Szerző Téma: Elevators, transporters  (Megtekintve 1757 alkalommal)

Nem elérhető biggie0630

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 33
  • Op. Rendszer: W7
Elevators, transporters
« Dátum: 2015 Október 24, 12:57:08 pm »
Sziasztok!

Az alábbi lenne a probléma:
Ugye adott a Skyfire alapú 5.4.8-as emu...
A zeppelinek, shipek működnek viszont az elevatorok és transporterek nem működnek.
Keresgéltem a neten de nem találtam rá megoldást sajnos, itt a fórumon is néztem de nem láttam ilyen topicot vagy hasonlót.
Valaki tudja, hogy mi lehet a hiba oka?
Próbáltam az adatbázisba másik adatbázisból behívni ezeket a gamaeobjecteket de ugyan úgy nem mennek...
A segítséget előre is köszönöm!

Üdv:
Biggie

Nem elérhető biggie0630

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 33
  • Op. Rendszer: W7
Re:Elevators, transporters
« Válasz #1 Dátum: 2015 Október 26, 11:21:36 am »
Sziasztok!

A problémát sikerült orvosolni nem a scriptben volt a hiba hanem az adatbázisban!
Példának okáért én kimondottan a Deeprun Tram -el foglalkoztam ami ugye Ironforge-ból visz Stromwind-be és fordítva!
Na már most ahány emulátort néztem és ahány szerveren jártam 99% ban nem működött!
Ezekről a Gobjectekről van szó:

ENTRY - NAME:

17080 - Subway
17081 - Subway
17082 - Subway
17083 - Subway
17084 - Subway
17085 - Subway

Ezek a kérdéses Gobjectek amik le vannak téve de csak állnak!

A megoldása a következő:
Ezeket a Gobjecteket szerintem a 3.3.5-el bezárólag használta az emu az új 5.4.8-as emuban már nem tudja ezeket használni hanem helyette:

ENTRY: - NAME:

218203 - Doodad_SubwayCar02
218204 - Doodad_SubwayCar09
218205 - Doodad_SubwayCar11
218206 - Doodad_SubwayCar12
218207 - Doodad_SubwayCar13
218208 - Doodad_SubwayCar01

Nos ezeket letéve az előzőek helyett már minden simán megy!
Ebből én arra következtettem, hogy az ENTRY-ből azonosítja be a DB-ben a Gobjecthez szükséges mozgási effektet!
Ezt abból is gondolom, hogy hiába adtam meg, hogy (Type- 11: TRANSPORT - ez határozza meg, hogy ez egy animáció gyarkolatilag amit a szerver csak lejátsz de maga az anim a kliensben van!) és (Flags- 8: TRANSPORT - ez pedig azért fele, hogy tudjon szállítani pl: ha rámész és elindul nem csúszik ki alólad hanem haladsz a Gobjecttel együtt!) a gobjectek akkor sem mozdultak!
----
Viszont ha az említett Gobjecteket (218203 - 218208) leteszem (spawnolom) akkor az adatbázisban a STATE -nél mindig 24-et ad meg ami első ránézésre rendben van DE NEM!
A STATE -t át kell állítani 1-re! És így már valóban működik!
A Respawn time nem tudom mennyire fontos azt hagytam aminek ő megadta (300).

Nost hát gondolom a többi Gobjectnél is (ha nem működik ami 100%ban adatbázis hiba) ugyan így kell eljárni!
Egyetlen esetben nem beszélhetünk adatbázis hibáról ha egyetlen gobject sem mozdul
Liftek, Szállítók (pl: deeprun tram) - ezekért felel a "TRANSPORT"
Léghajók, Hajók (pl: zeppelin, Northrend ship) - ezekért felel a "MO_TRANSPORT"

Nos talán nem teljesen kocka meghatározás de szerintem mindenkinek érthető!

Üdv:
Biggie     




 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27