Kérdések és válaszok

Indította Action, 2010 augusztus 07, 04:15:03 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

vikideking

Hello srácok egy scriptel lenne gondom tanácsot szeretnék tőletek kérni!íEz egy world Chat script és beleírtam Scriptloaderbe meg Cmake listbe is.
Ezt írja:

Ja értem a hiba elvileg javításra került ezért kérnék még egy forgatást köszönöm
Írta: vng196 @ 2013.02.15 12:12:52
Forgatási hiba ismét:

../game/libgame.a(ScriptLoader.cpp.o): In function `AddCustomScripts():
ScriptLoader.cpp:(.text+0x62): undefined reference to `AddSC_World_chat()
../game/libgame.a(ScriptLoader.cpp.o): In function `AddScripts():
ScriptLoader.cpp:(.text+0xd4a): undefined reference to `AddSC_World_chat()
collect2: ld returned 1 exit status
make[2]: *** [src/server/worldserver/worldserver] Error 1
make[1]: *** [src/server/worldserver/CMakeFiles/worldserver.dir/all] Error 2
make: *** [all] Error 2

NevemSenki

Hali.

Creature_template Mount Pet.

Non Combat Pet, Type 12.

http://archive.trinitycore.info/Creature_template_tc2#type

A Mount-okat kicsit érdekesebb elő vadászi. Hogyan lenne a legegyszerűbb kilistáztatni az adatbázisban fellelhető összes megszerezhető Mount-ot?

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

Legközelebbi találat Select-el? Egy táblából listázok, amiben Int adatok vannak. Na most adott egy szám, mondjuk példaként a [ 333 ].

A tábla X oszlopa tartalmazza az ide kellő értékeket. Mondjuk:
[ 13 ] , [ 124 ] , [ 245 ] , [ 356 ] , [ 423 ] , [ 511 ] , [ 1287 ]

Na most, nekem a fentebb megadott [ 333 ] számhoz legközelebb lévő szám kéne, ami kisebb nála.
Ezen példánál maradva, ez a [ 245 ].

Na most összesen 2 érték van, és 4 oszlop. Első kettő nagyobb az első értékeknél, a második pedig kisebb az utolsó kettőnél.
Én így próbáltam, csak hát így nem 1 értéket, hanem 2 vagy több értéket kapok.
Kód (php) Kijelölés
$hol_k = mysql_query("SELECT * FROM hun_worldmaparea WHERE left_ > '".intval($kreature_kereses_egyedi_tomby['position_y'])."' AND right_ < '".intval($kreature_kereses_egyedi_tomby['position_y'])."' AND top_ > '".intval($kreature_kereses_egyedi_tomby['position_x'])."' AND buttom_ < '".intval($kreature_kereses_egyedi_tomby['position_x'])."'");


És ez egy lekérdezés. Hogyan lehetne ezt megoldani? Majd a későbbiekben ezen számok lebegőpontosak lesznek. De most nem bonyolítottam.
Várom az ötleteket.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

hope

Sziasztok
Egy külföldi szerveren ("aréna tournament") láttam egy fajta Battleground balancet.
Alist bedobhat hordásokhoz és így fordítva. Ezt hogy lehet megcsinálni?

Armin

Én a Dispersion WoW-on találkoztam ezzel. Meg is lepődtem, amikor az alli elf karimat bedobta a hordához, és tauren voltam  ;D

Explo

http://jfa-wow.org/?page_id=32

IdézSzinte minden fun-szerveren gondot okoz a BG-ken a Horda-Alli közti létszámegyenlőtlenség, de mi erre is találtunk megoldást!

A CrossFaction BG segítségével a két fél minden esetben egyenlően lesz elosztva, még akkor is ha épp 10 hordás és csak 2 allis van joinolva BG-re.. ez esetben a hordás "többlet" egyik része az Alli oldalán fog harcolni, így szinte várakozni sem kell a BG-re, hanem egyből harclehetőséghez jutsz, amint a kedved úgy kívánja. Tehát mindenki azon az oldalon játszik ahol akar, nem muszáj hordásnak vagy épp allisnak lenned csak azért, mert BG-n ők vannak mindig előnyben.

Ahogy látom itt valami ilyesmiről van szó , tehát lehet érdeklődeni.
Soha nem lesz már olyan, mint régen. Más lesz. De ez nem jelenti azt, hogy rosszabb.

Azzeroth

Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy valaki nem e tud nekem feltölteni enGB 4.3.4 trinityhez DBC MAPS VMAPS vagy csak elmagyarázhatná, hogy miért van az hogy DBC-t MAPS-t kicsomagolja rendesen de a vmaps(buildings) az katasztrófa mert nem talál v nem tud vmiket megnyitni és Err=2 ezt irja a végére folyamatosan meg nem tudom hogy mitt kel átraktam őket a hibás Buildings-et is átneveztem vmaps-ra a dir helyét conf ban kilőttem h a szerver kliensel legyen egy mappában
így elindul majd crashel és nem tudom hogy miért :/

Tudvari

#607
Miért van az, hogy víz alatt nem támadnak meg az agresszív mobok?Ha pedig kimegyek a vízből,egyből utánam jönnek.(Szóval víz alatt elúszok simán mellettük,de ha part mellet van egy hal és én a parton,akkor rám jön.)
Hiba megoldva (inhabit type)

Shyro

Valaki esetleg tudja, hogy a characters tablaban az equipmentCache mezo ertekei mely item tipushoz tartoznak?
makeSystem :: Integral a => [a] -> [a]
makeSystem l = concat (zipWith (\ a b -> replicate (fromIntegral a) (fromIntegral b)) l [ product x | x <- inits l ])
makeSystem [ 60, 60, 24, 7, 52 ] = ?

NevemSenki

Valaki, aki jártas a Core-ban utánanézne hogy pontosan hogyan alakulnak az Char DB Player tábla equipmentCache oszlop adatai?
Ez ilyen, mi micsoda kérdés. :)

Előre is nagyon köszönöm. Úgy tudtam hogy ezt már egyszer megbeszéltük, de nem találom a fórumon...

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

EroniX

Szerintem a playeren található (már felequipelt) itemeket tárolja.
Azuregos Delta Force

NevemSenki

Igen, ez így van. Egy az hogy túl sok az adat, a másik pedig az hogy nehéz visszakeresgélni hogy mi micsoda.
A core számolgat velük, onnan nem lehetne kinézni hogy pontosan mi micsoda?

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

Rátaláltam a dologra.



  • 'head': 0

  • 'neck': 2

  • 'shoulder': 4

  • 'shirt': 6

  • 'chest': 8

  • 'wrist': 16

  • 'legs': 12

  • 'boots': 14

  • 'belt': 10

  • 'gloves': 18

  • 'ring1': 20

  • 'ring2': 22

  • 'trinket1': 24

  • 'trinket2': 26

  • 'back': 28

  • 'mainhand': 30

  • 'offhand': 32

  • 'relic': 34

  • 'tabard': 36


Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

Hali.

Tc 3.3.5.12340....
Hova tűnt a minhealt oszlop és barátai? Nem tudok rájönni a dologra..
[ minhealt, maxhealt, minmana, maxmana ]

Valaki nyomra vezetne ha megkérem?

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Shyro

En ugy tudom, hogy a creature_classlevestats tablaban szereplo basehp (creature_template tablaban talalhato exp mezo erteketol fuggoen basehp0, ...1, ...2) szorzodik be a creature_template tabla Health_mod mezo ertekevel, majd ennek vessszuk a felso egeszreszet, amit a creature megkap spawn eseten es meg is talalsz a creature tabla curHealth mezo alatt.
makeSystem :: Integral a => [a] -> [a]
makeSystem l = concat (zipWith (\ a b -> replicate (fromIntegral a) (fromIntegral b)) l [ product x | x <- inits l ])
makeSystem [ 60, 60, 24, 7, 52 ] = ?

Powered by EzPortal