AreaID kinyerése

Indította biggie0630, 2015 október 23, 05:59:20 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

biggie0630

Sziasztok!

A következő a problémám adott egy Skyfire alapú 5.4.8-as emu.
Elkezdtem tesztelgetni mi megy mi, nem megy és meglepődve láttam, hogy amikor meghal a karakter akkor allis oldalon mindig Westafall-ba portol, hordás oldalon pedig mindig Northern Barrensbe.....
Utánanéztem a dolognak és kiderült, hogy nincsenek meg a szükséges AreaID-k az adatbázisban.
Így hát manuálisan elkezdtem kiírogatni az areaID-t és a hozzá tartozó Graveyard ID-jét de ez így nagyon lassú és követhetetlen!
Tud valaki erre megoldást vagy van valakinek egy komplett működő "game_graveyard_zone" sql táblája 5.4.8-as Skyfire emuhoz?
Esetleg olyat lehet csinálni, hogy egy adott zónának pl: Northern Barrensnek az AreaID-jeit kiiratni a térképre vagy egy fileba?
Vagy bármi érdekelni ami ezt megkönnyítené vagy követhetőbbé tenné!
(Kipróbáltam más repackokat is de a probléma ott is ugyan ez!)

A segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv:
Biggie

biggie0630

Sziasztok!

Ezzel is foglalkoztam és a következőképpen oldottam meg:
Wowhead-ról a kérdéses zone térképet letöltöm majd benyomatom photoshopba és a GPS-el lekérem az Area idket majd ráírkálom manuálisan a térképre!
Sokáig tart de egyszer el fog készülni!
Viszont szomorú tapasztalat, hogy amit az adatbázisok tartalmaznak adatot az valójában meg sem közelíti azt a mennyiséget ahány AreaID létezik az 5.4.8-ban!
Ez pedig elég kellemetlen mert halál esetén nem kellemes a földrész másik felén ébredni! :D

Üdv:
Biggie

dio85


eztcsekk

Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 október 26, 10:28:57 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Ezzel is foglalkoztam és a következőképpen oldottam meg:
Wowhead-ról a kérdéses zone térképet letöltöm majd benyomatom photoshopba és a GPS-el lekérem az Area idket majd ráírkálom manuálisan a térképre!
Sokáig tart de egyszer el fog készülni!
Viszont szomorú tapasztalat, hogy amit az adatbázisok tartalmaznak adatot az valójában meg sem közelíti azt a mennyiséget ahány AreaID létezik az 5.4.8-ban!
Ez pedig elég kellemetlen mert halál esetén nem kellemes a földrész másik felén ébredni! :D

Üdv:
Biggie

Úrísten, úrísten... Ennyit szenvedsz ezekkel a Spirit Healerekkel, a 99%-ukat ki lehet nyerni OpenSource emukból. Ami marad pedig kimarad az olyan helyen van ahol az lesz a legnagyobb öröm, hogy csak a Spirit Healer rak rossz helyre.

dio85

Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 október 27, 09:18:29 DÉLELŐTT
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 október 26, 10:28:57 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Ezzel is foglalkoztam és a következőképpen oldottam meg:
Wowhead-ról a kérdéses zone térképet letöltöm majd benyomatom photoshopba és a GPS-el lekérem az Area idket majd ráírkálom manuálisan a térképre!
Sokáig tart de egyszer el fog készülni!
Viszont szomorú tapasztalat, hogy amit az adatbázisok tartalmaznak adatot az valójában meg sem közelíti azt a mennyiséget ahány AreaID létezik az 5.4.8-ban!
Ez pedig elég kellemetlen mert halál esetén nem kellemes a földrész másik felén ébredni! :D

Üdv:
Biggie

Úrísten, úrísten... Ennyit szenvedsz ezekkel a Spirit Healerekkel, a 99%-ukat ki lehet nyerni OpenSource emukból. Ami marad pedig kimarad az olyan helyen van ahol az lesz a legnagyobb öröm, hogy csak a Spirit Healer rak rossz helyre.


Ha csinálsz valamit, csináld normálisan. Összeszarni ,dobni mindenki összetud bármit. Normális munkához igenis kell vacakolni mivel reverse enginerelni nem tud már.

dio85

Biggi nincsen 5.4.8 fulltdb-d? mert amit találtam skyfireon az egy rakat fostalicska. kevesebb meló lenne újra írni az egészet...

biggie0630

Szia Eztcsekk!

Szerintem nem értük egymást teljesen.
Nem a Spirit healerekkel van gond az megvan majdnem mind.
A Spirit healer teljesen lényegtelen szempont itt, hogy az NPC le van -e spawnolva vagy nincsen.
Itt maga az egész működési metódus hiányzik!

Tehát Ha meghalsz a játékban egy adott area-ban aminek az ID-jét innen veszi: AreaTable.dbc és az ez az ID nem szerepel az adatbázisban (game_graveyard_zone <- ez köti össze az AreaID-t azzal a temetővel amit te határozol meg az adatbázisban azaz összelinkeled az AreaID-t a GraveyardID-jével) akkor Alli oldalon Westfallba dob Hordáson pedig XR közelébe) Tök mindegy, hogy hol haltál meg a térképen és, hogy le van e spawnolva a Spirit....
A GraveyardID-t pedig innen veszi: WorldSafeLocs.dbc!
És ezek minden egyes adatbázisból hiányoznak, hiányosak a 3.3.5 től felefelé!

És most egy kicsit más...

Nagyon régóta nyomom a WoW-ot és elég sok szervert láttam már.
De azt kell, hogy mondjam egyiktől sem dobtam hátast mégpedig:
A kezdő helyek amik a legfontosabbak szinte mindenhol összecsapott gány munka az egyik legnagyobb szerón is WoWCircle (orosz)
Azt figyeltem meg, hogy nem foglalkoznak szinte semmi olyan dologgal ami az élvezeti faktort jelentené inkább csak az instákra vannak ráállva mintha a játék csak abból állna....
A kezdő helyek nem mennek (SEHOL SEM!)
Egyedül egy helyen láttam egy nagyjából működő Worgen kezdőt mégpedig ha jól emlékszem a Frostmourne 4.0.6-volt...
Az NPC-k össze vissza spawnolva egymás hegyén hátán stb...
Még sorolhatnám de minek mindenki tudja miről beszélek és éppen ezért minden szerver egy kaptafa, ahogy esik úgy puffan jó az a játékosnak úgy is megveszi a VIP-t...
Ezért döntöttem úgy, hogy próbálok egy olyan szervert létrehozni ami tényleg más mint a többi.


Üdv:
Biggie

dio85

tauri elég szép százalékban működik.

biggie0630

Szia dio85!

Igen ismerem a Taurit a tauri számomra egy rejtély egyébként...
Ahogy elnéztem a Tauri egy saját KFT-t is csinált már a szerverének ami számomra érthetetlen, hogy hogyan tud egy WoWemu szervert futtatni hivatalos keretek között? O.O
Tehát ez a jéghegy csúcsa, úgyhogy a Tauri egy teljesen ködös valami egyébként, igen normálisnak vagy elfogadhatónak mondható amit csinálnak de ezen nem is szabad az ő esetükben csodálkozni.
Külön fejlesztő csapatuk és cégük van erre stb stb...
Tehát a Tauri mondjuk 100ból egy olyan amin én is játszanék, de nem.
Saját szerver a cél és olyan amin én is szívesen játszanék ill. játszani fogok.

Adatbázisból pedig én a WoWSource repackhoz mellékeltet találtam még a legelfogadhatóbbnak amivel el kezdtem dolgozni.
De mivel még csak most kezdtem  egyenlőre csak a hibalista gyűlik sajnos és csak nagyon minimális javítás, lassan lehet vele haladni ha tényleg foglalkozol vele minden szinten!

Üdv:
Biggie

dio85

skyfire sourcet szedtem le 5.4.8bol... hát hatalmas szívás az az emu.... nem látja a world szervert stb...

biggie0630

Pedig a Skyfire emu a legjobb választás az 5.4.8-hoz!
Viszont, hogy a WowSource adatbázisát használni tudd vele itt ott módosítani kell a core-t vagy az adatbázist a Core-hoz!
Én leszedtem leforgattam, a configokat belőttem és simán megy tehát játszható vagy inkább úgy mondanám, hogy az alapabb dolgok mennek benne (Skyfire "hivatalos core és Skyfire "hivatalos" adatbázis)....

A Skyfire "hivatalos" core és adatbázis egy eléggé alap dolog az csak egy kiinduló pont amit elég sok mindennel tovább kell fejleszteni!

Az az igazság ha van is olyan adatbázis ami mondjuk tényleg jónak nevezhető azt biztos nem teszik ki közszemlére azt 7 lakat alatt tartják..
De már értem, hogy miért, milyen iszonyatos meló van benne ha tényleg összeraksz egy olyat ami majdnem No1!
Az adatbázis a lelke az egésznek az a legfontosabb része!

Üdv:
Biggie

dio85

még a trinity 6.x coreon gondolkodtam, hogy kicsit módosítom 5.4.8hoz :P aztán a lustaság ugye...:D

biggie0630

Igen igen....
Én a 6-os kliensre a 6-os TC-t használnám de visszafelé nem mennék a 6-os core -al mert gyakorlatilag az egészet át kellene írni (szerintem)!
Egyébként ha régebbit nézük ugye a 3.3.5 nagy kedvenc a mai napig a legnagyobb számban játszott verzió oda van egy nagyon jó repack (TÉNYLEG KURVA JÓ) A  Jeutie's Blizzlike Repack (3.3.5a)!
Ugye a hátránya, hogy nem tudsz a core-ba belenyúlni mivel rep.

Üdv:
Biggie

dio85

3.3.5 kiment catával együtt. mop ami kevés van jó minőségben

biggie0630

A 3.3.5 öt játsszák a legtöbben a mai napig!
Nemzetközi szinten nézve!
Gyakorlatilag azért mert az van a legjobban kiforrva (szerintem)

Powered by EzPortal