Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: DRizzt Dátum 2013 január 07, 06:16:30 DÉLUTÁN

Cím: MoP Emu fejlesztése
Írta: DRizzt Dátum 2013 január 07, 06:16:30 DÉLUTÁN
Sziasztok!

Mit szólnátok ahhoz ha elkezdenénk egy MoP emulátort fejleszteni?
Elég meredek az ötlet tudom, de véleményem szerint ha egy maroknyi fejlesztő összedugná a fejét, aki valaha is foglalkozott
wow emulátor fejlesztéssel lehetne belőle valami.
Sajnos azt látom, hogy mindenhol nagyfokú a lemaradás a magyar törtszerverek terén és az a koncepció ami régen ment az már tarthatatlan
és a halálát fogja okozni minden magyar törtszervernek.

Szerintem össze kellene fognunk kicsiknek és nagyoknak és változtatni ezen a helyzeten.
Akit érdekelne a dolog az írjon itt vagy küldjön nekünk emailt az alábbi címre és kezdjük el formába önteni "kis" tervünket.

cím:
emu [kukac] secretsofmop-wow [pont] com

Eddig 5fős a csapatunk:
EroniX
Twl
Reconka
Anubisss
és jómagam

Minden nagy dolog kicsinek születik! :)

u.i.:
Nem légből kapott a dolog mert már létezik "működő" szerver.
http://pandashan.com/us/
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Raisen Dátum 2013 január 07, 08:25:33 DÉLUTÁN
Én úgy vagyok már a projectekkel pénz nélkül esélytelen inkább zárjanak be a tört szerverek akkor én elő rukkolok a sajátommal és van hasznom bent. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de amennyi idő bent van egy ilyenbe nem térül meg. Sok emberrel nem lehet szinkronba ismeretség nélkül dolgozni valaki nagyon ért hozzá a másik nem annyira lehúzza a csapatmunkát inkább dolgoznék magam rajta. Előbb lesz valami 1 emberes projectből Magyarországon mint egy csapatból. Később lehet ezt megérteni amit írtam. Amikor közép iskola elejét tapostam én is így álltam mindenhez de eltelt jó pár év azóta és nincs időm ami van azt meg ilyenekre nem pazarlom ami miatt csak interneten elismerést kapok. Ezeken kívül sok sikert a projecthez. Olyan embereket kell keresnetek akik gazdagok vagy állt/közép iskolába jár és van idejük.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: hunti Dátum 2013 január 07, 08:33:58 DÉLUTÁN
DRizzt téged nem ismerlek, de Anubisss kollégát igen :)

Bár wow korszakomnak már pár éve vége lett, lehet lenne kedvem beszállni egy ilyen projektbe. Talán egy-két apróságban még segíteni is tudok :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Zolee Dátum 2013 január 07, 08:41:19 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Raisen Dátum 2013 január 07, 08:25:33 DÉLUTÁN
Én úgy vagyok már a projectekkel pénz nélkül esélytelen inkább zárjanak be a tört szerverek akkor én elő rukkolok a sajátommal és van hasznom bent. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de amennyi idő bent van egy ilyenbe nem térül meg. Sok emberrel nem lehet szinkronba ismeretség nélkül dolgozni valaki nagyon ért hozzá a másik nem annyira lehúzza a csapatmunkát inkább dolgoznék magam rajta. Előbb lesz valami 1 emberes projectből Magyarországon mint egy csapatból. Később lehet ezt megérteni amit írtam. Amikor közép iskola elejét tapostam én is így álltam mindenhez de eltelt jó pár év azóta és nincs időm ami van azt meg ilyenekre nem pazarlom ami miatt csak interneten elismerést kapok. Ezeken kívül sok sikert a projecthez. Olyan embereket kell keresnetek akik gazdagok vagy állt/közép iskolába jár és van idejük.

Nem feltétlen múlik minden a pénzen, tény, hogy rengetegen a pénz után kapják a fejüket, nem is feltétlen gond ez, de ennek ellenére még vannak olyanok, akik szeretik ezt csinálni, azon felül, hogy dolgozó emberek. Bárcsak ne forogna minden a pénz körül, nem ez hajtana minket, ennél fontosabb dolgok is lennének szerintem, de ez most nem a téma tárgya.

Tehát, visszatérve egy kis elkanyarodásból, igazat adok abban, hogy középiskolásoknak, diákoknak több idejük van ezekre a dolgokra, de kevesen vannak akik ilyen korban értenek hozzá, tehát emiatt rossz ötletnek tartom ezek keresését.
Ugye, ahogy mondtad a csapatmunka mostanság nem az emberek erőssége, de ezt nem jelenti azt, hogy kisebb tudású, máshoz értő embereknek nem lehet esélyt adni, ez hülyeség.

IdézElőbb lesz valami 1 emberes projectből Magyarországon mint egy csapatból. Később lehet ezt megérteni amit írtam.
Talán arra gondolsz, hogy ahogy írtam fentebb, nem erőssége az embereknek a csapatmunka, inkább szétmennek és mindenki magának akar sikert, dicsőséget, esetleg annyira egoista, hogy nem látja az olyan dolgokat, amik főként összetartanák a közösséget, jelen esetben a Projektet készítő csapatot?

"Olyan embereket kell keresnetek akik gazdagok" - de feltétlen szükséges ez? A gazdagok tudtommal pont leszarják a feltörekvő "kis" embereket... emiatt pont nem fognak csatlakozni ilyesmihez.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: EroniX Dátum 2013 január 07, 08:48:59 DÉLUTÁN
Aki csak a pénz miatt foglalkozik az informatikával az lehúzhatja magát a wc-n.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 január 07, 08:53:50 DÉLUTÁN
Sracok, azt tegyuk azert hozza, hogy mi ennek mindenkeppen neki fogunk allni.
Az hogy vetodik-e valaki hozzank pluszba az mar mas kerdes. :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Zed Dátum 2013 január 07, 10:19:37 DÉLUTÁN
Elösször is üdvözletem, minden kedves fórumozónak, régieknek és ifjaknak,
nagyon rég nem írtam egy árva postot, csak csendes megfigyelő voltam, de most gondoltam én is kicsit része leszek a közösségnek :) Így rögtön kommentelnék párat,


Idézetet írta: EroniX Dátum 2013 január 07, 08:48:59 DÉLUTÁN
Aki csak a pénz miatt foglalkozik az informatikával az lehúzhatja magát a wc-n.

Ez valamilyen szinten igaz,  de a mai korokban azért azt ellehet mondani, hogy nagyon sokan azért válasszák ezt a szakirányt, mert  ezzel "rohadt sokat lehet kaszálni" ami még igaz is lehet, de nem itthon, itt eléggé alul vannak fizetve az informatikusok,

Viszont, hogy ne csak negatív oldalán fogjam meg a dolgot, való igaz, hogy azok az emberek akik nem divatból "informatikusok", sokkal inkább a tapasztalat szerzés, és önképzés miatt csinálja mintsem a pénzért.


A témához kapcsolódva, igazából örülök, hogy vannak még mindig vannak emberek, akik mernek ilyen dologba belevágni, ez becsülendő. Külön öröm, hogy ráadásul régi motorosok is feltünnek az ilyen projectben, és ahogy látszik más régi motorosok érdeklődését is felkeltik ezzel :)

Én szurkolok a projectnek, reméljük, hogy ez nem csak egy fellángolás lesz, és még sokat hallunk felőle a jövőben.



Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Raisen Dátum 2013 január 08, 07:03:12 DÉLUTÁN
Akkor felvázolom kicsit érthetőbben amit közölni akartam. Régen foglalkoztatott nagyon, hogy hogyan lehet ezt azt megcsinálni folyamatosan utána néztem neki álltam dolgoknak sokat tanultam belőle. Ez mind szép és jó volt addig még volt időm és hozzá tenném nem csak gépeztem. Abból áll a napom jelenleg felkelek reggel 6 kor és fél 4 kor érek haza általában. Kajálok megnézem a dolgaimat kicsit kikapcsolódok valami játékkal fürdök és alszok. Így is kevés időm jut már láthatod mindenre, ha akarnék projectbe segíteni a saját dolgaimra nem jutna idő vagy későn tudnék lefeküdni amiért nem kapok pénzt és halálra van ítélve alapból is. Én véleményem szerint 1-2 sor vagy script segítés nem juttat egyről a kettőre (hiába mondom majd meglátjátok) nagy álmodozó voltam ilyen téren aztán rájöttem évek alatt ez nem ér semmit. Szép dolog neki állni de M.O aki wow szerverrel foglalkozik és képes megírni egy saját coret 5-6 ember.(max) Fel is sorolom kik. SoundX Aximcore Sentence Reconka Bluerák nos így már elgondolkodtató van e értelme elkezdeni. Magamat pontozva is soundx vagy bluerák tudása felét sem tudom és így nem mernék belevágni mostani gondolkodásom szerint. Ebből kikövetkeztetve, hogy én 3-4 éve szerverezek nem lennék képes saját forrásból dolgozni akkor mégis ki ? Egy kész szerveren nem tudnak sokan mit csinálni nemhogy meglátnának egy üres mappát és azt mondod nekik csinálj egy szervert :D Kevés ide a hozzá értő ember. Én még arra is mernék fogadni önerőből a be loginolásig nem jutnátok el (Itt gondolok a teljesen saját corera szóval semmi copy az eddig megírtakból) . Mielőtt cáfolni kezdenétek a leírtakat akkor megkérlek titeket írjátok már le, hogyan juttok el odáig, hogy karaktert tudjatok létrehozni semmi extra csak acc felismerés jelszó és bedob a karakter krea mezőre. ? ? ?

Igaz most jöhet a flame így megy úgy, de bukás lesz csak gondoltam felkészítelek előre mert tudom.

Ja és ha nem esik le. "Saját emu" meglévő forrásból másabb dolgozni mint 0 ról elkezdeni :')
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Szilárd Dátum 2013 január 08, 07:13:43 DÉLUTÁN
Itt az a probléma, hogy a WoW-ra már egyáltalán nincsen akkora igény, mint régebben. Személyes példával élve: körülbelül 2, 2 és fél éve még nagyon sokat játszottunk a haverjaimmal, ezek közül mára már a 100%-a abbahagyta. Hogy miért? Mert már unalmas a játék, hiába hoznak be új tartalmat, nem tudják visszaadni a régi történetét a World of Warcraftnak. Az, hogy bejött a MoP, szép és jó, de szerintem már egyáltalán nincs akkora igény a Blizzard szoftvereire, mint régen.

Régebben itt a fórumon is láthattuk, hogy mindenki szervert akart csinálni, volt több, mint 40 topik azzal, hogy "Vélemények a szerveremről". Sajnos senkit nem érdekel már ez annyira, hogy 40 szervert be lehessen népesíteni.

A régi contentek vissza hozatalában pedig ott a hiba, hogy akárki akármennyire mondja, hogy mennyire jó volt, meg szép volt, akkor sem fogja tudni ugyan azt az élményt átadni neki a játék, mint mikor még 3 éve abban az expansion-ben játszott.

Jó kis off-ra sikeredett, de csak a véleményemet szerettem volna közölni a dologgal kapcsolatban.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 január 08, 07:19:39 DÉLUTÁN
Kedves Raisen, - te mint 4 éve a szakmában lévő kolléga - azért addig eljuthattál volna, hogy a topicnak nem az a címe, hogy "hogyan NE fejlesszünk emut", vagy "Raisen egy napja". ;)


Kicsit más:
"Fel is sorolom kik. SoundX Aximcore Sentence Reconka Bluerák nos így már elgondolkodtató van e értelme elkezdeni."
Nem kötekedés képen, de azért ezekről az emberekről elmondhatnál 1-2 dolgot, hogy MIÉRT ŐK?
Reconka-ról nem kell...  ;) :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Raisen Dátum 2013 január 08, 07:24:35 DÉLUTÁN
Mert az elmúlt években végignézed a topikokat ők írtak olyan scripteket amik nem copy szintről kezdődnek és ac webről letöltött forrás ami át van magyarosítva. Axim core-t régebbről ismerem és akkoriban (3 éve kb) egész szépen haladd a core fejlesztésekben egymaga. Amit részükre feltudok hozni sok éves tapasztalat több programnyelv ismerése és neo core fejlesztése.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 január 08, 07:43:29 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Szilárd Dátum 2013 január 08, 07:13:43 DÉLUTÁN
A régi contentek vissza hozatalában pedig ott a hiba, hogy akárki akármennyire mondja, hogy mennyire jó volt, meg szép volt, akkor sem fogja tudni ugyan azt az élményt átadni neki a játék, mint mikor még 3 éve abban az expansion-ben játszott.

Ezt nagyon jól látod. :)

Idézetet írta: Szilárd Dátum 2013 január 08, 07:13:43 DÉLUTÁN
Itt az a probléma, hogy a WoW-ra már egyáltalán nincsen akkora igény, mint régebben. Személyes példával élve: körülbelül 2, 2 és fél éve még nagyon sokat játszottunk a haverjaimmal, ezek közül mára már a 100%-a abbahagyta. Hogy miért? Mert már unalmas a játék, hiába hoznak be új tartalmat, nem tudják visszaadni a régi történetét a World of Warcraftnak. Az, hogy bejött a MoP, szép és jó, de szerintem már egyáltalán nincs akkora igény a Blizzard szoftvereire, mint régen.

Ezt is jól látod.
DE, MOP-ra most még van igény és ahogy anno megcsinálta a monster is a cata-nál úgy kell most is megcsinálni a MOP-nál: indulás minél előbb és sajnos már most is késésben vagyunk szvsz.
Ahogy a pandashan is megtette és hirtelen lett 2 realmen 2k player.

Jelenleg az a helyzet, hogy ha lenne még egy nagyon bugos MOP szeród, akkor is lenne rajta gyorsan 1-2k player mivel új és nincs belőle minden második sarkon.

Viszont a jelen állás szerint ez a későbbiekre is igaz lesz.
Mivel a MaNGOS kb. megszűnt, a TC leragadt WOTLK-nál, bár "halad" a CATA, de az kevés, főleg hogy azóta már kijött egy exp. :D
SkyFire pedig 406 főleg és hát valljuk be nem épp a legjobb, olyan commitokat lehetett "néha" látni ott, hogy mutogatni lehetne őket pénzért... :D
Más említésre méltó emu talán nincs, ami felvehetné velük a versenyt.


Összefoglalva:
- "Normális" CATA emu majd talán lesz. Bőven Coming Soon-os kategória és aki látott már CATA-t azt tudja mit értek a normális alatt.
- CATA konkurencia: elég nagy, molten, freakz, monster és a Tauri is erősen dolgozik rajta, amikor ők megnyitják kb. az országban minden CATAs ott lesz.
- MOP emu nagyon sokáig nem lesz, ha csak nem történik valami csoda. Konkurencia MÉG nem nagyon van.

Ezekből következik, hogy elfog jönni (eljött) megint az az idő, ami régen is volt, hogy nagyon sok minden, alap dolog sem fog működni a nyílt emukban és lesznek a saját emut fejlesztő szerverek (pl. molten), akiknek ez kedvezni fog és tarolni fognak.



(Ez persze az én véleményem, az én rálátásom.:) )
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 január 08, 07:47:02 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Raisen Dátum 2013 január 08, 07:24:35 DÉLUTÁN
Mert az elmúlt években végignézed a topikokat ők írtak olyan scripteket amik nem copy szintről kezdődnek és ac webről letöltött forrás ami át van magyarosítva. Axim core-t régebbről ismerem és akkoriban (3 éve kb) egész szépen haladd a core fejlesztésekben egymaga. Amit részükre feltudok hozni sok éves tapasztalat több programnyelv ismerése és neo core fejlesztése.

Hát ha "csak" erről van szó, hogy tudnak scriptelni és a NeoCore (aminek a fejlesztését úgyahogy követtem), akkor azt hiszem egy nagyon jó emut dobunk össze. Akár ketten is. :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: DRizzt Dátum 2013 január 08, 07:51:22 DÉLUTÁN
+1 Öreg harcos újra a csapatunkban. (A fő post szerkesztve)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: eztcsekk Dátum 2013 január 09, 03:16:57 DÉLELŐTT
Nagyon jó, hogy vannak még ilyen kezdeményezések a WoWemuf "bezárása" után is, igazából mióta bezárt azóta több a WoW-os topic mint valaha, mondjuk ezt arra vezetném vissza, hogy ott képtelenség volt regisztrálni...

Az én meglátásom szerint kisebb volumenű Project-eken kéne dolgozni/gondolkozni, nem a Panda Emulátor elkészítésével.
Olyan alapvető hiányosságok vannak a Magyar WoW közösségben, hogy már Metin 2-t többen játsszák mint a WoW-ot. Aki szerint ez azért van mert a WoW unalmas és már senkit nem érdekel, az felnőtt igen van az a kor amikor sokan abba hagyják a játékot, de a következő generációt senki nem vezeti rá a játékra. A Tauri az egyetlen magyar szerver amely képes kielégíteni a magyar játékosok igényeit és teszi ezt 3.3.5-ős verzióval.

Nem a Cataclysm vagy a Pandaria tette tönkre ezt a játékot, alig 10%-al csökkent az aktív WoW előfizetők száma az elmúlt 2 évben, de a mai napig vannak új játékosok akik most találkoznak a játékkal és olyan öreg rókák akik meg éppen most teszik le.

Mire van szükség?:

-Olyan WoW játékosokra mint Sirius(minecraft) vagy Tirexy(játszik az mindennel) akik Youtube-ra töltik fel a PvP videókat, vállalják az arcukat, Facebook-on tartják a kapcsolatot a játékosokkal. Segítenek feltelepíteni a játékot (Tutorial videók), eligazodni a szerverek között(Bemutató videók).

-Olyan híroldalra, ahol a tört szerverek játékosai is kapnak figyelmet és segítséget.

Az ilyen kezdeményezések és a project-ek azok, ahol egyszerre saját és közös érdek ha valaki túl teljesíti magát. Saját mert egyre ismertebb/sikeresebb lesz a közösségben, közösségi mert ő maga építi a közösséget.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Raisen Dátum 2013 január 09, 12:14:24 DÉLUTÁN
Eztcsekk teljesen igazad van +1.

Lehet néha kicsit túl problémázok dolgokat vagy éppen leszólok (általában attól függ nálam milyen a "lelki állapotom" ) mind 1 a leírtakat nem törlöm van közötte úgy gondolom még mindig igazság de utólag semmi rossz szándékkal írom sok sikert a projecthez.


Azt mondjuk még mindig állítom sok dolog forog a pénz körül de engemet ez a régi szám mindig egyenesbe tesz és a régi gondolkodásom vissza tér ENERGY BOMBA.

http://youtu.be/-hkQJcgus-A (http://youtu.be/-hkQJcgus-A)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: DRizzt Dátum 2013 január 12, 08:41:38 DÉLUTÁN
+1 fejlesztő a  csapatunkban. (A fő post szerkesztve)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: DRizzt Dátum 2013 január 13, 05:02:16 DÉLUTÁN
+1 fejlesztővel gazdagodott csapatunk. (A fő post szerkesztve)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: zerus Dátum 2013 január 13, 05:20:31 DÉLUTÁN
Mikor lehet kipróbálni?
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: DRizzt Dátum 2013 január 14, 07:43:21 DÉLUTÁN
+1 fejlesztővel gyarapodtunk. (A fő post szerkesztve)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: guest23943 Dátum 2013 január 19, 01:43:21 DÉLUTÁN
DRrizzt, Anubisss, én nagyon szívesen csatlakoznék, mert érdekelne egy MoP-Emu, és szívesen kivenném a részem a fejlesztéséből.
Az egyetlen hiba, hogy eddig a WoW-hoz annyi közöm van, playerséget leszámítva rWorldön, hogy sufniszerveren eljátszottam és saját NPC-kkel meg itemekkel szórakoztam.  ;D
De ha el tudjátok mondani, pontosan mit is kéne megtanuljak, hogy egyáltalán esélyem legyen szóba kerülni, akkor hallgatom szívesen :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: NevemSenki Dátum 2013 január 19, 03:15:50 DÉLUTÁN
Szerintem ezt így nem lehet kifejteni. Ez nem egy egyszerű dolog.
Én 2 dolog miatt nem jelentkeztem.

1, A MOP egyáltalán nem érdekel.
2, Nem érzem magam annyira jónak, hogy a csapat hasznára legyek.

Adatbázis kezelés a minimum szerintem, meg a C.

Üdv.: Senki
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 február 02, 01:43:54 DÉLUTÁN
Egy egyszeru kalkulator, ami a szerver opcode-okbol (SMSG_*) kiszamolja a packet handler megtalalasahoz szukseges switch case erteket, es forditva.

Forras, GNU GPLv3: https://github.com/Anubisss/oscc
Mukodes kozben: https://github.com/Anubisss/oscc/wiki/Screenshots


UI.:
Bar eselyes, hogy ennek kb. senki sem veszi innen hasznat, de azert kirakom hatha... :)
Ugyanis a MOP fejleszteshez en hasznalom.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: zerus Dátum 2013 február 02, 02:27:04 DÉLUTÁN
Jól néz ki, köszi.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 február 19, 12:14:33 DÉLELŐTT
Ugy nez ki ebbol sem lesz semmi, legalabbis igy, csapat formajaban.
A baratok koztes "dramat" inkabb nem vazolnam... :D

A "project" tovabbra is elni fog, bar total privat formaban es csak en fogok rajta dolgozni, (igaz eddig is csak en tettem hozza valamit) legalabbis ez a terv egyelore.

Meg kell mondjam most sok mindent tanultam ennek koszonhetoen, igy eddig ez csak egy nagy plussz. :)


UI.:
A "secretsofmop-wow [pont] com" email cimek pedig hamarosan "megszunnek".
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Asus5 Dátum 2013 február 22, 08:58:12 DÉLUTÁN
na gyerekek mivel kicsit eredetiztem eléggé bővültem olyan tapasztalatokkal amik fontosak lehetnek pet battle egy olyan dolog ami elérhetetlen lesz egy ideig privát szerver viszonylatában. új spellek A komoly munka lesz mivel rengeteg dolgot kell majd balancolni + ha valami nem működik rendesen akár létrehozhattok egy halhatatlan class-t és csak pár másodpercen múlik az egész, insta scriptek igaziból nem lesz valami megmozgató bár sok mindenben fogni fogjátok a fejetek. Mountok sima ügy, ruhák csak legyen normális. új helyek hát egy ideig off rengeteg repülő dolognak kéne működnie és ottani questek szinte script nélkül hallottak és a történet is kb ennyi a tapasztalatom remélem segítettem a jövőre nézve
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: mist-er Dátum 2013 február 23, 03:08:41 DÉLUTÁN
Nem ezek jelentik a problémát, hanem a minden patch után újra összekutyult kliens-szerver kommunikáció.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 február 23, 07:54:51 DÉLUTÁN
Igen es a "kutyulas" meg enyhe fogalom ra... :D

Pl.: a CMSG_AUTH_SESSION packet struktura: http://paste2.org/p/2958749
es ez meg easy, ennel 50x nehezebbek vannak
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: mist-er Dátum 2013 február 23, 10:45:04 DÉLUTÁN
https://github.com/MgCore/TrinityCore_MOP/commits/5.0.5
Ez már beléptet.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 február 23, 11:29:44 DÉLUTÁN
En nem is az 505-ot csinalom... :D


Hehe itt meg a worldserverrel valo authentikacio validalasa sem megy, lasd ki van kommentelve: https://github.com/MgCore/TrinityCore_MOP/blob/5.0.5/src/server/game/Server/WorldSocket.cpp#L1145

Halkan megjegyzem, hogy ez meg Arctiumba is skippelve van, viszont nalam mukodik. :)
Ellenben karit csinalni meg nem lehet. :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: lavjaman Dátum 2013 február 24, 12:37:01 DÉLELŐTT
am meg nem azért de az authentikációval felesleges foglalkozni mert anélkül is vígan fut az egész majd később ha nagyon unazkoznék akkor megcsinálnám de addig teljesen felesleges (szerintem) nem véletlen hagyták ők is későbbre és inkább csináltak olyanokat amik előrébb viszik a projektet pl karakterkreálás, update packetek, utána a mozgás strukturákat újra írkálni, mobok/gameobjectek spawnolása, spellrendszerek átnézése stb :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 február 24, 01:44:29 DÉLELŐTT
Persze, de szerintem szamos dolgot ki lehetne emelni, ami "feleslegesen" van megcsinalva, mert nem fontos annyira meg es raerne.
Ez a "because we can" szindroma. :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 március 07, 01:47:50 DÉLUTÁN
Remelhetoleg mukodo (nem lett tesztelve, meg nem tudtam updatelni 520-ra) 16650 sniffer itt (http://filebeam.com/83cadfdfed207971ca4ae139f0f96bc9).

A bin file parseolhato TC parserrel (https://github.com/TrinityCore/WowPacketParser).


// list of supported client build numbers
#define WOW_CLASS_5875  5875
#define WOW_TBC_8606    8606
#define WOW_WLK_12340   12340
#define WOW_CATA_13623  13623
#define WOW_CATA_15595  15595
#define WOW_MOP_16357   16357
#define WOW_MOP_16650   16650



UI.:
A forras coming soon. :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: tunnr Dátum 2013 április 01, 10:54:58 DÉLELŐTT
Kiváncsi lennék h megyeget-e a project :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: mist-er Dátum 2013 április 01, 07:39:00 DÉLUTÁN
http://www.wowwiki.com/Public_client_builds

Így nehéz... >:(
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: NevemSenki Dátum 2013 április 01, 08:36:37 DÉLUTÁN
Egyéni vélemény...
Ha már Emu fejlesztés, akkor inkább egy viszonylag normális Cata-t kéne összerakni.
Ez meg majd kiforrja magát.

Üdv.: Senki
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2013 április 01, 09:22:54 DÉLUTÁN
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2013 április 01, 08:36:37 DÉLUTÁN
Ha már Emu fejlesztés, akkor inkább egy viszonylag normális Cata-t kéne összerakni.

Üdv.: Senki

Az még nagyjából egyik nagy szervernek sem jött össze. A molten-en is dolgoznak a franc tudja hányan, mégis egy rakás bug az egész cata.

Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: NevemSenki Dátum 2013 április 02, 10:20:36 DÉLELŐTT
Attól hogy sokan dolgoznak, az semmit sem jelent.
Mondjuk Anubisss, és a hozzá hasonló embereknek kéne belevágni a dologba, akkor lehet lenne előrelépés.
Amúgy én ezt sosem értettem.
Mindig azzal kezdenek el foglalkozni az emberek, amiből még egy fikarcnyi sincs megoldva. Teljesen a NULL-ról.
Ha csak azt nézzük, hogy TC is ugyebár csinálta, fejlesztette az Emut. Mindig mindenki azzal foglalkozott, hogy a legújabb Insták működjenek. Sok példa közül egyet hoznék fel, Ulduar. Algalon-ig ha még el is lehetett jutni... 1-2 Boss-t kihagyva, nem működött normálisan... sőt... De mindenki ezzel foglalkozott. Mikor bejött a képbe ICC, mindenki arra verte magát, kinek ez ment, kinek az... de mindenki azzal foglalkozott. És a többi, már kicsit régebben bekerült, normális Script-re váró dolgok pedig a háttérbe szorultak. Mondjuk példaképpen TOC-ot.
Mindenki ICC-n dolgozott, miközben TOC mit ne mondjak messze volt a jótól.
Bejött a Cata, mindenki azt akart. Jöttek az  Emu-k, ilyen Script-er meg olyan, és mind a mai napig legalábbis az én szememben egyenlő egy 3.1.3-as Arcemu Repack-al.
És erre most eljött a MOP ideje. Csináljunk MOP emut.
Itt nem az a lényeg hogy a legújabb legyen, hanem az hogy játszható szervert készítsünk.
Attól lehet dolgozni az új dolgokon, nem ezt mondom, de ahogy én elnézem, még 3.3.5.12340-is elég rossz. ( Egy 1x Blizz tekintetében. ) Mert a játékot nem mindig az teszi tökéletessé, hogy Algalon Script-elve van-e egyáltalán és milyen jól, hanem a kis dolgok. Ahogy én elnéztem, igaz ez nem C-s dolog, de az NPC-k 40%-ának hiányzik az Equipment. ( Mountjaik, fegyverek a kezükbe. ) A kiírt szövegek, az NPC beszédek.... Még a Zone Music-ok is siralmasak.
Az Event-ekről ( Nem a semmirevaló Jump és a sok hülyegyerek által kitalált labirintusról és hasonló akasztani való hülyeségről beszélek. ) hanem a tényleges Event-ekről. Mint mondjuk a Love is in the Air Event-ről. Ez valami siralmas még 3.3.5.12340-ban is.
De nekünk kell a MOP emu, meg a rakat buggos Spell-es Cata... mert a kisgyerekek ezt szeretik...

Akkora tudása van néhány embernek, még ezen a kis Fórumon is, hogy megvalósíthatna / kivitelezhetne olyan dolgokat, amiket mások nem bírnak megoldani.

Bocsánat, nem tartozik a témához tudom. De azért próbáljuk meg a fától meglátni magát az erdőt. A MOP emuból semmi nem lesz. Ott már olyan megoldások vannak, ha még működni is fog, időnként végzetes hibába keveredik az egész, és a gyökerektől kell majd átformálni. ( Például 3.3.5.12340 WG ).

Köszönöm annak aki elolvasta, ez lenne az én elferdült látásmódom, és az én teljesen egyedi véleményem.

Üdv.: Senki

Frissítés....

Lv60 Insta, C'thun. Én azt a Boss-t 2x öltem le, de 1x sem működött még viszonylag normálisan. Thrall kiszabadítása... ott mindig volt valami gond... Pedig ezek elég régen bent vannak már.... Elsírtam magam, mikor eljutsz Thrall-ig, és ő bemegy a fegyvertárba. Felhúzott a két kezére/kezébe 2 DB hibás DID-jű dolgot. És lett rajta 2 DB gyönyörű kék-fehér nagy kocka....
Egy pozitívum. Én megszereztem 2x-es Blizz-en a Legendary Scarlet bogarat. Na az az Event, mikor kijönnek az NPC-k az Istából, a Boss-ok bemennek, kővé dermesztés.... na az viszont szépe meg van csinálva.
Ez számom egy akkora élményt nyújtott, hogy sosem felejtem el.

Üdv.: Senki
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2013 április 02, 04:14:47 DÉLUTÁN
Nem kell itt ennyire a MOP-ot emlegetni, a Cata szerverek sem lesznek jók soha. Már abban is vannak olyan küldik, amit az életben nem fognak tudni lekoppintani. Gyakorlatilag a Cata küldik 80%-a ilyen. A spelleket, instákat még talán-talán helyre rakják, és esetleg egy fun szervernek jó lesz az emu, de ebből blizz? Soha.
MOP-ról nem tudok nyilatkozni, mert azt nem próbáltam, de gondolom ott még rosszabb a helyzet  ;D

Lényegében teljesen mindegy, ki foglalkozik vele. Annak, hogy lassan 2 éve semmire nem mentek a Cata-val, szerintem elég nyomós oka van  :)
És elhiheted, hogy jó néhány emu guru ráfeküdt már ez idő alatt  ;)

Én nagyjából az összes Cata küldivel úgy voltam eredetin, hogy csak bámultam, mert annyira jól meg voltak csinálva.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: mist-er Dátum 2013 április 02, 04:31:07 DÉLUTÁN
Nem mondtok hülyeséget, de lássuk be, azt kell csinálni amire van igény, szerintem... Pl monster 434 realmje vs pandashan... az a 434 realm elég rég indult már, úgy, hogy elég erős hírnévvel a zsebükben kezdték reklámozni, és alig ütik az 1,5k online főt, ellenben itt a pandashan ami egy teljesen új noname szerverként kezdte decemberben, és már átlépték az 5,6k online főt 3 realmen, monsteren soha nem voltak ennyien egyszerre, nemhogy fél évvel az indulás után. Pedig szinte játszhatatlanul bugos, mégis az érdekli az embereket, mert új. Ennyi az egész sajnos. Legtöbben eredeti feelingre vágynak, és ez abban testesül meg, hogy a legújabb kell nekik, belekóstolni, kipróbálni, hogy "milyen lehet" eredetin, még akkor is ha gagyi.
434-nek már azért nehéz nekiállni, mert gyakorlatilag nemzetközi szinten molten felveszi a bizonytalan játékosok nagyrészét. Magyarországon nem lenne konkurenciád jelenleg ez tény, de ahogy áll TC, legalább annyi meló lenne 434-et minőségire megcsinálni, mint közepesre egy pandát. Ellenben ha meg tudod csinálni a visszafejtést, egy 5.2-vel gyakorlatilag az egész világon nem lesz konkurenciád és tarolsz, mint jelenleg 505-el a franciák.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 április 02, 07:50:52 DÉLUTÁN
Sracok, pandanal sosem volt az a lenyeg, hogy osszehozzon az ember egy bugmentes, vagy felig bugmentes szerot. Hanem hogy az alap dolgokat lehessen csinalni a (kozel) legujabb patchen es ez mar nemzetkozi vonalban, egy kis hirdetessel 1k+ playert eredmenyezNE.


"Magyarországon nem lenne konkurenciád jelenleg ez tény, de ahogy áll TC, legalább annyi meló lenne 434-et minőségire megcsinálni, mint közepesre egy pandát."

Ez igy azert nem igaz szerintem. MO-n jelenleg ott a TFM, aki szinte a 0-bol notte ki magat (a CATA) es egyre csak novekszik, meg ha lassan is.

A 434-en javitast pedig nem szabad lebecsulni, mert nem olyan egyszeru az... Ez mar nem WOTLK. A MOP-ot meg foleg nem szabad.

Visszaterve a konkurenciara sokan elfelejtik azt, hogy van egy Tauri es hogy ott is dolgoznak a 434-en mar egy jo ideje, tehat elobb-utobb ok is atfognak allni, ennek a hatasat meg szerintem senkinek sem kell taglalni... :D



Ahogy Senki is mondta arra bizony nagyon nagy az esely, hogy a MOP-bol nem lesz itt semmi, olyan 95%, de en nem banom, hogy neki alltom. Bar mar jo 3 hete (vagy tobb) nem csinaltam semmi WOW-al kapcsolatost, de igy is rengeteget tanultam belole es szerintem a sniffert legalabb befogom fejezni es publikalom is.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Gameka Dátum 2013 április 05, 11:09:54 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Anubisss Dátum 2013 április 02, 07:50:52 DÉLUTÁN
Bar mar jo 3 hete (vagy tobb) nem csinaltam semmi WOW-al kapcsolatost, de igy is rengeteget tanultam belole es szerintem a sniffert legalabb befogom fejezni es publikalom is.

Ezt a sniffer cuccost, valaki egyszer elmagyarazhatna mar nekem, hogyan is mukodik, vagy hogy mi az, es stb... :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: tunnr Dátum 2013 április 07, 12:11:15 DÉLUTÁN
Én azt mondom erre az egészre h catát lelehet úgy copyzni ahogy a blizz megcsinálta de ahoz már nagyon okos emberek kellenek rengeteg sniff és stb stb. Én úgy vagyok vele h nincs olyan amit nem lehet megcsinálni. Mop emu meg sztem arra jó h játékosokat vonz a szerverre mert ugye kinem akarna ott játszani és innen kell elkezdeni a javítást az adott patchen lévő insták bg stb stb és utána visszafele menni h azért akik fejlődnek azoknak is élményt kell nyujtani. Ugye bár erre már nem elegendő 5-10 ember h ilyet csináljon, ide legalább 40-50 ember kéne és lehetne úgy viszonylag jól fejlődni a blizz felé. Persze soha nem lesz blizz mert egy pici hiba mindig is akad de hát ez a szépsége ennek.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Gameka Dátum 2013 május 19, 01:00:41 DÉLUTÁN
Igy megnezve a dolgokat, ujra vegig olvasva a topikot, igy egy kis WoW-os szoszmotolessel, masabb velemenyem lett.

Nem keves munka! :D Le a kalappal elottetek, ha sikerul! Vegigneztem ezt az Arctium nevezetu csoda dolgot, amivel gyakorlatilag vert h***ozva, sem birtam logint csinalni. :D Gyakorlatilag az adatbazisa baromi nagy feladat/melo, mig minden egyes itemet vegig szoszmotolve megcsinal az ember, de akkor meg nem is emlitettuk hogy egyaltalan legyen sikeres auth vagy a vilagba login. Ismetelten csak sok szerencset tudok hoza kivanni, es mar most le a kalappal elottetek! :)

Esetleg ha van valamifele elore haladas a temaban, avagy a projectrol fejlemenyek, engem marhara erdekelne a szitu. Esetleg kozolhetnetek! :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: mist-er Dátum 2013 május 21, 05:38:11 DÉLUTÁN
4.3.4 tc-ből át lehet menteni minden régi tartalmat, legalábbis eddig úgy tűnik.
A packet kezelés nagyobb gond... sőt a legnagyobb gond.  >:(
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: gmdex Dátum 2013 július 23, 06:13:13 DÉLUTÁN
ez a mopos dolog máris behalt, vagy létezik még valami underground módban?
halkan megjegyzem hogy pandához úgy hozzá kezdeni hogy még catás bitstreames packetet sem látott az emberek 99.9%a elég merész dolog, a 434 visszefejtése az exe fájlból annó a tc teamnek is több mint fél évbe került, 0-ról megtanulni a reverse-engit meg ezt az egészet, ez nem egy 1 éves project lenne.
de azért drukkolok hátha összejön valami, egyedi lenne a környéken
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 október 07, 09:26:31 DÉLUTÁN
Most mar ugy is mindegy szoval itt a forras, amin anno dolgoztam: bambuszmag (https://bitbucket.org/Anubisss/bambuszmag/commits/all)
Az 1. commit: 1685df6 - 2013-01-25 (https://bitbucket.org/Anubisss/bambuszmag/commits/1685df6e9cfef6f49736ee481dc40976f382b0ed)

Az egesz egy TC434 fork.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: ramizz Dátum 2013 október 08, 12:00:09 DÉLUTÁN
Mennyire működik ez a forras?
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: zerus Dátum 2013 október 08, 01:22:57 DÉLUTÁN
Ahogy látom a karakterkészítésig jutott el, így a nagyja még bőségesen hátra van.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 október 08, 05:46:22 DÉLUTÁN
Ja, karakter krealasig mukodik elvileg.

Hat itt mar sajnos nem csak abbol all a fejlesztes, hogy csak siman javitgatunk a forrasban, hanem sniffelni es reverse engineeringelni kell es ha valaki ezt az nap kezdi kb. akkor bizony nem lesz egyszeru es gyors a haladas, tovabba unalmas es bosszanto is lesz, ha nincs kitol kerdezni es haladni sem fogsz. :)
Arrol nem is beszelve, hogy en mindent tobbnyire magamtol szeretek csinalni, nem ugy hogy kinezem az Arctiumbol, mivel abban sincs/volt minden meg, azaz egy ido utan ugyis csak elakadsz es varhatsz a tapsra... :D

Ezt a laza 1 honapos munkat viszont egyaltalan nem bantam meg, igy is sokat tanultam belole. Illetve a snifferem kesz is lett mar ezert megerte. :)
Egyedul azt banom, hogy nem regebben alltam/alltunk neki a MOPnak (itt foleg foglalkozni, baratkozni vele, konkretan a reversinggel) vagy a Catanak (mai napig egy jo Cata szerver megtudna allni a helyet).
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: zerus Dátum 2013 október 08, 05:51:33 DÉLUTÁN
Én egy kicsit tovább jutottam, már be lehetett lépni a szerverre is, csak az NPC-ket nem tudtam az istenért sem megjeleníteni.
Később még szeretnék belefogni, mert tényleg van potenciál egy jó WoW szerverben, ami kellő tudással és idővel egyáltalán nem lehetetlen feladat. Persze ez erősen függ majd attól hogy az eredeti WoW-nak mi lesz a sorsa (hány kieg. jön még, marad fizetős vagy átvált free-to-play-re, stb.).
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: ramizz Dátum 2013 október 09, 08:12:11 DÉLELŐTT
Ha elkészül egy játszható magyar panda szerver, akkor az  nagyon ütős lesz, mert jelenleg nincs egy magyar panda szerver sem, és elég sok magyar ember játszik külföldi MOP szervereken. Szóval kb minden magyar átjönne a magyar MOP szerverre aki most külföldi szerveren játszik, illetve még pár külföldi is csatlakozna. 3  realm-ot kellene futtatni 1. Blizz 1x szorzó, 2. High 100x szorzó, 3. Fun, Instant level 90, és drágán adni az értékes cucokat. Ha valaki ezt megtudná csinálni, az Taurit is lehagyná magyar wow szerverek terén. :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 október 09, 05:04:34 DÉLUTÁN
Aha, es a faszom nem kene? :D


"elég sok magyar ember játszik külföldi MOP szervereken"

Erre azert kivancsi lennek. En szemely szerint 1 MOP szerot ismerek, amin jatszanak. Ettol fuggetlenul lehet letezik tobb, mert nem nagyon keresgelek utanuk, de ha te tudsz tobbet, akkor szivesen varom a listad. :P :D



Jelen allas szerint itt 3 (5?) even belul lesz majd MOP es azt is a nagy T betu fogja uzemeltetn, szerintemi. :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: ramizz Dátum 2013 október 09, 05:36:05 DÉLUTÁN
Jelenleg ismerek 3 MOP szervert, mindegyik külföldi. Blizz, High, Illetve Fun Realm-al üzemeltetik.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 október 09, 10:25:14 DÉLUTÁN
Oke, de mik azok a Pandashanon kivul? Vagy az top secret? :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Naxon90 Dátum 2013 október 10, 12:31:49 DÉLUTÁN
Pandashanon kívül még 1 szervert ismerek, a Panda WoW de az ruszki :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: ramizz Dátum 2013 október 10, 02:22:48 DÉLUTÁN
 http://pandawow.ru
http://pandashan.com

3. Már nem tudom hogy melyik volt :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 október 10, 04:17:14 DÉLUTÁN
Oke ez kicsit fajt. :D
Nagy a boseg. :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: ramizz Dátum 2013 október 10, 05:38:12 DÉLUTÁN
Anubisss, én egy szóval se mondtam,hogy sok mop szerver van, én azt írtam, hogy ütős lenne egy magyar mop szerver, nem említettem azt, hogy most rengeteg külföldi mop szerver van... De szerintem örülhetünk neki, hogy még ez a 2 külföldi játszható mop szerver is létezik...
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Nyaszi Dátum 2013 november 04, 09:44:44 DÉLUTÁN
Személyem szerint egy 5.3.0_17128-as TrinityCore próbálkozást elővettem,jelenleg az auth+world elindul,world-be be lehet lépni,összes karakter+race kombináció működik,minddel be lehet lépni,stb.
Ez lett az új unaloműző hobbim,de hátha értékelitek,belinkelek azért pár képecskét ... / nincs ki értékelje sajnos /

http://kepfeltoltes.hu/131104/MoP_17128_0_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/131104/WoWScrnShot_110313_213451_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/131104/WoWScrnShot_110413_212645_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/131104/WoWScrnShot_110413_212650_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/131104/WoWScrnShot_110413_212658_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Pandák világa jelenleg üres,előző kiegészítők adatbázisával,a régi helyeken a mobok,npc-k megvannak,stb,az új világ nálam még friss és " felfedezetlen " :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: zerus Dátum 2013 november 04, 10:12:09 DÉLUTÁN
Hol található ez a repo, mert nem igazán találom?
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2013 november 05, 05:05:48 DÉLUTÁN
Idézetet írta: zerus Dátum 2013 november 04, 10:12:09 DÉLUTÁN
Hol található ez a repo, mert nem igazán találom?

Első 2 gugli találat  ;D

< 1 > (https://github.com/Dramacydal/Trinitycore-5.3.0)
< 2 > (https://github.com/EmuDevs/Mists-Of-Pandaria)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 november 05, 05:14:08 DÉLUTÁN
Kis trollkodas: Release modban fejlesztesz? Remelem csak vicc... :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: zerus Dátum 2013 november 05, 05:35:21 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2013 november 05, 05:05:48 DÉLUTÁN
Idézetet írta: zerus Dátum 2013 november 04, 10:12:09 DÉLUTÁN
Hol található ez a repo, mert nem igazán találom?

Első 2 gugli találat  ;D

< 1 > (https://github.com/Dramacydal/Trinitycore-5.3.0)
< 2 > (https://github.com/EmuDevs/Mists-Of-Pandaria)

Ez egy dolog, ebből nem adódik az hogy ő is ezeket, vagy ezek közül bármelyiket használta.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2013 november 05, 05:39:01 DÉLUTÁN
Az emudev-es változatnál ezt írják:

IdézAs you see, I have a patched client along with the 4.3.4 Auth I edited to work with 5.3.0.

Magyarul csak az auth van átírva, hogy be tudj logolni. Ebből következik, hogy:

IdézPandák világa jelenleg üres,előző kiegészítők adatbázisával,a régi helyeken a mobok,npc-k megvannak,stb,az új világ nálam még friss és " felfedezetlen "


Szóval ebből gondoltam, hogy ez lesz a nyerő  ;D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: zerus Dátum 2013 november 05, 06:04:39 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2013 november 05, 05:39:01 DÉLUTÁN
Magyarul csak az auth van átírva, hogy be tudj logolni.

Ha csak az auth van az új verzióhoz igazítva, akkor ez nem lehetséges:

Idéz...a régi helyeken a mobok,npc-k megvannak...

Persze mehetek és letölthetek 10 különböző verziót, amit lefordíthatok pár óra alatt és újabb pár óra (nap?!) alatt kiderítem, hogy pontosan melyik verziójú dbc-ket, map-okat és vmap-okat fogadja el (a legtöbb esetben pont nem azt amire gondolna az ember).
Ezért kértem linket, mert az elég nagy segítség lenne.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2013 november 05, 06:07:06 DÉLUTÁN
Na ja, mondjuk jogos. Anno én is napokig szívtam a 4.3.4-el, mert az istenért nem akarta elfogadni a dbc-ket, a beépített kreátorhoz meg nem találtam olyan klienst, amiből normálisan ki lehetett volna nyerni  ;D ;D ;D

Röpke 50-60GB letöltés után sikerült elindítani. Szóval sorry, valahol igazad van.  :P
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Nyaszi Dátum 2013 november 06, 08:51:23 DÉLUTÁN
Nem fejlesztek,csak megpróbálom az unalmas perceket nem úgy eltölteni,hogy szerencsétlen,öntelt,irigy,bamba  magyar játékosokkal játszani,akik folyton megpróbálják az embert eltiporni,mert azt hiszik hogy ők felsőbbrendűek és különbek embertársaiknál ...
Azt hittem lesz ki értékeli,de előbb ahogy felléptem és láttam hogy jót nevetnek rajtam az emberek,kicsit elszomorodtam,de mit várjak a mai világtól,kérdem én?
De gondolom ha így trollkodsz tudod az 0x01CE opcode pontosan honnan,hová érkezik,és mi eme üzenet jelentése
05 B4 00 80 00 00 40 05 21 9B E8 00 00 ,hogy olvassa be,és mi benne a hiba,mert gondolom ha ennyire profi vagy,kisujjból vágod ezeket a dolgokat.
Nem is érdekel a dolog már annyira,mert mindenki tud mindent,mégse tud senki semmit ... !!!
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Zolee Dátum 2013 november 06, 09:09:45 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Nyaszi Dátum 2013 november 06, 08:51:23 DÉLUTÁN
Nem fejlesztek,csak megpróbálom az unalmas perceket nem úgy eltölteni,hogy szerencsétlen,öntelt,irigy,bamba  magyar játékosokkal játszani,akik folyton megpróbálják az embert eltiporni,mert azt hiszik hogy ők felsőbbrendűek és különbek embertársaiknál ...
Azt hittem lesz ki értékeli,de előbb ahogy felléptem és láttam hogy jót nevetnek rajtam az emberek,kicsit elszomorodtam,de mit várjak a mai világtól,kérdem én?
De gondolom ha így trollkodsz tudod az 0x01CE opcode pontosan honnan,hová érkezik,és mi eme üzenet jelentése
05 B4 00 80 00 00 40 05 21 9B E8 00 00 ,hogy olvassa be,és mi benne a hiba,mert gondolom ha ennyire profi vagy,kisujjból vágod ezeket a dolgokat.
Nem is érdekel a dolog már annyira,mert mindenki tud mindent,mégse tud senki semmit ... !!!

Nyaszi, sajnos ez így van... A mi társadalmi összefogásunk azt hiszem közel egyenlő a nullával és mi is vagyunk a "legokosabb" nép is. Ahogy mostanság én is elnézem, csak a szidalmazás, rágalmazás megy manapság, ez lett a "divat". Sürgősen változtatni kellene a felfogásunkon is, mert ez alapjáraton nem jó, de akkor sem fogja mindenki így gondolni és nem is tesz érte...
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: zerus Dátum 2013 november 06, 11:41:02 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Nyaszi Dátum 2013 november 06, 08:51:23 DÉLUTÁN
Nem fejlesztek,csak megpróbálom az unalmas perceket nem úgy eltölteni,hogy szerencsétlen,öntelt,irigy,bamba  magyar játékosokkal játszani,akik folyton megpróbálják az embert eltiporni,mert azt hiszik hogy ők felsőbbrendűek és különbek embertársaiknál ...
Azt hittem lesz ki értékeli,de előbb ahogy felléptem és láttam hogy jót nevetnek rajtam az emberek,kicsit elszomorodtam,de mit várjak a mai világtól,kérdem én?
De gondolom ha így trollkodsz tudod az 0x01CE opcode pontosan honnan,hová érkezik,és mi eme üzenet jelentése
05 B4 00 80 00 00 40 05 21 9B E8 00 00 ,hogy olvassa be,és mi benne a hiba,mert gondolom ha ennyire profi vagy,kisujjból vágod ezeket a dolgokat.
Nem is érdekel a dolog már annyira,mert mindenki tud mindent,mégse tud senki semmit ... !!!

Remélem azért engem nem hagysz válasz nélkül.
Előre is köszönöm!

ui.: Bár ahogy nézem, már törölte is magát a fórumról.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 november 07, 01:38:27 DÉLELŐTT
@Nyaszi

"Nem fejlesztek,csak megpróbálom az unalmas perceket nem úgy eltölteni..."

Erre az a rovid valasz, hogy el kell olvasni a topik cimet, sot erdemes a topikindito hsz-t is...
A kicsit hosszabb valasz pedig az, hogy ez egy fejlesztesrol szolo topik, raadasul egy konkret projecthez lettek (probalva legalabbis!) emberek toborozva.

"Azt hittem lesz ki értékeli..."

Bocs ha mar nem tapsollak meg, hogy egy fejlesztesrol szolo topikban azzal "villogsz", hogy feltudtal rakni egy emut es betudtal loginolni.

"De gondolom ha így trollkodsz tudod az 0x01CE opcode pontosan honnan,hová érkezik,és mi eme üzenet jelentése
05 B4 00 80 00 00 40 05 21 9B E8 00 00 ,hogy olvassa be,és mi benne a hiba,mert gondolom ha ennyire profi vagy,kisujjból vágod ezeket a dolgokat."


Kettonk kozul azt hiszem biztosan allithatom, hogy igen en jobban tudnam, ha erdekelne... (legalabbis a debug modig biztosan eljutnek! :D )

"de mit várjak a mai világtól,kérdem én?"

Tokeletes tukorkepe a gondolkodasmododnak es a kitartasodnak az, hogy valaki bemert "szolni" (meg az ironia miatt a smileyt es a trollkodas szot is odairtam) kemeny 1 sorban es akkor mindjart torolni kell magad meg telesirni a kisparnat, hogy mekkora kocsogok vagyunk...
De kerem akkor fel kell noni, mert igenis a vilag tele van "kocsogokkel"!



@Zolee

"A mi társadalmi összefogásunk azt hiszem közel egyenlő a nullával és mi is vagyunk a "legokosabb" nép is. "

Ugyan mar, talan mas nemzetek foruman minden gordulekenyen megy. Ott mindenki onzetlenul segit mindenkinek. Ha igaz lenne, amit mondasz akkor a molten nem az USA-ban lenne... :D
Voltak itt regen kezdemenyezesek es meg lesznek is, max nem ebben a temaban. Tovabba az sem veletlen, hogy ennyi magyar van/volt a WoW emu fejlesztes torteneteben, mert kurvara nem keves magyar vett reszt az open source projecektekben, ahhoz kepest hogy mekkora orszag vagyunk es milyen itt az oktatas!
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Zoltan Dátum 2013 november 07, 10:38:05 DÉLELŐTT
"A mi társadalmi összefogásunk azt hiszem közel egyenlő a nullával és mi is vagyunk a "legokosabb" nép is. "

mashol  is ez van, nem lokalizalhato egy nepre..
Arra, hogy  mi vagyunk a legokosabb nep, ezt pedig azt hiszem nem teljesen  mondhato el, masreszrol attol meg, hogy sok okos ember el/elt/elni fog  Magyar honba az meg nem jelenti azt, hogy  barki is okos lenne, mert hat ez egyfajta onigazlo monolog:
"Okos vagyok, kulonleges vagyok, hiszen  Magyar vagyok, es a  magyar nep baromi okos"

A lemorzsolodas elkezdotott, a nepbutitas mar nem csak alom, hanem mar ott van orszagunkban, nevezzhetjuk medianak, sajtonak, politkanak :)  Csak a nevek cserelodnek Gyozike show  vagy Monika show, vagy Bp  ejjel nappal..

Nem az a baj, hogy nincs osszefogas, az a baj, hogy ezek a projektet maximum 20 ember latja,  20 emberbol sokkal kisebb az esely, hogy talalsz embert aki azt mondja "Gyerunk haver,  beszallok es prgramozzunk  egyutt", mint  egy kulfoldi  forumon ahol tobb szazan  neznek egy-egy topikot.

ui: legyunk buszkek azokra az emberekre akik "nagy"  dolgot ertek el, es  mutogatas helyett mi  is csinaljunk valami nagyot,  ne feledjetek attol meg hogy Gyozike nagyon buta Salgotarjanba, nem jelenti azt hogy mindneki buta lenne abba a varosba
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: tunnr Dátum 2013 november 19, 08:44:00 DÉLUTÁN
https://github.com/OpenEmulator/OpenWoW/commits/master
Nah egyre több fejlesztőáll rá a témára :D
Ő már 5.4.1-re fejleszt. Nem próbáltam ki de amint lesz lehetőségem megnézem :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2013 november 20, 03:11:46 DÉLUTÁN
Semmi extra. A MOP tartalom teljesen üres. Egy darab mob nincs sehol  ;D
Sokra ne számíts, mert pl. a Lich King-es WDB kb. 80MB, ami ehhez van adatbázis, meg talán 25  ;D
Ez is ott tart, hogy be tudsz lépni.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: ramizz Dátum 2013 november 20, 04:25:02 DÉLUTÁN
Én leteszteltem, és Armin-nak igaza van :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: NevemSenki Dátum 2013 november 20, 09:12:34 DÉLUTÁN
MOP... MOP.... Én erre csak ennyit mondanék...

Üdv.: Senki
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 november 21, 12:12:46 DÉLELŐTT
Talan valaki valami masra szamitott? :D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: NevemSenki Dátum 2013 november 21, 12:37:08 DÉLELŐTT
Őszinte leszek.
Én nem szeretem a MOP-ot, de ennek ellenére bíztam abban hogy idővel elindul egy csapat, és nekilát megoldani ezt az egészet. Nem kevés idő telt el mióta bejött az új kieg. Annál azért egy kicsit többet vártam minthogy egy üres World-be be lehet lépni.

Üdv.: Senki
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 november 21, 12:50:29 DÉLUTÁN
Manapsag inkabb megszunnek a teamek (lasd MaNGOS).

Jelenleg szerintem csak a TC van, aki valoban team es hasznalhato emut fejleszt. Legyen az akar csak a WOTLK (cata?) is.
A MOP eleg nehez helyzet es aki csak hobbibol fejleszt (nonprofit celbol) az velhetoen nem fog leallni egy regi patchnel, hogy az csinalja meg kicsit is jatszhatora, hanem inkabb mindig upgradelni fog a legujabb patchre, ahol a world login meg 1-2 aprosag fog mukodni.
Arrol nem is beszelve, hogy ide mar komolyabb tudas es nem 1 vagy 2 ember kell. Ha valakinek komolyabb tudasa van akkor pedig nincs eleg ideje/kedve/motivacioja (legalabbis az esetek nagy reszeben).
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: NevemSenki Dátum 2013 november 21, 01:24:41 DÉLUTÁN
Egyetértek veled.
Engem nem foglalkoztat a MOP, de nem sok kilátást látok arra hogy ezen a kiegen valaha lesz egy viszonylag normálisan működő szerver.

Üdv.: Senki
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2013 november 21, 02:33:37 DÉLUTÁN
Ott a Pandashan  ;D
Nem tudom, hol tartanak, mert kb. 5 percet játszottam rajta, de ha van kb. 10K playerük, akkor olyan rossz azért nem lehet.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 november 21, 07:31:44 DÉLUTÁN
@NevemSenki

Szerver biztos, open source emu szinte biztosan nem.
Viszont a "normalisan mukodo" fogalmat jobb lesz ha mindenki atdefinialja magaban. Olyan biztos nem lesz, mint BC/WOTLK eseten. Talan (?) meg CATAban sincs ilyen szero.
Nem lehetetlen csak kiindulasi alap (open source emu) nelkul annyi ido, hogy arra boven jon meg ra 2-3 kiegeszito. :)


@Armin

Azert is van sok player, mert szinte nincs konkurencia.
Azt meg tegyuk hozza, hogy ok olyan patchen vannak, amihez emlekeim szerint volt debug kliens, szoval millioszor egyszerubb reverse engineeringelni, nem veletlen nem frissitenek. :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: tunnr Dátum 2013 november 24, 09:18:44 DÉLUTÁN
Pandashanon játszottam én is egy kicsit meg sasoltam milyen hát mit ne mondjak, amint átérsz a panda szigetre egy kalap fos az egész. 1-2q működik és kész spawnok viszonylag jók de nem tökéletesek.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Zedin Dátum 2013 december 06, 07:29:38 DÉLUTÁN
Háát a munkám miatt nekem elég sok időm van, tudás meg sose elég. mindíg van mit fejleszteni. Ha van egy jó csapat, vagy össze lehetne hozni, esetleg még én is beszállnék, és lehet szponzorálnám is a szerver futásána lehetőségét! De szerintem senki nem fog egy jó csapatot össze szedni.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: NevemSenki Dátum 2013 december 07, 08:22:31 DÉLELŐTT
Én azt mondom, ha csapatot akartok, akkor Anubisss-ra építsetek! Ha $0und még itt lenne, őt ajánlanám még mellé! Olyan hiba nem léphetne fel az egész fejlesztés alatt amit ezen két ember ne tudna megoldani.
Ajánlanék még másokat is, mindenki látja a Fólumozok közül hogy kit lenne érdemes bevenni, kinek lenne olyan motivációja!

Ha arról van szó hogy kéne még segítség Buggjelentés téren, igaz én nem folyok bele a Pandába, de a Fedback-et szerintem meg lehetne variálni. Sokat nem segítene, de az is valami.

Üdv.: Senki
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 december 08, 01:35:51 DÉLUTÁN
@NevemSenki

Koszi a szep szavakat, de en mar kiszalltam a wow businessbol jo ideje, legalabbis ilyen teren (jatszhato emu fejlesztes) biztosan.
Nehezkes, rendkivul idoigenyes, haszon sokaig nincs belole. Sot kello idovel is csak akkor _lehet_ haszon, ha nagyon sok energiadat raforditod. Egy szo, mint szaz szerintem nem eri meg ma mar a nullarol elkezdeni valamit ebben a "szakmaban". :)

Tanulni, fejleszteni onmagad szerintem kilehet talalni mas dolgokat is, en is igy teszek mar egy ideje.


"Olyan hiba nem léphetne fel az egész fejlesztés alatt amit ezen két ember ne tudna megoldani. "

Mondanam, hogy ez igy hulyeseg, de nem mondom. Azert nem, mert valoban mindent meglehet oldani csak ido/energia kerdese az egesz... Kerdes meg kell-e neki terulni es hogy megfog-e vajon? :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: brecky Dátum 2013 december 08, 04:21:19 DÉLUTÁN
Sziasztok, kb 1 éve dolgoztam a Trinity nek, mag a Strowberry nek is. Én voltam aki megoldotta a feltörte az NPC ket a mozgással. a 4.3.4 -re. Igértek 100 Eurot ezért ma sem kaptam meg. Serverem is volt www.worgenwow.com, valamint itt van meg mindig a kezdetleges 4.3.4 https://bitbucket.org/worgenwow

Na most megint van idöm és most már van egy szervezetem is a http://fsns.org.rs/ igy mivel a sniffert megvan megint megprobalkozom a szerver MOP fejlesztesevel. Amugy a legujabb versiot probalom meg. es ehez az uj javitasokat is megadom


ami a SzimatSzatyor legujabb kiadasohoz a lenjeg.

static void FillHookEntry17658()
    {
        HookEntry hookEntry17658 = HookEntry(0x38F1A9, 0x3965BB);
        _hookEntryMap[WOW_MOP_17658] = hookEntry17658;
    }   

remelem ezzel is segitek a fejleszteshez
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: brecky Dátum 2013 december 08, 08:24:04 DÉLUTÁN
bocsika elirtam  a 0x38F1A9 kicserelni erre  0x398B92
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2013 december 11, 02:19:30 DÉLUTÁN
Hadd ne mondjak semmit. (https://github.com/Anubisss/SzimatSzatyor/commit/a68ee5cbbfcbce64a8c173db4830c2ff2ebe3e18#diff-561fe69f978dce8d6d0f502446a6f4cfR299) :D
(Bar azert valljuk be koze volt... :D)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: brecky Dátum 2013 december 11, 03:57:43 DÉLUTÁN
Na megoldottam a Szimatszatyort  most dolgozik, WoP CTR 17658 versio

static void FillHookEntry17658()
    {
        HookEntry hookEntry17658 = HookEntry(0x3988D7, 0x3965BB);
        _hookEntryMap[WOW_MOP_17658] = hookEntry17658;
    }


Packet type: CMSG, Opcode: 0x196E, Packet size: 442 bytes
Timestamp: 1386676992, Date: 2013. 12. 10. - 13:03:12
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
|        | 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 0A 0B 0C 0D 0E 0F | 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
| 0x0001 | 00 00 00 00 CF 94 01 F3 6B 01 1A CC 7B 83 15 00 | . . . . . . . . k . . . { . . . |
| 0x0011 | 00 00 03 00 00 00 89 5F 00 00 00 00 00 00 00 00 | . . . . . . . _ . . . . . . . . |
| 0x0021 | 97 50 F4 62 00 00 00 63 1C 6B FA 44 98 5E 41 62 | . P . b . . . c . k . D . ^ A b |
| 0x0031 | 12 40 A1 8C 75 01 00 00 30 05 00 00 78 9C 75 93 | . @ . . u . . . 0 . . . x . u . |
| 0x0041 | 61 4E C3 30 0C 85 CB 31 90 76 04 C4 1D B6 C1 AA | a N . 0 . . . 1 . v . . . . . . |
| 0x0051 | A1 55 2A 6B B7 BF C8 4B BC D6 6A 1A 57 6E 5A D8 | . U * k . . . K . . j . W n Z . |
| 0x0061 | 4E 4F 2A 24 04 92 F3 37 DF B3 13 BF 3C 3F 65 59 | N O * $ . . . 7 . . . . < ? e Y |
| 0x0071 | B6 71 74 BF 83 D8 8F B5 69 09 67 EC D1 87 D3 3E | . q t . . . . . i . g . . . . > |
| 0x0081 | 7B E8 3F 57 87 EC 1F 17 D3 02 B2 E3 E6 96 E0 E8 | { . ? W . . . . . . . . . . . . |
| 0x0091 | 41 27 93 09 C4 5E 65 1B 90 0B CA D8 F2 90 C0 21 | A ' . . . ^ e . . . . . . . . ! |
| 0x00A1 | 38 BC 12 3A 5B 90 A7 1E 06 4D 44 DE 92 6F F4 06 | 8 . . : [ . . . . M D . . o . . |
| 0x00B1 | 0E 4C 57 80 74 A8 4F B5 05 87 DE 82 68 A8 05 17 | . L W . t . O . . . . . h . . . |
| 0x00C1 | 61 83 A3 5E E9 28 5A 55 C1 8C F6 0C 42 70 71 38 | a . . ^ . ( Z U . . . . B p q 8 |
| 0x00D1 | 6A 32 EE 2F 10 0E DC 24 59 8D 5F 41 87 03 98 70 | j 2 . / . . . $ Y . _ A . . . p |
| 0x00E1 | 04 B2 3B 81 5E 6F 7E DA 95 C2 57 D2 AF 7E C1 CB | . . ; . ^ o ~ . . . W . . ~ . . |
| 0x00F1 | D4 D4 CC 4E 83 AF DE F0 E4 03 CA 1B 4F E2 C1 29 | . . . N . . . . . . . . O . . ) |
| 0x0101 | 92 DC DD 86 56 9D 3D 2F A2 39 BA A1 79 51 4D 32 | . . . . V . = / . 9 . . y Q M 2 |
| 0x0111 | A3 9E 91 7C 22 67 37 E0 BB 34 DD B2 0F C2 2E 2D | . . . | " g 7 . . 4 . . . . . - |
| 0x0121 | 50 C9 DE 8F 03 1A FD 45 FB 80 FD DA C5 49 21 99 | P . . . . . . E . . . . . I ! . |
| 0x0131 | C2 45 52 B1 89 21 49 E5 68 51 9C 86 46 C0 A2 CA | . E R . . ! I . h Q . . F . . . |
| 0x0141 | 0F CC 5D AC DD B1 A4 1F 59 80 11 D6 09 CF 58 82 | . . ] . . . . . Y . . . . . X . |
| 0x0151 | 55 48 89 E1 67 07 D4 BA 48 D3 DF B7 24 47 AD 3A | U H . . g . . . H . . . $ G . : |
| 0x0161 | E2 95 A5 49 4D 5A 2F 1B A1 3B 59 53 8F 05 78 68 | . . . I M Z / . . ; Y S . . x h |
| 0x0171 | 50 DB 97 9A 3B D4 ED AD 17 DB AA 8E 9C FE AD 11 | P . . . ; . . . . . . . . . . . |
| 0x0181 | 93 47 51 D9 99 C9 56 81 25 DE A9 3B 70 2E D5 F3 | . G Q . . . V . % . . ; p . . . |
| 0x0191 | F7 09 C7 B0 6D 99 0C 2A 74 E9 A8 F7 5B 4F A1 FD | . . . . m . . * t . . . [ O . . |
| 0x01A1 | 5D FC BF 8A C7 E7 55 F9 0D 72 6B 93 7B 01 60 31 | ] . . . . . U . . r k . { . ` 1 |
| 0x01B1 | 30 36 31 31 34 38 31 36 23 31                   | 0 6 1 1 4 8 1 6 # 1             |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
|        | 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 0A 0B 0C 0D 0E 0F | 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|


Packet type: SMSG, Opcode: 0x03A8, Packet size: 398 bytes
Timestamp: 1386676992, Date: 2013. 12. 10. - 13:03:12
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
|        | 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 0A 0B 0C 0D 0E 0F | 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
| 0x0001 | 0C 80 00 0C 14 0A 0E 07 84 C2 80 00 01 60 00 03 | . . . . . . . . . . . . . ` . . |
| 0x0011 | C0 00 01 06 22 00 00 0B 05 44 C0 00 0B 00 0A 05 | . . . . " . . . . D . . . . . . |
| 0x0021 | 0B 03 0B 05 03 03 03 05 01 03 01 05 02 03 02 05 | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x0031 | 04 03 04 05 05 03 05 05 06 03 06 05 07 03 07 05 | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x0041 | 08 03 08 05 09 03 09 05 0A 03 04 00 00 00 50 72 | . . . . . . . . . . . . . . P r |
| 0x0051 | 65 6D 61 64 65 20 63 68 61 72 61 63 74 65 72 73 | e m a d e   c h a r a c t e r s |
| 0x0061 | 20 66 6F 72 20 74 65 73 74 69 6E 67 20 6C 65 76 |   f o r   t e s t i n g   l e v |
| 0x0071 | 65 6C 20 39 30 2B 20 63 6F 6E 74 65 6E 74 2E 4C | e l   9 0 +   c o n t e n t . L |
| 0x0081 | 65 76 65 6C 20 39 30 01 03 01 05 02 03 02 05 03 | e v e l   9 0 . . . . . . . . . |
| 0x0091 | 03 03 05 04 03 04 05 05 03 05 05 06 03 06 05 07 | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x00A1 | 03 08 03 08 05 09 03 09 05 0A 03 0A 05 0B 03 0B | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x00B1 | 05 07 05 0A 00 00 00 50 72 65 6D 61 64 65 20 6C | . . . . . . . P r e m a d e   l |
| 0x00C1 | 65 76 65 6C 20 39 30 20 63 68 61 72 61 63 74 65 | e v e l   9 0   c h a r a c t e |
| 0x00D1 | 72 73 20 77 69 74 68 20 50 76 50 20 67 65 61 72 | r s   w i t h   P v P   g e a r |
| 0x00E1 | 2E 4C 65 76 65 6C 20 39 30 20 54 6F 75 72 6E 61 | . L e v e l   9 0   T o u r n a |
| 0x00F1 | 6D 65 6E 74 96 A2 BA 00 04 01 00 02 32 42 65 6E | m e n t . . . . . . . . 2 B e n |
| 0x0101 | 65 64 69 63 74 75 73 42 65 6E 65 64 69 63 74 75 | e d i c t u s B e n e d i c t u |
| 0x0111 | 73 01 00 01 32 41 6E 61 73 74 65 72 69 61 6E 28 | s . . . 2 A n a s t e r i a n ( |
| 0x0121 | 55 53 29 41 6E 61 73 74 65 72 69 61 6E 20 28 55 | U S ) A n a s t e r i a n   ( U |
| 0x0131 | 53 29 03 00 01 32 42 72 69 6C 6C 28 45 55 29 42 | S ) . . . 2 B r i l l ( E U ) B |
| 0x0141 | 72 69 6C 6C 20 28 45 55 29 04 06 00 05 00 02 00 | r i l l   ( E U ) . . . . . . . |
| 0x0151 | 07 00 09 01 01 00 08 00 18 01 0B 01 16 01 0A 01 | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x0161 | 04 00 03 00 19 01 1A 01 00 00 00 00 57 6A 7B 01 | . . . . . . . . . . . . W j { . |
| 0x0171 | 00 00 00 00 0A 04 01 00 02 00 03 00 04 00 05 00 | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x0181 | 07 00 08 00 09 00 0B 00 06 02 00 00 00 00       | . . . . . . . . . . . . . .     |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
|        | 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 0A 0B 0C 0D 0E 0F | 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: brecky Dátum 2013 december 12, 12:51:39 DÉLELŐTT
1 szónak 100 a vége akkor leszz it egy MOP fejlesztö csoport, vagy nem lesz. Nekem nincs anjagi hátterem szervert felelni, és még arra sincs hogy a játszak az eredeti szerveren.Viszont sok szabad idöm van, és ahogy montam dolgoztam a 4.3.4 javitásán. IDA, C++,  Mysql, Php stb jártas vagyok.

Szerintem ahoz hogy elkezdjuk a CORE 5.4.2 versioját a sniffelés meg van oldva, de kellene valaki aki az eredeti szerverrol leszedi(sniffeli) az adatokat.

A napokba megcsinálom a Vanilla Parset mert ez szerintem a legjobb...

Amit ebbol akarok mondani jo volna beiditani a fejlesztést.



Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2014 január 01, 03:35:44 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Egy apró kérdés a témával kapcsolatban:
Minden rev-hez külön Opcode-ok vannak, vagy a 17658-ból sniffeltek jók a 17688-hoz is?
Mind a kettő 5.4.2-es patch, csak ugye a rev más.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: tunnr Dátum 2014 január 01, 12:48:52 DÉLUTÁN
Valószinűleg nem de azért érdemes letesztelni. Általában az ilyen kis javításokban nincs nagy eltérés.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2014 január 01, 05:59:39 DÉLUTÁN
No. kipróbáltam a 17688-as rev-et a 17658-as opcode-okkal. Már a loginnál kiakadt  ;D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2014 január 01, 07:17:56 DÉLUTÁN
Emlekeim szerint minden egyes kliens modositasnal (revnel) randomoljak az opcodeokat.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2014 január 01, 07:55:04 DÉLUTÁN
Szerintem jól emlékszel, mert nézegettem pár 17658-as, és 17688-as opcode-ot, és teljesen más mindegyik.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: zerus Dátum 2014 január 01, 08:18:22 DÉLUTÁN
Az a legkevesebb ha az opcode változott, a lényeg hogy a csomagok szerkezete, felépítése változott-e.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2014 január 01, 08:24:51 DÉLUTÁN
Hát annyira nem lényegtelen, mert annyit módosítottam, hogy 1-2 opcode-ot átírtam a 17658-asra (AUTH_RESPONSE, stb.), és már be sem tudtam lépni. Gondoltam letesztelem, mielőtt nekiugrok pótolni a hiányzókat. Gyorsan letettem róla  ;D
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: eztcsekk Dátum 2014 január 01, 08:54:43 DÉLUTÁN
Brecky ment PM!
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: brecky Dátum 2014 január 02, 08:26:17 DÉLELŐTT
A PM irtam
Az opcodek a 17658 es a 17688 egyformak, nincs valtozás
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: brecky Dátum 2014 január 15, 11:21:40 DÉLUTÁN
Emberek nem azért de már nagyba dolgozik a 5.4.2 szerverem igaz nincs Quest meg Spell a napokban alitom be a mozgást... Szoval csak dicsekvés képpen haladok...
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2014 január 16, 07:07:23 DÉLUTÁN
Idézetet írta: brecky Dátum 2014 január 15, 11:21:40 DÉLUTÁN
Emberek nem azért de már nagyba dolgozik a 5.4.2 szerverem igaz nincs Quest meg Spell a napokban alitom be a mozgást... Szoval csak dicsekvés képpen haladok...

Ezt most nem igazán értem. Gyakorlatilag, ha leforgatsz egy SkyFire 5.4.2 emut, akkor azt kapod, amit leírtál.  :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: mist-er Dátum 2014 január 16, 09:34:53 DÉLUTÁN
abban még nincs mozgás
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Roamer Dátum 2014 január 17, 05:35:40 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2014 január 16, 07:07:23 DÉLUTÁN
Ezt most nem igazán értem. Gyakorlatilag, ha leforgatsz egy SkyFire 5.4.2 emut, akkor azt kapod, amit leírtál.  :)

Akkor már fejlesztettek a SkyFire-on. Amikor utóbb leforgattam, akkor az 5.4.2 nem ment vele, csak az előtte lévő patch.
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Armin Dátum 2014 január 17, 05:59:38 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Roamer Dátum 2014 január 17, 05:35:40 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2014 január 16, 07:07:23 DÉLUTÁN
Ezt most nem igazán értem. Gyakorlatilag, ha leforgatsz egy SkyFire 5.4.2 emut, akkor azt kapod, amit leírtál.  :)

Akkor már fejlesztettek a SkyFire-on. Amikor utóbb leforgattam, akkor az 5.4.2 nem ment vele, csak az előtte lévő patch.

Minden gond nélkül lefordul, az összes extractor működik, és pöccre indul az 5.4.2. Nem igazán foglalkoztam vele, mert lényegében tényleg ott tart, hogy be lehet lépni.  :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Gameka Dátum 2014 január 19, 04:36:09 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2014 január 16, 07:07:23 DÉLUTÁN
Idézetet írta: brecky Dátum 2014 január 15, 11:21:40 DÉLUTÁN
Emberek nem azért de már nagyba dolgozik a 5.4.2 szerverem igaz nincs Quest meg Spell a napokban alitom be a mozgást... Szoval csak dicsekvés képpen haladok...

Ezt most nem igazán értem. Gyakorlatilag, ha leforgatsz egy SkyFire 5.4.2 emut, akkor azt kapod, amit leírtál.  :)

Vagy egy Arctium-ot. :)
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: brecky Dátum 2014 január 20, 08:45:31 DÉLUTÁN
Gyakorlatilag ha leforditasz egy SkyEmut nem sok mindent kapsz, a mozgas struktura fele nem kesz a SMSG_PLAYER_MOVE nincs meg, az UPDATE_OBJECT fele nincs meg... Monster Move nincs meg... stb

Na most felkerek mindenkit aki ert a enuhoz kellene segitseg a mozgas megoldasara, az adatstruktura megvan bekellene tenni az Emuba!!!
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: Anubisss Dátum 2014 január 22, 12:57:15 DÉLELŐTT
Ezt remelem te sem gondolod komolyan, hogy ha meg van a munka legnehezebb resze (95%) magadtol, akkor ne tudd "betenni"... lol
Cím: Re:MoP Emu fejlesztése
Írta: brecky Dátum 2014 február 14, 11:46:52 DÉLELŐTT
Napokig tart amig a assablet kiolsaom, a Parset megcsinalom hogy snifelt adatot beolvassa, igy nem jut idom a Core-ba is beletenni, nem tudok ojan gyorsan atvaltani C# rol C++ ra.
Meg igy szoloba eleg lassan megy az egesz!