http://unity3d.com/unity/licenses)
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 24, 11:31:05 DÉLUTÁN
Eh rühellem a facebookot régi jól megszokott msn és a hangjai :)
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Locutus Dátum 2012 november 25, 01:02:57 DÉLELŐTT
Raisen az msn ről annyit hogy meg fog szünni. Már bejelentették a megszünését és egybekerül a skype al.
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: hunti Dátum 2012 november 25, 08:30:07 DÉLUTÁN
Facebookot azért szeretem, mert lényegében nincs rendszerigénye, platform független, és bárhonnan lépek be, ugyanúgy látom a logot, és minden ismerősöm fent van (meg néhány egyéb).
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: NevemSenki Dátum 2012 november 25, 10:49:38 DÉLUTÁN
A Facebook jobb választás lenne mint az MSN, vagy akár a Skype.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 28, 04:08:34 DÉLUTÁN
Azóta ötletek hogyan is álljunk neki illetve hol fektessük le az alapok megbeszélését ?
Cím: Re:Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.
Írta: Raisen Dátum 2012 november 29, 08:09:44 DÉLUTÁN
Valami legyen a dologból kezdem én.

Skypera gyertek fel majd Raisen1994 a nevem <- pm be küldjétek el a neveteket aki be akar lépni a dologba mert csak azt fogom vissza igazolni köszi.