AreaID kinyerése

Indította biggie0630, 2015 október 23, 05:59:20 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

NevemSenki

IdézHirdeted magadról, hogy mekkora PRO programozó vagy egy munkád nem ismert megnyilvánulásaid kötözködőek ezen felül beszólsz mindenkinek és a komoly emberek munkáit becsmérled.

Eztcseek, nagyon nem tetszik ahogy viselkedsz. Én tudok mutatni valamit, ami nem sok de azért a semminél több....
Ebben a témában van aki ténylegesen foglalkozik a problémával....

Te meg belebeszélsz.... nagyon nem szeretem az ilyen embereket...

Én Huntira bízom ezt a dolgot, moderáljon Ő.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

eztcsekk

Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 06:10:28 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 05:44:57 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 05:25:30 DÉLUTÁN
Leskicceltem egy vázlatot, hogy a Skyfire emu hogyan is építi ezt fel!
Leginkább eztcsekk figyelmébe ajánlom, hogy ne égesse magát most már tovább és ne szemetelje tele a topicot.....

http://kepfeltoltes.hu/151105/eztcsekk-nek-talan-megerti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


TEHÁT, SZÓ SINCS:
ZoneID-ről
MapID-ről
vagy
ParentAreaID <- by: eztcsekk   (nem tudom mi akar lenni ilyen nem létezik!)

ZoneID és AreaID két különböző dolog NEM EGYENLŐ VAGY UGYAN AZ!


Ha akartál volna segíteni azt tetted volna kötözködés helyett.
Ha tudtál volna segíteni azt tetted volna okoskodás ill. blőd baromságok szajkózása helyett.

De eme ábra remélem egy kicsit segít a működési metódus megértésében és nem sokkolod a marhaságaiddal a többieket és engem.

Üdv:
Biggie

Isten, hogy te milyen ***** vagy :D Lassan saját algebrát fektetsz le a Graveyardok problémája köré, és nem fogod fel, hogy fölöslegessen töltesz hosszú órákat egy olyan dologgal, ami már megvan csinálva megcsinálták helyeted de már csak azért se mondom el melyik OpenSource projectben.
Továbbá, az általad kitalált módszerrel hónapokba fog telni mire végzel.


A probléma amiről szó van és a topic amiről szól Skyfire alapú emulátor.
Ezzel kapcsolatban felmerülő kérdésekről van szó.
Az, hogy Te hogyan szeretnéd ha működne a dolog vagy, hogy X ember mit barmolt össze nem tudom milyen emuban és az hogyan működik senkit nem érdekel, senki nem kérdezte.
Tehát szerintem nem is érted meg magát a kérdést sem vagy azt, hogy a topic miről szól!
Felhívom figyelmed az általam készített ábra tanulmányozására mielőtt megint nagy pofával marhaságokat beszélsz és nemlétező projectekre ill. témába nem vágó dolgokra hivatkozol. ( Mint teszed azt minden hozzászólásodban, minden topicnál)
Az agyszüleményeidből senki semmit nem látott még de még csak nem is hallott róla.
Hirdeted magadról, hogy mekkora PRO programozó vagy egy munkád nem ismert megnyilvánulásaid kötözködőek ezen felül beszólsz mindenkinek és a komoly emberek munkáit becsmérled.
A továbbiakban kérni fogom az oldalról való kitiltásodat ha nem fejezed be eme ténykedéseidet!

De itt arról van szó, hogy tájékozatlan vagy a témában, de nem vagy képes felfogni ha valaki olyan kifejezést használ amit te a nagy Skyfire isten nem ismersz kiröhödög :D Ez már komoly fogyatékoság...

Javaslom olvasásra az AreaTable.dbc felépitését, de ne ijedj meg a 3. sorban ott van a ParentArea(ID):

http://www.pxr.dk/wowdev/wiki/index.php?title=AreaTable.dbc

biggie0630

Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 06:47:18 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 06:10:28 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 05:44:57 DÉLUTÁN
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 05, 05:25:30 DÉLUTÁN
Leskicceltem egy vázlatot, hogy a Skyfire emu hogyan is építi ezt fel!
Leginkább eztcsekk figyelmébe ajánlom, hogy ne égesse magát most már tovább és ne szemetelje tele a topicot.....

http://kepfeltoltes.hu/151105/eztcsekk-nek-talan-megerti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


TEHÁT, SZÓ SINCS:
ZoneID-ről
MapID-ről
vagy
ParentAreaID <- by: eztcsekk   (nem tudom mi akar lenni ilyen nem létezik!)

ZoneID és AreaID két különböző dolog NEM EGYENLŐ VAGY UGYAN AZ!


Ha akartál volna segíteni azt tetted volna kötözködés helyett.
Ha tudtál volna segíteni azt tetted volna okoskodás ill. blőd baromságok szajkózása helyett.

De eme ábra remélem egy kicsit segít a működési metódus megértésében és nem sokkolod a marhaságaiddal a többieket és engem.

Üdv:
Biggie

Isten, hogy te milyen ***** vagy :D Lassan saját algebrát fektetsz le a Graveyardok problémája köré, és nem fogod fel, hogy fölöslegessen töltesz hosszú órákat egy olyan dologgal, ami már megvan csinálva megcsinálták helyeted de már csak azért se mondom el melyik OpenSource projectben.
Továbbá, az általad kitalált módszerrel hónapokba fog telni mire végzel.


A probléma amiről szó van és a topic amiről szól Skyfire alapú emulátor.
Ezzel kapcsolatban felmerülő kérdésekről van szó.
Az, hogy Te hogyan szeretnéd ha működne a dolog vagy, hogy X ember mit barmolt össze nem tudom milyen emuban és az hogyan működik senkit nem érdekel, senki nem kérdezte.
Tehát szerintem nem is érted meg magát a kérdést sem vagy azt, hogy a topic miről szól!
Felhívom figyelmed az általam készített ábra tanulmányozására mielőtt megint nagy pofával marhaságokat beszélsz és nemlétező projectekre ill. témába nem vágó dolgokra hivatkozol. ( Mint teszed azt minden hozzászólásodban, minden topicnál)
Az agyszüleményeidből senki semmit nem látott még de még csak nem is hallott róla.
Hirdeted magadról, hogy mekkora PRO programozó vagy egy munkád nem ismert megnyilvánulásaid kötözködőek ezen felül beszólsz mindenkinek és a komoly emberek munkáit becsmérled.
A továbbiakban kérni fogom az oldalról való kitiltásodat ha nem fejezed be eme ténykedéseidet!

De itt arról van szó, hogy tájékozatlan vagy a témában, de nem vagy képes felfogni ha valaki olyan kifejezést használ amit te a nagy Skyfire isten nem ismersz kiröhödög :D Ez már komoly fogyatékoság...

Javaslom olvasásra az AreaTable.dbc felépitését, de ne ijedj meg a 3. sorban ott van a ParentArea(ID):

http://www.pxr.dk/wowdev/wiki/index.php?title=AreaTable.dbc


Te tényleg nagyon sok vagy de már nem csak nekem szerencsére hanem aki tud is tenni az ügyben valamit....
Figylej ide, figyelj ide....
Belinkeltél egy oldalt, köszönjük igen ezen az oldalon valóban van egy ilyen bejegyzés:     ParentArea
Ok.
De kit érdekel ez?
Hol kapcsolódik ez a témához?
Hol viszi előrébb a kérdést a válaszhoz?

Ennyi erővel írhattál volna bármi mást is amit még találsz a táblázatban, ha jobban megfigyeled van ott még sok minden, ne legyél már ennyire de ennyire sötétség.

Továbbra is kötözködsz és  nem igazán tudni, hogy miről beszélsz (Szerintem magad sem tudod.)

eztcsekk

Erről beszélek, már 1 napja...

Szerinted erre tényleg szükség van, hogy IronForge-ba kigyüjtsd az összes AreaID-t???!

Ha ez ilyen bonyolult lenne soha senki nem csinált volna meg 1 Graveyard-ot se.....




biggie0630

Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 05, 07:24:00 DÉLUTÁN
Erről beszélek, már 1 napja...

Szerinted erre tényleg szükség van, hogy IronForge-ba kigyüjtsd az összes AreaID-t???!

Ha ez ilyen bonyolult lenne soha senki nem csinált volna meg 1 Graveyard-ot se.....



Elmondom ismét mire van szükségem ill. szükségünk (akik hasonló cipőben járnak mint én)
Amire szükségem/günk van egy megoldásra, hogy hogyan lehet az AreaID-ket egyszerűen kigyűjteni,
mivel a Skyfire corenak azt kell megadni! (Nem ZoneID nem MapID nem ParentAreaID stb....)

És elmondom azt is, hogy mire / kire nincsen szükségünk:
Rád és az ostoba kötözködő kommentjeidre.

Nem tudtál és a jelek szerint nem is tudsz SEMMIT SEM FELMUTATNI annak érdekében ami előrébb vinné a témát!
Ellenben szarod tele a hülyeségeiddel a topicot és tudom, hogy megint ezt fogod tenni mert ahhoz is sötét vagy, hogy megértsd, hogy nem kér belőled már min. 3 ember az Informatikai Barkács fórumon.
Mert ilyenből ezrével találni mint amilyen te vagy, de okos emberből aki a feltett kérdésre érdemben tud válaszolni na az látod az nagyon nagyon kevés!
Te az a fajta ember vagy aki a segítséget kérő emberbe belerúg, pimaszkodik, kötözködik miközben egy 0.

És egy jótanács a saját munkáidat linkelgesd (ha van egyáltalán olyan vagy tudod mit jelent az, hogy saját meg, hogy munka) NE más tollával ékeskedj.


biggie0630

Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2015 november 09, 10:20:40 DÉLELŐTT
Idézetet írta: biggie0630 Dátum 2015 november 09, 06:39:03 DÉLELŐTT
"Hol láttál te valaha is olyat, hogy bármit is a TC-ben,Mangos-ban vagy Skyfire-ben DBC edit-el fixáltak volna?

Javaslom törlésre ezt a Topic-ot meg annyi hülyeséget ami itt össze lett hordva a Graveyard-okról, Biggie0630 által az bortányos. "



eztcsekk te már ennél jobban nem hiszem, hogy el tudnád magad ásni.

A DBC editorok biztos véletlenül lettek megírva...

A másik meg nem hinném, hogy neked itt akár kérdezni is lenne létjogosultságos nem az, hogy megmondd ki mit csináljon.
Ismerünk téged bemutatkoztál már ki is tiltottak innen de te nem fogod fel gondolom nem ez az első hely ahonnan el lettél küldve....
Te vígan és dalolva újra beregelsz, újra azon a néven, és ugyan úgy folytatod a kötekedést!

Újra leírom mi csinálsz:

A kérdezőket vagy aki rájön valamire és megosztja támadod és belekötsz.
Komoly emberek munkáit becsmérled.
Mai napig egyetlen egy munkád vagy értelmes megnyilvánulásod esetleg hajlandóság a normális hozzászólásra nem ismert.


Megkérnék egy fórum admint, hogy ha lehet eztcsekk végleges kitiltása érdekében tegye meg a szükséges lépéseket mert amit itt művel az sem nekem sem a fórumnak sem fórum társaimnak nem hiányzik.

Üdv:
Biggie

Erre nem rájönni kell, meg kitalálni, rajtad kivül ez soha senkinek nem okozott gondot.

Az, hogy van DBC editor nem megoldása ennek a "problémának", de itt nincs probléma csak te csinálsz problémát belöle.


A topic azért nyílt mert ez a probléma fent állt de elhiheted, hogy nem azért nyitottam, hogy veled beszélgessek.
Én a problémát alátámasztottam fotókkal is és leírtam, hogy mi miért és mit miért.
(Igaz kicsit megnehezítetted a dolgom mert veled is foglalkoznom kellett pedig nem vagy a kisfiam.)
+ felvázoltam két megoldást is!
Te pedig ugatsz folyamatosan mint egy kiskutya.
Kérsz egy csontot vagy kaksizni kell?

gmdex

DBC editort csakis fun/custom dologra szabad használni , ezesetben ugye a kliensben is midnenkinek kell a módosítás...

egyenesen a kliensből szeded ki a fájlokat, ha hibásak lennének akkor komoly zavarok lennének mikor blizzen nézed a térképet
a srácnak viszont attól függetlenül hogy milyen a személyisége, igaza van, oda zoneid kell, értelmes blizzlike gyors módszer nincs rá, legfeljebb egy kis core módosítással hogy db-től függetlenül dbc-ből keresse ki a mapon hozzád legközelebbi temetőt. de akkor nem tudod megszabni hogy alli/horda külön kerüljön

visszatérve a zone/area idre, régen volt is egy bug STV-ben hogy 2 területnek ugyanaz a zoneid-je ezért kapott coreban egy kis hacket (TC) hogy nézzen rá areaid-t, de ez egyetlen egy zónában volt...  viszont ebből kiindulva (megjegyzem régóta nem követem a SF szétbarmolt repóját) SF-ben lehetséges hogy módosították a rendszert és areaid-t kér a db, viszont ez irdatlan nagy marhaság mivel vagy 100x annyi helyet kell megnézni hozzá és nagy részükhöz ugyanaz a graveyard fog kelleni (mert ugye egy zónában több area van)
ha bármi hülyeséget írtam osszatok ^^ régen vitatkoztam ilyenen :)

(ui: még mindig vadászunk wod-db devekre)

biggie0630

Igen igen lehet custom dolgokra is használni a DBC editort. (De ebben az esetben meglévő hiba javítására használjuk)
Viszont amit belinkeltem ezt érdemes megnézni mert ez az eredeti AreaTable.dbc.

http://kepfeltoltes.hu/view/151107/at_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

És itt van némi zavar!
Szóval vagy írsz egy scriptet (ha tudsz), hogy bírálja felül az adott rubrikában lévő számot 0-ra a kérdéses Zone -nál vagy a dbc-t módosítod!
Ha jobban megnézed a "Field2" eredetileg egy olyan számot tartalmaz "4714" ami nem a 4755-ös Zone-hoz tartozó AreaID sem pedig faj ID (A vagy H).
Ha nem nyúlsz hozzá egyikhez sem (Azaz hagyod eredeti számmal a DBC-t a 4714-el) hiába Írod be az adatbázisba, a megfelelő sort az emu ezt a hibaüzid fogja dobni: " 'game_graveyard_zone' incomplete: Zone 4755 Team 469 does not have a linked graveyard. "
és Westfallban találod magad amint lejár az időd vagy rányomsz a teleport... gombra!
Ha a 4714-et átítod 0-ra akkor rendben a megfelelő temetőben köt ki a karakter.

Üdv:
Biggie

gmdex

igaz ez wod, de pandában is ugyanez votl az első pár oszlop, csak azóta kerültek be újak is

AreaTableEntry:
uint32      ID;                                         // 0
uint32      MapID;                                      // 1
uint32      ParentAreaID;                               // 2 if 0 then it's zone, else it's zone id of this area
uint32      AreaBit;                                    // 3, main index
uint32      Flags[2];                                   // 4-5,

biggie0630

én ezt találtam:

struct AreaTableEntry
{
    uint32  ID;                                             // 0
    uint32  mapid;                                          // 1
    uint32  zone;                                           // 2 if 0 then it's zone, else it's zone id of this area    <--- !!!!! Itt van a cucc!!
    uint32  exploreFlag;                                    // 3, main index
    uint32  flags;                                          // 5,
    //uint32 unk1;                                          // 6, Pandaria
    //uint32 soundPreferences;                              // 7,
    //uint32 SoundPreferencesUnderwater;                    // 8,
    //uint32 SoundAmbience;                                 // 9,

És itt van a dbc:
http://kepfeltoltes.hu/view/151107/at_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

gmdex


Powered by EzPortal