Szerző Téma: Electron.io  (Megtekintve 2608 alkalommal)

Nem elérhető eztcsekk

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 107
Electron.io
« Dátum: 2017 Február 02, 12:06:07 am »
Egy újabb JS alapú mágia, a Chromium engine+V8-ra épülő Electron lehetővé teszi, hogy Node JS-re épülő asztali alkalmazásokat írjunk amiket aztán megfelelően becsomagolva Multiplatform alkalmazásként tudjuk kiadni.


Vicces dolgok:
- Mint mondtam az Electron a Chromium Engine-re épül, amit a Google fejleszt főként a Google Chrome számára és bár elérhető 3rd fejlesztőknek csak ők nem kapnak hozzá supportott.
Tehát van egy használható rendszerünk amivel a C++-os Qt-hez képest 5x gyorsabban lehet fejleszteni, viszont amint valamit elb*sznak a Chromium-ban vagy csak elfelejtik dokumentálni milyen új feature-ők kerültek be akkor borul a világ.
Tudom nem szép dolog ezzel kezdeni, de jelenleg nem lehet elmenni amellet, hogy az Electron Windows alatt tartalmaz egy nagyon vicces rendering hibát amit az alábbi kóddal tudunk orvosolni.

Az alábbi kód-ot a BrowserWindow.show után hívjuk meg:
//Chromium...
    setTimeout(function(){
       
         var win = webContents.getAllWebContents();
          win[0].reload();
     
}, 1000);

Ha ezzel megvolnánk akkor már folytathatjuk is a fejlesztést, ami egyébként nem csak annyiból áll, hogy van egy NodeJS aztán csinálunk egy Express-t és behívunk egy BrowserWindow-ot mert ennyi erővel egy VisualBasic-es Webview is elég lenne, hanem az igazi trükk ott jönn, hogy az Electroná-ban futatott Node képes direktbe elérni a DOM-ot sőt tehát képesek vagyunk a Node teljes erelyét elérni szinte köztes réteg nélkül egy böngésző ablakban azért ez elég király!

/* Természetesen az így készült programok zabálják a memóriát innen is látszik a Chrome-al való rokonság */


 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27