Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Core/Mag => A témát indította: ladiszlai Dátum 2013 április 05, 07:47:15 DÉLUTÁN

Cím: Repack
Írta: ladiszlai Dátum 2013 április 05, 07:47:15 DÉLUTÁN
Sziasztok.
Letöltöttem egy repackot a barátommal szeretnénk játszani de nem tudjuk hogy lehet onlájnosítani.
Van ott apache.bat fájl avval mit kezdjek?
Cím: Re:Repack
Írta: Gho$t Dátum 2013 április 06, 12:24:25 DÉLELŐTT
http://bit.ly/ZdfigR

Remélem ez megoldja a problémádat.
Cím: Re:Repack
Írta: ladiszlai Dátum 2013 április 06, 08:40:28 DÉLELŐTT
Mint mondtam már hogy nekem apache szerverem van.Vagyis nem én forgattam le.
Cím: Re:Repack
Írta: Armin Dátum 2013 április 06, 08:48:36 DÉLELŐTT
Hinnye Mári  ;D

Idéz
Mint mondtam már hogy nekem apache szerverem van.Vagyis nem én forgattam le.

Nem igazán értem, hogy mi köze az apache-nak a forgatáshoz.

Idéz
Letöltöttem egy repackot a barátommal szeretnénk játszani de nem tudjuk hogy lehet onlájnosítani.
Van ott apache.bat fájl avval mit kezdjek?

Azt meg végképp nem értem, mi köze az apache-nak ahhoz, hogy "onlájnosítani" tudd a szervert.

Amúgy nem ártana picit több infó. Melyik repack, mit csináltál, realmlist okés-e, portok nyitva vannak-e, stb.

Cím: Re:Repack
Írta: ladiszlai Dátum 2013 április 06, 08:54:12 DÉLELŐTT
Amúgy már elakartam indítani az apqche.batot de eszt irta ki:apache.bat could not be started nyomjon egy billentyűt a folytatashoz
Cím: Re:Repack
Írta: ladiszlai Dátum 2013 április 06, 08:55:47 DÉLELŐTT
Úgy rudtam hogy az apache.bat az arra jó
Cím: Re:Repack
Írta: Armin Dátum 2013 április 06, 08:57:03 DÉLELŐTT
Mármint mire?  ;D
Vagy most mi van?  ;D
Cím: Re:Repack
Írta: ladiszlai Dátum 2013 április 06, 09:20:55 DÉLELŐTT
Úgy tudtam.De ha irnátok nekem egy leirást hogy van egy repackom és hogy tudnám onlájnosítani aszt nagyon megköszönném.
Vagy már leírták magyarul ?
Cím: Re:Repack
Írta: NevemSenki Dátum 2013 április 06, 09:37:03 DÉLELŐTT
Alap dolgokkal nem vagy tisztában.
Egy Repack az igazából egy, már előre lefordított emulátor. Vagyis futtatható alkalmazások, amiket nem lehet visszafejteni. Mint tudjuk, legyen az bármelyik wow emulátor, szüksége van egy adatbázisra.
Általában a Repack mellé ezt is mellékelik. Mondjuk Mysql.bat néven, vagy hasonlók. Ezt el kell indítani.
Az Apache amit te mondasz, az nem kell neked. Az webes dolog. Például ha felteszed a Wampszerver-t, akkor abban van benne az Apache.
Ha te fel akarsz menni játszani, akkor simán 127.0.0.1, ha pedig más is akkor az bonyolultabb.
Itt jön a képbe az hogy Routered van-e, vagy sem. Akkor hogy változó IP-d van-e vagy nem.
Kicsit nézz körbe a Fórumon, én megtaláltam az Onlie-osításra vonatkozó Topic-ot.
Azért nem linkelem be, mert már így is bőven elég negatív értékelésed van. És ha ezt sikerül magadtól megkeresni, akkor a többiek is látni fogják hogy nem vagy reménytelen.
Nem olyan nagyon bonyolult ez, csak utána kell nézni.
Szívem szerint töröltem volna a Topic-ot, és betettem volna a Kérdések-Válaszok Topic-ba.
De ezt miattad nem teszem, itt van minden a Fórumon, hidd el megtalálod.
Ha megvan, akkor próbáld meg megcsinálni, de ne csak 2 percig próbálkozz a dologgal, hanem sokkal tovább.
És ha megvan, akkor írd le ide hogy miként csináltad, vagy ha nem sikerül 1-2 napon belül sem megcsinálni, akkor írd le a problémádat.
Hidd el, ezzel neked akarok segíteni!

Üdv.: Senki
Cím: Re:Repack
Írta: ladiszlai Dátum 2013 április 06, 12:17:23 DÉLUTÁN
Köszi megtaláltam csak most letöltöttem egy új repackot de nem indul el a logon server.exe meg a worldserver.exe(arcemu)
pedig el volt indítva a Mysql.bat

Vagy lehet hogy a másik repack miatt nem indul?mert az működött.
Aszt a repackot már kiis töröltem vagy még maradhatott belőle valami?
Van bent maps,vmaps,dbc
És a c meghajtón van.
Cím: Re:Repack
Írta: NevemSenki Dátum 2013 április 06, 12:44:21 DÉLUTÁN
Indítsd újra a gépet, az néha segít. Ha ez sem, akkor nem kapsz hibaüzenetet?

Üdv.: Senki
Cím: Re:Repack
Írta: ladiszlai Dátum 2013 április 06, 01:39:13 DÉLUTÁN
Az ujrainditás nem valt be meg a hibaüzenetböl nem lehet tudni semmit csak hulyeségeket ír ki
Cím: Re:Repack
Írta: Gameka Dátum 2013 április 06, 01:42:41 DÉLUTÁN
Azert egy kepet vagy log-ot mutathatnal rola, mert lehet hogy te nem erted az csak egy dolog, de itt akadnak joparan akik erthetnek hozza. :)
Cím: Re:Repack
Írta: ladiszlai Dátum 2013 április 06, 04:57:15 DÉLUTÁN
Ez az error hiba logoservernél:[ERR] C:\Documents and Settings\Christopher Fries\WoTD\3.3.5a\src\arcemu-logonserver\Main.cpp:495 LogonServer::Run Error creating sockets. Shutting down...
Aworldnél ez az error:C:\Documents and Settings\Christopher Fries\WoTD\3.3.5a\src\arcemu-world\ScriptMgr.cpp hogy innen le lettek törölve a scriptek
Cím: Re:Repack
Írta: NevemSenki Dátum 2013 április 06, 05:20:23 DÉLUTÁN
Ide tedd fel az egész Log-ot. Csak bemásolod, és elküldöd. Majd a linket ide bemásolod.

http://pastebin.com/

Üdv.: Senki
Cím: Re:Repack
Írta: ladiszlai Dátum 2013 április 06, 06:00:45 DÉLUTÁN
Amikor rányomok hogy küldés nem csinál semmit csak vissza megy az új szövegre.De már beregisztráltam.
Cím: Re:Repack
Írta: kagebunshin Dátum 2013 április 06, 07:23:51 DÉLUTÁN
Regisztrálás nem szükséges. Beírod a szöveget, submit, majd a kapott linket bemásolod ide.
Cím: Re:Repack
Írta: Gameka Dátum 2013 április 06, 11:29:40 DÉLUTÁN
Jol van, latom mar ma sem fogunk unatkozni... :)
Cím: Re:Repack
Írta: ladiszlai Dátum 2013 április 07, 03:12:47 DÉLUTÁN
logon.exe hibája:http://pastebin.com/u91TN6BN
world.exe hibája:http://pastebin.com/ymG61PKj

Előre is köszi a válaszokat.
Cím: Re:Repack
Írta: Shyro Dátum 2013 április 07, 03:35:18 DÉLUTÁN
Mivel repack - ot használsz, World problémádat nem fogod tudni így megoldani. Nem tudom, esetleg újabb verziónál már megvannak e oldva a hiányolt dolgok a repack csodában. Ha a Logon elindul, a World is működni fog, ezekkel a hibákkal is. A Logon meg egyrészt a portok miatt sír, amit (szerintem) már használ valami más is nálad. Old fel őket, lődd ki a felesleges service - eket vagy állítsd be, hogy minden más porton keresztül kommunikáljon. Őszintén, nem igazán tudom, mi lehet a valós gond, maximum tippelni tudok, hszemet úgy kezeld.
Cím: Re:Repack
Írta: ladiszlai Dátum 2013 április 07, 07:13:03 DÉLUTÁN
Akkor eszt most hogy?
Vagy mit csináljak?
Cím: Re:Repack
Írta: Shyro Dátum 2013 április 07, 09:30:48 DÉLUTÁN
Érdemes megérteni, hogy mi zajlik a háttérben, és utána eldönteni, hogyan oldjuk meg. Korlátozottak a lehetőségeim, mivel nem ülök ott a géped előtt, nem látom mi történik, nem tudok próbálkozni, nem tudom a tippjeim kipróbálni (persze, nem is szeretném), így ez rád marad. Amit megtehetek, hogy adok egy kezdőlöketet, kulcsszavak formájában, melyeknek ha utánanézel és foglalkozol a témával, esélyed lesz megoldani. Sose foglalkoztam arcemu - val, nem is szándékozom belemerülni, így nagyon nagy vonalakban, semmitmondóan:

(1) Kapsz egy hibát:
Idéz[ERR] C:\Documents and Settings\Christopher Fries\WoTD\3.3.5a\src\arcemu-logonserver\Main.cpp:495 LogonServer::Run Error creating sockets. Shutting down...
Ez természetesen nem válasz a "mikor, miért, mitől" hármasra.
Nincs más választás, utána kell járni a kódban. Kis segítséget azért az orrunk alá dörgöl: src\arcemu-logonserver\Main.cpp:495

(2) Lessük meg, mit mond a kód:

if(authsockcreated && intersockcreated)
{
...
}
else
{
LOG_ERROR("Error creating sockets. Shutting down...");
}

Ennél az elágazásnál történik valami (hogy mi, azt még nem tudjuk), ami miatt az else ágban lévő kódrészlet hajtódik végre. Ez nekünk nagyon nem jó, derítsük ki, hogy miért.

(3) Böngésszük tovább a kódot:

bool authsockcreated = cl->IsOpen();
bool intersockcreated = sl->IsOpen();
...

ListenSocket<AuthSocket> * cl = new ListenSocket<AuthSocket>(host.c_str(), cport);
ListenSocket<LogonCommServerSocket> * sl = new ListenSocket<LogonCommServerSocket>(shost.c_str(), sport);
...
uint32 cport = Config.MainConfig.GetIntDefault("Listen", "RealmListPort", 3724);
uint32 sport = Config.MainConfig.GetIntDefault("Listen", "ServerPort", 8093);

Itt aztán mindenféle dolog történik, amit nem is szándékozok kibogozni. Egyet sejthetünk, az általunk használni kívánt portokkal nem megy a dolog. A gyanú az, hogy valami más már használja kommunikációra az adott kapukat.

(4) Érdekességképpen még utána lehet járni ennek a GetIntDefault történetnek (nem kell messzire menni: src/arcemu-shared/Config/Config.cpp):
int ConfigFile::GetIntDefault(const char* block, const char* name, const int def)
{
int val;
return GetInt(block, name, &val) ? val : def;
}

bool ConfigFile::GetInt(const char* block, const char* name, int* value)
{
ConfigSetting* Setting = GetSetting(block, name);
if(Setting == 0)
return false;

*value = Setting->AsInt;
return true;
}

Azt, hogy a beállításokat honnan szedi ebből nem látszik. Nekem az az elméletem, hogy mindez annyit tesz, hogy ha nem adtunk meg portokat a konfigurációs fájlunkban (egyéb balgát cselekedtünk), akkor, egy a kódban megadott default értékkel tér vissza. Persze, lehet, hogy valami teljesen más történik a háttérben, és hatalmasat tévedek.

Végezetül. Villogtam mindenféle kódrészlettel, miközben igazából semmi konkrétat nem mondtam. Amit leírtam, annál többet jelenleg én sem tudok. Azért írtam le ezt a sok badarságot, hogy hátha ez majd ösztönöz, ugyanis az, hogy megoldj egy problémát nem az én feladatom, hanem a Tied.

Sok szerencsét!