Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: Armin Dátum 2013 március 01, 05:46:14 DÉLUTÁN

Cím: Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 01, 05:46:14 DÉLUTÁN
Sziasztok!

Az előző témában már többé-kevésbé ki lett tárgyalva a téma, viszont akkor némi változtatásokkal neki is lehetne állni. Alap ötletként ugye pucoljuk le a pályát, új kezdőhely, új sztori, minden teljesen magyarul.
A pálya ugye hatalmas, teendő lenne bőven, szóval érdekelne, hogy rajtunk kívül (Tudvari és jómagam) valakit érdekelne-e még a téma? Valószínűleg Cata alapokon lesz, némi kliens módosítással.
Szabadjára lehet engedni a fantáziát, valamint a kreativitást. A lényeg, hogy a lehető legkevésbé legyen a megszokott WoW  ;D
Régebben is filóztam már saját mmo-n, de úgy voltam vele, hogy a nulláról felépíteni egy játékot kb. a lehetetlennel   egyenlő egy kis csapattal. Az eszembe sem jutott, hogy egy meglévőt kellene módosítani  ;D

Szóval akad itt olyan vállalkozó szellemű ember, aki lát benne fantáziát, és szívesen foglalkozna vele?
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Anubisss Dátum 2013 március 01, 06:12:04 DÉLUTÁN
(http://i567.photobucket.com/albums/ss111/gbpiks/jesus-facepalm-facepalm-jesus-epic-demotivational-poster-1218659828.jpg)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 01, 06:15:28 DÉLUTÁN
Éljen a pozitív hozzáállás  ;D ;D ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 01, 06:47:26 DÉLUTÁN
(http://files.mommo.hu/pictures/000/216/216633_97ed69f2e7_s.jpg)

Na majd így fogsz lesni, ha kész lesz  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 01, 07:00:50 DÉLUTÁN
Én kicsit értek a Klien-shez, de ebbe még én sem vágnék bele.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 01, 07:06:56 DÉLUTÁN
Végül is a kliens a legkevesebb. Ha az marad a régi, az sem gond. A tartalom a lényeg  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 01, 08:00:40 DÉLUTÁN
Konkrétan akkor kipucolod a creature, creature_template STB táblákat, és új adatokat írsz bele?

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Zolee Dátum 2013 március 01, 08:08:02 DÉLUTÁN
Hát nem is tudom... WoW-os alapon, nem WoW-os történetszálat kitalálni és küldetéseket kreálni érdekes lenne.

Ha már új történetet találunk ki neki és új küldetéseket, akkor legyen WoW-os szerintem, de az úgymond "idegesítő" dolgokat, amik fejlődés közben a WoW-nál előfordulnak, azokat kiküszöbölni küldetés terén is. Például ne legyen az, hogy minden második, harmadik küldetés: "ölj meg ennyit, meg annyit ebből, meg abból", hanem kicsit érdekesebb, igazán saját elképzeléshez illő legyen.

Igazából nekem tetszik ez az ötlet, akármennyire is tűnik hülyeségnek elsőre, de lehet sikerülne valamit kihozni ebből az elképzelésből.
Még egyenlőre nem igazán tudom eldönteni, hogy beszálljak-e ilyen Projekt megvalósításába, de személy szerint én támogatom az ötletet.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Tudvari Dátum 2013 március 01, 08:14:12 DÉLUTÁN
Nos leírom az én ötletemet,ha már én találtam ki:

WoTLK alapú szerver,ami először csak egy helyen játszódik egyedi történettel,npc-kkel,küldikkel,itemekkel stb.
A történet a Mists of Pandaria után pár évvel játszódna.Akit a küldiken kívül is érdekelne a sztori annak lesz történet menüpont + egyedi questláncok stb.
A cél az,hogy azzal,hogy az elején csak egy terület van,megoldjuk azt a problémát,hogy kevés ember van.Ahogy egyre több ember lesz,egyre több terület is.Minden területhez lesznek insták,world bossok stb,ahonnan itemeket lehet szerezni.(+ emellett még pvp-zni is lehet).
Lesznek egyedi eventek(itt nem a gm eventre gondolok (de az is lesz)),hanem ostromok,sztorisdolgok stb.

Kb. ennyit tudok most írni róla.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 01, 08:22:18 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Zolee Dátum 2013 március 01, 08:08:02 DÉLUTÁN

Például ne legyen az, hogy minden második, harmadik küldetés: "ölj meg ennyit, meg annyit ebből, meg abból", hanem kicsit érdekesebb, igazán saját elképzeléshez illő legyen.

Ez amúgy csak tört szerveres betegség. ha látnád milyen küldik vannak eredetin.....komolyan besz@rás  ;D
Egyik személyes kedvencem, amikor Booty Bay-t megtámadják a kalózok. Hát az valami iszonyatosan jó volt. De rengeteg ilyen van.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Zolee Dátum 2013 március 01, 08:24:16 DÉLUTÁN
Hát igen, sejtettem, hogy ez csak törtön van így, de remélem tudod mire utalok, ne legyen unalmas, az a lényeg. :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 01, 08:25:03 DÉLUTÁN
Persze, értem  ;)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 01, 08:29:02 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Tudvari Dátum 2013 március 01, 08:14:12 DÉLUTÁN
Nos leírom az én ötletemet,ha már én találtam ki:

WoTLK alapú szerver,ami először csak egy helyen játszódik egyedi történettel,npc-kkel,küldikkel,itemekkel stb.
A történet a Mists of Pandaria után pár évvel játszódna.Akit a küldiken kívül is érdekelne a sztori annak lesz történet menüpont + egyedi questláncok stb.
A cél az,hogy azzal,hogy az elején csak egy terület van,megoldjuk azt a problémát,hogy kevés ember van.Ahogy egyre több ember lesz,egyre több terület is.Minden területhez lesznek insták,world bossok stb,ahonnan itemeket lehet szerezni.(+ emellett még pvp-zni is lehet).
Lesznek egyedi eventek(itt nem a gm eventre gondolok (de az is lesz)),hanem ostromok,sztorisdolgok stb.

Kb. ennyit tudok most írni róla.

Akkor már csak valahogy szinkronba kellene hozni a 2 verziót  ;D ;D ;D ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Zolee Dátum 2013 március 01, 08:32:10 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2013 március 01, 08:29:02 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Tudvari Dátum 2013 március 01, 08:14:12 DÉLUTÁN
Nos leírom az én ötletemet,ha már én találtam ki:

WoTLK alapú szerver,ami először csak egy helyen játszódik egyedi történettel,npc-kkel,küldikkel,itemekkel stb.
A történet a Mists of Pandaria után pár évvel játszódna.Akit a küldiken kívül is érdekelne a sztori annak lesz történet menüpont + egyedi questláncok stb.
A cél az,hogy azzal,hogy az elején csak egy terület van,megoldjuk azt a problémát,hogy kevés ember van.Ahogy egyre több ember lesz,egyre több terület is.Minden területhez lesznek insták,world bossok stb,ahonnan itemeket lehet szerezni.(+ emellett még pvp-zni is lehet).
Lesznek egyedi eventek(itt nem a gm eventre gondolok (de az is lesz)),hanem ostromok,sztorisdolgok stb.

Kb. ennyit tudok most írni róla.

Akkor már csak valahogy szinkronba kellene hozni a 2 verziót  ;D ;D ;D ;D

Hát én őszintén, inkább Cataclysm (4.3.4) klienssel szeretném tolni, valahogy meguntam az LK-t, már minden túl hideg rajta. ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 01, 08:39:39 DÉLUTÁN
Azért választottam a 4.0.6-ot, mert mindenképp jó lenne Cata kliens, viszont ez azért sokkal stabilabb már, mint a 4.3.4, és mivel teljesen egyedi lesz az egész, nem feltétlen kell a 4.3.4
Amúgy a 4.0.6-ban is vannak már 534 item level-es holmik, szóval....  :)
Csak ezek nem igazán publikus holmik, és nem is megszerezhetőek játékban.

Plusz egy kis dbc hackeléssel be lehet tenni a 4.3.4-es itemeket is, és maximálisan használhatóak lesznek.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Tudvari Dátum 2013 március 01, 08:40:52 DÉLUTÁN
Catában ahogy már leírtam: NEM LEHET EGYEDI DOLGOKAT LÉREHOZNI.(lehet,de nem felhasználóbarát)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 01, 08:46:37 DÉLUTÁN
Egyedit nem, de meglévőt igen  ;) Az általam említett itemek konkrétan bent is vannak az adatbázisban is, le is teszteltem őket, működnek!
A 4.3.4-es itemek pedig szintén nem kreált itemek, és valószínűleg már a 4.0.6-ban is bent voltak, csak nem voltak még használva, ugyanis ezek is 100%-osan működnek!
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Tudvari Dátum 2013 március 01, 08:49:11 DÉLUTÁN
De akkor azok nem magyar nyelvűek ,míg a küldik azok.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 02, 11:50:50 DÉLELŐTT
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2013 március 01, 08:00:40 DÉLUTÁN
Konkrétan akkor kipucolod a creature, creature_template STB táblákat, és új adatokat írsz bele?

Üdv.: Senki

Konkrétan mindent. Creatue, quest, loot, stb. Teljesen új lesz az egész játékmenet.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: balazsrico Dátum 2013 március 02, 03:22:45 DÉLUTÁN
Szerintem újraírni és átírni nem ugyan az... amúgy több ezer quest és több 10 ezer item van a játékban úgyhogy sok sikert :)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Tudvari Dátum 2013 március 02, 03:32:50 DÉLUTÁN
Nem egyből az egészet írjuk újra.Először kb 60 küldit írunk,1 régióra.1 hónap múlva +1 régió +60 küldi stb.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 02, 03:44:26 DÉLUTÁN
Idézetet írta: balazsrico Dátum 2013 március 02, 03:22:45 DÉLUTÁN
Szerintem újraírni és átírni nem ugyan az... amúgy több ezer quest és több 10 ezer item van a játékban úgyhogy sok sikert :)

Az "írjuk újra" cím alatt a játékmenet újra írására gondoltam, nem az egészre tokkal, vonóval  :)
Igen, tudjuk mekkora a feladat, de szerintem bőven lesz rá kereslet. Ha meg nem, akkor alkottunk egy nagyot  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 02, 04:02:01 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2013 március 02, 03:44:26 DÉLUTÁN
Idézetet írta: balazsrico Dátum 2013 március 02, 03:22:45 DÉLUTÁN
Szerintem újraírni és átírni nem ugyan az... amúgy több ezer quest és több 10 ezer item van a játékban úgyhogy sok sikert :)

Az "írjuk újra" cím alatt a játékmenet újra írására gondoltam, nem az egészre tokkal, vonóval  :)
Igen, tudjuk mekkora a feladat, de szerintem bőven lesz rá kereslet. Ha meg nem, akkor alkottunk egy nagyot  ;D

Úgy legyen!!

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 02, 04:15:17 DÉLUTÁN
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2013 március 02, 04:02:01 DÉLUTÁN
Úgy legyen!!

Üdv.: Senki

Már csak azt nem tudom eldönteni, hogy melyikkel foglalkozzak először. A fun-ok ott állnak félkészen, viszont ezt sem lenne rossz csinálgatni  ;D a kettő (sőt, 3) viszont együtt már sok.

Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: mist-er Dátum 2013 március 02, 08:59:33 DÉLUTÁN
Saját magad újra balanceolod? Új történetet találsz ki aminek értelme is van? Új itemeket találsz ki és rajzolsz is ami nem 1 kaptafára fog menni? Új rendszereket írsz bele?
Ha el is készül, ez a dolog nagyon ótvar lesz, filmes példát tudok felhozni, a "világok harca 2" című valamit, megcsinálták az első eredeti részt sok sok dollár millióból ami színvonalas és sikeres is lett, ezután egy kis filmgyártó cég csinált hozzá egy tróger, gagyi, undorítóan szar valamit, amit második résznek neveztek el.

De a legfontosabb kérdés az, hogy érdekelne-e ez rajtad kívül valakit... a wow története se érdekel túl sok játékost, legtöbben a hangulatáért játszanak vele, mások a PVP miatt, megint mások a társaság miatt. Történetet 10 emberből 1 ismeri az én tapasztalataim szerint, ergo ha megváltoztatod a történetet, az se fog túl nagy tömeget vonzani, kevesen wowoznak a küldizgetésekért, bonyolult dolgokat meg nem tudsz igényesre megcsinálni 2-3 emberrel.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 02, 09:12:00 DÉLUTÁN
Na egyre jobb kérdések merülnek itt fel  ;D

Saját magad újra balanceolod?: Hol írtam én ilyet? A kasztokhoz eszemben sincs hozzányúlni. A skillek / spellek, stb. marad úgy, ahogy van.

Új történetet találsz ki aminek értelme is van?: Úgy, ahogy mondod  ;)

Új itemeket találsz ki és rajzolsz is ami nem 1 kaptafára fog menni?: Nem egészen. megrajzolni miért kellene? Van kb. több tízezer item a játékban. Nevét lehet módosítani, szükséges szintet szintén, statokat is. Hol ebben a gond?

De a legfontosabb kérdés az, hogy érdekelne-e ez rajtad kívül valakit: Teljesen átdolgozott pályákkal, lecserélt mobokkal, npc-kkel, egyedi, teljesen magyar küldetésekkel...Miért is ne érdekelhetné ez az embereket?

a wow története se érdekel túl sok játékost: Valóban, mivel a magyar játékosok 70%-a abszolút nem tud angolul, és teszem fel, nem fogja az összes küldi szövegét lefordítani csak azért, hogy tudja, mit miért csinál. De ha teljesen magyarul ott van előtted minden, érted, felfogod, akkor talán még érdekelhet is, mi lesz belőle.

Mint ahogy már fentebb is írtam, nem szándékozom az egész játékot A-tól Z-ig újraírni. Akkor már inkább belefognék egy teljesen új, saját MMO-ba. Még annak is több értelme lenne  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: mist-er Dátum 2013 március 02, 09:24:12 DÉLUTÁN
És a küldiken meg a PVP-n kívül mit csinálnának? Ennyi erővel a legjobb az lenne, ha totálisan magyarra átírnál mindent, spellektől kezdve az instában lévő boss yellekig mindent, az még talán érdekelne is sokakat, de a saját történet nem hiszem, mivel blizz se hasraüt mielőtt megcsinál valamit, hanem elég bonyolult piackutatást, statisztikákat és terveket készít, mielőtt nekiáll a fejlesztésnek.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 02, 09:30:57 DÉLUTÁN
Idézetet írta: mist-er Dátum 2013 március 02, 09:24:12 DÉLUTÁN
És a küldiken meg a PVP-n kívül mit csinálnának?

Őőőőőő insta? raid? world bossok? egyedi automatizált eventek? Soroljan még?  :)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Tudvari Dátum 2013 március 02, 09:32:41 DÉLUTÁN
És ezt mind ÉN találtam ki :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 02, 09:36:09 DÉLUTÁN
Utóbbiak már a 3 éve üzemeltetett szerveremben is bent voltak, de azokat leszámítva igen  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: mist-er Dátum 2013 március 02, 09:41:30 DÉLUTÁN
Látom nem értetted a célzást, azért hoztam fel a filmes példát. Egyedi, jó történettel rendelkezdő szépen, igényesen scriptelt instákat nem tudsz írni 2-3 emberrel. Csak egy ótvar valami lesz belőle, az ilyen egyedi dolgok mindig gagyin végződnek. Talán ha új effekteket meg spelleket írsz a bossnak, sőt ha már itt tartunk, új bosst hozol létre ami a wowban nincs? Ha ennyi időd és kedved van szerintem csinálj meg egy blizzlike dragon soult és tuti sikeres leszel vele.  :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 02, 09:47:17 DÉLUTÁN
Idézetet írta: mist-er Dátum 2013 március 02, 09:24:12 DÉLUTÁN
...a legjobb az lenne, ha totálisan magyarra átírnál mindent, spellektől kezdve az instában lévő boss yellekig mindent, az még talán érdekelne is sokakat....

Én ezzel egyet értenék. Úgy egy éve, én is utána néztem hogy miként kéne mindent lefordítani. Rengeteg az anyag. De most attól, hogy más DisplayID-jő őrök lesznek OG-ban, Magyarok, és teljesen egyediek lesznek a Quest-ek, attól a játék ugyan az marad. Kb olyan hatása lesz, mint egy szétbarmolt Funn szervernek.
Én inkább azt támogatnám, hogy mindent írjatok át Magyarra. A DBC-ket is.
Vagy pedig egy teljesen Kliens módosított szervert próbáljatok meg összehozni.

Ez csak az én véleményem. Én várom a fejleményeket, a képeket, esetlegesen videókat. Mert ez eddig csak beszéd. Ha már valami kész lesz, akkor alkotunk róla véleményt, persze csak ha kéritek.

Ne gondolkodjatok ilyen nagyban.. először csak kicsikben, és azt vitelezzétek ki.
Mert beszélni róla, és megcsinálni az két különálló dolog.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 02, 09:52:34 DÉLUTÁN
Az instákat is úgy tervezem, hogy nagy részük teljesen új boss-okat kap, saját script-ekkel, stb.
Nem akarok semmit a régiben hagyni.

"csinálj meg egy blizzlike dragon soult és tuti sikeres leszel vele."

Ezzel úgy vagyok, hogyha eddig szinte senkinek nem sikerült, akkor annak tuti, hogy oka van  ;D
Meg ebben nincs semmi kreativitás. Soha nem voltam az a mindent blizzre típus, mert lehetetlen megcsinálni. Elég csak maga a játék működése. Még a sima classic wow-ban is rengeteg dolog van, ami a mai napig nem működik törtön, és nem is fog soha. Azt mondod, hogy gány lesz az eredmény. Hát ne haragudj, de az összes tört szerver egy nagy gányolás az eredetihez képest  ;D innentől fogva.....  :)
Abszolút nem adja vissza egy szerver sem a WoW feelinget, játékélményt, stb.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 02, 09:56:48 DÉLUTÁN
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2013 március 02, 09:47:17 DÉLUTÁN
Idézetet írta: mist-er Dátum 2013 március 02, 09:24:12 DÉLUTÁN
...a legjobb az lenne, ha totálisan magyarra átírnál mindent, spellektől kezdve az instában lévő boss yellekig mindent, az még talán érdekelne is sokakat....

Én ezzel egyet értenék. Úgy egy éve, én is utána néztem hogy miként kéne mindent lefordítani. Rengeteg az anyag. De most attól, hogy más DisplayID-jő őrök lesznek OG-ban, Magyarok, és teljesen egyediek lesznek a Quest-ek, attól a játék ugyan az marad. Kb olyan hatása lesz, mint egy szétbarmolt Funn szervernek.
Én inkább azt támogatnám, hogy mindent írjatok át Magyarra. A DBC-ket is.
Vagy pedig egy teljesen Kliens módosított szervert próbáljatok meg összehozni.

Ez csak az én véleményem. Én várom a fejleményeket, a képeket, esetlegesen videókat. Mert ez eddig csak beszéd. Ha már valami kész lesz, akkor alkotunk róla véleményt, persze csak ha kéritek.

Ne gondolkodjatok ilyen nagyban.. először csak kicsikben, és azt vitelezzétek ki.
Mert beszélni róla, és megcsinálni az két különálló dolog.

Üdv.: Senki

Természetesen a véleményt, kritikát azt szívesen vesszük majd. Ezért is hoztuk fel a témát.

"Mert ez eddig csak beszéd"

Valóban, de megvan az az előnye, hogy egy kicsit csiszolódik a dolog, és jobban át lehet gondolni.

"De most attól, hogy más DisplayID-jő őrök lesznek OG-ban, Magyarok, és teljesen egyediek lesznek a Quest-ek, attól a játék ugyan az marad."

Persze, senki nem mondta, hogy belépsz, és "Waaaaaa, ez nem is WoW". Viszont az sem biztos, hogy pl. OG nagy szerepet fog játszani. Lehet építeni saját falukat, kisvárosokat is.  :)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Tudvari Dátum 2013 március 02, 10:00:06 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2013 március 02, 09:36:09 DÉLUTÁN
Utóbbiak már a 3 éve üzemeltetett szerveremben is bent voltak, de azokat leszámítva igen  ;D
Csak azért írtam,mert a dolgok nagy részét én írtam le neked,és utána úgy írtad le,mint ha a te ötleted lett volna. :D
Én már egyszer megvalósítottam ezeket csak nem volt játékos,és egyedül nehéz volt folytatni.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 02, 10:07:15 DÉLUTÁN
Igen, lehet építeni ilyen városszerűségeket. De azok inkább nem városok, hanem csak kis falvak látszatát keltik majd.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 02, 10:12:30 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Tudvari Dátum 2013 március 02, 10:00:06 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2013 március 02, 09:36:09 DÉLUTÁN
Utóbbiak már a 3 éve üzemeltetett szerveremben is bent voltak, de azokat leszámítva igen  ;D
Csak azért írtam,mert a dolgok nagy részét én írtam le neked,és utána úgy írtad le,mint ha a te ötleted lett volna. :D
Én már egyszer megvalósítottam ezeket csak nem volt játékos,és egyedül nehéz volt folytatni.

Hát mivel az első hsz-ben ott van, hogy az előző témára építve, valamint valószínűleg olvasták is azt a topic-ot, így szerintem senki nem gondolta, hogy az enyém volt az alapötlet  ;D
Amit én hozzátettem: "Némi módosítással"  ;)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 02, 10:13:17 DÉLUTÁN
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2013 március 02, 10:07:15 DÉLUTÁN
Igen, lehet építeni ilyen városszerűségeket. De azok inkább nem városok, hanem csak kis falvak látszatát keltik majd.

Üdv.: Senki

Azok is teljesen megteszik. Nem kell feltétlenül metropolis  :P
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 02, 10:16:28 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2013 március 02, 10:13:17 DÉLUTÁN
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2013 március 02, 10:07:15 DÉLUTÁN
Igen, lehet építeni ilyen városszerűségeket. De azok inkább nem városok, hanem csak kis falvak látszatát keltik majd.

Üdv.: Senki

Azok is teljesen megteszik. Nem kell feltétlenül metropolis  :P


Ez végül is igaz.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: mist-er Dátum 2013 március 02, 10:27:24 DÉLUTÁN
Valószínűleg azért nem csinálta meg még senki mert nagy munka. De a kliens újraírása nem az? Én mondjuk csak pandariát tanulmányoztam, mert mi azon dolgozunk, de csak abban került be eredetin ~2200 darab új küldi, aminek valószínűleg a töredékét fogjuk csak megcsinálni, mert fizikailag képtelenség egy maroknyi csapattal megcsinálni annyi dolgot amit eredetileg több száz vagy ezer ember csinál.
Így nyilván ha eredetin egy új patchben bekerülő teljesen új instán dolgoznak a játékélmény érdekében mondjuk 300-an, designerek, marketingesek és programozók, annak az eredménye meg is mutatkozik az élményben, de te hogy akarsz megközelítőleg olyan élményt nyújtani 2-3 emberrel úgy, hogy másra meg nem is marad időd? Tegyük fel szépen megcsinálsz egy vagy több egyedi instát, mellé többszáz egyedi történetbe illő küldit, és még új helyszíneket is tervezel.
Ehhez kapásból kéne legalább 20 ember aki napi rendszerességgel dolgozik rajta, különben ennek 2 féle végeredménye lehet:
1. Gagyi, ócska, összecsapott vagy hiányos szar lesz, Senki szavaival élve szétbarmolt Fun szerver.
2. A másik topicban említett 5 év múlva jelentkezünk című történet következik be.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: kagebunshin Dátum 2013 március 03, 10:23:58 DÉLELŐTT
Látom picit elszabadultak az indulatok. Örülnék neki, ha nem szólnánk le egy ötlet kapásból, hogy hülyeség. Természetesen mindenkinek joga van véleményt nyilvánítani, de azt is lehet szép kulturált formában, hogy ne sértsük meg a másikat.

IdézDe a legfontosabb kérdés az, hogy érdekelne-e ez rajtad kívül valakit...

Szó volt már erről korábban. Valóban nem valószínű, hogy több 1000 játékost fog érdekelni a téma, de szerintem ezt nem lehet megjósolni. Sosem tudhatod mit fog "zabálni" a nép.

Idéza wow története se érdekel túl sok játékost

Valóban nem, de lehet nem is nekik szól a szerver.

Idézmivel a magyar játékosok 70%-a abszolút nem tud angolul, és teszem fel, nem fogja az összes küldi szövegét lefordítani csak azért, hogy tudja, mit miért csinál. De ha teljesen magyarul ott van előtted minden, érted, felfogod, akkor talán még érdekelhet is, mi lesz belőle.

Hasonlóképp vagyok én is. Én ugyan szívesen questelek. Megcsináltam már loremastert is. Nem vagyok pró angolos, de ha olyanom van olvasgatok. Csak ugye nem mindegy, hogy magyarul elolvasom értelmezem 2 perc alatt, angolul meg szöszmötölök vele mondjuk 10 percet.

IdézHa el is készül, ez a dolog nagyon ótvar lesz

Bevallom őszintén nem is számítottam, hogy megváltják a világot és egy olyan mmo-val állnak elő ami még eredetit is übereli.

Idéza legjobb az lenne, ha totálisan magyarra átírnál mindent

Fordításról: Örök hálám mindazoknak akiknek eddig felhasználtam a fordításait egy-egy kedvenc játékomhoz. Számomra sokat dobtak a játékélményen. Főleg ott ahol még szinkront is készítettek, akármilyen gagyinak is hatott. Nem szeretem ha neveket, helyszíneket fordítanak le (háromfejű tuskóököl), de ezektől inkább csak jó kedvem lesz ezért még erre sem tudok haragudni.

Idézde te hogy akarsz megközelítőleg olyan élményt nyújtani 2-3 emberrel úgy, hogy másra meg nem is marad időd?

Vannak már nagyon igényes ingyenes/flash játékok is amik sokszor 2-3 ember munkájából születnek. És bizony pár napra/hétre le tudnak kötni. Ritka ugyan de belefutottam már ilyen jellegű magyar játékba is.

Végezetül pedig:
Olvastam valakitől korábban egy nagyon jó idevágó szöveget, de mivel nem emlékszem rá pontosan nem teszem idézőjelbe. Csak jelzem, hogy nem saját gondolat)

Sok rajongói alkotás ott bukik meg, hogy már az első publikáláskor a legjobbat szeretné kihozni magából és nincs türelme befejezni.

Ha nem is nagy életbölcsesség, azért pár percre elgondolkodtatott.

Kijelöltök ugye egy zónát. Berendezitek npc-kkel küldikkel stb. Nem kell, hogy tökéletes legyen, csak játszható és élvezhető. A készítés közben nyilván fejlődtök valamit. A következő zóna már könnyebben, gyorsabban fog menni. És ha a játékosok is mindent megtesznek, hogy építő jellegű kritikáikkal segítsék a munkátokat, akkor ebből nagyon is szép dolgok születhetnek. És itt hangsúlyozni szeretném az építő jellegű kritikát. Ugyanis magyar fórumokon ilyet ritkán tapasztalok. (erről is lehetne oldalakat írni inkább nem megyek bele, mert nem ez a téma)

Köszönöm a figyelmet.

Üdv mindenkinek!
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: mist-er Dátum 2013 március 03, 01:38:30 DÉLUTÁN
Nem is volt szó róla, hogy hülye ötlet, csupán nem kivitelezhető minőségi formában 2-3 emberrel.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 03, 02:08:32 DÉLUTÁN
Egyre jobban kezdek hajlani afelé, hogy a WoTLK kliens mégis jobb lenne  :)
A Cata emuk siralmas állapotban vannak. Magával az egyedi játékkal is irdatlan sok munka lesz, szóval ha emellé még az is párosul, hogy szinte élvezhetetlen az emu, akkor valóban "5 év múlva jelentkezünk"  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 03, 02:43:49 DÉLUTÁN
Valaki....esetleg....aki próbálta már, nem tud véletlenül egy letesztelt, működő map/vmap/dbc pack-ot TC4.3.4-hez?
próbáltam kb. 6 kliensből kinyerni, nem lettek jók. letöltöttem 5 helyről, nem lettek jók. Szerintem feladom  ;D

Szerk.: TALÁLTAM MŰKÖDŐT  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 04, 06:12:57 DÉLUTÁN
Idézetet írta: kagebunshin Dátum 2013 március 03, 10:23:58 DÉLELŐTT
Látom picit elszabadultak az indulatok. Örülnék neki, ha nem szólnánk le egy ötlet kapásból, hogy hülyeség. Természetesen mindenkinek joga van véleményt nyilvánítani, de azt is lehet szép kulturált formában, hogy ne sértsük meg a másikat.

IdézDe a legfontosabb kérdés az, hogy érdekelne-e ez rajtad kívül valakit...

Szó volt már erről korábban. Valóban nem valószínű, hogy több 1000 játékost fog érdekelni a téma, de szerintem ezt nem lehet megjósolni. Sosem tudhatod mit fog "zabálni" a nép.

Idéza wow története se érdekel túl sok játékost

Valóban nem, de lehet nem is nekik szól a szerver.

Idézmivel a magyar játékosok 70%-a abszolút nem tud angolul, és teszem fel, nem fogja az összes küldi szövegét lefordítani csak azért, hogy tudja, mit miért csinál. De ha teljesen magyarul ott van előtted minden, érted, felfogod, akkor talán még érdekelhet is, mi lesz belőle.

Hasonlóképp vagyok én is. Én ugyan szívesen questelek. Megcsináltam már loremastert is. Nem vagyok pró angolos, de ha olyanom van olvasgatok. Csak ugye nem mindegy, hogy magyarul elolvasom értelmezem 2 perc alatt, angolul meg szöszmötölök vele mondjuk 10 percet.

IdézHa el is készül, ez a dolog nagyon ótvar lesz

Bevallom őszintén nem is számítottam, hogy megváltják a világot és egy olyan mmo-val állnak elő ami még eredetit is übereli.

Idéza legjobb az lenne, ha totálisan magyarra átírnál mindent

Fordításról: Örök hálám mindazoknak akiknek eddig felhasználtam a fordításait egy-egy kedvenc játékomhoz. Számomra sokat dobtak a játékélményen. Főleg ott ahol még szinkront is készítettek, akármilyen gagyinak is hatott. Nem szeretem ha neveket, helyszíneket fordítanak le (háromfejű tuskóököl), de ezektől inkább csak jó kedvem lesz ezért még erre sem tudok haragudni.

Idézde te hogy akarsz megközelítőleg olyan élményt nyújtani 2-3 emberrel úgy, hogy másra meg nem is marad időd?

Vannak már nagyon igényes ingyenes/flash játékok is amik sokszor 2-3 ember munkájából születnek. És bizony pár napra/hétre le tudnak kötni. Ritka ugyan de belefutottam már ilyen jellegű magyar játékba is.

Végezetül pedig:
Olvastam valakitől korábban egy nagyon jó idevágó szöveget, de mivel nem emlékszem rá pontosan nem teszem idézőjelbe. Csak jelzem, hogy nem saját gondolat)

Sok rajongói alkotás ott bukik meg, hogy már az első publikáláskor a legjobbat szeretné kihozni magából és nincs türelme befejezni.

Ha nem is nagy életbölcsesség, azért pár percre elgondolkodtatott.

Kijelöltök ugye egy zónát. Berendezitek npc-kkel küldikkel stb. Nem kell, hogy tökéletes legyen, csak játszható és élvezhető. A készítés közben nyilván fejlődtök valamit. A következő zóna már könnyebben, gyorsabban fog menni. És ha a játékosok is mindent megtesznek, hogy építő jellegű kritikáikkal segítsék a munkátokat, akkor ebből nagyon is szép dolgok születhetnek. És itt hangsúlyozni szeretném az építő jellegű kritikát. Ugyanis magyar fórumokon ilyet ritkán tapasztalok. (erről is lehetne oldalakat írni inkább nem megyek bele, mert nem ez a téma)

Köszönöm a figyelmet.

Üdv mindenkinek!

Köszi a lelkesítést, az ilyen kommentek azért tudnak adni egy kis lendületet.
A sztori nagyjából már körvonalazódott, a játékmenet is kezd letisztulni, szóval neki lehet állni a megvalósításnak. :)
Meglátjuk, mennyire lesz kapós :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 06, 10:02:36 DÉLUTÁN
Na. Azt szokták mondani, hogy minden kezdet nehéz. Ez itt is igaz  :P
Ha már a 3.3.5-re esett a választás, akkor gondoltam a legújabb stabil verzsön lesz az alap. Igen ám, de a TC-nél ugye bevezették a Role Based Account Control nevű  rendszert, aminek következtében át kellett variálni a regisztrációs felületet, mert a jelenlegi rendszerek közül ezt egyik sem támogatja még. Sikerült 2 formában is megvalósítani, szóval most már működik minden  ;D
Aki nem tudná, miről van szó: Az RBAC beállítása nélkül a playerek nem tudnak joinolni sem arénára, sem rdf-re, sem bg-re.

2 napi éjszakázás után végre működik, szóval jöhet az érdemi része a dolognak :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 06, 10:54:07 DÉLUTÁN
Részleteznéd kicsit ezt a dolgot?

IdézAki nem tudná, miről van szó: Az RBAC beállítása nélkül a playerek nem tudnak joinolni sem arénára, sem rdf-re, sem bg-re.

Tudsz adni 1-2 linket?

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 06, 11:31:49 DÉLUTÁN
Itt a Wiki oldala:

http://collab.kpsn.org/display/tc/RBAC%3A+Role+based+Access+Control

itt pedig a leírás:

http://www.trinitycore.org/f/topic/7831-role-based-access-control/

A lényeg, hogy nem elég az account_access táblába beíratni a gmlevel-t, hanem az RBAC rendszernek is tárolni kell, különben a játékban még csak egy gm account sem lesz elérhető. A trükkös része ott van a dolognak, hogy az RBAC táblába csak azokat az acc id-ket tudod beírni, amik már léteznek, ugyanis össze van kapcsolva kettő. Így, ha mondjuk törölsz egy accot, akkor automatikusan kitörlődik a hozzá tartozó érték is az RBAC táblából.
Hát ne tudd meg, mit szívtam, mire rájöttem, hogy működik az egész rendszer, és hogy  lehet ezt megcsinálni  ;D

Az egyik megoldás az, hogy rögtön az account táblába történő felvitel után megnézed, mi az acc id-je, és ezt felviszed az RBAC-ba is, vagy a másik, hogy felvitel után remote access-en keresztül beállítod az acc-hoz tartozó gmlevel-t. kinek melyik a szimpatikus.

Itt a lényeg:

Idéz
Added some basic structures: (- = Group, * = Role, > = Permission)
Groups:
- Players
  * Use Battlegrounds
    > Join Normal Battleground
    > Join Random Battleground
    > Join Arenas
  * Use Dungeon Finder
    > Join Dungeon Finder
  * Player Commands
    > Exec Player commands
- Moderators
  * Instant Login/Logout
    > Skip Queue (Login)
    > Instant Logout
  * Moderator Commands
    > Exec Moderator Commands
- GameMasters
  * GameMaster Commands
    > Exec GameMaster Commands
- Administrators
  * Administrator Commands
    > Exec Administrator Commands

magyarul, ha ez nincs beállítva, akkor semmit nem tudsz csinálni a szerveren, ugyanis nincs olyan, hogy alapértelmezetten az első csoportba teszi a playereket.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Zolee Dátum 2013 március 07, 03:47:05 DÉLUTÁN
Hát ennek kb. semmi értelme nem volt eddig... (mármint a szaros RBAC hülyeségnek)

Megadom szépen a következőkben az értékeket:
account_access
rbac_account_groups
rbac_account_permissions
rbac_account_roles

Sikeresen megkapom az Admin jogot, vannak parancsaim, viszont az alapvető GM parancsok eltűnnek (pl. tele, gm on/off, stb.). Azonnali kilépés is nuku, mikor kiakarok lépni a karakteremmel.

Most ezen kívül lehet valamit kezdeni vele? Hogy a régi parancsok, megszokott dolgok ugyanúgy működjenek.
Lehet, hogy én szúrtam el valamit, de szerintem megfelelően beállítottam, hisz akkor parancsokat se kapnék, csak ezek hiánya érződik, amiket fentebb leírtam.


Frissítés!
Na, hát csak sikerült megoldani a dolgot, igazából jól kezdtem neki csak már én is jobban belefásultam és már nem is láttam, hogy tulajdonképpen mennyire egyszerű is a dolog:
INSERT INTO `rbac_account_groups` (`accountId`, `groupId`, `realmId`) VALUES
('1', '1', '-1'),
('1', '2', '-1'),
('1', '3', '-1');
('1', '4', '-1');

Az a lényeg, ha minden parancsot akarunk magunknak, illetve jogot, egyesével kell az accounthoz hozzáadni a groupId-ket, így mind meglesz (én először összeadásra gondoltam, de úgy tűnik, hogy külön-külön kellett).
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 07, 07:52:04 DÉLUTÁN
Tényleg egyszerű, csak rájönni volt nehéz  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Zolee Dátum 2013 március 07, 08:22:35 DÉLUTÁN
Igen, kicsit felment a pumpa egy idő után :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 07, 10:06:57 DÉLUTÁN
Na, a hétvégén talán már lesz erőm nekiállni a kivitelezésnek. Elég húzós a hetem, és így este 10 után egy Diablo 3-mon kívül nincs kraftom máshoz  ;D
Addig is csiszolódik fejben egy kicsit a dolog. Viszont mindjárt az elején egy kis véleményt kérnék.
Szerintetek hogy lenne jobb a játék? A szokásos PvP szerver, ahol küldizgetés közben rommá farmolnak a 20 szinttel nagyobb karik, vagy egy normal szerver, ahol a 2 oldal akár együtt is tud party-ban küldizni, és a PvP megmaradna arénára, bg-re?
Én személy szerint az utóbbit preferálom, mert így jobban tud az ember a játékra koncentrálni, kicsit nyugisabb is, és nem kell minden sarkon azt lesni, hogy vajon ki üt agyon.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Aimedshot Dátum 2013 március 08, 06:20:40 DÉLELŐTT
Én a 2.-ra szavazok (közös party stb) azért is amit elmondtál hogy ne nagyon öljék a nagyobb színtben lévők a kisebbeket mert ez is elveheti a játékos kedvét,meg ha talán 2 barát játszana és más az ízlésük egyik alli másik horda akkor tudjanak együtt fejlődni,a pvp nyugotan megmaradhat bgre arenara.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: kagebunshin Dátum 2013 március 08, 09:18:52 DÉLELŐTT
Én is a 2. megoldásra szavazok. Kis játékosszám esetén nem felezi meg kapásból a szervert. Nem darálnak le a nagyobbak és mivel nem tudok pvp-zni a kisebbek se. :)
Meg úgy eleve nem is jártam pvp szerveren már.... nem is tudom mi óta.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Zolee Dátum 2013 március 08, 01:29:43 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2013 március 07, 10:06:57 DÉLUTÁN
Na, a hétvégén talán már lesz erőm nekiállni a kivitelezésnek. Elég húzós a hetem, és így este 10 után egy Diablo 3-mon kívül nincs kraftom máshoz  ;D
Addig is csiszolódik fejben egy kicsit a dolog. Viszont mindjárt az elején egy kis véleményt kérnék.
Szerintetek hogy lenne jobb a játék? A szokásos PvP szerver, ahol küldizgetés közben rommá farmolnak a 20 szinttel nagyobb karik, vagy egy normal szerver, ahol a 2 oldal akár együtt is tud party-ban küldizni, és a PvP megmaradna arénára, bg-re?
Én személy szerint az utóbbit preferálom, mert így jobban tud az ember a játékra koncentrálni, kicsit nyugisabb is, és nem kell minden sarkon azt lesni, hogy vajon ki üt agyon.

A második tűnik szerintem is a jobbnak. :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 08, 10:06:08 DÉLUTÁN
Nos, akkor ez a kérdés letudva  ;)
Úgy döntöttem, keverem kicsit a különböző rpg játék stílusait. Így kevésbé lesz wow-os, és remélhetőleg nagyobb réteget fog érdekelni. Egy kicsit wow, aion, diablo keverék lesz  :)
Van egy egész frappáns ötletem, bár ennek kivitelezése elég fejtörős lesz.
További részletek hamarosan  :)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 10, 03:19:13 DÉLELŐTT
No. Még 1 gyors kérdés, bár ez már inkább szakmaibb  ;D
Létrehoztam pár npc-t, viszont olyan faction-t kellene beállítanom nekik, hogy friendly legyen allinak is, hordának is, viszont támadják meg a mobokat, akik a közelükbe jönnek. Hasonló kellene, mint pl. SW előtt az őrök. Ők ugye simán lecsapják a mobokat a kapu előtt. Viszont ezek az őrök csap allinak friendly.....
Tudtok ilyet esetleg?
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Zolee Dátum 2013 március 10, 07:03:18 DÉLELŐTT
Szerintem a legjobb, ha ezt átbogarászod, most így hirtelen ez jutott eszembe: http://archive.trinitycore.info/FactionTemplate.dbc_tc2  (http://archive.trinitycore.info/FactionTemplate.dbc_tc2) ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 10, 10:41:19 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Zolee Dátum 2013 március 10, 07:03:18 DÉLELŐTT
Szerintem a legjobb, ha ezt átbogarászod, most így hirtelen ez jutott eszembe: http://archive.trinitycore.info/FactionTemplate.dbc_tc2  (http://archive.trinitycore.info/FactionTemplate.dbc_tc2) ;D

Ezt én is nézegettem.... érdekes a működése, nem pofon egyszerű....

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 10, 03:24:07 DÉLUTÁN
Ezt már bogarásztam, de nem sokra mentem vele  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: IrOn Dátum 2013 március 10, 03:38:50 DÉLUTÁN
ratchet, booty bay, gadgetzan őrök?
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 10, 06:42:13 DÉLUTÁN
Idézetet írta: IrOn Dátum 2013 március 10, 03:38:50 DÉLUTÁN
ratchet, booty bay, gadgetzan őrök?

Köszi, ezek beváltak  ;)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 10, 09:28:37 DÉLUTÁN
Nos, szépen alakul a kezdő, szóval szerintem hamarosan el tudom készíteni az első demo videót.
A kezdőhelyet illetően Redridge Mountains-ra esett a választásom. Alakulgat már a falu.  :)
Szerencsére eddig egyáltalán nincs fun szerveres érzése. Sőt  ;)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 11, 05:01:36 DÉLUTÁN
Konvertálódik már a first look videó, és megy fel youtube-ra  ;)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Zolee Dátum 2013 március 11, 05:33:19 DÉLUTÁN
Na, kíváncsi vagyok rá, hogy eddig milyen. Remélem nem fogok csalódni. :D (De gondolom nem.)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 11, 05:55:18 DÉLUTÁN
Hát eddig egy dolgot leszámítva nem nagy eresztés. Tegnap kezdtem el csinálgatni. A kezdő már alakulgat. 1-2 kezdő quest, na meg egy diablo-ból vett jó kis ötlet  ;D
A feltöltés kicsit lassú, mert csak fél megás a feltöltési sebességem. De már mindáááá megvan  ;D
Addig is kicsit nagy vonalakban, ami a videóból még nem derül ki:

A WoW-os alapok megmaradnak (insták, bg-k, arénák, raid-ek, stb.). Az AION-ból annyit szándékozok átvenni, hogy lesznek a pályán bizonyos részek, ahol elitek, boss-ok vannak. Tehát nem instaként fognak funkcionálni, hanem world elitek, bossok, 10-12 óra ress idővel. Ami a Diablo-ból átjött, azok a pályán mindenfelé mászkáló elitek, valamint valószínűleg az itemek is hasonlóan lesznek megoldva, mint a Diablo-ban. Mindegyik item eladható lesz, amit találsz. Nem lesz olyan, hogy alapból soulbound-os.

A küldiket tekintve meglesz a fő küldisorozat, amit jó, ha megcsinálsz, mert különben nem tudsz haladni a sztorival, és lesz rengeteg mellék küldi is, amit különböző npc-k adnak. Ez lesz a játék poénosabb vonala  ;D
Mindenfelé lesznek beszélő npc-k is, akikre azért érdemes odafigyelni, mert jó pár hasznos dolgot megtudhat a játékos. Na meg persze itt is lesznek poénosabb beszólások.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 11, 06:35:40 DÉLUTÁN
Kezdő falu v0.1 Beta  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=bBRZ4QDJ4cg
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Zolee Dátum 2013 március 11, 06:41:58 DÉLUTÁN
Na eddig egész jó, tetszik. Így tovább! ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Aimedshot Dátum 2013 március 11, 06:44:30 DÉLUTÁN
Grat,nekem nagyon tetszik (főleg a Diablos megoldás) csak így tovább!
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 11, 07:08:58 DÉLUTÁN
Köszi  ;)

Ezek még nagyon az alapok, de gyúrok rá ezerrel  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 11, 10:03:44 DÉLUTÁN
Jónak tűnik.
Jó volt látni a Magyar szövegeket amikor az NPC-k beszéltek!!

A Minion-odat szívesen megnézném harc közben, tetszenek az ilyen dolgok.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 11, 10:24:45 DÉLUTÁN
Holnap csinálok egy harc vidit  ;D
Az volt komoly, mikor mindegyikből vittem egyet. Kész raid volt  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 12, 10:29:30 DÉLELŐTT
Na, egy kis csata teszt  ;D Hármat vittem, és level 80on, mert így látványosabb. Használnak minden létező skillt, spellt. A dudu heal-el, maci formban tolja, spellezik, a pala is magáért beszél, a warri is tolja a fűnyírót  ;D Kicsit majd még csiszolgatom őket, de nagy vonalakban már jók.

http://www.youtube.com/watch?v=JMTeyrJQx7E

Enjoy!
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 12, 11:30:24 DÉLELŐTT
Ez nekem nagyon tetszik. És ezt a Script-et te írtad?
Nagyon jól működik!

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 12, 07:37:30 DÉLUTÁN
Nem teljesen, én csak módosítottam. Még annó mangos alá kreálták, de némi bűvészkedés után Trinity-re is tökéletes.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Locutus Dátum 2013 március 13, 06:17:27 DÉLELŐTT
Ez ténleg nagyon tetszik :D Nagyon Nagyon jó lett :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 13, 06:56:20 DÉLELŐTT
Köszi  :)
Ennyi pozitív visszajelzés után azt hiszem van értelme beleadni mindent, és csinálni gőzerővel  ;)
Egyelőre szerintem Azeroth lesz átvariálva, tehát outland, northrend nem lesz még bent. Ezek majd a későbbi kiegekkel jönnek. A max szint ennek ellenére 70 lesz, hogy azért a talent fát valamennyire fel lehessen építeni. Viszont azt nem tudom, hogy lehetne megoldani, hogy ne lehessen átmenni outland-re, és northrendre. A kiegészítőt nem akarom Classic-ra állítani szerver szinten, mert akkor viszont nem lehetne draenei-t, blood elfet, palát, dk-t, stb.-t kreálni. Erre valami épkézláb ötlete valakinek?
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 13, 10:07:03 DÉLELŐTT
A Mage-től elveszed a portal spell-ek kitanulási lehetőségét a Trainer-nél. És akkor már csak a portal tanítónál tudja megtanulni. És ha nem tud elmenni oda, akkor meg sem tudja tanulni.
Másik dolog, letiltod a Léghajózást és a Dark Portal-t. Így semmi esélyük nincs a kijutásra.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 13, 10:16:27 DÉLELŐTT
A Dark Portal-t és a hajózást hogy tudom letiltani? Egyszer ugye SW-ből kellene, hogy ne menjen a hajó, OG elől a léghajó, meg asszem Undercity-ből is megy léghajó.

A Dark portal még oké. Ha minden kötél szakad, max kitörlöm  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: EroniX Dátum 2013 március 13, 11:10:10 DÉLELŐTT
Én ezt egy OnUpdate hookkal oldanám meg. Ugye ennek egy új zóna id-t kell átadni és ha az a zóna id northrenden vagy outlandon van akkor recallolom.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 13, 02:17:30 DÉLUTÁN
http://collab.kpsn.org/display/tc/Transports+tc2 (http://collab.kpsn.org/display/tc/Transports+tc2)

Szerintem ez lesz az.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 14, 07:45:51 DÉLELŐTT
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2013 március 13, 02:17:30 DÉLUTÁN
http://collab.kpsn.org/display/tc/Transports+tc2 (http://collab.kpsn.org/display/tc/Transports+tc2)

Szerintem ez lesz az.

Üdv.: Senki


Köszi, meglesem. EroniX ötlete eléggé japánul cseng  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 14, 09:35:10 DÉLELŐTT
Igen, azt hiszem ez lesz az  ;)

(http://kepkezelo.com/images/0r2x22po24ha24d106r5.png)

Már csak a dark portal-t kell megoldani  ;D

Szerk:

Megoldva  ;D ;D ;D ;D

(http://kepkezelo.com/images/v5g068nq1kb7fdriink9.png)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 14, 09:54:22 DÉLELŐTT
Ez eddig jó. De ne tedd elé azt a sok cókot. Csak állítsd a szintet mondjuk Lv71-re. Így nem bírja használni a portált. Ha jól tudom, a Dark Portal-t Lv58-tól lehet használni. Olyan mint egy Insta bejárata.
Inkább ennek nézz utána, esztétikusabb.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 14, 10:04:11 DÉLELŐTT
nyugi, ez csak poén volt  ;D utánanézek, hol van ez beállítva. Mondjuk így elsőre gőzöm nincs, hol keressem.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: kagebunshin Dátum 2013 március 14, 10:05:32 DÉLELŐTT
Dark portál azt hiszem az "areatrigger_teleport" táblában van. Már nem emlékszem pontosan, hogy törölni kell-e vagy lehet csak inaktiválni is.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 14, 10:11:20 DÉLELŐTT
Igen köszi, épp most olvatam utána.  4354-es ID-vel figyel a táblában  :)
Ahogy nézem, csak törölni lehet.

id
name
target_map
target_position_x
target_position_y
target_position_z
target_orientation

Ezek vannak benne, szóval törlés  :) Csak remélem vissza is lehet majd tenni. Triggereket nem okos dolog kitörölni  ;D

Na mindjárt kiderül.


Szerk.: Letesztelve. Ha kitörlöm, nem portál sehová, ha visszaírom, akkor már visz is outlandre  ;)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 14, 10:22:56 DÉLELŐTT
Akkor ez is megoldódott. :)

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 14, 10:40:54 DÉLELŐTT
Jah. Van még egy ötletem, de az brutális dbc, és kliens hack nélkül esélytelen. Be akartam tenni a nem használatos fajokat. Goblin, ice troll, skeleton, naga, stb. De ez már kicsit kemény dió, szóval ez prioritásban a teendők végére került. Ha egyáltalán beleásom magam valaha is.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 14, 03:57:01 DÉLUTÁN
Annyira nem kemény az. Megoldható lenne a későbbiekben. Én sikerrel kiviteleztem egy Launcher alapú Patch-ert, ami magán foglal egy elég magas szintű Udater-t. Ezzel létre hozhatsz új MPQ-kat Kliens téren, törölhetsz is, Repack.. stb.. és ezt mind képes vagy szerver oldalról irányítani. Macerás megoldani, nagyon oda kel figyelni hogy mi megy ki a felhasználóhoz, de megoldható.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 15, 07:11:27 DÉLUTÁN
Hát először is át kell túrni magát az emut, szerkeszteni kell a dbc-ket, módosítani a kliens-en belül a kari készítő ablakot, megcsinálni minden új kasztnak a cuccait adatbázisban, stb.
Szóval nem olyan egyszerű az  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 15, 07:15:20 DÉLUTÁN
Emun belül nem kell babrálni, vagyis én nem babráltam ott semmit. Igaz, GlueXML + LUA az kell, és DBC is. Na meg a playercreate ..
De ezen kívül más nem nagyon.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 15, 07:20:19 DÉLUTÁN
De ott is kell, mert a fajok egyrészt ki vannak kommentelve, másrészt pedig a handler-eknél is be kell állítani őket, mert ott sincsenek meg.


switch (race)
    {
        case RACE_HUMAN:    SetTaximaskNode(2);  break;     // Human
        case RACE_ORC:      SetTaximaskNode(23); break;     // Orc
        case RACE_DWARF:    SetTaximaskNode(6);  break;     // Dwarf
        case RACE_NIGHTELF: SetTaximaskNode(26);
                            SetTaximaskNode(27); break;     // Night Elf
        case RACE_UNDEAD_PLAYER: SetTaximaskNode(11); break;// Undead
        case RACE_TAUREN:   SetTaximaskNode(22); break;     // Tauren
        case RACE_GNOME:    SetTaximaskNode(6);  break;     // Gnome
        case RACE_TROLL:    SetTaximaskNode(23); break;     // Troll
        case RACE_BLOODELF: SetTaximaskNode(82); break;     // Blood Elf
        case RACE_DRAENEI:  SetTaximaskNode(94); break;     // Draenei
             
            }



Csak azt nem tudom, hogy a SetTaximaskNode() mit akar jelenteni.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 15, 07:57:52 DÉLUTÁN
Én semmit nem állítottam, és mégis működött. Csak arra kellett figyelni, hogy a Tc dbc mappájában is le legyen cserélve a megfelelő dbc a módosítottra. És ennyi. Lehet azóta változott a Core, nem tudom.
Azért ha eljutsz idáig, akkor próbáld le Core módosítás nélkül is, hátha.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 15, 08:23:06 DÉLUTÁN
DBC file-ok közül kettőt kell módosítani. Az egyikben be kell állítani, hogy játszható legyen a faj, melyik oldalon, stb. A másikban pedig, hogy melyik fajból milyen karit lehessen indítani. Emu résznél meg van ilyen is:


enum Races
{
    RACE_NONE               = 0,
    RACE_HUMAN              = 1,
    RACE_ORC                = 2,
    RACE_DWARF              = 3,
    RACE_NIGHTELF           = 4,
    RACE_UNDEAD_PLAYER      = 5,
    RACE_TAUREN             = 6,
    RACE_GNOME              = 7,
    RACE_TROLL              = 8,
    //RACE_GOBLIN             = 9,
    RACE_BLOODELF           = 10,
    RACE_DRAENEI            = 11
    //RACE_FEL_ORC            = 12,
    //RACE_NAGA               = 13,
    //RACE_BROKEN             = 14,
    //RACE_SKELETON           = 15,
    //RACE_VRYKUL             = 16,
    //RACE_TUSKARR            = 17,
    //RACE_FOREST_TROLL       = 18,
    //RACE_TAUNKA             = 19,
    //RACE_NORTHREND_SKELETON = 20,
    //RACE_ICE_TROLL          = 21
};


Itt ugye ki van kommentelve a többi faj


#define RACEMASK_ALL_PLAYABLE \
    ((1<<(RACE_HUMAN-1))   |(1<<(RACE_ORC-1))          |(1<<(RACE_DWARF-1))   | \
     (1<<(RACE_NIGHTELF-1))|(1<<(RACE_UNDEAD_PLAYER-1))|(1<<(RACE_TAUREN-1))  | \
     (1<<(RACE_GNOME-1))   |(1<<(RACE_TROLL-1))        |(1<<(RACE_BLOODELF-1))| \
     (1<<(RACE_DRAENEI-1)))

#define RACEMASK_ALLIANCE \
    ((1<<(RACE_HUMAN-1)) | (1<<(RACE_DWARF-1)) | (1<<(RACE_NIGHTELF-1)) | \
     (1<<(RACE_GNOME-1)) | (1<<(RACE_DRAENEI-1)))

#define RACEMASK_HORDE RACEMASK_ALL_PLAYABLE & ~RACEMASK_ALLIANCE


itt pedig be van állítva, hogy melyik faj legyen alli-horda.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 15, 09:15:55 DÉLUTÁN
Esküszöm neked hogy én nem nyúltam ezekhez, kivéve az elfogadandó Build számokhoz adtam hozzá 2 új értéket.
Beléptetés szempontjából volt fontos.

Jonatánnak is segítettem annó kicsit, és Ő is Core módosítás nélkül hozzáadott 4 új, játszható fajt a játékhoz.

Én nem értek a C-hez, még, szóval nem szállok vitába. Csak azt tudom hogy nálam biztosan működött.
És egy jó tanács, a 9-es race ID-t ne használd, mert azzal valami oltári szívás van.... azt inkább felejtsd ki. Én akár hogy csináltam, ha a 9-est használtam, egyszerűen nem akart működni. Ha meg akarsz spórolni egy kört majd a későbbiekben, ezt a számot inkább hagyd ki.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 15, 10:06:24 DÉLUTÁN
Na akkor majd a későbbiekben beavathatnál, hogy hogyan is működik ez  ;D
Goblin kivételével jöhetne akár az összes faj.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 15, 11:07:27 DÉLUTÁN
Oké, de cserébe te pedig segítesz elindulni a creature script-ekben. :)
Oké?

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 15, 11:28:03 DÉLUTÁN
Felőlem rendben  ;)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 16, 11:07:00 DÉLELŐTT
Éljen a rendszeretés hatalma. Van kb. 4 fajta TC emu a gépen, persze az összes leforgatva, mindennel együtt. Van már kb. 20 tábla mysql-ben, persze mindegyik az emukhoz, 5 fajta world db-vel, és már azt se tudom ki-kivel van  ;D

A Fun-ról próbálom kimenteni az eddigi dolgaimat, mert az még a 48-as TDB-ben van, gondoltam átpakolom az új emu alá, és az 51-es DB-re, de azt se tudom, már melyikben mi van  ;D ;D ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 16, 01:19:13 DÉLUTÁN
Na. A Fun rajongók örömére:

Először a Fun szervert fogom elindítani, minden extrával, ami fentebb szerepelt. A teljes játék kialakítása elég hosszadalmas project, és így legalább lesz alkalmam letesztelni is a dolgokat élesben.
Sikeresen betettem mindent a legújabb TC emuba, az adatbázis is gond nélkül át lett pakolva, szóval alakul.
Előnye is van, mert így legalább már lesz egy kis híre a szervernek, mielőtt elindulna a fejlődős realm.  ;)

Az előre tervezett áprilisi nyitást megpróbálom betartani, bár most 1-2 hétig nem foglalkoztam vele az újítások miatt. Annyit megígérek, hogy a BG-k iszonyat pörgősek lesznek, szóval készítsetek be legalább napi 2 egeret + billentyűzetet  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 17, 06:23:41 DÉLELŐTT
Reggeli csemege, avagy pár kellemetlen perc a leendő játékosoknak  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=iqSkk3jwL-U
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 17, 09:20:29 DÉLELŐTT
Ez nekem tetszett. A fear spell-t is a boss tolta, vagy csak beijedt a karid?  :D

Ment a +1.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 17, 09:28:01 DÉLELŐTT
Boss tolta  ;D

Na, ha minden igaz, akkor délután teszek fel egy videót a követőkről duel közben. Hát komolyan mondom, egy élmény velük játszani  ;D

Haláli lesz velük BG-zni, az tuti  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 17, 02:17:40 DÉLUTÁN
Hunter vs. Lock mindkét oldalon egy druiddal. Kb. infinity fight  ;D Ebből annyi tanulság azért lett, hogy a healerek egy erős Spell power csökkentést kaptak.

http://www.youtube.com/watch?v=ZgV1mdO4FLs
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 18, 03:58:39 DÉLUTÁN
Azon agyaltam tegnap, hogy indítok itthon egy PTR realm-et, és aki akarja, az tesztelgetheti a dolgokat, esetleg jelezheti, ha valami nem kóser. Az a gond, hogy csak fél megás a feltöltésem, és nem tudom, ez hány emberre lenne elegendő. Most visszasírom a 80/25-ös DIGI netet  ;D
Tavaly szeptemberben leköltöztünk vidékre, és itt csak Tré-Home van  :)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 24, 02:44:34 DÉLUTÁN
No. A Fun fejlesztése lassan véget ér, szóval utána gőzerővel mehet tovább az egyedi játék.
Nagyjából már láttátok, alapjaiban milyennek készül, és mi hozható ki belőle, szóval ezek tudatában ismét felvetném a dolgot:

Lenne olyan, aki szívesen beszállna a fejlesztésbe? Ott vannak ugye a követők, ami elég egyedinek mondhatók, az egész játékmenet, elviekben megoldható lesz a nem használatos fajok életre keltése is, valamint NevemSenki elképzelése is elgondolkodtató, miszerint többnyelvűre megcsinálni a játékot.

Van itt jó pár elég frappáns ötlet, és szerintem meg lehetne próbálni ezeket 1 játékba összegyűjteni.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Gameka Dátum 2013 március 24, 07:22:14 DÉLUTÁN
Blizzard bacsi mar beszamolt arrol, hogy lesz valami uj genereacios mmo-ja, de azt nem hitttem volna, hogy ti foglyatok elkesziteni! :D Titan mmo wowemuf team! :D Sok szerencset sracok, esetlegesen ha lehet jelentkezni/segiteni, szivesen "beszallnek". :)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 24, 08:03:44 DÉLUTÁN
Hát igen. A Blizzard sokáig nyúzott minket, hogy szeretnék ennek a játéknak a jogait is megkapni, de úgy gondoltuk, hogy a WoW-ot engedtük lenyúlni, ezt nem fogjuk.
Paráznak tőle, mert nagy konkurenciát látnak benne, de nem engedünk.  ;D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Gameka Dátum 2013 március 25, 10:13:56 DÉLELŐTT
Akkor orulok neki. Ne is hagyjatok magatokat, nem szabad. :D En spec a WoW-ot mar elhagytam, de szivesen terek vissza amolyan nosztalgiazasra, inkabb sc/sc2 most meg d3. Remelem - ha az isten is ugy akarja - akkor d3-bol lesz elore jutasom most mar. :)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 29, 12:42:56 DÉLELŐTT
No, érdeklődés hiányában a fejlesztés kukázva. Egyetlen ember jelezte, hogy komolyabban benne lenne a dologban, így viszont nem igazán vállalom.
Ha már annyira saját játék a cél, akkor inkább előszedem a Unity-ben kreált project-emet, és folytatom tovább azt. Több értelme van, mint ezzel szarakodni. Infó fórumokon nem tart semeddig pár ügyes modellezőt találni, onnan pedig már egyenes az út  :)

Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 29, 10:09:09 DÉLELŐTT
Én komolyabban benne lennék a dologban, de két dologban nem értek egyet. Én a Funn szervereket nem szeretem. Az én véleményem szerint az elveszi a játék azon részét, ami az értékét adja. A másik dolog, hogy nem olyan nagyon régen ismerkedtem meg a PHP-vel, és csináltam benne pár dolgot. Az adatbázis kezelés részben megy, de ezek az INNER, LEFT, RIGHT JOIN-ok még nem, és ez nagyon fontos dolog. Most hogy megpróbálom kivitelezni hogy a szerver elfogadja a Magyar Klien-semet, most kezdek ismerkedni a C-vel. Én esetleg akkor szállnék be, ha kicsit nagyobb tudásom lenne, és minden adandó hibához / megvalósításhoz hozzá tudnék tenni érdemben valamit. Legyen az a szerver bármely területén. ( Adatbázis, Web, Script-ek, Kliens ) Amíg az itt felsoroltakat közül van olyan amihez még ötletem sincsen, de ha még van is, de nem tudom kivitelezni, én addig nem érzem úgy hogy hasznos tagja lennék egy csapatnak.
Ezt szerettem volna megosztani, remélem nem baj.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 29, 11:44:32 DÉLELŐTT
Miért lenne baj?  :)

De amúgy szerintem valami félreérthető lehetett, mert nem a Fun-hoz akartam csapatot összeszedni, hanem ahhoz, amit teljesen level 1-ről kezdtem (lásd: első videó).
A Fun az csak szórakozásnak indul, és azért, hogy le tudjam tesztelni élesben is a dolgokat.

Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 29, 11:46:16 DÉLELŐTT
Akkor én elkeveredtem a Hsz-ek között, és valamit tényleg félreértettem. Valamiért ez a Funn maradt a fejemben csak.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 29, 12:02:12 DÉLUTÁN
Viszont van kb. 60-70GB Unity cuccom, szóval azt hiszem marad ez a vonal  :)
Ott még a szerver-kliens rész, ami kicsit fejtörős, de nem lehetetlen szerencsére.
Amúgy az meg C#, és JavaScript alapokon van (Legalábbis a script része).

Pl. ez is Unity-ben készül(t): http://www.youtube.com/watch?v=mL1FfoYTNRo
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Zolee Dátum 2013 március 29, 03:06:33 DÉLUTÁN
Remélem, hogy ettől eltekintve a Fun-t nem hagyod abba. :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 március 29, 05:11:53 DÉLUTÁN
Nem, a Fun az marad  ;D
Azzal egyedül is bírok.  :)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Gameka Dátum 2013 április 13, 11:01:45 DÉLUTÁN
http://www.ac-web.org/forums/showthread.php?151250-How-To-World-Build-The-Official-Guide

:D hatha valakit erdekel. :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Gameka Dátum 2013 december 26, 05:20:12 DÉLUTÁN
sorry az offért, de kíváncsiskodnék, hogy mi lett azóta az ötlettel vagy, hogy áll a projekt? :)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Anubisss Dátum 2013 december 26, 07:41:30 DÉLUTÁN
Na vajon? :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Gameka Dátum 2013 december 26, 08:51:11 DÉLUTÁN
És, ha teszem azt az illetők mégis megcsinálták volna, akkor a publikálás része hogy lett volna hogy blizzard bácsi ne csukassa le őket azonnal? :D (csak mert úgy tudom, nem engedélyezett beleturkálni a játék cuccaiba - de lehet rosszul tudom)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 december 26, 11:13:59 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Gameka Dátum 2013 december 26, 08:51:11 DÉLUTÁN
És, ha teszem azt az illetők mégis megcsinálták volna, akkor a publikálás része hogy lett volna hogy blizzard bácsi ne csukassa le őket azonnal? :D (csak mert úgy tudom, nem engedélyezett beleturkálni a játék cuccaiba - de lehet rosszul tudom)

Ez most hogy is? Ennyi erővel az összes tört szerverest le lehetne csukatni  ;D
Az összes fun szerver szétbarmolja az alap wow-ot.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Raisen Dátum 2013 december 27, 03:42:23 DÉLELŐTT
Saját játék készítéséhez ajánlom Cryenginet vagy unreal mind a kettő ingyenesen elérhető és jól kezeli a 3d modellezőket nem utolsó szempont marha jól lehet velük optimalizálni. Unity 3D semmire nem való csak tesztelgetéshez és funnoláshoz. Példának okán egy nagyobb volumenű kitet össze raksz shadderek lehalnak és úgy laggol mint valami gigant crysis 3 kocc grafikán. Inkább akkor már blender <- ingyenes 3d modellező és játékmotor ebben megtudsz minden fontosat tanulni, de szintén a baja, ha túl telepakolod szétesik.

Régit tudok mutatni belőle cryengine mit tud. "Ez a csatornám nagyon régi és 2 éve ilyet lehetett belőle kihozni"

http://youtu.be/_rmQESmb3X0 (http://youtu.be/_rmQESmb3X0)

Nem tudom hogyan érek rá, mert közben más project is alakulóban van, de ha valaki komolyan gondolja, majd dobhat egy üzit játék fejlesztés only cryengine <3 mással nem állnék neki. Kikötés csak annyi, hogy ne wow project legyen vagy remake, mert ilyenből annyi van mint a szemét és bőven van még mit  kiokoskodni amiből jó játékmenet csinálható. Modellezős része elhihetitek nem a legnehezebb része, mire beletanultam és kb mindent megtudtam csinálni elfogytak a játék ötletek és egyszerűen nem volt mit modellezni. Animációk modellek megcsinálása épp olyan nehéz mint level design vagy egy sztori megírása.

C4D abbahagyása valahol itt volt nagyon old project.
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/336819_317624348279323_904608344_o.jpg)

Felturbózzam a kedélyeket egy mmo így néz ki cryengine alatt :) Új része régi wiu adták ki ez pc-re fog érkezni.
http://youtu.be/yXgO9a1cmAw (http://youtu.be/yXgO9a1cmAw)

Beta teszt el is kezdődött "gameplay a játékból".
http://youtu.be/UkzYI830Usk (http://youtu.be/UkzYI830Usk)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Gameka Dátum 2013 december 27, 01:31:27 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Armin Dátum 2013 december 26, 11:13:59 DÉLUTÁN
Ez most hogy is? Ennyi erővel az összes tört szerverest le lehetne csukatni  ;D
Az összes fun szerver szétbarmolja az alap wow-ot.

Armin, ezt most, hogy kell értelmeznem? Ugyan úgy belenyúlnak a dbc-be, átírják a megjelenést, adnak hozzá/elvesznek modelleket, a világot/zónákat/városokoat újakat raknak be/elvesznek? (csak mert nem igazán értem, amit mondasz, mert én egy olyan külföldi fun szervert nem láttam még amelyik módosított klienssel üzemelne :-\ )

Raisen, nem saját játékot szeretnék írni, ahhoz van már XNA-s tapasztalatom, de igaz egy komoly játékhoz az nem elegendő, hogy ismered az XNA-t meg tudsz benne csinálni ezt-azt. :) De vissza térve, nem szeretnék játékot készíteni, inkább csak moddingba gondolkodtam, de ez csak egy puszta ötlet felröppenés volt a pici bukómba benne, mert gyakorlatilag mindent ki lehetne benne cserélni, avagy átrajzolni. Eleinte még anno nagyon a kezdet kezdetén (erről minap konzultáltunk NevemSenkivel), hogy nekem anno milyen ötleteim voltak, avagy mit szerettem volna megvalósítani. Ha esetleg valakit érdekelne, hogy mi volt az, az nyugodtan írjon pm-et vagy itt is akár. :)

Minden esetre nagyon szépen köszönöm mindkettőtök válaszát, és ezért gondoltam ide írok, mert itt már volt erről szó, és örülök, hogy nem lettem meglincselve az offért. :D
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 december 27, 04:56:50 DÉLUTÁN
Idézcsak mert nem igazán értem, amit mondasz, mert én egy olyan külföldi fun szervert nem láttam még amelyik módosított klienssel üzemelne

Gonzy - PvP Island módosított dbc-vel megy, plusz van valami patch-ük, amit le kell tölteni. Utóbbi nem tudom, mit takar, mert sosem próbáltam.

Dispersion-WoW - Szintén van saját patch, ami módosítja a klienst.

Heroes-WoW - Szintén teljesen egyedi az egész, saját patch.

Így hirtelen ez a 3 ugrott be, de ha körülnézel, szerintem találsz még vagy 30-at.

Plusz ugye a rengeteg egyedi item-es, egyedi instás, stb. szerverről ne is beszéljünk. Gondolom ezeket teljesen legálisan lehet módosítani.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Raisen Dátum 2013 december 27, 05:32:24 DÉLUTÁN
Hát nem tudom. A wow moddolása elég bukott ötlet. Elég béna a felépítése és a modellek módosítása is. Sajnos megvannak a polygonok határozva amit még tud kezelni rendesen régen kiszedtem párat belőle azthiszem humanon tesztelgettem a legtöbbet kb 4x növeltem polyk számát be smootholtam marha jól nézett ki a modellezőben azonban ahogy visszakerült a játékba megint az az ocsmány lesarkított kinézete volt. Illetve az actionok m2 vázak kiszedése módosítása valami borzalom. Milkshape-ban készültek a wow modellek, de valami ocsmány rossz az a program még szerencse támogatja a 3dsmax exportot :) viszont m2 hiába szeded ki amilyen kedve van vagy működik vagy nem. Textúrákról nem is beszélnék a blp2 megint egy isten csapása és mint valami  2001-ben gyártott játék egy felületen van az egész karakter textúrája vagy cuccé széthúzva felbontása 240p eléri talán.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Gameka Dátum 2013 december 27, 09:05:43 DÉLUTÁN
Értem srácok, köszönöm a válaszokat.

Újabb kérdés. HTML5-höz tudtok esetleg valami m2/m3 model megjelenítő scriptet, vagy esetleg hogyan lehetne elindulni afelé, hogy saját készülhessen? (igaz még csak ma álltam neki a dologonak, hogy keressem, ha majd lelépnek a vendégek, tovább fogok keresni) VAGY a wowhead-en volt (régebben, habár nagyon rég nem foglalkoztam mélyebben wow-val) egy olyan dolog, amikor a karaktert renderelte eléd az adott cuccosba 3D-be. Azt hogyan valósították meg? AS2.0-3.0 (ActionScript)? Vagy már esetlegesen azt is HTML5(canvas)+js komboval? :)

Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 december 27, 11:14:19 DÉLUTÁN
Na de hogy azért a kérdésre is válaszoljak, hogy mi lett a project sorsa:

Nem lett belőle semmi, mivel nagyjából 1 embert érdekelt a dolog. 10 évet pedig nem akartam rászánni.
De amúgy valami félreértés lehet itt, mert nem a kliens akartuk teljesen újra megcsinálni, hanem magát a játékmenetet. Mindezt ugye szerver oldalon (emu + db).
De nem baj, az ötlet az megmaradt, és egy részét tudjuk használni majd a cata fejlesztésnél. Szóval nem elveszett dolog  :)

Ott amennyire lehet, maradunk azért a blizz keretei között, viszont fejlődésre a követők megmaradnak (csak oda, se instára, se pvp-re, sehova máshova), lesz egy rakás egyedi, szépen script-elt küldi, és valószínűleg a meglévő pályákon bekerülnek azok a küldik is, amik csak pandában lennének elérhetőek. Ezek közül nyilván csak azok, amikhez már adott minden catában is (npc-k, mobok, stb.).
Alakul szépen minden, de ugye ez sem 2 napos project.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Gameka Dátum 2013 december 28, 12:17:10 DÉLUTÁN
Nekem valami olyasmi fajta ötletem van/volt, hogy akár teszem azt, egy új class-t létrehozva, sc2-ből kivenni egy két modellt, és arra valamiféle story-t keríteni. :) példa kedvéért, human-hoz berakni teszem azt a class-nak, hogy marine (mint pl death knight), és akkor tovább futtatni vele a világ dolgait, saját kezdőhellyel (sc2 modellekkel stb)
De hát sajnos, az elképzelés nem túl jó, mert eléggé szívás átrakni wowba a modelleket, mivel Raisen is említette már, hogy "elavult" a dolog, és pl tudtommal az .m3 modellekkel nem túl kompatibilis. :-\  :( vagy hát nem tudom, annyira még nem sikerült utána néznem a dolgoknak, de spec az interface-ket áttudom hozzá rajzolni, stb... tehát szerintem ez sem lehet lehetetlen küldetés. (már mint ami a modell átpakolást jelenti)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Raisen Dátum 2013 december 28, 03:42:57 DÉLUTÁN
Amit te akarsz ahoz már tört launcher is kell. NevemSenkinek egyszer sikerült véletlen valahogy kiiktatni azt a szemét védelmet akár, hogy próbálkoztunk régebben nem sikerült reprodukálni. Teljesen új dolog kerül be külön dbc kell bővíteni ami tartalmazza a kódjaid viszont betöltése az exeben történik és ha hozzá írsz még egy sort akkor meghal "kliens felől" vagy akár egy számot, pontosan tudja eredetileg mekkora méretének kell lennie mennyi dbc-t kell betöltenie. Hex editorral van kedved nézegesd át. Sokkal okosabb volt a Blizzard kliens ügyileg mint gondolnátok. Jobban átnézitek teljes wow felépítését minden össze van valamivel kötve 3-4 lépcsőben még elértek a célig vagy a forrásig.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Gameka Dátum 2013 december 28, 03:44:20 DÉLUTÁN
Nézegetném én ha érteném is mit látok.. :D (hex editor)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Raisen Dátum 2013 december 28, 03:48:02 DÉLUTÁN
Régebben meg nem mondom milyen hex editorom volt, de kettő fele volt osztva bal oldalt hex írta jobb oldalt pedig a fordítása volt és rendes szöveggel írta a kódokat persze így is maradt bőven amit nem tudott értelmezni az pedig sakkozás volt mire rájöttél mi mi.
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Gameka Dátum 2013 december 30, 01:42:11 DÉLELŐTT
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1505234_462855787152552_713962256_n.jpg)

Elkezdtem a minap újból szórakozni XNA-val. Addig - addig, hogy már "idegesítettem" vele magamat ... míg nem végre sikerült. :)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Raisen Dátum 2013 december 30, 03:41:35 DÉLUTÁN
Az én műveim no comment amit wowból csináltam. :D

(http://kepfeltoltes.hu/130714/jatekkep_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)


XNA-ban is van kraft úgy érzem o.O

http://youtu.be/OiGADgezjC8 (http://youtu.be/OiGADgezjC8)

Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Gameka Dátum 2013 december 30, 05:22:14 DÉLUTÁN
Nagyon komoly a zsiguli.. :D
Btw, van benne rendesen kraft, nem kell attól félni, de a videót amit küldtél már HLSL modell. :) Amit én raktam fel, az csak egy szimpla modell megjelenítés, mindenféle "különleges" effekt nélkül. :)
Cím: Re:Írjuk újra a WoW-ot
Írta: Armin Dátum 2013 december 30, 10:02:53 DÉLUTÁN
A kép leírása:

Megvettem a T10 staffot, épp be akartam tenni a zsigába, hogy haza guruljak vele, erre valami állat előbukkant a kockás domb mögül, és lelőtt.

Hát ez a kép nagyon kemény  ;D